Stránka 3 z 3
Napsal: čtv 04.06.2009 19:08
od Yngwie
Kritici současného trendu v BMW by si měli uvědomovat následujicí věci
- BMW je spotřební značka a na trhu nemá stejné postavení jako např. Ferrari nebo Aston Martin, které se kupují krize nekrize, neboť jejich klientela sice i za krize schudne, ale rozhodně ne natolik, aby si je už nemohla dovolit
- struktura BMW aktivit je zaměřená téměř výhradně na prodej osobních aut, takže nemá kryté záda jako Porsche, jehož divize automobilů je nyní výrazně ztrátová a vše je dotováno zbylými aktivitami, které tvoří 5/6 tržeb společnosti (převážně investiční činnost)
- Nikdo nechce, aby BMW díky politice sportovních vozů ala CSL dopadlo jako stejně jako GM nebo Chrysler a další automobilky, které se stěží drží nad vodou
- BMW nemá v nabídce špatných modelů a v naprosté většině se jedná o top dané třídy
- BMW v oblasti motorů musí dbát nařízení EK pod damoklovým mečem v podobě likvidačních pokut za nedodržení
Jednoduše řečeno svět není stejný jako před deseti lety a BMW se musí měnit s ním jinak odejde ... nekompromisní auta zůstanou doménou menších automobilek s produkcí v tisících kusech ročně.
Osobně se mi velmi líbí, jak se s celou situací na trhu BMW pere.
Napsal: čtv 04.06.2009 20:15
od Fipo
hlavně jde o image....audi i mercedes mají ostré limuzíny a u bmw to prostě chybělo...navíc ty lidi, kteří mají peníze, tak si to auto koupí právě pro to, že je tam ///M, kdyby to bylo 780i tak by to nechtěli....
Yngwie: zajímavý názor, ale myslím si, že současná produkce BMW je to , co v BMW naplánovali tak před 3-5-ti lety, rozhodně to není reakce na současný stav ekonomiky nebo něčeho takového....
Napsal: čtv 04.06.2009 20:34
od Yngwie
Fipo píše:hlavně jde o image....audi i mercedes mají ostré limuzíny a u bmw to prostě chybělo...navíc ty lidi, kteří mají peníze, tak si to auto koupí právě pro to, že je tam ///M, kdyby to bylo 780i tak by to nechtěli....
Yngwie: zajímavý názor, ale myslím si, že současná produkce BMW je to , co v BMW naplánovali tak před 3-5-ti lety, rozhodně to není reakce na současný stav ekonomiky nebo něčeho takového....
Rekl bych podle rozhovoru s sefem divize M, ze to delaj hodne podle situace a nevyzaduje to stejne planovani jako cele modelove rady. Viz. X6 M, kterou nemeli pred rokem vubec v planu delat..presvedcili je az prodeje X6 jako takove. Ale mas pravdu, ovsem ver tomu, ze maji dobre analytiky a vidi hodne dopredu.
Napsal: pát 05.06.2009 16:51
od Jandy
Yngwie píše:Kritici současného trendu v BMW by si měli uvědomovat následujicí věci
- BMW je spotřební značka a na trhu nemá stejné postavení jako např. Ferrari nebo Aston Martin, které se kupují krize nekrize, neboť jejich klientela sice i za krize schudne, ale rozhodně ne natolik, aby si je už nemohla dovolit
- struktura BMW aktivit je zaměřená téměř výhradně na prodej osobních aut, takže nemá kryté záda jako Porsche, jehož divize automobilů je nyní výrazně ztrátová a vše je dotováno zbylými aktivitami, které tvoří 5/6 tržeb společnosti (převážně investiční činnost)
- Nikdo nechce, aby BMW díky politice sportovních vozů ala CSL dopadlo jako stejně jako GM nebo Chrysler a další automobilky, které se stěží drží nad vodou
- BMW nemá v nabídce špatných modelů a v naprosté většině se jedná o top dané třídy
- BMW v oblasti motorů musí dbát nařízení EK pod damoklovým mečem v podobě likvidačních pokut za nedodržení
Jednoduše řečeno svět není stejný jako před deseti lety a BMW se musí měnit s ním jinak odejde ... nekompromisní auta zůstanou doménou menších automobilek s produkcí v tisících kusech ročně.
Osobně se mi velmi líbí, jak se s celou situací na trhu BMW pere.
Tak milej zlatej na to je jediná odpověď : AUDI R8 přiřaď si to ke svým bodům a zkus to jinak.
Napsal: pát 05.06.2009 20:39
od Yngwie
Jandy píše:Yngwie píše:Kritici současného trendu v BMW by si měli uvědomovat následujicí věci
- BMW je spotřební značka a na trhu nemá stejné postavení jako např. Ferrari nebo Aston Martin, které se kupují krize nekrize, neboť jejich klientela sice i za krize schudne, ale rozhodně ne natolik, aby si je už nemohla dovolit
- struktura BMW aktivit je zaměřená téměř výhradně na prodej osobních aut, takže nemá kryté záda jako Porsche, jehož divize automobilů je nyní výrazně ztrátová a vše je dotováno zbylými aktivitami, které tvoří 5/6 tržeb společnosti (převážně investiční činnost)
- Nikdo nechce, aby BMW díky politice sportovních vozů ala CSL dopadlo jako stejně jako GM nebo Chrysler a další automobilky, které se stěží drží nad vodou
- BMW nemá v nabídce špatných modelů a v naprosté většině se jedná o top dané třídy
- BMW v oblasti motorů musí dbát nařízení EK pod damoklovým mečem v podobě likvidačních pokut za nedodržení
Jednoduše řečeno svět není stejný jako před deseti lety a BMW se musí měnit s ním jinak odejde ... nekompromisní auta zůstanou doménou menších automobilek s produkcí v tisících kusech ročně.
Osobně se mi velmi líbí, jak se s celou situací na trhu BMW pere.
Tak milej zlatej na to je jediná odpověď : AUDI R8 přiřaď si to ke svým bodům a zkus to jinak.
Rozhodně ne ... nepochopil jsi příspěvek. R8 je o něčem úplně jiném ...
Napsal: pát 05.06.2009 21:42
od Jandy
Yngwie píše:Jandy píše:Yngwie píše:Kritici současného trendu v BMW by si měli uvědomovat následujicí věci
- BMW je spotřební značka a na trhu nemá stejné postavení jako např. Ferrari nebo Aston Martin, které se kupují krize nekrize, neboť jejich klientela sice i za krize schudne, ale rozhodně ne natolik, aby si je už nemohla dovolit
- struktura BMW aktivit je zaměřená téměř výhradně na prodej osobních aut, takže nemá kryté záda jako Porsche, jehož divize automobilů je nyní výrazně ztrátová a vše je dotováno zbylými aktivitami, které tvoří 5/6 tržeb společnosti (převážně investiční činnost)
- Nikdo nechce, aby BMW díky politice sportovních vozů ala CSL dopadlo jako stejně jako GM nebo Chrysler a další automobilky, které se stěží drží nad vodou
- BMW nemá v nabídce špatných modelů a v naprosté většině se jedná o top dané třídy
- BMW v oblasti motorů musí dbát nařízení EK pod damoklovým mečem v podobě likvidačních pokut za nedodržení
Jednoduše řečeno svět není stejný jako před deseti lety a BMW se musí měnit s ním jinak odejde ... nekompromisní auta zůstanou doménou menších automobilek s produkcí v tisících kusech ročně.
Osobně se mi velmi líbí, jak se s celou situací na trhu BMW pere.
Tak milej zlatej na to je jediná odpověď : AUDI R8 přiřaď si to ke svým bodům a zkus to jinak.
Rozhodně ne ... nepochopil jsi příspěvek. R8 je o něčem úplně jiném ...
A kde?? Bavíme se tady o sportovním autě typu CSL, které by se údajně neprodávalo...bla bla bla
bod 1. BMW a Audi jsou hodně blízko bod 1. neplatí
bod 2. BMW a Audi jsou na tom podobně bod 2. neplatí
bod 3. v tomto případě teda neplatí
bod 4. BMW a Audi jsou na tom stejně
bod 5. pro BMW a Audi platí to samé
Takže já sem to pochopil naprosto přesně a to fňukání že se nemůže vyrobit CSL a nebo supersport je capina, dle tvé tabulky jsme zjistili že ty to automobilky jsou na tom velmi podobně a trapné audi si vyrábí a PRODÁVÁ supersport jak rohlíky a ještě je to dobré auto. A jestli mi tu někdo bude tvrdit, že projekt R8 vznikl přek krizí, tak má pravdu, ale R8 V12 tdi aV10 vznikl až v průběhu krize.......Takže dost keců o tom jak hrozně náročné a těžce prodejné je CSL nebo M1 Hommage. Miluju BMW, ale teď ho vedou sráči bez koulí.
Napsal: pát 05.06.2009 22:00
od Kail
No netvrdil bych že Audi a BMW sou na tom stejně - Audi je v obrovském koncernu a upřímně si nemyslím že projekt R8 je zrovna nějak extra výnosnej,tam jde spíš o image...
Veyron je taky silně ztrátovej a přesto do toho koncern šel...
V tomto s tebou nesouhlasím...
Napsal: pát 05.06.2009 22:50
od Odana
tohle není M7 a ani nebude. Je to pouze M paket pro řadu 7, který se testuje a nebyl ještě zveřejněn
Napsal: pát 05.06.2009 22:56
od Odana
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploa ... 55x415.jpg[img]
autorevue píše pořád větší s....y jak sleduju[/img]
Napsal: sob 06.06.2009 09:36
od Jandy
Kail píše:No netvrdil bych že Audi a BMW sou na tom stejně - Audi je v obrovském koncernu a upřímně si nemyslím že projekt R8 je zrovna nějak extra výnosnej,tam jde spíš o image...
Veyron je taky silně ztrátovej a přesto do toho koncern šel...
V tomto s tebou nesouhlasím...
Ano správně o image, kterou BMW ztrácí na poli sportovních vozů. Pochybuju že by R8 navydělávala, když se na ni půl roku čeká....a i kdyby hlavní je že mají v nabídce supersport (který nikdy neměli) a to je to čím nám naše BMW válcuje.....o tom tady celou dobu melu. Audi z ničeho uspělo na poli kde si úspěch musíte zasloužit a vydobít. Na co je BMW účast v F1 (Audi tam není), na co jsou všechny ty technologie na M7 ??? na X6M ??? Proč se bojí BMW postavit pořádné sportovní náčiní, když to takové Audi umí ?? Jasně Audi je koncern s přístupem k platformám a know how Lamborgini a jiných, ale oprtoti BMW má daleko slabší závodní historii a nemá takovou reputaci stavitele sportovních aut jako má BMW. BMW teď hraje na jistotu, je těžká doba bla bla bla....a to mě sere, že mají strach ukázat co umí.

Napsal: sob 06.06.2009 10:10
od Kail
Na tom něco samo je,jenže tys to trošku zvrátil jak se ti hodí
Ale tak každopádně když BMW vyrobí nějakej sporťák zlobit se nebudu,mně se taky nelíbí kam BMW spěje,ale hold to asi není tak jednoduchý a já si prostě myslím že BMW to nemá tak snadný jako zmíněná AUDI,BMW jede samo na sebe a dyž se rozhodne postavit sporťák musí si všechno vyvíjet samo a od začátku,nemůže sáhnout kupříkladu jako Audi k Lamborgini a vzít si hotovej a prověřenej motor...
Napsal: sob 06.06.2009 11:15
od Yngwie
Jandy píše:Yngwie píše:Jandy píše:[quote="Yngwie"]Kritici současného trendu v BMW by si měli uvědomovat následujicí věci
- BMW je spotřební značka a na trhu nemá stejné postavení jako např. Ferrari nebo Aston Martin, které se kupují krize nekrize, neboť jejich klientela sice i za krize schudne, ale rozhodně ne natolik, aby si je už nemohla dovolit
- struktura BMW aktivit je zaměřená téměř výhradně na prodej osobních aut, takže nemá kryté záda jako Porsche, jehož divize automobilů je nyní výrazně ztrátová a vše je dotováno zbylými aktivitami, které tvoří 5/6 tržeb společnosti (převážně investiční činnost)
- Nikdo nechce, aby BMW díky politice sportovních vozů ala CSL dopadlo jako stejně jako GM nebo Chrysler a další automobilky, které se stěží drží nad vodou
- BMW nemá v nabídce špatných modelů a v naprosté většině se jedná o top dané třídy
- BMW v oblasti motorů musí dbát nařízení EK pod damoklovým mečem v podobě likvidačních pokut za nedodržení
Jednoduše řečeno svět není stejný jako před deseti lety a BMW se musí měnit s ním jinak odejde ... nekompromisní auta zůstanou doménou menších automobilek s produkcí v tisících kusech ročně.
Osobně se mi velmi líbí, jak se s celou situací na trhu BMW pere.
Tak milej zlatej na to je jediná odpověď : AUDI R8 přiřaď si to ke svým bodům a zkus to jinak.
Rozhodně ne ... nepochopil jsi příspěvek. R8 je o něčem úplně jiném ...
A kde?? Bavíme se tady o sportovním autě typu CSL, které by se údajně neprodávalo...bla bla bla
bod 1. BMW a Audi jsou hodně blízko bod 1. neplatí
bod 2. BMW a Audi jsou na tom podobně bod 2. neplatí
bod 3. v tomto případě teda neplatí
bod 4. BMW a Audi jsou na tom stejně
bod 5. pro BMW a Audi platí to samé
Takže já sem to pochopil naprosto přesně a to fňukání že se nemůže vyrobit CSL a nebo supersport je capina, dle tvé tabulky jsme zjistili že ty to automobilky jsou na tom velmi podobně a trapné audi si vyrábí a PRODÁVÁ supersport jak rohlíky a ještě je to dobré auto. A jestli mi tu někdo bude tvrdit, že projekt R8 vznikl přek krizí, tak má pravdu, ale R8 V12 tdi aV10 vznikl až v průběhu krize.......Takže dost keců o tom jak hrozně náročné a těžce prodejné je CSL nebo M1 Hommage. Miluju BMW, ale teď ho vedou sráči bez koulí.[/quote]
R8 ke akorat projekt pro zvýšení prestiže ... to BMW dělat nemusí má M-ka...navíc R8 je prozatím ztrátový projekt kámo

. Někde jsem četl, že ani nemaj ambice na to, aby to auto vydělávalo a nevadí, že se ho moc neprodá. V12tdi nevznikl v průběhu krize ani náhodou první zmínky jsou několik let staré. M3 CSL by třeba nebylo konkurence schopné ... vůči autům za tři mega.
Napsal: sob 06.06.2009 11:16
od Jandy
Kail píše:Na tom něco samo je,jenže tys to trošku zvrátil jak se ti hodí
Ale tak každopádně když BMW vyrobí nějakej sporťák zlobit se nebudu,mně se taky nelíbí kam BMW spěje,ale hold to asi není tak jednoduchý a já si prostě myslím že BMW to nemá tak snadný jako zmíněná AUDI,BMW jede samo na sebe a dyž se rozhodne postavit sporťák musí si všechno vyvíjet samo a od začátku,nemůže sáhnout kupříkladu jako Audi k Lamborgini a vzít si hotovej a prověřenej motor...
Já sem chtěl říct, že chápu jejich rozhodnutí, ale že mě to sere a že na to mají technologie, mozky, ruky i kupce. A...prd.
Napsal: sob 06.06.2009 11:38
od Kail
Tak to jo

,to mně to taky sere...A nejen CLS apod.,třeba i takovej concept CS pro mně byl mazec,a taky to BMW zahrabalo...

Taková být nová sedma tak si snad ustříknu,to by bylo někde uplně jinde než ten novej rádoby reprezentativní "bochník"...
Je smutný že když předvedou koncept nebo studii něčeho co by stálo za to,nakonec se to do výroby nikdy nedostane.A tyhle hnusný shit mrdky (pro mně většina nových Bmw...) chrlej jak rohlíky...
Napsal: sob 06.06.2009 12:07
od Infe
Nevim, me nova sedma teda prijde nadherna

. A s nakym tim M-paketem v provedeni M to imho bude narez, aspon ohledne vzhledu

.
Jinak je fakt, ze neco jako R8 by teda spachat mohli. Zatim je top nabidka M6, coz neni spatny, ale neni to ono :-/. Ale me osobne to tak jako tak muze byt fuk, bo na to nikdy nebudu mit a az na to budu mit, tak to bude vylitana mrdka, ktera by me sezrala v opravach

...