Stránka 3 z 3
Napsal: čtv 25.04.2013 11:56
od ARMAN
ano na snižene pružiny se ma davat b8 ale tak na mtech vyšku ne až na podlahu, u hodně sniženeho auta je b8 ve předu nahovno jelikož u předniho tlumiče( oba b8 a b6 ) doraz je zabudovany do tlumiče takže nejde zkratit jinak než ve fabrice a bude to mlatit až na doraz na každe diře, cena b8 by měla byt cca stejna jak za b6
Napsal: pon 06.05.2013 16:05
od Totic
Jo díky, tak jsem už zjistil co Bilstein pro M-technik vyrábí:
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 018&12=130
Napsal: pon 06.05.2013 16:45
od paveld
To jsem netušil že B4 mají i verzi pro M-podvozek

Napsal: pon 06.05.2013 19:26
od Totic
No právě..
Aby to bylo pestřejší, tak B6/B8 jsou ještě v provedení "jedna trubka" a "dvě trubky", cenově je dražší ten monotube.
Tak jestli chápu vaše rady a co tam píšou, na snížení -30 dopředu (což je o chlup víc jako M-tech) je lepší už B8, než B6 jo? By mě jen zajímalo o kolik je vlastně zkrácenej.
Napsal: pon 06.05.2013 21:46
od ARMAN
b8 je na zkracene pružiny, b6 je tvrdy tlumič na standardni pružiny, pokud hodně snižuješ kup si koni nebo sachse