Stránka 3 z 3

Napsal: úte 18.08.2009 10:23
od Tonicek
sorry ze se tak vmesuju ale 316 jak pises neni šestivál ne? .... pokud vím tak šestiválce jsou až od dvoulitru a více. a chipovat benzín? to se mi taky moc nezdá

Napsal: úte 18.08.2009 10:45
od Dan td
Hlavně neber vážně, co ti tu poradí jeden nebo dva " odborníci ", abys potom nečipoval šestivál 316i nebo se neřídil jen tím, co říká ( slušně řečeno trochu nepřesně ) koty :lol:

Projeď si fórum, je to tady milionkrát řešené téma, proto ti tu už moc neporadí lidé, kteří k tomu mají co říct - nechce se jim to psát po sté :wink:

Napsal: úte 18.08.2009 11:31
od koty
OK já tu jen říkal svůj názor a že všichni hledíte na výkon tak to fakt nechápu to jezdíte každý den rally aby jste stihly jet v čas do práce ne je to čistě na všech co kdo si pořídí a už jen že někdo má 320 neznamená že je to mrdka jinak mít tu tvou m3 je pěkná věc ale zas není to na každodenní ježdění já ti jí neberu je pěkná ale vybírat s rozvahou na výkon plno lidí nekouká :wink:

Napsal: úte 18.08.2009 12:38
od Alexru
Hele ja 316 mam je to me prvni bmw,tak jsem zatim spokojenej,ale byl jsem vozenej v 2.0 2.3 2.5 a v 2.8 a ta 2.8 je proste nejlepsi!ma spotreba tak okolo 8l a ta 2.8 tak min kolem 10 11l zalezi jenom na tom kolik slev u pojistovny uhrajes! :wink:

Napsal: úte 18.08.2009 17:45
od cabal
Tonicek píše:sorry ze se tak vmesuju ale 316 jak pises neni šestivál ne? .... pokud vím tak šestiválce jsou až od dvoulitru a více. a chipovat benzín? to se mi taky moc nezdá


jasny, překlep sry :)

Napsal: úte 18.08.2009 18:56
od Diiego
Já sem si řikal že by 316 byl šestihrnek :D jak to tak tady čtu tak ta 323i zatim vychází tak nejlíp mezi všema...Dokonce když jsem pohledal tak se našla i mezi novejma modelama. No na výběr mam času dost...nikam s tim nespěchám Obrázek :wink:

Napsal: úte 18.08.2009 19:29
od koty
vybírej s rozvahou :wink:

Napsal: úte 18.08.2009 21:55
od Diiego
No a když teď nebudem koukat na výkon..jak na tom je ten 2.0 motor se spolehlivostí?? tam je rozvod řemenem?? někde jsem slyšel že se nějaký motory dělaj i s řetězem...

Napsal: úte 18.08.2009 22:45
od koty
no u bmw 6ti válců i 4 jsou řetěz to že tam venku vidíš řemen ten pohání klikovka a žene klimu altík pumpu servo a tyto blbosti a řetěz zas vačky a tak.Uřetězu je známo že je hlasitější no to zas tak není pravda jen lehce záleží hlavně na oleji když dáš řídky tak je jasný že to bude dělat bordel a nejen to krátí se životnost ,u motorů s řetězem se jen kontroluje jestli nevydává v rozmezích otáček dívný zvuk pak jeho volnost a jak je oběhanej dá se říct že je to bez údržbová záležitost u těch lidí co nejezděj jak prasata a zbytečně nevytáčej motor jedou prostě v klídku

Napsal: úte 18.08.2009 22:52
od koty
jinak 2.0 je 6ti vál stejnej blok jak u 2.3 2.5 2.8 asi myslím a životnost motoru je podle chování těch 400000 vydrží v poho,6ti válce ti vydrží déle jak 4 válce a už jen u 6ti válce se ti zalíbí ten klidný chod oproti 4 .Na ty 6ti válce se dávaly i časování ventilů něco jako u hondy vtec tak tady je vanos ale jen dle ročníku ty první to neměli roky přesně nevím ale je to do 92 myslím a pozná se to podle boule na hlavě motoru to je ono

Napsal: úte 18.08.2009 22:54
od koty
sry od překlep od 92