Stránka 3 z 3

Napsal: pon 28.03.2011 14:23
od RomanSvach
trochu z jineho soudku
delam si ted doma generator na 12V, motor ze sekacky, alternator, autobaterie, mnenic na 230V.
parada. mam to v krasne pozinkovane kleci z dalky to vypada jako profi prace. akorat ten motor.
ta sekacka 3 roky stala a karbec uplne ucpany tak sem to rozmontoval vycistil po tydnu motor zacal behat. tak ze mu jeste pomuzu dam tam aditivovany benzin a ze vyzkousim ten VIF. no nalil sem to tam pohoda vsechno valilo jak melo.
prijdu po tydnu naleju novy benzin a ejhle z karburatoru na X mistech zacal chcat benzin tak to zacnu rozebirat a uz to vidim. ty aditiva rozopustily vsechen bordel a tim padem to prestalo tesnit snad vsude. z plovakove komory sem vysypal kavovou lzicku nejakych usazenin a tak podobne...
vysledek je ten ze motor nejde ted ani nastartovat. takze musim zase vse vycistit.

pouceni do budoucnosti
kdyz je motor fest zakydany bordelem tak aditivovat treba 0,7ml/l jinak to rozpusti bordel moc rychle a neco se nekde ucpe. vyrobce u silne znecistenych motoru doporucuje naopak davat az 2ml/l ale doporucil bych spis naopak, kdyz je moc znecisteny aditivovat min.

Napsal: pon 28.03.2011 15:37
od xSAFA
RomanSvach píše:zkousel jste nekdo Vif super benzin aditiv?
naftovy aditiva prej fungujou na cisteni paradne ale ted se snazim vycistit pritelcino auto a to je benzinak tak sem to koupil ale nikde sem o tom nenasel nic. jestli to fakt cisti nebo ne.

ma nekdo vzkusenost?


VIF byl hodnocenej jako nejlepší naftové aditivum na trhu... Předpokládám, že i to benzínové bude funkční a kvalitní. Firma VIF dodává aditiva i pro Benzinu, Čepro atd. takže je předpoklad, že jejich aditiva obecně budou dobré. :wink:

Napsal: pon 28.03.2011 16:09
od Kami1
RomanSvach:
tak kdyžtak nahoď nějakou foto generátoru ...
kolik to váží

s tím karbecem zastávám ten radikálnější způsob, kterým jsi skončil.
lepší to vyčistit pracněji a pořádně najednou než riskovat,
že se to bude stejně ucpávat a to dlouhodobě.
alespoň víš, že to funguje :)
zverbo píše:Funkcnost - hned stupli otacky musel som uberat
a RTP som z 3barou daval na 1bar
??

Napsal: úte 29.03.2011 15:06
od zverbo
??? - ???

Napsal: úte 29.03.2011 16:08
od Kami1
nechápu co je tím myšleno.
to po namontování vyčištěných vstřiků stouply otáčky volnoběhu?
RTP je regulátor tlaku paliva a máš ho štelovatelnej a kvůli vyšším otáčkám si snížil tlak na 1 bar?

Napsal: pon 04.04.2011 20:33
od Paavo
mohli byste prosíím nahodit kontakt na tykpka, kterej vstriky takto levne dokaze vycistit? Hapruje mi jeden vstrikovac tak, ze se s tim neda kloudne ject .

Napsal: pon 04.04.2011 22:12
od paveld
Paavo píše:mohli byste prosíím nahodit kontakt na tykpka, kterej vstriky takto levne dokaze vycistit? Hapruje mi jeden vstrikovac tak, ze se s tim neda kloudne ject .

Zrepasovaný z ameriky se daji koupit za 130 dolarů včetně dopravy, podle mě díky takové ceně neni co řešit...

Napsal: pon 04.04.2011 22:13
od paveld

Napsal: úte 05.04.2011 11:30
od zverbo
Pardon dnes sem dojel ze sluzebky.

Jo normalne mam 900rpm po vycisteni 1300rpm - uvolnene lankom plinovym.

RTP /nemam povodny/ - /850ci aj stym vinutim atd.../ povodny tlaci 3bary, moj ked je na nule tak to je povodny tlak, ostatne uz je pridane po jednotkach... pointa automaticky ked sa vstrky vycistily nastal vedsi prietok a tym padom nebolo treba namahat viac RTP pre vedsi tlak

ALE ALE ALE nemal so to zatial ako vyskusat, stale auto na dvihaku v servise takze iba na prazdnych otackach.

Napsal: úte 05.04.2011 16:40
od Kami1
už chápu.
no aby to navýšení bylo tím,
např. při odpojení baterky a nastartování potom, jsou ty otáčky ze začátku taky vyšší a "sednou" si až po chvíli

Napsal: úte 05.04.2011 17:15
od zverbo
Kami1 píše:už chápu.
no aby to navýšení bylo tím,
např. při odpojení baterky a nastartování potom, jsou ty otáčky ze začátku taky vyšší a "sednou" si až po chvíli



Kdyz zlozim Mazlika cca do konca tyzdna, max vykendu, hned to idem prevetrat a dam vam vediet co a ako, ze vsim.

Napsal: ned 01.05.2011 23:45
od Francis
zverbo píše:... tesnenia 25kc/kus a tie male vlozky 30kc/kus ...

Prodali by samotné o-kroužky a sítka do vstřikovačů?

Napsal: úte 03.05.2011 01:33
od Fatal Design
Francis píše:
zverbo píše:... tesnenia 25kc/kus a tie male vlozky 30kc/kus ...

Prodali by samotné o-kroužky a sítka do vstřikovačů?


Stejná otázka i já ...

Napsal: úte 03.05.2011 08:27
od Francis
Našel jsem to na ebay, avšak cena o které tu psal zverbo je příznivější.