Stránka 3 z 3
					
				
				Napsal: pát 26.11.2004 15:43
				od RuDoSh
				Milda píše:No filtr je pěkná věc,ale já ho tam nemám kam dát,to je jiste.Zato vím že mám zasraný radiator klimi masnotou a prachem.Jde tam vidét když se vytáhne řídící jednotka,nelze tam strčit ruku.Jak to vyčistit????
nejsi ted nahodou na Kolibe (Brezuvky)? Jela sem nejaka modra asi 530... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.11.2004 15:45
				od Zave
				divinol píše:já v Praze za 440,-..H Měcholupy ale je možné,že to někde maj za míň,kotouče tam mají oproti jinde o 300,-dražší.....
No ja myslim ze je to dobra cena... Diky... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2004 14:23
				od divinol
				tak pyl.filtr vyměněn...celkem to šlo,místa moc není ale dobrý,hned to topí jako šílený a nemlží se to....
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2004 15:17
				od voko21
				divinol píše:tak pyl.filtr vyměněn...celkem to šlo,místa moc není ale dobrý,hned to topí jako šílený a nemlží se to....
To je dobrá inspirace pro ostatní.  

 Na pylový filtry se dost kašle, každej mění jenom ten u sání motoru, aby zvýšil výkon a že dejchá mikrobáky a další sajrajty je mu jedno. U nás není výjimkou jezdit s jedním filtrem 5-8 let a mění se až když je ucpanej a nefouká vzduch z větráku. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2004 16:08
				od divinol
				myslím,že by se měl měnit současně se vzduchovým ne?.......je někde napsaný nějaký interval?......auto mám od bráchy a ten ani nevěděl kdy to bylo měněné.......
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2004 16:12
				od voko21
				divinol píše:myslím,že by se měl měnit současně se vzduchovým ne?.......je někde napsaný nějaký interval?......auto mám od bráchy a ten ani nevěděl kdy to bylo měněné.......
Někde jsem četl, že se má Pylovej měnit jednou za 1-2roky. Vzduchovej asi taky.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2004 17:15
				od voko21
				alp píše:
asi 2,5k .... az budu mit nekdy cas, tak to nascenuju, ale je to moc moc stranek 

))
 
Vím, to je naprd. 

  Je lepší to rozsalátit a prohnat to oboustranným Xeroxem, pak je to za hoďku. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2004 18:25
				od Zave
				no ty kravo... to musi byt celkem hokna to skenovat... 

  ale za to vysledek bude stat za to... 
  
  predpokladam ze to nebude gratis... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 16:16
				od Zave
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 16:18
				od darmon
				to dlouhy zelezo je 'sword' , elektronika co ovlada rychlost vetraku, vykonovy tranzistory na chladici... filtr je mezi timhle a tim radiatorem, jestli jsi videl radiator tak mas bud verzi bez filtru, nebo ho tam nekdo nedal....
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 16:22
				od Zave
				jo sou na tom nejaky tranzistory... hm... tak to je parada ze ho tam nekdo nedal...  
  
  me to desne blbe fouka  

  jo ale fouka me to blbe jen z tech dir co jsou do xichtu, na okno to vali pekne...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 16:29
				od darmon
				Zave píše:jo sou na tom nejaky tranzistory... hm... tak to je parada ze ho tam nekdo nedal...  
  
  me to desne blbe fouka  

  jo ale fouka me to blbe jen z tech dir co jsou do xichtu, na okno to vali pekne...
 
no jako e32 ma pylak od 90, mesic nevim, musel bych otvirat knizku = lennost, a neni to dulezity. ......jako do ksichtu ...visco muzes mit rozmrdany klapky, resp ty jejich vodici drazky, praskaj. A nebo to dela to co delat ma, jen se ti to nezda. IHKA ma zvlastni chovani, a nepusti ti horkej vzduch do ksichtu dokavad v aute neni urcity teplo....zabil jsem s tim nekolik dni abych pochopil tu logiku a myslim si ze ji chapu...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 16:35
				od Zave
				ok, necham to tak jak to je, topi to, nemlzim se, pak to u nekoho zkusim jestli to fouka tak silne jak ma... diky kamo  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 16:59
				od darmon
				Zave píše:ok, necham to tak jak to je, topi to, nemlzim se, pak to u nekoho zkusim jestli to fouka tak silne jak ma... diky kamo  

 
no kdyz se ti podari vysimulovat stejny podminky,,,my to resili pred lety na bimmer.org ve spolupraci s mnichovem...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 17:07
				od Zave
				co?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 17:39
				od George_D
				No já jsem na E36 compact bez klimy mysle  že tam taky žádný filtr neni a pak jsem rozhodil to pod stěračema jsou tam nasazeny takový 2 konus filtry tak jsem je vyměnil a ted mi vetrák sílou větru sám zavírá klapky na prostředku palubky když to dam naplno 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 18:02
				od Zave
				ja tam jinde myslim filtr nemam... takze vsechny sracky mi dou do xichtu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2005 20:10
				od Doktor1
				Jestli mas klimu,a videl jsi za tema dvirkama radiator(vymenik),tak pred nej patri ten filtr. Myslim,ze by se mel menit pri kazde inspekci,cili po druhe vymene oleje.Pokud hodne najezdis,tak se interval prodluzuje... Ja ho po lete vytahl,stejne to v lete stalo v bazaru,a na jare ho tam musim dat,pokud ho nekdo koupite zbytecne,tak mate kupce 
