Stránka 3 z 6
Napsal: stř 03.03.2004 15:41
od RedBaron
ManyP píše:Panove tak ja sem si tam dal ate desky a brembo kotouce a mam s nema uz 5t a zatim v poho. Tuk tuk tuk na drevo. No a zadek sem dal Brembo s ferodama ale ty sem zatim nejel.
Ma jizda je svizna takze brzdy pouzivam a myslim ze e34 brzdi fakt moc dobre!!!
Kola mam teda 235/45-17 a zadek 255/40-17. Ted ale zadek pude na 235. Komplet vsechno na podvozku (zaveseni, silace, cepy, servo, pruziny riegger sport, tlumice) mam nove.
ManyP: Proč měníš staggered setup za obojí stejné? Je to nedotáčivý? Já jedu v pátek pro 540i E34 tam je 235/45/17 všude tak by mě to zajímalo. Jel jsem s M5 E34 315PS a tam bylo 225-17 / 245-17 a bylo to super, ten zadek prostě potřebuje trakci.
Napsal: stř 03.03.2004 19:00
od ManyP
menim pac sem koupil nova kola a tam sou gumy 235/45. Byla to akce. Ale casem tam zase pude 255/40-17 ale az se to sjezdi. No ja tam mel prva i 225 ale to bylo nic moc pak 235 to bylo lepsi ale nej se mi ukazalo 235 predek a zadek 255 to sedelo uplne suprove to uz se v zatacce fakt nehlo a ten zadek byl v prudkech rychlech zatackach bombove stabilni! Doporucuju 255 zadek a 235 predek ale co mam v planu v lete tak ze dam 255/40 na vsechna kola a verim ze to bude uplne nej akorat ze cim sirsi tim se hur sjizdeji. Spotreba stoupla o 1 litr pri prestupu z plechacu (205) na letni 235 resp 255 a sekunda na rozjezdu ale na tu ja seru pac v zatackach se to hodi a pri brzdeni na dalnici z 180 (200) je to znat nehorazne.
Zatim cus
Napsal: stř 17.03.2004 08:50
od Maca
Maca píše:Nevím jestli tohle téma už není passé, ale v pátek mi vyměnili oba přední brzdiče, oba náboje, dali mi tam nové kotouče a destičky (oboji ATE - doufám, že ne z Polska

) a nakonec kontrola a seřízení geometrie, takže tak během měsíce uvidíme jestli to pomohlo (zatím to funguje). A jestli už nic nenapíšu, tak proto že to nepomohlo a visím na nejbližším stromě

, páč už nikdo neví co by s tím bylo jinýho.
Tak na stromě zatím nevisím, ale konstatuji, že po najetí 3.000 km jsou ty brzdový kotouče zase zkroucený

a servisákům už docházejí možnosti, co by tak ještě bylo možný vyměnit, aby k tomu nedocházelo. Jakékoliv rady uvítám.
Napsal: stř 17.03.2004 09:12
od Bombarder
necetl jsem celou diskuzi. mel jsem stejny problem na E36. tusim, ze tomu pomohla vymena cepu a ulozeni tlumicu. zkus zjistit v jakem to mas stavu..
Napsal: stř 17.03.2004 12:09
od RedBaron
Maca píše:Maca píše:Nevím jestli tohle téma už není passé, ale v pátek mi vyměnili oba přední brzdiče, oba náboje, dali mi tam nové kotouče a destičky (oboji ATE - doufám, že ne z Polska

) a nakonec kontrola a seřízení geometrie, takže tak během měsíce uvidíme jestli to pomohlo (zatím to funguje). A jestli už nic nenapíšu, tak proto že to nepomohlo a visím na nejbližším stromě

, páč už nikdo neví co by s tím bylo jinýho.
Tak na stromě zatím nevisím, ale konstatuji, že po najetí 3.000 km jsou ty brzdový kotouče zase zkroucený

a servisákům už docházejí možnosti, co by tak ještě bylo možný vyměnit, aby k tomu nedocházelo. Jakékoliv rady uvítám.
Mám neskutečný nutkání říct něco hodně neslušnýho o politice výrobců autodílů. Do prvovýroby jdou třeba sachs tlumiče, vydrží někomu i přes 100 tisíc km a když potom koupíš sachsy jako náhradní díl, jsou po dvaceti tisících v prdeli. Teď ještě ATE s těma kotoučema z máslové oceli, jsem zvědav co bude další a kde budeme shánět aspoň trochu slušné komponenty pro naše miláčky

Napsal: stř 17.03.2004 12:12
od Lukke
ManyP píše:pri brzdeni na dalnici z 180 (200) je to znat nehorazne.
No ja nevím, ale to mají širší gumy vliv na rychlost zpomalování na dálnici ze 180? Myslel jsem, že to má vliv až v okamžiku, kdy by kola měly jít do smyku a tím pádem se využívala rovnice čím širší gumy=tím větší styčná plocha=lepší brzdný účinek. Ale pokud brzdíš na dálnici ze 240 na 100 třeba během několika sekund, tak se kola stejně nezablokují a šířka gumy by neměla mít vliv, protože stejně má stálý kontakt s vozovkou. Nebo se mýlím? Píšeš, že je to znát nehorázně, tak proto tahle reakce...
Napsal: stř 17.03.2004 12:32
od LOPOLO
abdul píše:musim taky potvrdit reneho slova...
bytlik ma ty zimmermany taky a uz jsme je museli nechavat dvakrat liznout... proste se to pokrivi a hotovo...
Mam je taky a hazou jako svine .. vazeni, nikdy si je nekupujte. A ja kreten jsem stary dobry original kotouce nechal v servisu lezet.

Napsal: stř 17.03.2004 19:31
od ManyP
Pro Lukkeho: sirsi guma = vetsi treni = neblokno se. Skus si to s 205 a pak s 255 a obe vem na tvrdo a poznas.
Napsal: stř 17.03.2004 19:42
od Lukke
ManyP píše:Pro Lukkeho: sirsi guma = vetsi treni = neblokno se. Skus si to s 205 a pak s 255 a obe vem na tvrdo a poznas.
Snad jsem o tom blokování něco psal ne? Vypadá to, jako by jsi nečetl vůbec můj příspěvek. Nebo ty když na 205 kolech zbrzdíš z 200 za 100 na dálnici, tak se tě zablokujou kola? Mně se ještě nestalo, abych zablokoval na dálnici kola. To nemyslíš vážně... Chápu, že na normální silnici to má vliv od doby zablokování kol, ale na dálnici?
Napsal: stř 17.03.2004 19:55
od RuDoSh
no me se jednou pri hodne horke chvilce nachvili zablokovaly....
Napsal: stř 17.03.2004 20:05
od ManyP
no pochop: abs je zarizeni ktere ti zabranuji bloknuti kol pri brzdeni. Abs snima kola "jak rychlo se toci". No a cim sirsi tim vetsi sila k bloknuti pac maji daleko vetsi prilnavost => tim pozdeji ti zacne prerusovat nebo omezovat brzdeny tlak! Takze cim sirsi tim min bere abs pac neni potreba a jak je znamo tak pokud je silnice sucha a neni mokra atd tak abs prodluzuje brzdnou drahu. No a tak jak sem rikal obuj tam 205 a zadupni a poznas jak se to abs bude moc posrat z teho bloknuti ktere musi odstranit zmenou talku nebo prerusenim brzdne sily a pak si to skus s papucama (255) a to servo bude spinkat pac ho nic nevzbudi.
=>cim sirsi tim kratsi brzdna draha
Napsal: stř 17.03.2004 21:59
od Anonymous
LOPOLO píše:abdul píše:musim taky potvrdit reneho slova...
bytlik ma ty zimmermany taky a uz jsme je museli nechavat dvakrat liznout... proste se to pokrivi a hotovo...
Mam je taky a hazou jako svine .. vazeni, nikdy si je nekupujte. A ja kreten jsem stary dobry original kotouce nechal v servisu lezet.

No ono u BMW vůbec je s těma kotoučema problém,a nejen u zimermmanu,ale i tak světové značky jako ate a brembo tak nevím... teď až budu potřebovat koupím origo BMW! Nebo něco racingového...
Napsal: stř 17.03.2004 22:14
od Lukke
ManyP píše:no pochop: abs je zarizeni ktere ti zabranuji bloknuti kol pri brzdeni. Abs snima kola "jak rychlo se toci". No a cim sirsi tim vetsi sila k bloknuti pac maji daleko vetsi prilnavost => tim pozdeji ti zacne prerusovat nebo omezovat brzdeny tlak! Takze cim sirsi tim min bere abs pac neni potreba a jak je znamo tak pokud je silnice sucha a neni mokra atd tak abs prodluzuje brzdnou drahu. No a tak jak sem rikal obuj tam 205 a zadupni a poznas jak se to abs bude moc posrat z teho bloknuti ktere musi odstranit zmenou talku nebo prerusenim brzdne sily a pak si to skus s papucama (255) a to servo bude spinkat pac ho nic nevzbudi.
=>cim sirsi tim kratsi brzdna draha
Vysvětluješ mi to tady jak malýmu Lojzovi ze školky.

Nijak nezpochybňuju Tvé předložené informace, ale já reagoval na Tvůj příspěvek, kde jsi psal, že na dálnici je to při brždění ze 180 nehorázný rozdíl. Vyznělo to jako kdybys pořád brzdil na dálnici až do aktivace ABS. To je přece nesmysl. Byla to jen reakce na to, že při normálním ježdění na dálnici rozdíl v brzdném účinku gum 205 vs 255 nepoznáš, pokud nedojde k zablokování kol. A to nedojde v ani jednom případě v 99% času stráveném na dálnici. Něco jiného je např. brzdit ve vesnici, kdy Ti tam vběhne např. dítě. Tady už můžeš uplatnit ten Tvůj argument.

Napsal: stř 17.03.2004 22:46
od RuDoSh
no dite jsem jeste nastesti nedobrzdoval, ale kreteny na dalnici stokrat...

Napsal: čtv 18.03.2004 03:09
od ManyP
dik RuDy
Napsal: čtv 18.03.2004 15:30
od Lukke
RuDoSh píše:no dite jsem jeste nastesti nedobrzdoval, ale kreteny na dalnici stokrat...

Nemá cenu tohle rozebírat, když každý se bavíme o něčem jiném.

Napsal: čtv 18.03.2004 15:51
od skautik
Lukke píše:RuDoSh píše:no dite jsem jeste nastesti nedobrzdoval, ale kreteny na dalnici stokrat...

Nemá cenu tohle rozebírat, když každý se bavíme o něčem jiném.

255 - muzes pusobit vetsim tlakem na pedal bez toho aby se ty kola zacaly blokovat to znamena, ze zastavis zpomalis driv nez s 205 kdy se ty kola zacnou blokovat driv, to znamena ze na ne musis pusobit mensim tlakem kdyz nechces aby se blokly tim padem mas mensi zpomaleni, aspon tak to chapu

a je jedno jestli jedes po dalnici nebo po okresce

Napsal: pát 19.03.2004 09:58
od 530DAT
Teda tady se z brzd staly gumy

ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to????

Napsal: pát 19.03.2004 12:20
od skautik
530DAT píše:Teda tady se z brzd staly gumy

ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to????

asi se ti konecne po 30k zajeli desticky

Napsal: pát 19.03.2004 13:52
od psena
Rozdil v sirce pneu poznas pri brzdeni hodne.A na dalnici se daji zablokovat 195/65 bez problemu, klidne pri 150kmúhod.225/50 co mam tedku uz asi ne, ale jeste jsem nastesti nemel moznost to zkusit!