Stránka 3 z 4

Napsal: pát 16.05.2003 00:42
od HEERY
Hm zajímavá diskuze a sám jsem dlouho tento problém řešil.
Těch aspektů jsem bral několik a bylo těžké se rozhodnout.
Hlavní bylo rozhodnutí zda si ponechat stávající shit přibližovadlo a k tomu dokoupit něco na zábavu nebo koupit nějakej kompromis na mé každodenní pracovní ježdění.Tomu by odpovídal krásně 525 TDS Touring.Jenže ropáky ze zásady nemám rád a též na akcích bych asi nebyl spokojen s výkonem.
Tak jsem se rozhodl pro variantu druhého auta a uvažoval v rámci možností o min. 535 E34 , M3 E30 atd.Nakonec jsem šel do M5 E34 a nelituji toho.To auto skvěle jede i brzdí a radši víc připlatím za M než čipovat a filtrovat a nevím co ještě něco "pod".
No a teď již samozrejmě pokukuji po E39 ,ale než koupit 528,540 a čipovat atd. si radši zase "chvilku"počkám na M.A zrejmě do té doby vyměním i "služebáka"třeba zrovna za ten E34 525 TDS Touring,protože BMW má fakt něco do sebe.

Napsal: pát 16.05.2003 00:56
od Baxon
Herry: Když si koupim auto, chci s nim jezdit a ne aby stálo v garage a já jezdil s něčim jiným a to z garage vytáhl jenom někdy. (od toho mám motorku)
Proč platit 2x pojistku, gumy, oleje, filtry a různý nutnosti?
525 TDS touring jsem měl, takže jsem se už povozil. Je to taková pohodička.
Jinak M5 :super: a souhlasím s tebou, že to není na každodenní ježdění. Měl jsem tu čest se taky povozit. V Autecu u prodeje dílů:sok: :sok: , to jsme šli vždycky do kolen.
Mimochodem někde jsem četl, že máš tu barvu kakao blau:hehehe: , to samí jsme měly my. Není to dovežený ze Švajcu?

Napsal: pát 16.05.2003 01:14
od HEERY
BAXON:Jo je to z CH a macao tak je to treba ona...
A jezdit s tim denně po městě by mě fakt sežralo...

Napsal: pát 16.05.2003 01:34
od Baxon
Prodávali jsme to na RH kolech. Límce, že by jsi v nich mohl i spát. Ve předu 8,5 nebo 9,5 a v zadu 10,5. A ty originály, tak na těch teď jezdím já. Byla to 3,6, r. v. 1990, v el. sedáky, kůže, no snad všechno kromě ASC. Dostali jsme i servisku 150.000km.

Napsal: pát 16.05.2003 01:53
od HEERY

Napsal: pát 16.05.2003 02:01
od Baxon
Tak to je ona, poznal jsem ji hned. Nebyly tam ty M-kový zrcátka. Tm. světla od Helly, ty tam taky zůstaly. Koukám v zadu chybí poklička na kole.
No něco o ní vím, vlestně něco hodně moc, když budeš mít zájem o historii.

"Tak to seš teda spokojenej parchant" - Pulp Fiction

Napsal: pát 16.05.2003 02:18
od Baxon
Koukám, že jsi z PHY. Já LBC. Až pojedu do Práglu, tak vemu nějaký fotky (když jsme ji přivezly a tak). Můžeme pokecat. Cinknu ti teda jestli to tel. číslo platí. No to potěší vidět zase našeho mazla.:hopik2: :hopici: :hopik2:

Napsal: pát 16.05.2003 05:32
od bpytlik
Originál zaslal Baxon
[B]Beru :) . No, ale nezlob se až tě přeletim s 523. No možná asi ne, musím to pořádně nastudovat. Ale od spoda ti to určitě nedaruju.:gobeer:


Hehe s 523 ujet 330d :)Je videt ze v nejmodernejsim dieslu co si sedel byl e34 525tds :)

Napsal: pát 16.05.2003 05:37
od Baxon
No zpoměl jsi na tu 320D ve středu.:P

Napsal: pát 16.05.2003 08:29
od Mad Max
AGS automat:

Trochu jsem si pročítal tohle téma. Nevím co máte proti automatické převodovce. Myslím že hodně záleží s jakým motorem je automatická převodovka spražená. Ve své 540 E34 (V8 4,0l) mám AGS automatickou převodovku (0-100 Km za 6,8s). Snaží se řadit, podle Vašeho stylu jízdy. Myslím, že ji to celkem dobře jde. Skoro na 99% používám klasický režim řazení, málo kdy dávám režim Sport. A to zrychlení při Kick-down je fakt něco. Se spotřebou to také není nejhorší. Průměr mám 13l/100Km. Dlouhé trasy dokonce 10,2l (možná i míň). V zimě jezdím za 16l. Otec má také 540, ale typ E39 (V8 4,4l, 0-100 Km za 6,5s). Také nemá manuál, ale tiptronik. Jeho motor výrazně lépe táhne od spodu. Je fakt, že jeho BMW má najeto 130t Km a moje má o 100t Km víc. Kdybych měl na to háky, tak bych si nechal do své 540 namontovat ten motor a tiptronik co má otec, nebo rovnou V8 4,6l co chystají do nové pětky. To je můj názor na automatickou převodovku.

Napsal: pát 16.05.2003 10:40
od darmon
Originál zaslal Michael
[B]je pravda ze v silnejsich Bmw s motorem vic jak 2.0L je potreba dat plyn s vstrikovanim paliva do valcu, ne ten obyc co jde pres vahu, pak to zlobi, ten kdo ti to tam dal je pekny cune;)
taky preju hodne km bez nehody s 3.5L motorem to potrebujes ;)
kolik jsi s tim jel max ? kolik to zere ?

neni, mam plyn v 735i. naprosto bez problemu
btw zadnej plyn nejde pres vahu vzduchu, je napojenej mezi vahu a skrtici klapku. Cloveka co ma vstrikovani plynu do valcu v e32 znam.

Na plynu je nejdulezitejsi to kdo to delal.

Napsal: pát 16.05.2003 10:51
od Baxon
Já jsem to tak už koupil, skušenost s LPG do té doby 0-ová. Nikdy jsem o tom ani neuvažoval. Řek jsem si, že to vykopat můžu vždycky. Ve finále to tak dopadlo.
A ten přede mnou, to fakt dobytek byl. Kdybys viděl co tam napasoval za extra hnus křídlo na zadní kufr, tak by sis sedl na pr*el a sedíš tam ještě teď. To šlo do koše jako první. Někteří jsou fakt nefkusáci.

Napsal: sob 17.05.2003 16:26
od Lukke
Originál zaslal Baxon
[B]Beru :) . No, ale nezlob se až tě přeletim s 523. No možná asi ne, musím to pořádně nastudovat. Ale od spoda ti to určitě nedaruju.:gobeer:


Tak už se těším, až mě přeletíš. :gobeer: Jsem na tvrdou porážku od tebe připraven. :joo:
Pak dám vědět a můžeš se povozit, jestli tedy nebudeš ustříkávat. :lool2: Mělo by to bejt kolem 25.-30.června doma.

Napsal: ned 18.05.2003 19:27
od Baxon
to: Lukke
Tak jsem to trochu studoval, že by v těch autech byl nějakej markantní rozdíl, tak to bych nepísk.
Jedno vim jistě, když pofrčíš za mnou, tak mě nepředjedeš, no a když přede mnou, tak mi neujedeš.

Ale jedno ti teda musim nechat. Budeš mít funglofku autí :super: no a ještě k tomu BMW :super: :super: .
Já do to ho praštim po prázdninách, tak ho mazla zatim rozdejchej, má na to 2 měsíce. :gobeer:

Napsal: ned 18.05.2003 21:04
od bpytlik
baxon: fakt uz se v nejake nove 330d svez...to snad neni mozny...si de proti 523 udela kdy bude chtit a kde bude chtit...

Napsal: ned 18.05.2003 21:31
od Baxon
Teď někdy mají dělat 3litr D něco málo přes 200 kobyl. Má to teď někdy vyletět, asi o prázdninách. Předpokládám, že ty budeš mít ještě ten starej koncept a toho se nebojím. Tak začni trénovat na září.

Napsal: ned 18.05.2003 21:40
od bpytlik
204 kobylovy trilitr se cpe do trojek uz nejaky ten mesic...A do petek a sedmicek se cpe pres 220kobyl...

Napsal: ned 18.05.2003 21:52
od Baxon
Tak to si asi přitlačim. Jednu sezónu oželim motorku:slzy: Prodám co budu moc a koupim 525i a ten už je podařenej:-). A nebo mě tu cpou 540i 6-kvalt za dobrý many a to bys jenom :eek: :eek: :sok: :sok: :sok: :( :( :( :( , ale mě se už do těch velkejch obsahů nechce.

Napsal: ned 18.05.2003 22:20
od bpytlik
525i??? Snad 528i....To ma 200 koniku,ale i tak by ti s tim novym 330d ujel :)
Povidej o tom 540, co to je zac??Ja se taky po necem takovem lehce pomrkavam...

Napsal: ned 18.05.2003 22:42
od Baxon
525i: 192kobyl. Nástupce 523 od r. 2000 a ten by se mi hodně líbil. Mrkni na bmw.cz
A ta 540 bude příští týden 97, koupená v ČR, plná pec, se serviskou, prej libovka. cena asi 450 +-