myslel sem cisteho!nekdy je aji vic!Fantucci píše:mno, domnívám se, že tohle auto už je z těch, co mají v sobě milion elektronických "vyfikundací", což ve většině případů znamená návštěvu autorizovaného servisu. A tudíž si myslím, že majitel tohoto auta by měl mít takovej plat, aby v sobě strašáka z návětěvy bmw servisu neměl. Prostě pokud by majitel musel kvůli zaplacení faktury u bmw rušit stavební spoření, tak asi není tím pravým... Mám pocit, že 28 tis. měsíčně hrubého asi ještě ne. Z toho je cca 20-22 čistého (?) - nějaké to bydlení a ostatní náklady a na auto moc nezbývá. Jako třeba by to šlo, ale lehce by se člověk mohl stát finančním otrokem toho auta... Ai kdyby to bylo 28 tis čistého, tak nevím.... To auto je prostě z kategorie manažerských.....mathias22 píše:pocitam prumer tech 28 litru!proste zadny milionar!moc normalnich lidi x5tky nema jak se tak divam!jeste sem nevidel ze by nekdo do prace nekde do zavodu jezdil x5tkou!to je taky pravda,takze s timhle platem asi ee co???Fantucci píše: jde o to co to je normální platkor normální plat u majitelů X5....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
jaká bude cena X5 za 3, za 5, za 8 ... atd let ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pát 13.06.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava CITY
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
lidi to je o prioritách, se vzpamatujte....
někdo by to auto měl jako hračku, někdo na denního pracanta, někdo bydlí za 5000,-, někdo za 10 tisíc... někdo ušetří 90% z vejplaty, někdo 10%...
znám lidi, co maj 15 čistýho a v garáži 330i e46, znám lidi, co maj čtvrt míče měsíčně a v garáži 318d, protože nechtěj do auta vrážet...
každej at si koupí podle sebe...
někdo by to auto měl jako hračku, někdo na denního pracanta, někdo bydlí za 5000,-, někdo za 10 tisíc... někdo ušetří 90% z vejplaty, někdo 10%...
znám lidi, co maj 15 čistýho a v garáži 330i e46, znám lidi, co maj čtvrt míče měsíčně a v garáži 318d, protože nechtěj do auta vrážet...
každej at si koupí podle sebe...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1127
- Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
- Bydliště: Ústí
- Klubové ID: 1047
- Kontaktovat uživatele:
určitě je to o prioritách, ale v určitým rozmezí. jsou prostě věci, na který člověk má, pak jsou věci kvůli kterým by se musel člověk uskromnit a pak jsou věci na které člověk prostě nemá....
Neznám nějak blízce žádného majitele X5, ale tipuju, že "spoření rezervy" na opravy může být min. 6-10 tis. měsíčně v případě, že člověk není schopen vysolit prachy jen tak?? Já osobně pokud bych minimálně toto nebyl schopen dávat bokem pro strýčka příhodu, tak bych do X5 nešel.
Když se k tomu připočtou náklady na provoz auta...
Neznám nějak blízce žádného majitele X5, ale tipuju, že "spoření rezervy" na opravy může být min. 6-10 tis. měsíčně v případě, že člověk není schopen vysolit prachy jen tak?? Já osobně pokud bych minimálně toto nebyl schopen dávat bokem pro strýčka příhodu, tak bych do X5 nešel.
Když se k tomu připočtou náklady na provoz auta...
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
tak jak tu už někdo napsal....jsou lidi co maj X5ku a berou to jako naprosto normální spotřebák a dopravní prostředek a chovaj se k tomu jako někdo k orezlé e36 a to jen proto ,že jsou finančně trošku jinde a nemaj problém nechat v bmw za větší servis 50 nebo 100 aniž by je to rozhodilo...pak jsou lidi co si splnili jakýsi sen za těžce našetřený peníze a chovaj se k tomu autu trošku jinak a daleko šetrněji a taky maj těch 50 nebo 100 na případný větší servis ovšem už jim to nebude tak úplně jedno jako te první skupině
a pak je tu třetí skupina majitelů X5 a ta má sice na pořízení ojetého vozu, ale už ne na nové turbo,vstřiky nebo novou převodovku...nebo jen na nové "19ky pneu
Takže kdybych měl 28 čistého a měl živit rodinu tak bych si X5 ku určitě nekupoval
protože by mi nezůstalo na ty nové gumy nebo případnou poruchu
na druhou stranu pokud máš 28 čistého a bydlíš třeba u rodičů jak se říká za talíř měsíčně a koupíš pravidelně servisovaný kousek po velkém servisu a budeš se k tomu chovat slušně,máš známého dobrého a levného mechanika a víš kde sehnat díly za rozumnou cenu tak dejme tomu
nejhorší kategorie majitelů X5 je ta,která si koupí nejlevnější z nejlevnějších na leasing s platem 20 měsíčně
auto se pokazí a najednou není ani na splátku a ani na servis
jinak nákladově na provoz a servis si myslím,že je to snad krom větších a dražších pneu úplně stejné nebo podobné jako pětka nebo sedma...







Nenech se zmást pohledem.gogoho píše:řekl bych že X5 je hooodně prostorná...Velký kufr Bezpečná.... Je to hooodně povedené auto.


Ale jinak musím souhlasit, že se to auto povedlo, i když má svoje mouchy (ale která věc nemá

mas reletavine pravdu. ale lidi co daj za servis bez mrknuti oka 50-100tis tak tahle sorta rozhodne nekoupi xxx let starou x5ku za pul mega nybrz novou nebo zanovni kousek. Ti co koupujou x5ku za 500tis, tak od nich nemuzes ocekavat ze neresi a hazi statisicema bez mrknuti oka. tak asi takM3maniac píše:tak jak tu už někdo napsal....jsou lidi co maj X5ku a berou to jako naprosto normální spotřebák a dopravní prostředek a chovaj se k tomu jako někdo k orezlé e36 a to jen proto ,že jsou finančně trošku jinde a nemaj problém nechat v bmw za větší servis 50 nebo 100 aniž by je to rozhodilo...pak jsou lidi co si splnili jakýsi sen za těžce našetřený peníze a chovaj se k tomu autu trošku jinak a daleko šetrněji a taky maj těch 50 nebo 100 na případný větší servis ovšem už jim to nebude tak úplně jedno jako te první skupiněa pak je tu třetí skupina majitelů X5 a ta má sice na pořízení ojetého vozu, ale už ne na nové turbo,vstřiky nebo novou převodovku...nebo jen na nové "19ky pneu
Takže kdybych měl 28 čistého a měl živit rodinu tak bych si X5 ku určitě nekupoval
protože by mi nezůstalo na ty nové gumy nebo případnou poruchu
na druhou stranu pokud máš 28 čistého a bydlíš třeba u rodičů jak se říká za talíř měsíčně a koupíš pravidelně servisovaný kousek po velkém servisu a budeš se k tomu chovat slušně,máš známého dobrého a levného mechanika a víš kde sehnat díly za rozumnou cenu tak dejme tomu
nejhorší kategorie majitelů X5 je ta,která si koupí nejlevnější z nejlevnějších na leasing s platem 20 měsíčně
auto se pokazí a najednou není ani na splátku a ani na servis
jinak nákladově na provoz a servis si myslím,že je to snad krom větších a dražších pneu úplně stejné nebo podobné jako pětka nebo sedma...

přečti si to ještě jednou a pochopíš jak jsem to myslel...1.skupina neřeší 50 nebo 100 a koupí novou...2.skupina má rezervu 50 nebo 100 kdykoli na servis ale už u toho mrknouking píše:mas reletavine pravdu. ale lidi co daj za servis bez mrknuti oka 50-100tis tak tahle sorta rozhodne nekoupi xxx let starou x5ku za pul mega nybrz novou nebo zanovni kousek. Ti co koupujou x5ku za 500tis, tak od nich nemuzes ocekavat ze neresi a hazi statisicema bez mrknuti oka. tak asi takM3maniac píše:tak jak tu už někdo napsal....jsou lidi co maj X5ku a berou to jako naprosto normální spotřebák a dopravní prostředek a chovaj se k tomu jako někdo k orezlé e36 a to jen proto ,že jsou finančně trošku jinde a nemaj problém nechat v bmw za větší servis 50 nebo 100 aniž by je to rozhodilo...pak jsou lidi co si splnili jakýsi sen za těžce našetřený peníze a chovaj se k tomu autu trošku jinak a daleko šetrněji a taky maj těch 50 nebo 100 na případný větší servis ovšem už jim to nebude tak úplně jedno jako te první skupiněa pak je tu třetí skupina majitelů X5 a ta má sice na pořízení ojetého vozu, ale už ne na nové turbo,vstřiky nebo novou převodovku...nebo jen na nové "19ky pneu
Takže kdybych měl 28 čistého a měl živit rodinu tak bych si X5 ku určitě nekupoval
protože by mi nezůstalo na ty nové gumy nebo případnou poruchu
na druhou stranu pokud máš 28 čistého a bydlíš třeba u rodičů jak se říká za talíř měsíčně a koupíš pravidelně servisovaný kousek po velkém servisu a budeš se k tomu chovat slušně,máš známého dobrého a levného mechanika a víš kde sehnat díly za rozumnou cenu tak dejme tomu
nejhorší kategorie majitelů X5 je ta,která si koupí nejlevnější z nejlevnějších na leasing s platem 20 měsíčně
auto se pokazí a najednou není ani na splátku a ani na servis
jinak nákladově na provoz a servis si myslím,že je to snad krom větších a dražších pneu úplně stejné nebo podobné jako pětka nebo sedma...



mozna si to precti jeste jednou po sobeM3maniac píše:přečti si to ještě jednou a pochopíš jak jsem to myslel...1.skupina neřeší 50 nebo 100 a koupí novou...2.skupina má rezervu 50 nebo 100 kdykoli na servis ale už u toho mrknouking píše:mas reletavine pravdu. ale lidi co daj za servis bez mrknuti oka 50-100tis tak tahle sorta rozhodne nekoupi xxx let starou x5ku za pul mega nybrz novou nebo zanovni kousek. Ti co koupujou x5ku za 500tis, tak od nich nemuzes ocekavat ze neresi a hazi statisicema bez mrknuti oka. tak asi takM3maniac píše:tak jak tu už někdo napsal....jsou lidi co maj X5ku a berou to jako naprosto normální spotřebák a dopravní prostředek a chovaj se k tomu jako někdo k orezlé e36 a to jen proto ,že jsou finančně trošku jinde a nemaj problém nechat v bmw za větší servis 50 nebo 100 aniž by je to rozhodilo...pak jsou lidi co si splnili jakýsi sen za těžce našetřený peníze a chovaj se k tomu autu trošku jinak a daleko šetrněji a taky maj těch 50 nebo 100 na případný větší servis ovšem už jim to nebude tak úplně jedno jako te první skupiněa pak je tu třetí skupina majitelů X5 a ta má sice na pořízení ojetého vozu, ale už ne na nové turbo,vstřiky nebo novou převodovku...nebo jen na nové "19ky pneu
Takže kdybych měl 28 čistého a měl živit rodinu tak bych si X5 ku určitě nekupoval
protože by mi nezůstalo na ty nové gumy nebo případnou poruchu
na druhou stranu pokud máš 28 čistého a bydlíš třeba u rodičů jak se říká za talíř měsíčně a koupíš pravidelně servisovaný kousek po velkém servisu a budeš se k tomu chovat slušně,máš známého dobrého a levného mechanika a víš kde sehnat díly za rozumnou cenu tak dejme tomu
nejhorší kategorie majitelů X5 je ta,která si koupí nejlevnější z nejlevnějších na leasing s platem 20 měsíčně
auto se pokazí a najednou není ani na splátku a ani na servis
jinak nákladově na provoz a servis si myslím,že je to snad krom větších a dražších pneu úplně stejné nebo podobné jako pětka nebo sedma...
3.skupina se modlí aby se nic nepokazilo
já osobně si můžu koupit novou ,ale přijde mi 3 roky starý ale zachovalý auto jako přijatelnější varianta a neuletím 2 mega ale 200k


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 588
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2364
No ja to beru podle sebe a kdyz neco dalsiho, tak by to melo byt prostornejsi, pohodlnejsi ... znatelnegogoho píše:řekl bych že X5 je hooodně prostorná...Velký kufr Bezpečná.... Je to hooodně povedené auto.Lolita píše:Kdyz me furt prijde X5 jako takova oktavia - ani maly, ani velky, ale jinak fajn, byt to prostornejsi, tak bych asi casem mozna i presel.mathias22 píše:co to meles???octavii sem vubec netahej!![]()

úprimne X5 nie je pre každého a ak niekto chce dokonca 4,4i tak nech si nechá dosť peňazí najmä na pokuty a benzín - viem o čom hovorím.
Jednu takú krásku mám v garáži a keby som ju neprerobil na LPG (taky drahý špáz - 3500€), tak je to mazec (17,5 l/100km).
Ako sa tu píše - je to vec priorít a financií.
Ja som do toho vrazil 750 000 CZK (dovoz z USA), ale nie som taký blbý, aby som si kupoval novú za skoro 3mega. Mám to trojročné a najazdených tam bolo skoro 55 000 km "americké cesty v okolo Las Vegas", takže jediné čo do toho investujem je plná nádrž, voda do ostrekovačov, 9 litrov oleja + filtre "po 30000 km", brzdné doštičky + pneu (mám 275/40 R20) a ak máš trocha trpezlivosti zoženieš pneu "cca 90% dezén" za cca.12-15tisíc CZK, čo nieje tak hrozné. Všetky ostatné veci sú cenovo podobné - napr. včera som menil čelné sklo "solárne + snímač + tónovanie a pásik" = 288 € všetko nové. Samozrejme, že BMW servise mi chceli objednať sklo za 650 € + serepetičky + práca, ale viac ako 1000 € by to nestálo - okno vie vymeniť každý lepší servis a na nete si to okno vieš zohnať aj s 65% zľavou. O čo to je.
Nakoniec len toľko - ten zvuk a zážitok z jazdy na nezaplatenie, ale do staršieho auta ako je viac ako 8 rokov by som osobne nešiel.
Jeden známy má X5 r.v.2000 a má ju častejšie u garážových opravárov ako vo vlastnej garáži. Motorické problémy + prevodovka + ....
Nezávidim mu.

Jednu takú krásku mám v garáži a keby som ju neprerobil na LPG (taky drahý špáz - 3500€), tak je to mazec (17,5 l/100km).
Ako sa tu píše - je to vec priorít a financií.
Ja som do toho vrazil 750 000 CZK (dovoz z USA), ale nie som taký blbý, aby som si kupoval novú za skoro 3mega. Mám to trojročné a najazdených tam bolo skoro 55 000 km "americké cesty v okolo Las Vegas", takže jediné čo do toho investujem je plná nádrž, voda do ostrekovačov, 9 litrov oleja + filtre "po 30000 km", brzdné doštičky + pneu (mám 275/40 R20) a ak máš trocha trpezlivosti zoženieš pneu "cca 90% dezén" za cca.12-15tisíc CZK, čo nieje tak hrozné. Všetky ostatné veci sú cenovo podobné - napr. včera som menil čelné sklo "solárne + snímač + tónovanie a pásik" = 288 € všetko nové. Samozrejme, že BMW servise mi chceli objednať sklo za 650 € + serepetičky + práca, ale viac ako 1000 € by to nestálo - okno vie vymeniť každý lepší servis a na nete si to okno vieš zohnať aj s 65% zľavou. O čo to je.
Nakoniec len toľko - ten zvuk a zážitok z jazdy na nezaplatenie, ale do staršieho auta ako je viac ako 8 rokov by som osobne nešiel.
Jeden známy má X5 r.v.2000 a má ju častejšie u garážových opravárov ako vo vlastnej garáži. Motorické problémy + prevodovka + ....
Nezávidim mu.
