Stránka 3 z 15
Napsal: úte 20.02.2007 14:53
od Kuba
gyrous píše:Co vím, tak vstřikovače pokud se nevymění tak je to jen hlučnější a nemá to ty extra jízdní vlastnosti a větší spotřebu, ale jezdí furt...
Nafta tam pude vždycky a s jednima vstřikovačema se může najet i půl mega, což ostatní automobilky(krom dražších) můžou snít o životnosti motoru vůbec...akurát to bude hlasité asi jako starý mercedes...
Nebo se pletu?

To seš teda pleteš a festově...... Za prvé: Vstčikovače JSOU díly, který se opotřebovávaj chtě-nechtě a tak se vyměnit musej. Voda v naftě je oddělá dřív. Interval výměny bejvá když máš pech 100.000 km a když máš štígro 250.000 km.
Většinou je dobrý vyměnit všechny, páč všechny vykonaly stejnou práci. Začíná to nepravdidelnym volnoběhem. Pak se to projevuje na emisích. Na diagnoze se to dá bezpečně poznat, ale tam se poznaj jen vršky ( vrací se "hodně" nafty zpátky ). Když je v pytli jehla, pomůže jen výměna. Kdybys na to teoreticky úplně kašlal, nevyměnil, jezdil s houpavym volnoběhem dál, nechal to při plynm kotli čoudit a jezdil a jezdil, pak ti jednou přestane těsnit spodek a jelikož u common.railu je v sdruženym potrubí stálej tlak kolem 2000 barů, pak to začne propouštět do válce a buď spíálíš písty nebo setřeš olejovej film a můžeš dělat motor. To je ale extrémní případ.
Napsal: úte 20.02.2007 16:18
od Atila
Deli píše:jj, passat je u nás trochu extrém. Pro spoustu lidí je pašík f tédéíčku modla...

Na obranu Passatu je treba rici, ze kdyz prisla B5tka na trh, tak to bylo opravdu auto, ktere posunulo stredni tridu o hodne velky kus dale. Celkove Passaty nejsou spatna auta, trpi samozrejme problematickou nabidkou motoru (VW Group), studenym interierem (VW Group), ale jinak jsou to pomerne solidni vozidla, ktere i po letech vypadaji docela dobre.
Napsal: úte 20.02.2007 17:16
od krakatit
Kuba píše:gyrous píše:Co vím, tak vstřikovače pokud se nevymění tak je to jen hlučnější a nemá to ty extra jízdní vlastnosti a větší spotřebu, ale jezdí furt...
Nafta tam pude vždycky a s jednima vstřikovačema se může najet i půl mega, což ostatní automobilky(krom dražších) můžou snít o životnosti motoru vůbec...akurát to bude hlasité asi jako starý mercedes...
Nebo se pletu?

To seš teda pleteš a festově...... Za prvé: Vstčikovače JSOU díly, který se opotřebovávaj chtě-nechtě a tak se vyměnit musej. Voda v naftě je oddělá dřív. Interval výměny bejvá když máš pech 100.000 km a když máš štígro 250.000 km.
Většinou je dobrý vyměnit všechny, páč všechny vykonaly stejnou práci. Začíná to nepravdidelnym volnoběhem. Pak se to projevuje na emisích. Na diagnoze se to dá bezpečně poznat, ale tam se poznaj jen vršky ( vrací se "hodně" nafty zpátky ). Když je v pytli jehla, pomůže jen výměna. Kdybys na to teoreticky úplně kašlal, nevyměnil, jezdil s houpavym volnoběhem dál, nechal to při plynm kotli čoudit a jezdil a jezdil, pak ti jednou přestane těsnit spodek a jelikož u common.railu je v sdruženym potrubí stálej tlak kolem 2000 barů, pak to začne propouštět do válce a buď spíálíš písty nebo setřeš olejovej film a můžeš dělat motor. To je ale extrémní případ.
no kdyby to bylo jak pises a vysralo se to i po 100 000km tak to ztraci vyznam ve vetsine pripadu mit diesel...
Napsal: úte 20.02.2007 17:40
od milonovo
Každý auto má svoje,já například koupil ženě Punto v automatu,kde byla vadná elektromagnetická spojka.Fiat 57000,-

Takže peníze nejsou potřeba jen na provoz BMW.Podařilo se mi jí sehnat za lidovou cenu,tak jsem měl obrovskou radost,neboť sehnat cokoli na Fiata v automatu je snad těžší něž koupit ledvinu

No a po 300km krásný bezestupňový jízdy odešel variátor,právě dodělávám přestavbu na manuál,pokud někdo sháníte 5dv. punto I s krásnýma 33k km (skoro celej život stálo) mám ho.
To jen tak pro odlehčení

Prostě každý auto má svoje a pokud víte předem co to obnáší,není nic jednodušího než si koupit benzín.Já vzal diesel a uvidíme,zatím to tady řešil akorát Vlasta a pořídil to za pár korun,takže bych tuhle nekonečnou debatu skoro uzavřel
Jo a mám tady ještě origo zabalenej filtr do tý převodovky za krásných 2550,- kdybyste někdo potřeboval,nechám ho se slevou.A pak kde jsou drahý díly

Napsal: úte 20.02.2007 17:53
od Deli
milonovo píše:neboť sehnat cokoli na Fiata v automatu je snad těžší něž koupit ledvinu
Takže to bysme měli, Fiat nebrat

Napsal: úte 20.02.2007 18:32
od milo
otec ma punto 1.1 a kolik krat mi rika, ze si jednou stejne toho bavoraka koupi, kdyz vidi, kolik stoji bezne dily me a jeho. nedavno menil napr. olejovou vanu, protoze starou nebyl problem prostrcit prst

Napsal: úte 20.02.2007 18:53
od gyrous
Kuba píše:gyrous píše:Co vím, tak vstřikovače pokud se nevymění tak je to jen hlučnější a nemá to ty extra jízdní vlastnosti a větší spotřebu, ale jezdí furt...
Nafta tam pude vždycky a s jednima vstřikovačema se může najet i půl mega, což ostatní automobilky(krom dražších) můžou snít o životnosti motoru vůbec...akurát to bude hlasité asi jako starý mercedes...
Nebo se pletu?

To seš teda pleteš a festově...... Za prvé: Vstčikovače JSOU díly, který se opotřebovávaj chtě-nechtě a tak se vyměnit musej. Voda v naftě je oddělá dřív. Interval výměny bejvá když máš pech 100.000 km a když máš štígro 250.000 km.
Většinou je dobrý vyměnit všechny, páč všechny vykonaly stejnou práci. Začíná to nepravdidelnym volnoběhem. Pak se to projevuje na emisích. Na diagnoze se to dá bezpečně poznat, ale tam se poznaj jen vršky ( vrací se "hodně" nafty zpátky ). Když je v pytli jehla, pomůže jen výměna. Kdybys na to teoreticky úplně kašlal, nevyměnil, jezdil s houpavym volnoběhem dál, nechal to při plynm kotli čoudit a jezdil a jezdil, pak ti jednou přestane těsnit spodek a jelikož u common.railu je v sdruženym potrubí stálej tlak kolem 2000 barů, pak to začne propouštět do válce a buď spíálíš písty nebo setřeš olejovej film a můžeš dělat motor. To je ale extrémní případ.
Kdyby šlo jen o tu vodu, dá se tomu zabránit časnou výměnou palivového filtru, připadně pravidelnou kontrolou a údržbou čerpadla. Přinejhorším dalo by se vymyslet už něco v nádrži s výpustným ventilem na vodu...

Napsal: úte 20.02.2007 18:54
od gyrous
pepus píše:ja nic nesrovnavam, jenom ti rikam ze passat ztraci cenu skoro nejmene ze vsech aut a nechapu jak si prisel na tech tvojich 130 tisic
a btw tyhle auta sme meli asi 3 roky soucasne a rikal sem za kolik se jaky koupilo a jaky prodalo nic vic
Trošku jsem to přepísk, ale za 170t už nějakej opotřebenej kousek existuje...
Deli píše:pepus píše:ja nic nesrovnavam, jenom ti rikam ze passat ztraci cenu skoro nejmene ze vsech aut a nechapu jak si prisel na tech tvojich 130 tisic
jj, passat je u nás trochu extrém. Pro spoustu lidí je pašík f tédéíčku modla...

U Passata až na ten podvozek, taky bych mohl na VW forum a mohl bych tam říct, že ty hliníkové podvozky odchází co 150t km při větší smůle i dřív a vůbec se tomu nedá zabránit a zprvopočátku ty podvozky stály tak 60t. A to je taky fakt...
Napsal: úte 20.02.2007 19:09
od TOMe39
A co z toho všeho tady vyplývá?
Kdo chce slušně jezdit a šetřit, ať si koupí benál a strčí do něj vstřikované lpg.
Ale to je na jiné fórum.
Napsal: úte 20.02.2007 20:43
od David30

Hoši jak to tady pozoruju, tak kde je objektivita ? Někdo tady už psal, že nejlepší diesely pokud jde o náklady a spolehlivost byly MB 123 a 124. Já tu MB 124 250 TD taky měl, pak BMW 525d a prostě to BMW jelo ale cena dílů tragédie. A když to šlo na diagnostiku, tak se normální smrtelník nedoplatil. Prostě to pro normálního člověka, kterej normálně vydělává a chce najet kilometr za nějáký 2 koruny neni. Když sem to prodal tak sem počítal, co mě stál km a byla to tragédie. Spotřeba byla supr, ale jednous em vyměnil váhu vzduchu, pak 2 vstřikovače a pak ěnco na elektronice a vysolil sem celkem přes 50 táců a výhoda dízla je v hajzlu..... ted jezdim LPG a mám klid

Napsal: stř 21.02.2007 07:29
od zet
Teda pánové,až na pár z vás kteří pochopili co jsem chtěl vyjádřit v mém úvodním příspěvku,je to tu jak na marťanský schůzi.Na fóru BMW mě docela překvapuje invence důvodů v čem všem je Báwo špatné a diesel zvláště! A jak se to vůbec nevyplatí.(cena vs.kilometr). Evidentně vás ve většině případu bývalý majitel vašeho vozu podvedl,s tím že BMW je auto které jezdí téměř zadarmo - zvláště pak v benzínu,nemusí se opravovat a servisovat jako ostatní značky a vůbec je to nejideálněší volba pro ty ktěří nemají peníze na zbyt! Takže jestli jste si ho koupili kvůli provozní láci,tak jak říká klasik "to vás pane natáhli".
BMW zdar -dízlu zvlášť a vám nepodvedeným též.
Napsal: stř 21.02.2007 13:12
od Atila
zet píše:Teda pánové,až na pár z vás kteří pochopili co jsem chtěl vyjádřit v mém úvodním příspěvku,je to tu jak na marťanský schůzi.Na fóru BMW mě docela překvapuje invence důvodů v čem všem je Báwo špatné a diesel zvláště! A jak se to vůbec nevyplatí.(cena vs.kilometr). Evidentně vás ve většině případu bývalý majitel vašeho vozu podvedl,s tím že BMW je auto které jezdí téměř zadarmo - zvláště pak v benzínu,nemusí se opravovat a servisovat jako ostatní značky a vůbec je to nejideálněší volba pro ty ktěří nemají peníze na zbyt! Takže jestli jste si ho koupili kvůli provozní láci,tak jak říká klasik "to vás pane natáhli".
BMW zdar -dízlu zvlášť a vám nepodvedeným též.
Ja si nejsem jisty jestli je ta tohle valka proti BMW. Lide si stezuji povetsinou na diesely, benzinove kousky maji provozni naklady vcelku rozumne a bez vetsich diferenci oproti ostatnim znackam.
Napsal: stř 21.02.2007 13:34
od pepus
Atila píše:zet píše:Teda pánové,až na pár z vás kteří pochopili co jsem chtěl vyjádřit v mém úvodním příspěvku,je to tu jak na marťanský schůzi.Na fóru BMW mě docela překvapuje invence důvodů v čem všem je Báwo špatné a diesel zvláště! A jak se to vůbec nevyplatí.(cena vs.kilometr). Evidentně vás ve většině případu bývalý majitel vašeho vozu podvedl,s tím že BMW je auto které jezdí téměř zadarmo - zvláště pak v benzínu,nemusí se opravovat a servisovat jako ostatní značky a vůbec je to nejideálněší volba pro ty ktěří nemají peníze na zbyt! Takže jestli jste si ho koupili kvůli provozní láci,tak jak říká klasik "to vás pane natáhli".
BMW zdar -dízlu zvlášť a vám nepodvedeným též.
Ja si nejsem jisty jestli je ta tohle valka proti BMW. Lide si stezuji povetsinou na diesely, benzinove kousky maji provozni naklady vcelku rozumne a bez vetsich diferenci oproti ostatnim znackam.
tak to uz by stacilo, diesel se musi ozvat...

. jezdim prumerene za 8.5 litru, menil jsem (oproti benzinu rekneme navic) jenom vstrikovaci cerpadlo. srovnatelnej benzin (520i) jezdi za 12 litru, coz vychazi asi 3.30 kc/km, ja jezdim za 8.5 litru coz je 2.4 kc/km. kdyz rozpoctu cenu cerpadla na km, ktere jsem zatim najel, tak mi vychazi cca 2.9 kc/km, takze jsem na tom porad lepe a to zas tolik nejezdim.
Napsal: stř 21.02.2007 14:09
od miculash
pepus píše:Atila píše:zet píše:Teda pánové,až na pár z vás kteří pochopili co jsem chtěl vyjádřit v mém úvodním příspěvku,je to tu jak na marťanský schůzi.Na fóru BMW mě docela překvapuje invence důvodů v čem všem je Báwo špatné a diesel zvláště! A jak se to vůbec nevyplatí.(cena vs.kilometr). Evidentně vás ve většině případu bývalý majitel vašeho vozu podvedl,s tím že BMW je auto které jezdí téměř zadarmo - zvláště pak v benzínu,nemusí se opravovat a servisovat jako ostatní značky a vůbec je to nejideálněší volba pro ty ktěří nemají peníze na zbyt! Takže jestli jste si ho koupili kvůli provozní láci,tak jak říká klasik "to vás pane natáhli".
BMW zdar -dízlu zvlášť a vám nepodvedeným též.
Ja si nejsem jisty jestli je ta tohle valka proti BMW. Lide si stezuji povetsinou na diesely, benzinove kousky maji provozni naklady vcelku rozumne a bez vetsich diferenci oproti ostatnim znackam.
tak to uz by stacilo, diesel se musi ozvat...

. jezdim prumerene za 8.5 litru, menil jsem (oproti benzinu rekneme navic) jenom vstrikovaci cerpadlo. srovnatelnej benzin (520i) jezdi za 12 litru, coz vychazi asi 3.30 kc/km, ja jezdim za 8.5 litru coz je 2.4 kc/km. kdyz rozpoctu cenu cerpadla na km, ktere jsem zatim najel, tak mi vychazi cca 2.9 kc/km, takze jsem na tom porad lepe a to zas tolik nejezdim.
od kdy jezdi 520 za 12? ja s tim jezdim dlouhodobe za 9 a neco.. dlouhy trate za 7 normal jizdou..
Napsal: stř 21.02.2007 16:39
od Diesel
Moc pěkná myšlenka.Je fakt že se moje Báwo pořád sere, ale podle mě je to tím že minulí majitelé se o něj moc nestarali.I když mě to pořád stojí šílený prachy nikdy bych BMW za jinou značku neviměnil.
Napsal: stř 21.02.2007 17:03
od pepus
miculash píše:
od kdy jezdi 520 za 12? ja s tim jezdim dlouhodobe za 9 a neco.. dlouhy trate za 7 normal jizdou..
v e39 je to M52, ne? to bys zase mel srovnavat s 525d od e39... ja sem myslel tu e34 520i M50, ale muzu se mylit... jinak tech mojich 8.5 neni zadna dlouha trat spotreba, to je muj celkovej prumer coz je praha, par km okresek, zbytek dalnice u nas a v D (u nas jezdim kolem 160, v D do 200).
Napsal: stř 21.02.2007 17:25
od Atila
pepus píše:tak to uz by stacilo, diesel se musi ozvat...

. jezdim prumerene za 8.5 litru, menil jsem (oproti benzinu rekneme navic) jenom vstrikovaci cerpadlo. srovnatelnej benzin (520i) jezdi za 12 litru, coz vychazi asi 3.30 kc/km, ja jezdim za 8.5 litru coz je 2.4 kc/km. kdyz rozpoctu cenu cerpadla na km, ktere jsem zatim najel, tak mi vychazi cca 2.9 kc/km, takze jsem na tom porad lepe a to zas tolik nejezdim.
Stare diesely (E34 525TDS) maji mlcet a soupat nohama, kdyz tu pomlouvame nove diesely (E39 530d).

Napsal: stř 21.02.2007 18:16
od David30
Tak staré diesely TDS vůbec nebyly špatný, hlavně to byly držáky a díly jsou na to v porovnání s CR laciný. Šest vstřikovačů stojí i s nastavením na TDSo do 4000, podělaný CR vyžaduje přes 60.000 korunek.....
Doby, kdy se nafta vyplatila jsoiu už pryč. Neježe je drahá skoro jako benzín, ale soudruzi v automobilce BMW ten dízl vyšlechtili tak, že je to samá hadička, samej drátek, plný elektroniky, choulostivý a drahý vstřikování..... oproti tomu je benziňák držák jak bejk, a je to i živější, tišší a v zimě to vždycky natočíš.
Napsal: stř 21.02.2007 19:39
od milonovo
David30 píše:Tak staré diesely TDS vůbec nebyly špatný, hlavně to byly držáky a díly jsou na to v porovnání s CR laciný. Šest vstřikovačů stojí i s nastavením na TDSo do 4000, podělaný CR vyžaduje přes 60.000 korunek.....
Doby, kdy se nafta vyplatila jsoiu už pryč. Neježe je drahá skoro jako benzín, ale soudruzi v automobilce BMW ten dízl vyšlechtili tak, že je to samá hadička, samej drátek, plný elektroniky, choulostivý a drahý vstřikování..... oproti tomu je benziňák držák jak bejk, a je to i živější, tišší a v zimě to vždycky natočíš.
Když v tom máš takhle jasno tak nechápu co se tady řeší.Nebo máš v úmyslu přesvědčit ty který dieslem spokojeně jezdí,že jsou paka?

Napsal: stř 21.02.2007 22:11
od Deli
milonovo píše:Nebo máš v úmyslu přesvědčit ty který dieslem spokojeně jezdí,že jsou paka?

A né snad?
Ať si přece každý jezdí tím čím uzná za vhodné...

A nám co preferujeme benzín, může být současný "hlad" po dieslech jen kuprospěchu

Jen aby to nepřerostlo nějakou únostnou mez, aby bylo z čeho pak ještě ty benzíny vybírat... Tuším, že loni se v u nás (nebo kde si te´d nejsem moc jistej

)prodalo víc nafťáků než benzínů...
