Napsal: ned 25.10.2009 22:18
a nebyl to turbo/diesel/schnel?Dlugy píše:Nebolo
je to tak ako píše troutny "SPORT"

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
a nebyl to turbo/diesel/schnel?Dlugy píše:Nebolo
je to tak ako píše troutny "SPORT"
Nebo že by Scheise..Killca píše:a nebyl to turbo/diesel/schnel?Dlugy píše:Nebolo
je to tak ako píše troutny "SPORT"
Se díváš na autosalon viď??Tomas8409 píše:nové 530D plní jako první auto emisní normu č.6 která bude platná až od roku 2014
Bylo tam 330d a za příplatek 32tisic muže splnovat EURO 6.Tomas8409 píše:nové 530D plní jako první auto emisní normu č.6 která bude platná až od roku 2014
V praze se to má ted řešit a brno do budoucna. Budou poplatky navíc.jarda píše:To bych se moc divil. Myslíš že politici jezdí v 1.2?
Ano... jen jsem byl rozespalí a byla to 330Dhanzikk píše:Se díváš na autosalon viď??Tomas8409 píše:nové 530D plní jako první auto emisní normu č.6 která bude platná až od roku 2014![]()
Oprava SAVfidzi píše:A co X6? Není to první Coupé SUV?
A nedalo by se to pak rozepsat jako dve auta?jarda píše:Tak nepiš že nebudeme moci jezdit. Poplatky a zákaz to je velkej rozdíl. S poplatkama politik nemá problém, ale kompletní zákaz si na sebe nevymyslí. Jedině že by bylo potřeba na 5. a další válec zvláštní povolení
Vůbec první proměnné časování si nachalo BMW patentovat v roce 1938.Je o tom zmínka v časopisu BMW Revue.Dlugy píše:S vanosom prišla prvá AlfaHanz píše:řekl bych M, X a z techniky vanos a valvetronic... kdyby mělo Báwo slogan jako Audi, jezdí dneska auta 2 metry nad zemí s 1/10 spotřebou)