Stránka 3 z 5

Napsal: čtv 29.01.2009 12:35
od eric
Pavel píše:
eric píše:
Pavel píše:ikdyž si někdy řeknu že pár koníku by se hodilo,to nepopírám....je pravda že v poslední době mě příjde že se tu preferují jen motory V8 a ostatní jak kdyby stály za howno...


Tak jen tak pro ujasněnou,motory V8 v e39 jsou top motory,o tom snad nehodláš diskutovat.Jinak jsem si nevšiml,že by se tady nějak shazovalo vše mimo tuto motorizaci,spíš lidi,který V8 nemají mají asi tendenci shazovat majitelé těchto motorizací,protože si myslí,že to jsou jen namyšlenci,což není pravda!Spíš bych řekl,že ti,co si to koupí ví,co chtěj a to je celý.Samo,že jsou i vyjímky,ale ty jsou všude!


já nemám tendece nikoho shazovat a ani to dělat nebudu...ale ty jseš na větvi s někoho kdo napíše že TDs super jede a já neví co všechino...holt někomu aby ukojil svoje EGO stačí TDs někomu holt V8 motor... mě třeba tds maximálně vyhovuje...a pokud budu zvažovat druhé auto tak bych klidně zase skočil do Tds ale pokud budu chtít jinou motorizaci tak bud 3.0d a nebo 3.0i ... pro mě osobně je třeba V8 absultně zbytečnej motor... je to jen můj názor ..neber si to nějak špatně... 100 lidí - 100 chutí.. :wink:


Jasný,proti gustu žádnej dišputát,to je v pohodě,každej nepotřebuje lítat 300-ta z místa :lol: Jenom tak na okraj,já neukájel svý ego,ale hlad po větším výkonu.Měl jsem před tím Alfu 156 se 155PS a za čas už mi to auto přišlo,že nejede,nebrzdí,prostě takovej ten výkonostní deficit,který nastává u některejch lidí,co maj auto už delší dobu,proto jsem volil V8,protože má nejhezčí zvuk a parádní krouťák a znatelný výkonostní rozdíl oproti tý Alfě :lol:

Napsal: čtv 29.01.2009 13:20
od zet
No já teda nevim,ale motor kterej má míň než 10 válců - je to vůbec ještě motor? 8)

Napsal: čtv 29.01.2009 13:35
od eric
zet píše:No já teda nevim,ale motor kterej má míň než 10 válců - je to vůbec ještě motor? 8)


Já myslím,že jseš názorná ukázka toho,že je tato diskuze již vyčerpaná. :wink:

Napsal: čtv 29.01.2009 14:55
od Pavel
eric píše:
Pavel píše:
eric píše:[quote="Pavel"]
ikdyž si někdy řeknu že pár koníku by se hodilo,to nepopírám....je pravda že v poslední době mě příjde že se tu preferují jen motory V8 a ostatní jak kdyby stály za howno...


Tak jen tak pro ujasněnou,motory V8 v e39 jsou top motory,o tom snad nehodláš diskutovat.Jinak jsem si nevšiml,že by se tady nějak shazovalo vše mimo tuto motorizaci,spíš lidi,který V8 nemají mají asi tendenci shazovat majitelé těchto motorizací,protože si myslí,že to jsou jen namyšlenci,což není pravda!Spíš bych řekl,že ti,co si to koupí ví,co chtěj a to je celý.Samo,že jsou i vyjímky,ale ty jsou všude!


já nemám tendece nikoho shazovat a ani to dělat nebudu...ale ty jseš na větvi s někoho kdo napíše že TDs super jede a já neví co všechino...holt někomu aby ukojil svoje EGO stačí TDs někomu holt V8 motor... mě třeba tds maximálně vyhovuje...a pokud budu zvažovat druhé auto tak bych klidně zase skočil do Tds ale pokud budu chtít jinou motorizaci tak bud 3.0d a nebo 3.0i ... pro mě osobně je třeba V8 absultně zbytečnej motor... je to jen můj názor ..neber si to nějak špatně... 100 lidí - 100 chutí.. :wink:


Jasný,proti gustu žádnej dišputát,to je v pohodě,každej nepotřebuje lítat 300-ta z místa :lol: Jenom tak na okraj,já neukájel svý ego,ale hlad po větším výkonu.Měl jsem před tím Alfu 156 se 155PS a za čas už mi to auto přišlo,že nejede,nebrzdí,prostě takovej ten výkonostní deficit,který nastává u některejch lidí,co maj auto už delší dobu,proto jsem volil V8,protože má nejhezčí zvuk a parádní krouťák a znatelný výkonostní rozdíl oproti tý Alfě :lol:[/quote]

jasný pane...taky bral větší výkon,to bych lhal kdyby řekl že ne...třeba časem,pokud mi to finanční situace dovolí.... před třemi roky když jsem kupoval E39 byli ceny uplně nikde jinde než nyní...i u toho TDs kupodivu...já auto kupoval hlavně kvůli stavu a motorizaci jsem až tak neřešil tak proto mám tds....a zvykl jsem si.... :wink: :)

Napsal: čtv 29.01.2009 16:43
od zet
eric píše:
zet píše:No já teda nevim,ale motor kterej má míň než 10 válců - je to vůbec ještě motor? 8)


Já myslím,že jseš názorná ukázka toho,že je tato diskuze již vyčerpaná. :wink:

Já vím,já vím...

Napsal: čtv 29.01.2009 18:11
od eric
[quote="Pavel"
jasný pane...taky bral větší výkon,to bych lhal kdyby řekl že ne...třeba časem,pokud mi to finanční situace dovolí.... před třemi roky když jsem kupoval E39 byli ceny uplně nikde jinde než nyní...i u toho TDs kupodivu...já auto kupoval hlavně kvůli stavu a motorizaci jsem až tak neřešil tak proto mám tds....a zvykl jsem si.... :wink: :)[/quote]

Ty voe,nejhorší je,že nevím,co potom :( Vím,že eM-ko je pro mně prostě finančně neúnosný hlavně tedy co se týče provozu a údržby,jsem realista a e60 se mi vůbec nelíbí vevnitř,zvenku jedině v M-Packetu a samozřejmně s motorizací 545i (333PS),ty facelifty pak nějak přiškrtili bo co na myslím 306PS,nechápu,že by emise??!Ale taky se mi líbí sedma ta nová před změnou těch zadních lamp,ta má zase vnitřek fakt luxusní a když se na to prcnou nějaký láčes kola,tak je to fakt krásný autíčko,velký,ale to neva!!Tak nevím,cenově už začínaj ty sedmy z roku 2003-2004 bejt zajímavý a ten 6-kvalt automat je už taky konečně adekvátní alternativa k tomu manuálu.Je to dilema,ale tedy e39 ještě u mě tak 2-3 roky pobude,zatím vypadá furt celkem dobře! 8)

Napsal: čtv 29.01.2009 19:06
od Killca
aaaaa diskuze presne pro me

TDS je hodne spatnej motor, samozrejme se najdou dobry kousky, ale tak 60-80% jsou strasny

skoro kazdymu tecou vstriky, casto odchazej cerpadla a nekterym se ohybaj hlavy, protoze ten motor toci fakt moc, jako jede slusne, ale jede skoro stejne jako 318is

jezdil sem tim autem, bez chipu i s chipem M51b25 v e36, bez chipu slaby, s chipem srovnatelny s tim isem, vstriky tekly furt, cerpadlo se jednou vymenilo a pak drzelo, ohnuta hlava se stala taky, je to o zachazeni, ale prave v tom to je, proto je vetsina tds v tyhle dobe uz hroznej srot

kdyz se k tomu pripocte casty problem-turbo v haji, tak se ten motor hodne nevyplati a nestahli ho z vyroby jen proto, ze v ty dobe slapal a slapal jeste chvili po ukonceni vyroby a po zaruce, coz je ted uz davno

stejne tak 320d pred faceliftem jsou sroty stejnyho razeni jako tds, po faceliftu nemuzu rict na 320d jediny spatny slovo

Napsal: čtv 29.01.2009 19:32
od Player1
eric píše:Ty voe,nejhorší je,že nevím,co potom :( Vím,že eM-ko je pro mně prostě finančně neúnosný hlavně tedy co se týče provozu a údržby,jsem realista a e60 se mi vůbec nelíbí vevnitř,zvenku jedině v M-Packetu a samozřejmně s motorizací 545i (333PS),ty facelifty pak nějak přiškrtili bo co na myslím 306PS,nechápu,že by emise??!Ale taky se mi líbí sedma ta nová před změnou těch zadních lamp,ta má zase vnitřek fakt luxusní a když se na to prcnou nějaký láčes kola,tak je to fakt krásný autíčko,velký,ale to neva!!Tak nevím,cenově už začínaj ty sedmy z roku 2003-2004 bejt zajímavý a ten 6-kvalt automat je už taky konečně adekvátní alternativa k tomu manuálu.Je to dilema,ale tedy e39 ještě u mě tak 2-3 roky pobude,zatím vypadá furt celkem dobře! 8)


:lol: Tohle přesně řeším i já. Je čas na změnu, ale nevím co dál... Na Mko si netroufnu a "níž" se mi jít nechce-moc jsem si zvykl na výkonovej luxus... Teď přemýšlím, že bych se vrátil "ke kořenům" :lol: a vzal e39 540i 6q manuál a trochu si zase začal užívat. Myslím si, že tenhle motor s manuálem musí být dobrá hračka. Jako nic proti automatu, jsem spokojenej, bude mi chybět ta pohoda, ale občas mám prostě choutky to někde pořádně odpálit z místa...a podřazovat s meziplynem :twisted: JO, chcu manuál :!:

Napsal: čtv 29.01.2009 20:06
od Kail
Tak k této diskuzi už vážně nemám co napsat.Trošku mně mrzí že se tu poslední dobou každá debata zvrhne v urážení,nadávání a posměchy,jinej názor je samozřejmně nepřípustnej.Je to tady už jak na nějakym tuningforu...

Napsal: čtv 29.01.2009 21:23
od eric
Kail píše:Tak k této diskuzi už vážně nemám co napsat.Trošku mně mrzí že se tu poslední dobou každá debata zvrhne v urážení,nadávání a posměchy,jinej názor je samozřejmně nepřípustnej.Je to tady už jak na nějakym tuningforu...


Proboha,co meleš nesmysly,tak snad neumíš číst nebo co???Už asi tak po 52 píšu,že se nikomu nesměju a ani jsem si nevšiml,že by to tady někdo udělal,co jseš furt tak ukřivděnej??Myslím,že se tady v klidu vyjádřil každý vesměs spokojený majitel TDS a jediná "trochu" nadávka byla snad akorát to,že každý,kdo točí TDS do omezovače je hovado,protože v těhle otáčkách již tento motor nemá žádný tah,tech. údaje mluví snad jasně,podívej se,kde máš vrchol kroutícího momentu a navíc pro tvůj klid to napsal člověk,který je taky majitelem TDS,takže v tomhle směru není na místě výtka o nezkušenosti s tímto motorem,já se akorát s tímto názorem ztotožňuji.Ale nemůžeš čekat,že ze mně vyleze,že motor TDS je suprovej,mám na to svůj názor,za kterým si stojím,tak jako ty za tím svým.Vono hold přeci jenom asi když řeknu,že jsem se svým V8 max. spokojenej,tak mi to bude věřit o trochu víc lidí než tobě s tvým TDS,tak to prostě je.A oprosti se prosímtě od "třídního"rozdělování,nikdo se tady nepovyšuje,ale nemůžeš míchat hrušky s jabkama,tak proč to bereš tak osobně???Nechápu,to tu pak člověk nemůže jenom něco normálně napsat bez toho,aniž by ho za o někdo soudil a často špatně.Buď v klidů,neoukej tak rudě :roll:

Napsal: čtv 29.01.2009 22:11
od eric
Player1 píše::lol: Tohle přesně řeším i já. Je čas na změnu, ale nevím co dál... Na Mko si netroufnu a "níž" se mi jít nechce-moc jsem si zvykl na výkonovej luxus... Teď přemýšlím, že bych se vrátil "ke kořenům" :lol: a vzal e39 540i 6q manuál a trochu si zase začal užívat. Myslím si, že tenhle motor s manuálem musí být dobrá hračka. Jako nic proti automatu, jsem spokojenej, bude mi chybět ta pohoda, ale občas mám prostě choutky to někde pořádně odpálit z místa...a podřazovat s meziplynem :twisted: JO, chcu manuál :!:


Čoveče já už bych do stejný káry nevlez!Což vo to,ten 6-ti kvalt,to musí bejt bomba,to věřím,ale kupovat si zase e39 jenom kvůli manuálu,z toho už bych asi neměl takovou radost,připadalo by mi to jako dost malá změna,jakože už je to vokoukaný :lol: Ale mimojiné mám ještě v pácu taky jinou alternativu a to buď tohle

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

nebo

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Jakože na Mergly nejsem,tak v tomhle případě bych udělal vyjímku.Otázka je,jaká bude za 2-3 roky cena,že??!Každopádě mám kámoše,co se specializuje na Mergly a tyhle motorizace nejsou vůbec problematický,spotřeba srovnatelná s 540-tkou.Hlavně ten 7-gitronic,to musí bejt masírka!!

Napsal: čtv 29.01.2009 22:21
od Kail
Já to ale nepsal tobě,už vůbec tady nemluvím o nějakým "třídním rozdělování" a osobně to neberu ani trochu - na internetu mně nikdo naštvat nemůže,z toho už jsem vyrostl.

Jen jsem se tu snažil vysvětlit že ne každej má TDSo jen proto protože je sociál a nemá na lepší.V tom mojim autě je nacpáno tolik peněz že bych za to už dávno měl 530D,jenže e39 se mi nelíbí (nic proti tobě,psal jsem to tady na fóru už několikrát...) a do e34 jsem prostě blázen,jinej diesel se tam nedával (krom 2.4TD) takže to je pro mně jasná volba.A to že jsem do toho motoru nevrazil skoro ani korunu je taky pravda,nemám proč bych lhal...

Jinak jsem přece nenapsal že to na každou rychlost točím do omezovače,jen jsem napsal že to klidně můžu dělat a tomu motoru se nic nestane,navíc když si s tím člověk chce trošku zablbnout tak to ani jinak nejde.To se zase jenom někdo chytl jedný věty vytažený z kontextu :roll: .Psal jsem že TDS má výkon položenej na diesela dost vysoko,což je prostě fakt a pokud o tom nevíš tak se koukni na tech. údaje ty.Ano,s dieselem se jezdí na krouťák,při normální jízdě - když chceš zrychlit třeba při předjetí tak to prostě musíš roztočit a je znát jak to krásně táhne až k omezovači (ehm,pardon,do 4800,aby se toho zase někdo nechyt :roll: ).

Jinak jsem toho názoru že žádnej motor by se neměl šetřit,chce to prostě občas protáhnout...

Napsal: čtv 29.01.2009 22:32
od eric
Kail píše:Já to ale nepsal tobě,už vůbec tady nemluvím o nějakým "třídním rozdělování" a osobně to neberu ani trochu - na internetu mně nikdo naštvat nemůže,z toho už jsem vyrostl.

Jen jsem se tu snažil vysvětlit že ne každej má TDSo jen proto protože je sociál a nemá na lepší.V tom mojim autě je nacpáno tolik peněz že bych za to už dávno měl 530D,jenže e39 se mi nelíbí (nic proti tobě,psal jsem to tady na fóru už několikrát...) a do e34 jsem prostě blázen,jinej diesel se tam nedával (krom 2.4TD) takže to je pro mně jasná volba.A to že jsem do toho motoru nevrazil skoro ani korunu je taky pravda,nemám proč bych lhal...

Jinak jsem přece nenapsal že to na každou rychlost točím do omezovače,jen jsem napsal že to klidně můžu dělat a tomu motoru se nic nestane,navíc když si s tím člověk chce trošku zablbnout tak to ani jinak nejde.To se zase jenom někdo chytl jedný věty vytažený z kontextu :roll: .Psal jsem že TDS má výkon položenej na diesela dost vysoko,což je prostě fakt a pokud o tom nevíš tak se koukni na tech. údaje ty.Ano,s dieselem se jezdí na krouťák,při normální jízdě - když chceš zrychlit třeba při předjetí tak to prostě musíš roztočit a je znát jak to krásně táhne až k omezovači (ehm,pardon,do 4800,aby se toho zase někdo nechyt :roll: ).

Jinak jsem toho názoru že žádnej motor by se neměl šetřit,chce to prostě občas protáhnout...


Ok,tak tohle vysvětlení beru!Jinak to že jseš zapřísáhlej e34-kař to čoveče není zas tak ojedinělý,třeba "Serifus" je to samý,takže to chápu :lol: Těch lidí není zrovna málo,e39-tku spojujou někdy už z přelektrizováním a taky třeba se jim nelíbí už tak trochu zkultivovanější tvary,což právě ještě ve větší míře dle mýho nastalo u tý e60.Já zas právě nemůžu přijít na chuť tý e60-ce,ale zase jsem natolik zmlsanej,že nedokážu ít až moc starou káru,i když už tej mej táhne na 12 let,to je strašný,když si to uvědomím a přitom mi to vůbec nepříjde!? :cry:

Napsal: čtv 29.01.2009 23:05
od Kail
Tak já jsem celkově spíš na tu klasiku,třeba taková e30 cabrio na leštění,to by se mi líbilo :) ...
Jinak já když si sednu do e39 tak mi to tu e34ku i dost připomíná,posaz je stejnej,ovládání je na stejných místech,zvenku skoro stejný rozměry atd.,jen je to prostě už moc zakulacený no...Poslední co se mi fakt líbí od BMW je e38ma,po takové 740d pokukuju,ale zase si říkám že se mi nechce dát tolik peněz do auta,nehledě na to že tu mojí vykopávku neprodám ani za třetinu toho co mně za ten rok a půl stála (bez pořizivací ceny...),takže by mi bylo těch peněz i trošu líto kdybych to prodal :)

Napsal: čtv 29.01.2009 23:19
od eric
Kail píše:Tak já jsem celkově spíš na tu klasiku,třeba taková e30 cabrio na leštění,to by se mi líbilo :) ...
Jinak já když si sednu do e39 tak mi to tu e34ku i dost připomíná,posaz je stejnej,ovládání je na stejných místech,zvenku skoro stejný rozměry atd.,jen je to prostě už moc zakulacený no...Poslední co se mi fakt líbí od BMW je e38ma,po takové 740d pokukuju,ale zase si říkám že se mi nechce dát tolik peněz do auta,nehledě na to že tu mojí vykopávku neprodám ani za třetinu toho co mně za ten rok a půl stála (bez pořizivací ceny...),takže by mi bylo těch peněz i trošu líto kdybych to prodal :)


To víš,každej z nás,co se tady poctivě staráme o ty svý "milenky" jednou bude brečet při prodeji,jaká to bude proholba,to je jasný,imho letos celkově bych auto neprodával pokud bych nemusel,jelikož tě bude každej chytrák popotahovat o co nejnižší cenu a všechno automaticky svalí na světovou krizi,která se zatím většiny stejně ani nedotkla,zatím je to pouze nafouknutej panák!Ale já myslím,že jsme oba už v takové cenové kategorii,kdy už to tolik neklesá,horší to maj auta v cenové relaci 400tis. a vejš,tam to bude padat jak švestky :lol:

Napsal: pát 30.01.2009 17:08
od Player1
to eric: Jasný, za 2-3 roky bych to taky viděl na nějakou větší změnu, ale toho manuála bych chtěl pořešit někdy teď. Mně se právě e39 pořád hodně líbí, takže bych v tom problém neviděl.

Napsal: pát 30.01.2009 18:24
od Kail
Tak přebastlit manuál do e39 ještě nebude takovej problém ne?Je to jen o tom poshánět na to věci,přeházet to půjde docela v pohodě...

Jinak je to pravda co píše eric,prakticky čím starší auto,tím míň na něm člověk provaří...Nový auto bych si asi neoupil ani kdybych na to měl,vždyť nějaký naložený pěkný e60tce padne cena o několik statísíců už tím že člověk přebere klíčky,a když s tím rok pojezdí,tak už je to skoro na půlce pořizovačky :lol:

Napsal: pát 30.01.2009 18:29
od Player1
Toho bastlení něčeho za něco už mám plny zuby...o to víc se musím snažit koupit co nejlepší kousek. Až bude něco doma, tak už na to nesmím chytat. Jo, vyměnit lišty v interiéru atd., to je pohoda, ale větší bastly už seru, pak už to nikdy není ono. Moje auto bylo ještě panna, než jsem dobastlil navi, která funguje jenom tak z půlky, takže jsem akorát nasranej :? A tak je to se vším...

Napsal: pát 30.01.2009 20:10
od Kail
Njn,tak navigace už je asi docela oříšek no...
A taky mi připomínáš že to je další věc která mně na tý 740d štve - je jen v automatu :?

Napsal: pát 30.01.2009 20:37
od eric
Kail píše:Tak přebastlit manuál do e39 ještě nebude takovej problém ne?Je to jen o tom poshánět na to věci,přeházet to půjde docela v pohodě...

Jinak je to pravda co píše eric,prakticky čím starší auto,tím míň na něm člověk provaří...Nový auto bych si asi neoupil ani kdybych na to měl,vždyť nějaký naložený pěkný e60tce padne cena o několik statísíců už tím že člověk přebere klíčky,a když s tím rok pojezdí,tak už je to skoro na půlce pořizovačky :lol:


No čoveče není to zas tak úplně jednoduchý,docela jebačka,do toho bych asi nešel,já bych to tedy samozřejmně nedělal,že!? :lol: Všechno je jinak nejen převodovka,ale kardanka a spousta malejch pí..ovin,čuč:

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... C_ID=11476