530d, 135kW,r.v.2000, 145 tkm, 270.000 Kč... koupit ?
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Pokud bych počítal s tím, že s jedním autem najedu 500k km, tak si zřejmě koupím auto nový a ne ojetinu.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Dani34el
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned 28.01.2007 01:00
Ne ! Pokud se chovám racionálně a ekonomicky a prioritou mého rozhodování není dobrý pocit z toho, že mám novej auťák nebo sousedova závist, pak je při ročním projezdu 50.000 km ekonomicky výhodnější koupit zachovalý vůz mírně ojetý než nový.Vlasta píše:Pokud bych počítal s tím, že s jedním autem najedu 500k km, tak si zřejmě koupím auto nový a ne ojetinu.
Důvod: Nový vůz ztrácí zejména v prvních dnech, týdnech, měsících enormě na hodnotě. Dle německého institutu SCHWACKE v průměru prvý týden 10% !! Za 4 roky je to v průměru 50 % i u vozi, který má prokazatelně najeto 50.000 km !!! Což najedu za 1 rok !!!! Za 3 roky bude mít moje auto třeba 150.000 km navíc. Raději bude mít tedy 150.000 km navíc za 3 roky auto za 250.000 Kč (nebo klidně i za 350.000 Kč atd. ) než tentýž model o 4 roky mladší za dejme tomu 1000.000,- . Za slovíčka ani za nepřesnosti ve výpočtu mě nechtej, co jsem chtěl říci, je jasný .
Takže je to úplně obráceně než píšeš.
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
RSak
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 624
Pochybuju, že dnes existuje auto, který bez větších investic najede půl mega km, ať už nové nebo ojeté, takovéto úvahy jsem měl někdy ve 25 letech, dnes si auto koupím a jezdím a až začnu mít počit že se už moc sype, ale většinou mě přestane bavit, tak ho prodám a koupím jiné, kromě toho když čas věnovaný meditací nad cenou vstřiků, věnuješ práci, nebudeš to muset řešit
-
Kuba
No já nevim, když koupim nový 530d za třeba 1.300.000 a pak ho prodám za 6 let za 250.000,-, tak tratim přes milion. Tolik nevydělávám a nikdo koho znám nevydělává, i kdyby o cenách vstřiků nemeditoval a makal......
Měli jsme v rodině 324d z roku 1986 a najel 500.000 km, proč ne ? Největší oprava krom běžný udržby bylo těsnění pod hlavou, výměna vstřikovačů ( ty stály myslim 3 nebo 4 000 nějak tak ). Soused má W 124 300D a má taky kolem 400.000 km najeto tak nevim co je na tý úvaze jezdit co nejvíc km špatný - koneckonců proto si kupuji diesela aby co nejvíc vydržel při nejmenších nákladech na palivo a údržbu ..... jen mi to právě u toho 530d taky nějak nevychází !!!!
Měli jsme v rodině 324d z roku 1986 a najel 500.000 km, proč ne ? Největší oprava krom běžný udržby bylo těsnění pod hlavou, výměna vstřikovačů ( ty stály myslim 3 nebo 4 000 nějak tak ). Soused má W 124 300D a má taky kolem 400.000 km najeto tak nevim co je na tý úvaze jezdit co nejvíc km špatný - koneckonců proto si kupuji diesela aby co nejvíc vydržel při nejmenších nákladech na palivo a údržbu ..... jen mi to právě u toho 530d taky nějak nevychází !!!!
-
mrzolt
- Registrovaný
- Příspěvky: 175
- Registrován: pon 05.06.2006 00:00
-
Atila
- Registrovaný
- Příspěvky: 657
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Pravidlo to v podstate je, ale neni to tak hrozne, rekl bych ze stredni doba smrti vstriku je tak tech 200 - 250.000km. Samozrejme pokud budes jezdit na nejakou sracku buhvi odkud tak muze umrit podstatne drive.mrzolt píše:Z toho ,co sem precetl to mam chápat tak ,ze u kazde 530d odejdou po 150tis. vstřikovace?Je to pravidlo?
-
AdaM5
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
-
mrzolt
- Registrovaný
- Příspěvky: 175
- Registrován: pon 05.06.2006 00:00
-
RSak
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 624
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
Kuba
-
Deli
- Registrovaný
- Příspěvky: 580
- Registrován: ned 30.04.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 914
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
bmw5
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 26.10.2005 00:00
-
m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
Presne tak ... kdo riesi ze do starisieho auta dva roky nic nenasype tak to vazne nema cenu..... a taky je skoro kazdy druhy.....tak takym staci potom 316I ...alebo proste benzin.....nie 530D kde ja 50 na 50 ci neco odide po 200 Km ked nevies kdo stym jak jazdit...ja som isiel do 530D a som spokojny. 
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
Proč hned 316?Např. Pro Mercedes se dělá výměna přímo od BOSCH za cca 6tis. kus(myslím že to je maloobchod s daní,takže se dá jistě sehnat levnějc),přičemž si nemusíš kupovat šestiválec.Prostě je to celkem vydřidušská obchodní politika BMW.Já to teda neřeším,protože si myslím že nikdo nemusí jet nutně do BMW a vysolit tam 70,řešit to budu až to přijde.Hyri píše:Presne tak ... kdo riesi ze do starisieho auta dva roky nic nenasype tak to vazne nema cenu..... a taky je skoro kazdy druhy.....tak takym staci potom 316I ...alebo proste benzin.....nie 530D kde ja 50 na 50 ci neco odide po 200 Km ked nevies kdo stym jak jazdit...ja som isiel do 530D a som spokojny.
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Fazeey
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
