Stránka 3 z 6

Napsal: pát 25.08.2006 10:43
od krakatit
http://www.auto.cz/testy/porsche-cayenn ... zbran.html

Na trase Brno – Praha – Brno – tedy nespotřebujete 100 litrů paliva jako u benzínu (jedná se o ukázkový propočet), ale cca 110 litrů. Při ceně 13 Kč za litr plynu to znamená náklady ve výši 1430 Kč, tedy o 1570 Kč méně než v případě cestování na benzín. Jinak řečeno, je to jakoby spotřeba benzínu klesla na polovinu, tedy na 12 litrů/100 km(!).


sice sou dneska ceny zase jinde ale stejne je to o dost levnejsi.... takze proc pri najezdu 50000km rocne nedat do V8 LPG? za rok je to zpet, mozna i drive...

Napsal: pát 25.08.2006 12:29
od ajfel
Marten píše:To ajfel: ale předpokládám, že v E30 nemáš sekvenční vstřikování plynu??
Máš tam přepínání režimů??


mam tam opravdu sekvencni vstrik ... 8)
prepinani rezimu? plyn/benzin jo .. nevim, co jineho bys mohl myslet ...

Napsal: pát 25.08.2006 14:19
od Marten
To ajfel: ne ne mám na mysli přepínání režimů na automatické převodovce (sportovní/zimní/ekonomický režim). Jestli má na to LPG vliv v případě, že to není sekvenční vstřikování??

Napsal: pon 28.08.2006 12:06
od Borec
Plyn je fajn a je skutecne levnejsi a vykon je skoro stejny a na 50ku bohate staci na dalnici 130 taky jede tak co, no nemuzes do patrového parkoviste, tunelu a jinych uzavrenych prostor dále BMW zatim nema ma 34 a 39 certifikat nebo jak se ta listina jmenuje na dodatečné namontování LPG ale montuji se LPG u zminovanych modelu ma jeden problem a to ze u motoru s plastovym privodem vzduchu velmi casto dochazi ke zpetnemu uniku plynu do sani a to ma za nasledek jeho poskozeni sice ne vybuch ale prinejlepsim to jen praskne.

Osobne si myslim ze kdyz si nekdo poridi 540 a cpe tam LPG tak je to...
-muze si motor upravit i jinak a snizit spotrebu a zvysit vykon
- ten kdo si porizuje 540 musi vedet ze papa aaaaaaaa

Napsal: pon 28.08.2006 22:46
od milonovo
Poraď prosímtě jak zároveň zvýšit výkon a snížit spotřebu :D To by mě fakt zajímalo....

Napsal: úte 29.08.2006 18:04
od milonovo
Dík za odpověď :D Sice jsem to původně myslel jako rejpnutí do Borce
:muze si motor upravit i jinak a snizit spotrebu a zvysit vykon.
Ale i tak je to pro mě celkem přínosná debata co se informací týká.
Jinak co se týká toho do čeho jsem rejpal(pokud jsem to pochopil dobře tak se nejdenalo o LPG),je to jako z pohádky o chiptuningu,větší výkon,menší spotřeba....

Napsal: úte 29.08.2006 18:14
od danulah
Já mám V12 na plyn sice né vstřik,ale jen klasický a jsem spokojen,spotřeba na polovinu,a když chci řádit přepnu na benzín,a 5litr mám pro luxus a né jak nějací chytráci budou psát na co si kupuješ takový obsah,když to žere,tak proč né plyn a s automatem se chová v pohodě,a jediný na co musím dát bacha je ať mi nešlehne plyn do sání,ale to je ůděl starého systému,ale určitě jak koupím nové Báwo půjde na plyn samozřejmě vstřik..........zdarec všem........

Napsal: stř 30.08.2006 14:56
od Marten
To danulah: nemáš u toho automatu problém s přepínáním režimů sport/zima/ekonomy ???

to all: Když je v autě přímej vstřik dá se auto načipovat a má to vůbec smysl??
O kolik se asi tak zvedne výkon u 520i 24V???

Napsal: pát 01.09.2006 08:30
od aphex
Alp: Jak se pohybuje tvoje spotřeba na plyn?

Měl jsem Volvo na plyn (sice jen starý podtlakový), ale mimo klasický údržby to nic nepotřebovalo.

Napsal: pát 01.09.2006 10:56
od aphex
alp píše:
aphex píše:Alp: Jak se pohybuje tvoje spotřeba na plyn?

Měl jsem Volvo na plyn (sice jen starý podtlakový), ale mimo klasický údržby to nic nepotřebovalo.


podle rezimu ktery si tam nahraju
econo tak -1litr, normal klasicka spotreba jak na beno
a pak mam jeste sport, ale ten ke kombinovany se vstrikovanim i benzinu, takze tam na spotrebu nekoukam .... ale bude to celkem hodne :)))


No mě by spíš zajímala spotřeba jako taková u 540. Uvažuju koupi 540 a nemám představu za kolik se dá běžně jezdit. Nemyslím, když to honíš. To i 1,6 dokáže jet za 15litrů. Spíš tak nějak když jedeš normálně, ale necouráš se. Je mi jasný že to je čtyřlitr a pod 12 asi nepůjde.

Napsal: pát 01.09.2006 12:10
od Misa
aphex píše:No mě by spíš zajímala spotřeba jako taková u 540. Uvažuju koupi 540 a nemám představu za kolik se dá běžně jezdit. Nemyslím, když to honíš. To i 1,6 dokáže jet za 15litrů. Spíš tak nějak když jedeš normálně, ale necouráš se. Je mi jasný že to je čtyřlitr a pod 12 asi nepůjde.

Ale jo, půjde :D

Napsal: pát 01.09.2006 15:54
od aphex
Tak to je pohoda. Jestli je těch 14,5 v plynu tak jezdíš za krásnejch 7 -8 litrů benzínu. 8O

Napsal: pát 01.09.2006 16:03
od RedBaron
Na benzín u 540iA mi PP říkal něco o 13,9 na sto za celou dobu, účtenky od benzínu děleno km daly dohromady 12.8 na sto, většinou město. Venku je takový rozhraní normální jízdy 11,5, město těch 17. Takže se dá za pod 9 i za 23 podle nožky. Na plyn ti nepovím.

Napsal: ned 03.09.2006 20:02
od Zdendaa
Shit...

Napsal: pát 27.10.2006 09:50
od Pepe
alp píše:
Misa píše:
aphex píše:No mě by spíš zajímala spotřeba jako taková u 540. Uvažuju koupi 540 a nemám představu za kolik se dá běžně jezdit. Nemyslím, když to honíš. To i 1,6 dokáže jet za 15litrů. Spíš tak nějak když jedeš normálně, ale necouráš se. Je mi jasný že to je čtyřlitr a pod 12 asi nepůjde.

Ale jo, půjde :D


tak tak pujde ... do 10ti mimo mesto, mesto dle typu, ale normalni tak do 13ti (v extremu klidne i do 20ti :))

samozrejmne pokud na to slapnes, nebo to budes mit nalozeny po okraj, tak se to zvysuje .... dlouhodoby prumer mam momentalne 14,5litru a to je vetsina mesto ...


Mám LPG 2 měsíce (sekvenční vstřikování).
Průměrnou spotřebu mám 12,6 l /100 km. Níž se nemůžu dostat, jezdím ví c dálky, než město. Pomalu nejezdím. Je to normální?nebo se mi jen zdá, že to je moc.

Napsal: sob 28.10.2006 15:40
od roan
alp píše:
Pepe píše:
alp píše:[quote="Misa"][quote="aphex"]
No mě by spíš zajímala spotřeba jako taková u 540. Uvažuju koupi 540 a nemám představu za kolik se dá běžně jezdit. Nemyslím, když to honíš. To i 1,6 dokáže jet za 15litrů. Spíš tak nějak když jedeš normálně, ale necouráš se. Je mi jasný že to je čtyřlitr a pod 12 asi nepůjde.

Ale jo, půjde :D


tak tak pujde ... do 10ti mimo mesto, mesto dle typu, ale normalni tak do 13ti (v extremu klidne i do 20ti :))

samozrejmne pokud na to slapnes, nebo to budes mit nalozeny po okraj, tak se to zvysuje .... dlouhodoby prumer mam momentalne 14,5litru a to je vetsina mesto ...



Mám LPG 2 měsíce (sekvenční vstřikování).
Průměrnou spotřebu mám 12,6 l /100 km. Níž se nemůžu dostat, jezdím ví c dálky, než město. Pomalu nejezdím. Je to normální?nebo se mi jen zdá, že to je moc.[/quote]

to neni normalni ...[/quote]´

bych rekl ze je to uplne normalni:-) pokud tomu trosku slape tak ta spotreba sedi. ja u 4.4 se vstrikovanim plynu mam spotrebu po meste normal i 22 a mimo mesto, kdyz tomu trosku vic das, tak to vyleze i na 20. Na druhou stranu klidna jizda chorvatsko a zpet byla spotreba 11 plynu.

Napsal: sob 28.10.2006 19:30
od Pepe
tak jsem udělal jeden testík:
pořád jezdím na LPG, dotankovávám plnou nádrž a spotřeba je cca o 2 litry větší, než ukazuje BC. tj. třeba 200 km dálku ukazuje BC 9/100 a po dotankování do plný je výsledek 11/100 Km LPG.
Dneska jsem natankoval plnou nádrž benzínu, ujel jsem asi 150 Km dálku, (jel jsem teda docela úsporně)BC ukazoval 7,7/100 a po dotankování do plné je výsledek 8,6/100 Km.

Takže BC ukazuje špatně cca o 1 litr míň, než je skutečná spotřeba na benzín a o 2 litry mín, než je skutečná spotřeba na LPG. Z toho jsem vyvodil, že spotřeba na LPG je cca o 1-1,5 litrů víc, než je na benzín.

Ještě bych měl otázku: Když jedu po dálnici, na 4 rychl stupeň to točím do 6500 otáček, to je asi 200 km/h a pak přeřadím na 5 rychl. stupen a jedu noha, plyn, podlaha - tak vypadne jeden střik a musím zastavit, znovu nastartovat a pak to zase jede. Stává se to jen na LPG a jen, když to točím nad 6000 otáček. Čím to může být???
Řekl jsem to těm, co mi to namontovali, ty něco poštelovali, obohatili víc směs, ale nepomohlo to a dál neví, co s tím.

Napsal: ned 29.10.2006 10:18
od Pepe
alp píše:
Pepe píše:
Ještě bych měl otázku: Když jedu po dálnici, na 4 rychl stupeň to točím do 6500 otáček, to je asi 200 km/h a pak přeřadím na 5 rychl. stupen a jedu noha, plyn, podlaha - tak vypadne jeden střik a musím zastavit, znovu nastartovat a pak to zase jede. Stává se to jen na LPG a jen, když to točím nad 6000 otáček. Čím to může být???
Řekl jsem to těm, co mi to namontovali, ty něco poštelovali, obohatili víc směs, ale nepomohlo to a dál neví, co s tím.


no pri takovejhle tockach jest otazkou, jestli stiha reduktor dodavat patricne mnozstvi plynne faze .... to chce udelat jizdni diag a monitorovat

tlak v sekundarni fazi reduktoru .... a kdyz to nebude stihat, tak dat silnejsi reduktor, pripadne dva ....
taky se stava ze nektere reduktory maji nizko dimenzovany prutok vody a smes je prilis chladna a nestiha se to odparovat ....


O tom reduktoru taky mluvili, že by ho popřípadě vyměnili za silnější, zkusím to vyzkoušet, jen doufám, že ještě budu mít možnost, na mokru přes 200 se mi jezdit nechce.

Ještě se zeptám? když ten vstřik vypadne, tak se stavím na diagnostice a z diagnostiky vyčtu , že že to bylo na prvním válci. Někdy vyčtu, že to bylo 1,3,2. Nejvíc vypadává 1. Tuto paměť závad nechám smazat. Zajímalo by mě, když nesmažu pamět závad na RJ, jestli to mám vliv na výkon a sapotřebu a jestli bych to mohl smazat sám, třeba odpojením baterky na pár minut, abych nemusel jezdit na diagnostiku.

Napsal: ned 29.10.2006 11:41
od Pepe
alp píše:
Pepe píše:
alp píše:[quote="Pepe"]

Ještě bych měl otázku: Když jedu po dálnici, na 4 rychl stupeň to točím do 6500 otáček, to je asi 200 km/h a pak přeřadím na 5 rychl. stupen a jedu noha, plyn, podlaha - tak vypadne jeden střik a musím zastavit, znovu nastartovat a pak to zase jede. Stává se to jen na LPG a jen, když to točím nad 6000 otáček. Čím to může být???
Řekl jsem to těm, co mi to namontovali, ty něco poštelovali, obohatili víc směs, ale nepomohlo to a dál neví, co s tím.


no pri takovejhle tockach jest otazkou, jestli stiha reduktor dodavat patricne mnozstvi plynne faze .... to chce udelat jizdni diag a monitorovat

tlak v sekundarni fazi reduktoru .... a kdyz to nebude stihat, tak dat silnejsi reduktor, pripadne dva ....
taky se stava ze nektere reduktory maji nizko dimenzovany prutok vody a smes je prilis chladna a nestiha se to odparovat ....


O tom reduktoru taky mluvili, že by ho popřípadě vyměnili za silnější, zkusím to vyzkoušet, jen doufám, že ještě budu mít možnost, na mokru přes 200 se mi jezdit nechce.

Ještě se zeptám? když ten vstřik vypadne, tak se stavím na diagnostice a z diagnostiky vyčtu , že že to bylo na prvním válci. Někdy vyčtu, že to bylo 1,3,2. Nejvíc vypadává 1. Tuto paměť závad nechám smazat. Zajímalo by mě, když nesmažu pamět závad na RJ, jestli to mám vliv na výkon a sapotřebu a jestli bych to mohl smazat sám, třeba odpojením baterky na pár minut, abych nemusel jezdit na diagnostiku.


zalezi na vyrobci toho systemu a mnohdi i na konkretni verzi r.j. lpg.[/quote]

Já ale mám na mysli R.J. BMW, ne LPG. Na LPG nevyčtou nic.

Napsal: ned 29.10.2006 21:43
od kubca
LPG!!!! no já bych to tam nedal! Možná je pravda že nové instalace LPG s přímím vstřikováním a já nevím co ještě jsou dobrý, ale není pravda že rozdíl nepoznáš, poznáš ho! Ty srač..... co se u nás nabízí jsou otřes(přímo odpad) v jiných zemích ta kvalita je úplně někde jinde,proto bych nad tím nepřemýšlel a ani to nedělal, to si raději koupím nafťáka.