Stránka 3 z 3

Napsal: ned 06.08.2006 21:20
od Rubini
To LUPO: Jo promin, nak sem to blbe s tema blinkrama precet. Jestli ses z Pha, nebo Lbc klidne bych se ti na ty diody kouknul. Pri zapojeni zalezi na polarite, zkus to zkontrolovat.

Kontrolu prasklejch zarovek sem videl u kolegy v praci na e34. Nemeri se primo odpor vlakna, ale na tistaku je udelana special cesticka, kterou prochazi proud spolecne s zarovkou. A v tom miste se snima ubytek napeti na ty cesticce. Prdne jarofka, nejde proud neni napeti. Tohle de celkem v poho vyradit. Asi to bude stejny i na novejsich modelech, nevim. Ten napad s tim paralelnim odporem bych vyhodnotil jako zcestnej. Protoze uz 5 Watt odpor je velkej (keramika) a topi jak svin. Nehlede na to, ze diody sou hlavne kuliva uspore. A tohle reseni nic neresi. :(

Napsal: pon 07.08.2006 14:08
od Maxiczech
Marwin píše:
Maxiczech píše:
Marwin píše: Jak mi v Aši říkají ti musí být celkem jedno. Problém je v tom, že na rozdíl od tebe a tvých přiblých keců se snažím v rámci svých znalostí lidem pomoc nebo aspoň poradit. :mad: Ty by si měl v první řadě starat o sebe, pak změnit svůj nick na maxicocot a neříkají ti náhodou v Praze "Diagnostík"?
Ano! V rámci svých možností se snažíš pomoct. Bohužel tvé znalosti jsou tak žalostné, že normálně krofeš vo hovně. Nikomu to nic nedá, ale zřejmě tvůj pocit, ti dodává jiné myšlenky. Tak to tady pěkně prolistuj a hoď sem link, kdy jsi někomu konkrétně pomohl.. 8O Rezistore.. :roll:
Tady máš ten link ty chudáčku ...
:lol: :lol: To je právě ono. :lol: :lol: Žádnej link tu není.. :smich:

Napsal: pon 07.08.2006 16:48
od Marwin
Maxiczech píše: :lol: :lol: To je právě ono. :lol: :lol: Žádnej link tu není.. :smich:
Tím linkem je ten myšlený obrázek "maxicocot.jpg" s tvojí přitroublou odbornou radou ty chudáčku vymaštěnej a slepej :P :P :P

Napsal: úte 08.08.2006 11:15
od voko21
:Policie: Aby se tu vinou jednoho .... nemusely přejmenovat všechny fora na:
"Debata o howně" ,jako je to už v jednom případě. :? :Policie:


LEDky se mi líbí do těch zadních lamp, tam jsou SMD na plošným spoji, tak by to šlo udělat podobně i do předních blinkrů a ten odpor tam může bejt už na tom plošnáku. Když ten plošný spoj bude umístěný šikmo pod sklem, tak se podle mě nemůže stát, že to odněkud nebude vidět. Spíš jak se na to bude tvářit STK nebo někdo z Kryštofů. :?

Napsal: úte 08.08.2006 19:42
od Maxiczech
Marwin píše:
Maxiczech píše: :lol: :lol: To je právě ono. :lol: :lol: Žádnej link tu není.. :smich:
Tím linkem je ten myšlený obrázek "maxicocot.jpg" s tvojí přitroublou odbornou radou ty chudáčku vymaštěnej a slepej :P :P :P
Děkuji za tvůj link, ve kterém jsi někomu konkrétně poradil.. :lol: Stačilo.. :D To mluví za vše. 8O Škoda, mě se tam žádný obrázek nezobrazuje. :) Jsem totiž Maximální social edition. :lol: A nadávat ti po netu nebudu. Měj se pokud možno pěkně.. :P

Napsal: úte 08.08.2006 19:46
od Maxiczech
voko21 píše::Policie: Aby se tu vinou jednoho .... nemusely přejmenovat všechny fora na:
"Debata o howně" ,jako je to už v jednom případě. :? :Policie:


LEDky se mi líbí do těch zadních lamp, tam jsou SMD na plošným spoji, tak by to šlo udělat podobně i do předních blinkrů a ten odpor tam může bejt už na tom plošnáku. Když ten plošný spoj bude umístěný šikmo pod sklem, tak se podle mě nemůže stát, že to odněkud nebude vidět. Spíš jak se na to bude tvářit STK nebo někdo z Kryštofů. :?
Pokud nebudeš pořizovat nějaký druhořadý shity, jako je to tu u mnoho případů (pak pláčou :lol: ), tak nebudeš mít s Policií Č.R. problém. Stačí zachovat normální pravidla a postup a nedělat z auta kýč.. :wink:

Napsal: úte 08.08.2006 20:24
od Pavel H
Maxiczech píše:Jsem si zcela jist, že elektrika v BMW nemá chybu. I když pustíš všechny spotřebiče, vč. vyhř. sedaček, všech skel, zrcátek a rosvítíš všechna mlhová a dálková světla a zapojíš kávovar do zapalování, tak altík se maximálně jemně zahřeje a Tobě se možná jen zasměje, že jsi mu ulevil LED diodou. Mám pocit, že ten Tvůj názor je divnej. Né blbej.. :roll:
Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22

Napsal: úte 08.08.2006 20:34
od Marwin
Pavel H píše:
Maxiczech píše:Jsem si zcela jist, že elektrika v BMW nemá chybu. I když pustíš všechny spotřebiče, vč. vyhř. sedaček, všech skel, zrcátek a rosvítíš všechna mlhová a dálková světla a zapojíš kávovar do zapalování, tak altík se maximálně jemně zahřeje a Tobě se možná jen zasměje, že jsi mu ulevil LED diodou. Mám pocit, že ten Tvůj názor je divnej. Né blbej.. :roll:
Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
:cool2:
něco jako Ohmův zákon mu Pavle nic neřekne, takže ani nepředpokládám, že by si mohl představit ztrátový výkon na altíku při rozsvícených světlech (a to nemyslím zrovna dálkový) :P. Pro někoho je to nepředstavitelné, že 10A jistič zvládne osvětlení průměrného bytu a přitom při rozsvícených světlech (tlumených) musí altík vydat 16A aby těch 190W uživil :?

Napsal: úte 08.08.2006 20:48
od Pavel H
Marwin píše:
Pavel H píše:
Maxiczech píše:Jsem si zcela jist, že elektrika v BMW nemá chybu. I když pustíš všechny spotřebiče, vč. vyhř. sedaček, všech skel, zrcátek a rosvítíš všechna mlhová a dálková světla a zapojíš kávovar do zapalování, tak altík se maximálně jemně zahřeje a Tobě se možná jen zasměje, že jsi mu ulevil LED diodou. Mám pocit, že ten Tvůj názor je divnej. Né blbej.. :roll:
Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
:cool2:
něco jako Ohmův zákon mu Pavle nic neřekne, takže ani nepředpokládám, že by si mohl představit ztrátový výkon na altíku při rozsvícených světlech (a to nemyslím zrovna dálkový) :P. Pro někoho je to nepředstavitelné, že 10A jistič zvládne osvětlení průměrného bytu a přitom při rozsvícených světlech (tlumených) musí altík vydat 16A aby těch 190W uživil :?
To je mi jasne, ze o tom vubec nic nevi. Jen jsem mu chtel ukazat jake tady pise blaboly. Pokud by totiz zapnul vsechny spotrebice tak na altiku muze smazit vajicka :-)

Napsal: úte 08.08.2006 21:04
od Maxiczech
To tady máme, ale mnoho chytrých elektrikářů. 8O Škoda, že pracuji v oboru. Zase mě chytáte naprosto zbytečně a nemístně za slovo. :roll: Zmiňoval jsem, že nejni na místě, alternátoru, který je v prvovýrobě montován do BMW nutné nikterak ulehčovat výkon. Reagoval jsem na článek, kde se jedinec pokoušel vysvětlovat, že když vymění klasickou žárovku za LED diody, zjevně uleví alternátoru a tím mu evidentně pomůže. Nepomůže. Ten altík je prostě konstruován a nastaven tak, že mu plná zátěž naprosto neuškodí. A pokud se budeme bavit o vyhř. sedačkách, zrcátkách a sklech, tak mu hafo LED diod nahrazených za dvě žárovky nikterak výkon neuleví. A pokud jde o směrová světla, tak o tom se snad ani rozepisovat nebudu. :) To, že je altík chlazen, je zase hláška do vzduchu, tak jako, že je chlazen motor na autě.. :roll:
A vůbec.. 8O Je na místě majitelů BMW řešit, co kdy a kde může zapnout? 8O To by byl pěknej voser a jak koukám, větčinu z vás se to evidentně týká. :? To vás tedy pěkně lituji. :( Je to právě tím, že experimentujete a potom se klepete.. "ježišimarjá, můžu to zapnout? Já, že tam mám neorigo halogen.. :tellme: Jen, aby mi to nevyhořelo :!: :wacko: To se snad na majitele vozu BMW ani nesluší.. :sneaky:

Napsal: úte 08.08.2006 21:05
od bergos
Maxiczech píše:
Marwin píše:
Maxiczech píše: :lol: :lol: To je právě ono. :lol: :lol: Žádnej link tu není.. :smich:
Tím linkem je ten myšlený obrázek "maxicocot.jpg" s tvojí přitroublou odbornou radou ty chudáčku vymaštěnej a slepej :P :P :P
Děkuji za tvůj link, ve kterém jsi někomu konkrétně poradil.. :lol: Stačilo.. :D To mluví za vše. 8O Škoda, mě se tam žádný obrázek nezobrazuje. :) Jsem totiž Maximální social edition. :lol: A nadávat ti po netu nebudu. Měj se pokud možno pěkně.. :P
abys ho viděl i ty jako nepřispivatel...
Obrázek

Napsal: úte 08.08.2006 21:07
od Pavel H
Maxiczech píše:To tady máme, ale mnoho chytrých elektrikářů. 8O Škoda, že pracuji v oboru. Zase mě chytáte naprosto zbytečně a nemístně za slovo. :roll: Zmiňoval jsem, že nejni na místě, alternátoru, který je v prvovýrobě montován do BMW nutné nikterak ulehčovat výkon. Reagoval jsem na článek, kde se jedinec pokoušel vysvětlovat, že když vymění klasickou žárovku za LED diody, zjevně uleví alternátoru a tím mu evidentně pomůže. Nepomůže. Ten altík je prostě konstruován a nastaven tak, že mu plná zátěž naprosto neuškodí. A pokud se budeme bavit o vyhř. sedačkách, zrcátkách a sklech, tak mu hafo LED diod nahrazených za dvě žárovky nikterak výkon neuleví. A pokud jde o směrová světla, tak o tom se snad ani rozepisovat nebudu. :) To, že je altík chlazen, je zase hláška do vzduchu, tak jako, že je chlazen motor na autě.. :roll:
Panebože zač nás trestáš??? Je možné, aby existoval takový trotl? Je a je na BMW fóru. Nechceš jít rozdávat rady někam jinam? Uděláš tady mnoha lidem velkou radost.

Napsal: úte 08.08.2006 21:17
od Maxiczech
A vám se tady ty tlachy jako líbí? :lol: Je normální řešit alternátor na autě BMW? Co jak zvládne a kdy jak je zatížen? Možná ze zajímavosti technických specifikací. Jinak jsme si snad nikdo nepořizoval BMW, abychom se omezovali cokoliv zapnout.. :!: BMW je hlavně o pohodě a o tom, že ti tohle auto nedá šanci, aby tě cokoliv na něm nasralo.. 8) A vo tom jednoduše značka BMW je. Alespoň to, je moje zkušenost.. :D

Napsal: stř 09.08.2006 06:37
od krakatit
Pavel H píše:
Marwin píše:
Pavel H píše: Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
:cool2:
něco jako Ohmův zákon mu Pavle nic neřekne, takže ani nepředpokládám, že by si mohl představit ztrátový výkon na altíku při rozsvícených světlech (a to nemyslím zrovna dálkový) :P. Pro někoho je to nepředstavitelné, že 10A jistič zvládne osvětlení průměrného bytu a přitom při rozsvícených světlech (tlumených) musí altík vydat 16A aby těch 190W uživil :?
To je mi jasne, ze o tom vubec nic nevi. Jen jsem mu chtel ukazat jake tady pise blaboly. Pokud by totiz zapnul vsechny spotrebice tak na altiku muze smazit vajicka :-)
to sice muze ale pochybuju ze by to nemeli vyzkouseny....

Napsal: stř 09.08.2006 06:38
od krakatit
Maxiczech píše:A vám se tady ty tlachy jako líbí? :lol: Je normální řešit alternátor na autě BMW? Co jak zvládne a kdy jak je zatížen? Možná ze zajímavosti technických specifikací. Jinak jsme si snad nikdo nepořizoval BMW, abychom se omezovali cokoliv zapnout.. :!: BMW je hlavně o pohodě a o tom, že ti tohle auto nedá šanci, aby tě cokoliv na něm nasralo.. 8) A vo tom jednoduše značka BMW je. Alespoň to, je moje zkušenost.. :D
no ja bych to se spolehlivosti BMW tak neprehanel, nejakou extra velkou davkou spolehlivosti BMW nevynika...

Napsal: pon 14.08.2006 12:01
od Borec
To Marwin ohmuv zakon je dany tak s podle nej rid
bmw ma elektru stavenou luxusne ulevit nebo neulevit tu nehraje roli kazda el. zalezitost ma svoje privilegia jako i tlusku dratu jeji vlastni odpor atd tak ze kdyz do el. nezasahnes vlatni rukou a funguje jak ma muzes si dat kafe
PS: je dobre vedet ze si nekdo ze skoly neco pamatuje :)