Stránka 3 z 3
					
				
				Napsal: pát 14.05.2004 09:50
				od psena
				Tak tam chvili jedu, jeste tam daji vanos naplne a bude hodinova zkouska funkcnosti a pak asi napichnuti na kompl pokud vse bude ok tak jedu dom.Zeptam se, ale pokud se nesaha na pisty , tak to s tim zajetim nebude snad tak nutny.Dost dilu mi tam davyli ojetych(ventily),takze uvidim.Nebude to novej motor.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.05.2004 12:03
				od Jawak
				RuDoSh píše:TURBO_KrteK píše:zájezd .. zejetí 
kua nerikej mi ze ty bys ten motor kotloval hned jak by ti ho dali  

 
on jo 
 
 
 
Tenhle ty vydrzi, ten tak rychle neutaham 

 A ma novy trysky, tesneni pod hlavou a viskospojku. Takze musi vydrzet!
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.05.2004 14:28
				od Hanz
				jsem asi hloupej, ale motor jsem tam dal i s pevodovkou za cca 15min, bez nejakyho premysleni, neposkodil jsem nic a stacila mi na to jesterka a jeji hodna obsluha /tatik/... btw-na motoru jsou spec. montazni oka, za ktery se zavesi, napr. pomoci starych klinovych remenu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.05.2004 14:42
				od Jawak
				No asi jsem blbej já, páč jsem našel jen jedno oko na zavěšení, hned vepředu u rozvoďáku, vzadu nic není...
Olejová vana visela na tyčce od volantu, tam jak to jde do serva a nešel přes to vyzvednout 
 
S tou šaltrpákou to budu muset u druhé káry ještě pořešit, mrknu se na ten vyšroubovanej. Dělám to poprvé, sbírám zkušenosti, po 2. už to půjde rychleji 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.05.2004 17:37
				od psena
				Jo knowhow to je vec 
 
Auticko jezdi a je to opravdu skok dopredu.Beh je tissi, kultivovanejsi.Volnobeh se mi snizil a sklidnil( a to i pred tim byl dost dobry)Akcelerace je minimalne takova spis i lepsi, ale to jeste nemuzu posoudit, mam ted chvili chodit jen do 5 tisic.nejvetsi orgac je kdyz jsem na volnobehu a dam kratkej plyn, ten zvuk je super, je to nej hudba na svete.
Oprava stala 28 K
Uvidime co nam reknou sprinty!
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.05.2004 21:25
				od TURBO_KrteK
				no sak rikam .. i tak se to musi zajet
			 
			
					
				
				Napsal: sob 15.05.2004 00:26
				od M3maniac
				Jawak píše:TURBO_KrteK píše:no kazdopadne si dej zalezet na zajezdu  

 
Kam pojedeš na zájezd? 

Já jsem tak daleko, že už se do další výměny motoru nebudu pouštět, pokud se teda nebude jednat o M50 a vyšší čísla. Tahali jsme ho jako kozu za rohy, ře?azem jsem omotal zespodu u vany motor/převodovku, trubkou jsem musel páčit tyčku od řízení, páč nechtěla pustit olejovou vanu. Nešel sundat fofrklacek, tak jsme ho vyrvali i s převodovkou, snad se nic nepoškodilo... Zničil jsem: 2 benzínové hadičky, 1 hadičku od topení, jsou mezi motorem a přepážkou k interiéru, sem tam nějaký to těsnění, lanko plynu, pár ulámaných nožek od konektorů, hafo různých izolací. Bylo za potřebí jak násilí, tak logické myšlení. Fota jsem neudělal, zapoměl jsem doma fo?ák. Ještě je na řadě vyšroubování dalšího motoru, tak to nafotím. Fuckt pakárna kterou bych nikomu nepřál 

 
Co se sereš do něčeho,čemu nerozumíš.... jak tě tak poslouchám tak jsi toho vic zkuwil než udělal....   

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 15.05.2004 08:59
				od Jawak
				I kdež, šak mám ty věci ještě z teho druhého, ten sem měl za jedno odpoledne a večer dole... 

Bych chcel vidět tebe, to bys pěkně pohořel 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 15.05.2004 11:11
				od M3maniac
				Jawak píše:I kdež, šak mám ty věci ještě z teho druhého, ten sem měl za jedno odpoledne a večer dole... 

Bych chcel vidět tebe, to bys pěkně pohořel 

 
No musí zaklepat chytrolíne,že jsem ještě žádnej motor,do kytek neposlal!to zaprvý no a zadruhý mám na to lidi,co to ovládaj a proto jim nefušuju do řemesla.Páčit lešeňovkou motor z auta až praskaj konektory a hadičky je mi proti srsti .....   

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 15.05.2004 18:56
				od Pivson
				Já už taky vyndaval motor z pětky.
Byla to M20 a byla jenom vyskocena z silaku dole na naprave.
Pěkne pomalu vše odmontovat, předek se řezal z duvodu bouračky.
Pak se se spolupraci tří lidí vyndal. 
No už snad nikdy více sám 

))))
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 15.05.2004 23:00
				od Jawak
				M3maniac píše:
No musí zaklepat chytrolíne,že jsem ještě žádnej motor,do kytek neposlal!to zaprvý no a zadruhý mám na to lidi,co to ovládaj a proto jim nefušuju do řemesla.Páčit lešeňovkou motor z auta až praskaj konektory a hadičky je mi proti srsti .....   

 
Já taky ne, byla na vině vadná tryska 

 Na tom náhradním motoru jsou všechny nový a to má o 13k míň najeto... prý u M50 se dřív nebo později musí měnit, mi řekli v Niederlassungu
Já jsem člověk co to ovládá (aspoň si to myslím) a do jisté míry mě to baví. Já narozdíl od tebe na to lidi nemám, takže nikomu do řemesla nefušuju.
Konektory při páčení nepraskaly, jen 2 hadičky od topení, co nebyly vidět a já o nich nevěděl, protože jsem byl pod autem a richtoval převodovku.
Ten člověk co mi pomáhá, snad tomu trochu rozumí, páčil tu vanu, jinak se to nedalo...
Když ti ale řeknu, že jsem ten motor zabudoval nazpět sám, tak mi nebudeš věřit. Ten dotyčný, řidič autobusu totiž odjel a v 7 hodin večer nebudu nikoho otravovat. Fota budou, jen co je zmenším
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 16.05.2004 12:05
				od psena
				Tak vcera jsem ujel 300 kilaku, dnes neco po meste a muzu rict ze 30 000 byste tezko udelali ĺepsi tuning.Tahne daleko lepe odspodu a podle me pribilo koniku.V servisu kde jsem to delal (Moravany u Parizka, timto mu dik)rikali ze je to nesmysl, ale predtim me to jednicku na suchu nehrablo , myslim jako bez spojky, jen tapnu na plyn a ve vyssis otackach se to trha od asfaltu.Nevim jestli je to vetsim vykonem nebo zmenenyma krivkama , kazdopadne je to parada.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 16.05.2004 12:08
				od M3maniac
				psena píše:Tak vcera jsem ujel 300 kilaku, dnes neco po meste a muzu rict ze 30 000 byste tezko udelali ĺepsi tuning.Tahne daleko lepe odspodu a podle me pribilo koniku.V servisu kde jsem to delal (Moravany u Parizka, timto mu dik)rikali ze je to nesmysl, ale predtim me to jednicku na suchu nehrablo , myslim jako bez spojky, jen tapnu na plyn a ve vyssis otackach se to trha od asfaltu.Nevim jestli je to vetsim vykonem nebo zmenenyma krivkama , kazdopadne je to parada.
No nechcu Ti do toho kecat,ale neměl bys to teď trochu zajet???  

  myslím,že skoušení jak to hrabe není to pravé ořechové pro čerstvě poskládanej motor....   

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 16.05.2004 22:57
				od psena
				No nevim, jeden Parizek rikal, ten co to skladal, ze to muzu honit hned, ze tam neni nic co se muze podelat, pisty jsem nedelal atd, jen ten vrch.A druhej Parizek rikal at chvilu nechodim pres 5000 ot/min.
Tak asi vite co jsem si vybral...........nechodim pres 5000 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.05.2004 08:24
				od Hanz
				no, Rene, co ty rozvody u toho Pašíka? 

 /delam si prdel-aby se to zase nezvrhlo, jak s tou kalkulackou 

)) /