Stránka 3 z 6

Napsal: stř 08.02.2012 17:00
od KEAN
M3maniac píše:Jinak jsem byl nemyle překvapen,když jsem zjistil,že verva diesel byla jen do -22 :( to mi přijde jako ubohé na prémiové palivo


tak tak, měl jsem 50litrů VERVA DIESEL a při -20°C zamrzla, je to smutný že takové palivo nevydrží ani do udávaných -26°C ...kde teda pak může vlastně člověk natankovat kvalitní naftu?? německo?? :?

Napsal: stř 08.02.2012 18:39
od Vlasta
Netopyr: Já mám informaci, že tu naftu vozej už aditivovanou z Rakouska

Napsal: čtv 09.02.2012 10:30
od matrose
Tak,taky jen Verva Diesel,benzina Breclav Toyota Land Cruiser,skoro novy filtr a stejne jsem na slovensku pri -15 s velkym problebem asi po 5ti minnutach nastartoval,potom pri jizde auto vubec netáhlo,kopec jsem musel jet na dvojku,asi nedostatečný prívod nafty,rozsvícena kontrolka motoru.Mel jsem v kufru aditiva,ale jak rosol...kamarad s 530D zamrzl uplne.Tak trochu lihu a po 10 min vse ok.

Napsal: čtv 09.02.2012 11:12
od RSak
Žádný aditiva nepoužívám, tankuju u Makra, většinou stodůlky, nebo u pump s velkou výtočností a neměl jsem žádný problém. Přikládám foto z minulého týdne.

Napsal: čtv 09.02.2012 11:46
od ROBi
roman320 píše:
ROBi píše:clay: bohužel nevím, neporeferuju, sám mám benzínový motor :)

Misa: k nám vozili na ČS původně OMV z Rakouska a problém nebyl, ať se jednalo o arktickou naftu, nebo o tu klasickou, ale do -29°C. Teď po změně majitele už OMV nevozí, vozí víceméně od Čepra a ta nafta je taky do -29°C, prý dokonce i testovaná, ale už kolika lidem zamrzla. Tak bůhví, jak to je...

Nestras, dneska sem ju nalil do filcky a rano se musim dostat do prace :D
Jinak co je zajimavy tak firemni auta tankujeme na omv tu normalni naftu, a v nekterejch autech zamrzne a v jinejch ne. Treba vcera vedle sebe postaveny 2 uplne stejny auta (iveco 2.3hpt obe rv.2006, obe cca3/4 nadrze) a jedno uplne normalne nastartovalo a druhymu zamrzlo cerpadlo v nadrzi ze to vyhodilo pojistku, muselo se odtahnout na dilnu aby rozmrzlo :? vcera se do toho nalil diesel super aditiv a dneska vsechno vpohode, ale zas nebyla takova zima jak vcera.


Máme naftu do -30°C (poslední závoz) a nikdo nic neříkal a včera dojel jeden borec, že mu to zamrzlo, i když do toho nalil aditivum. Asi to bude hodně individuální...

Napsal: čtv 09.02.2012 13:25
od M3maniac
dám tam trochu benálu pro sicher :wink:

Napsal: čtv 09.02.2012 14:19
od Vlasta
OMV tu 35 aditivuje nějakou novou sračkou a míchání s VIFem nebo TDA jí nedělá dobře

Napsal: čtv 09.02.2012 15:25
od RSak
M3maniac píše:dám tam trochu benálu pro sicher :wink:


spíš než benzím tam dej petrolej, před 30 lety se to tak dělalo běžně a myslím, že i pro dnešní vstřikovače bude lepší mastný petrolej

Napsal: čtv 09.02.2012 16:02
od Risa525
RSak píše:
M3maniac píše:dám tam trochu benálu pro sicher :wink:


spíš než benzím tam dej petrolej, před 30 lety se to tak dělalo běžně a myslím, že i pro dnešní vstřikovače bude lepší mastný petrolej
přesně...nejlevnější a nejúčinější adetiv :wink:

Napsal: čtv 09.02.2012 20:00
od roman320
ROBi píše:
roman320 píše:
ROBi píše:clay: bohužel nevím, neporeferuju, sám mám benzínový motor :)

Misa: k nám vozili na ČS původně OMV z Rakouska a problém nebyl, ať se jednalo o arktickou naftu, nebo o tu klasickou, ale do -29°C. Teď po změně majitele už OMV nevozí, vozí víceméně od Čepra a ta nafta je taky do -29°C, prý dokonce i testovaná, ale už kolika lidem zamrzla. Tak bůhví, jak to je...

Nestras, dneska sem ju nalil do filcky a rano se musim dostat do prace :D
Jinak co je zajimavy tak firemni auta tankujeme na omv tu normalni naftu, a v nekterejch autech zamrzne a v jinejch ne. Treba vcera vedle sebe postaveny 2 uplne stejny auta (iveco 2.3hpt obe rv.2006, obe cca3/4 nadrze) a jedno uplne normalne nastartovalo a druhymu zamrzlo cerpadlo v nadrzi ze to vyhodilo pojistku, muselo se odtahnout na dilnu aby rozmrzlo :? vcera se do toho nalil diesel super aditiv a dneska vsechno vpohode, ale zas nebyla takova zima jak vcera.


Máme naftu do -30°C (poslední závoz) a nikdo nic neříkal a včera dojel jeden borec, že mu to zamrzlo, i když do toho nalil aditivum. Asi to bude hodně individuální...

Je to dobry, nastartoval sem, akorat to chvilu trochu skubalo o dost vic nez jindy ale to vubec nemusi byt naftou:) cerpadlo v nadrzi to nema a filtr bude asi jeste puvodni tak uz asi moc nefiltruje tak to snese hodne:D

Napsal: pát 10.02.2012 00:43
od M3maniac
Risa525 píše:
RSak píše:
M3maniac píše:dám tam trochu benálu pro sicher :wink:


spíš než benzím tam dej petrolej, před 30 lety se to tak dělalo běžně a myslím, že i pro dnešní vstřikovače bude lepší mastný petrolej
přesně...nejlevnější a nejúčinější adetiv :wink:


Mi asi čteš myšlenky :D neboj znám všechny alternativy a trefil ses, kterou jsem vybral :D koupil jsem sedmičku petroleje za kilo a šup ho tam. A že by to bylo levný ? to si nemyslím , ono petrolej už nestojí to co stál :D Dal jsem to do nádrže mladé, do svého to prcám,mám arktickou naftu od OMV do -35 :D tak uvidíme jestli fakt přijde nějakej masakr mráz jak hlásí :wink:

Napsal: ned 12.02.2012 17:38
od Lucifer
Tak co chlapci zamrzli jste při dnešních -36 ? :D

Napsal: ned 12.02.2012 19:49
od Dettektorr
Tak jsem dneska do 25 litrů Verva Diesel nalil litr benzínu 98 a uvidím ráno.

Napsal: pon 13.02.2012 00:30
od Jendix
U má člověk výhodu alespoň v tom, že když chce naftu do většího mrazu, je kam zajet. Minulej tejden jsem v Německu při 19°C auto hodně přesvědčoval, když se zadařilo, zajel jsem na schellku a dotankoval Vpower diesel v domění že to bude lepší, bohužel mě vyvedli z míry, nafta pouze do -22°C (a to prý i u konkurence). Možná je to lokální problém, protože tam kde jsem tankoval nejsou běžné tak drsný podmínky.


Jinak bych měl jeden dotaz ohledně Nafty a jejího původu, bavil jsem se teď se známým a tvrdil mi, že prakticky všechny benzínky kupujou naftu od stejnýho dodavatele (v Čechách), jediný rozdíl je pak v tom, že např. Schell si tam pak cpe svoje aditiva, Benzina mimochodem prý udajně VIF. Trochu se mi tomu nechtělo věřit??? Nebo je to snad pravda???

Napsal: pon 13.02.2012 10:02
od ROBi
Ano, je to pravda. Všechno teče ze stejný roury do cisterny, do které se pak přidají přídavky typické pro různé značky. Takže např. když v ČR je objednávka na OMV naftu, tak to do cisterny nateče např. ve Střelicích u Brna, nebo v Pardubicích stejnou rourou, jako Čepro, nebo Shell, jen na konci, nebo na začátku (nevím) k tomu přidají ty svoje doplňky. A nebo je pak možnost odebírat např. z Vídně, ale jak to je tam, to nevím. Ale co vím je to, že je opravdu kvalitnější, než v ČR. Minimálně papírově.

Napsal: pon 13.02.2012 16:52
od Netopyr
Vlasta píše:Netopyr: Já mám informaci, že tu naftu vozej už aditivovanou z Rakouska


bejvávalo, už to tak minimálně dva-tři roky nejni...

Net.

Napsal: pon 13.02.2012 16:52
od Netopyr
RSak píše:
M3maniac píše:dám tam trochu benálu pro sicher :wink:


spíš než benzím tam dej petrolej, před 30 lety se to tak dělalo běžně a myslím, že i pro dnešní vstřikovače bude lepší mastný petrolej


jj, slyšel jsem o tom hodně, ale osobně nemám vyzkoušeno...

Net.

Napsal: pon 13.02.2012 16:54
od atimen
Teď po internetu koluje tady ta fotka ...prý při mínus 19 :)

Co těm ,,medům" říkáte ? Nafta byla tankována v noci, P je PapOil...

Obrázek

Napsal: pon 13.02.2012 17:08
od Vlasta
Už jsem to někde viděl, ale chybí tam OMV Maxxmotion

Napsal: pon 13.02.2012 18:41
od Dettektorr
Dettektorr píše:Tak jsem dneska do 25 litrů Verva Diesel nalil litr benzínu 98 a uvidím ráno.


Funguje to naprosto famózně. Takže zůstańu u téhle "aditivace"