Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: čtv 27.11.2008 17:51
				od frank325i
				docela me to dostalo ..... 

 a co letadla ktere spotrebuji tolik benzinu???to nikoho nezajima ty nase auta to je uplne h...o mam 325i r.v.1992 a na emisich jsem prosel uplne v poho nemusel jsem nic sidit a jsem v poho
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 27.11.2008 17:54
				od jarda
				frank325i píše:docela me to dostalo ..... 

 a co letadla ktere spotrebuji tolik benzinu???to nikoho nezajima ty nase auta to je uplne h...o mam 325i r.v.1992 a na emisich jsem prosel uplne v poho nemusel jsem nic sidit a jsem v poho
 
Pokud vím tak to znamená že splňuješ emisní normy pro rok 92, ne aktuální. A nebavíme se o tom jestli starý auta ničí životní prostředí, ale o tom jestli je pro motor šetrnější hned vyjet nebo chvíli běžet na místě.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 27.11.2008 18:05
				od MadMaxII
				Mountainbiker píše:
Nooo, já teda nevím, ale... jestli k tomu takhle přistupují všichni, tak se nedivím, že zanedlouho vymřeme.  

 V tomto duchu psaných příspěvcích si vždycky uvědomím, jak daleko jsme za vyspělou Evropou (teď mám na mysli třeba Švýcarsko). Na eklologii se vyseru, jen ať si nezničím vlastní motor.  

  mimochodem - prachobyčejná spotřební věc - odejde, no tak holt koupím jiný ne?? Proberte se už konečně, a začněte s ekologií právě u sebe  
 
PS: nějak mi není jasné, proč bys zničil motor, když ho natočíš až po oškrábání??  

 
Nic ve zlym, taky mam rad prirodu a taky jsem proti tomu abysme vymreli. Ale kdyz vidis pak ty absurdity jak stat vyzaduje po vyrobcich aut nizsi emise CO2 a na druhou stranu nemotivuje podnikatele na obnovu vozoveho parku a policiste nesbiraji technicaky nakladakum i kdyz evidentne maji s emisemi problem a jednina avie vytvori spaliny CO2 jako stovky nastartovanych ale serizenych bmw tak pak se musim ptat, jestli brecis na spravnym hrobe. Stejne hloupe mi prijde kdyz Bursik je proti jadru ale ze koksove elektrarny maji Xsettisickrat vetsi emise nez gram plutonia a hlavne neni schopen navrhnout ekologictejsi reseni nez jadro tak to je tragicke uvazovani....
Myslim si ze mas samozrejme pravdu s tim ekologickem uvazovanim a ze je na nej nutno brat ohled, ale na druhou stranu svet neni dokonaly a hlavne jak tu nekdo nade mnou rekl, jsi v Cechach(cti v ceskem Klausovic Kocourkove, nekdy take nazyvanem Absurdistan).... Proste nejdriv by se mel hasit pozar od strechy baraku a ne misto toho zaslapavat par horicich stebel co chytili od baraku...
Edit by MMII: Jinak k veci, u benzinu to neni tak markantni jako u nafty ale i benzin potrebuje provozni teplotu. I benzin ma totiz studeny daleko vyssi emise nez za provozni teploty a proto je ekologictejsi par minut nechat motor ohrat na nejnizsich otackach nez vyrabet daleko vetsi objem splodin studenym motorem v otackach...
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 27.11.2008 18:22
				od frank325i
				jarda píše:frank325i píše:docela me to dostalo ..... 

 a co letadla ktere spotrebuji tolik benzinu???to nikoho nezajima ty nase auta to je uplne h...o mam 325i r.v.1992 a na emisich jsem prosel uplne v poho nemusel jsem nic sidit a jsem v poho
 
Pokud vím tak to znamená že splňuješ emisní normy pro rok 92, ne aktuální. A nebavíme se o tom jestli starý auta ničí životní prostředí, ale o tom jestli je pro motor šetrnější hned vyjet nebo chvíli běžet na místě.
 
jsem pro to aby se motor trochu zahral a potom teprve jel
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 27.11.2008 18:24
				od jarda
				MadMaxII píše:...a proto je ekologictejsi par minut nechat motor ohrat na nejnizsich otackach nez vyrabet daleko vetsi objem splodin studenym motorem v otackach...
a jsme tam kde sme byli... proč potom BMW návod k obsluze doporučuje rovnou vyjet?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 28.11.2008 09:51
				od MadMaxII
				jarda píše:
a jsme tam kde sme byli... proč potom BMW návod k obsluze doporučuje rovnou vyjet?
Zeptej se v servisu ci prodejce BMW a pak se s nami podel, pokud to ale bude o ekologii resp. BMW se honosi tim ze jeho motory jsou staveny na pouzivani jiz od nastartovani pak to neznamena ze kdyz ho nechas zahrat ze mu uz tak velkou zivotnost jeste neprodlouzis i kdyz ti budou tvrdit ze vliv to mit nebude ci naprosto zanedbatelny(mozna slo o to tou brozurou vyvracet zabehle myty)....
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 28.11.2008 11:05
				od sominek
				já si myslím že je lepší chvilu stát a brčet na místě než rovnou vyjet a držet to třeba několik minut v nízkých otáčkách... myslím tím rozmezí 1-1500ot
			 
			
					
				
				Napsal: pát 28.11.2008 11:46
				od corle
				návod jsem nečetl, ale je to jen ,,doporučení" , tak ať si každý rozhodne sám. Já si stojím za tím co jsem napsal.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 28.11.2008 13:03
				od Maxiczech
				Jasná.. 

  A já si budu dělat to, co mě bude vyhovovat. než nechat stát vymrzlou rodinku na chodníku, dívající se na mě, jak škrábu okna a jsem strašně ekologickej. To woni mě paní učitelky ve školce malýho nepohlídaj, až bude nemocnej, protože jeho tatínek je strašně ekologickej.  
 
Natočit, oškrábat okna a až bude v autě minimálně 10 stupňů, tak zavolat.. "Prdelko, děti.. vyrážíme.." 
P.S: pro ekology a přírodovědce.. : přírodu mám rád, třídím odpad, záleží mi na ekologii, ale nějak mě příde, že příroda nemá ráda nás..  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.01.2009 01:30
				od king
				k tomu magicaru, mam ho taky, a jako dost velkou slabinu vidim v tom ze staci otocit 3x zapalovani a padne do nouzaku. takze pokud se dotycnej dostane do auta, dokaze otocit zapalovanim 3x . tak je alarm deaktivovanej a ma klid. to je dost blby  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.01.2009 10:10
				od Dan td
				king píše:k tomu magicaru, mam ho taky, a jako dost velkou slabinu vidim v tom ze staci otocit 3x zapalovani a padne do nouzaku. takze pokud se dotycnej dostane do auta, dokaze otocit zapalovanim 3x . tak je alarm deaktivovanej a ma klid. to je dost blby  

 
Jenže to platí jen v případě, že je alarm deaktivovanej, což pokud se tam dostane násilím, tak předpokládám nebude.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.01.2009 10:37
				od king
				Dan td píše:king píše:k tomu magicaru, mam ho taky, a jako dost velkou slabinu vidim v tom ze staci otocit 3x zapalovani a padne do nouzaku. takze pokud se dotycnej dostane do auta, dokaze otocit zapalovanim 3x . tak je alarm deaktivovanej a ma klid. to je dost blby  

 
Jenže to platí jen v případě, že je alarm deaktivovanej, což pokud se tam dostane násilím, tak předpokládám nebude.
 
no zkus si to a uvidis  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.01.2009 11:21
				od Tomasis
				Pokud je zapojený tak jak má, tak samozřejmě do žádného nouzového režimu nepadne!!!! Musel by jsi ho deaktivovat 

  Začne řvát jakmile otevřeš dveře a to, že pak budeš mordovat spínačku ...... To už dřív zvedneš kapotu a odstřihneš  trubku...., to můžeš udělat u každého alarmu, ale u něj Ti nebude doma skákat klíčenka  
 
 
   To už je větší pravděpodobnost, že někdo okouká kód, až budeš otvírat klepáním  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.01.2009 14:22
				od Dan td
				king píše:Dan td píše:king píše:k tomu magicaru, mam ho taky, a jako dost velkou slabinu vidim v tom ze staci otocit 3x zapalovani a padne do nouzaku. takze pokud se dotycnej dostane do auta, dokaze otocit zapalovanim 3x . tak je alarm deaktivovanej a ma klid. to je dost blby  

 
Jenže to platí jen v případě, že je alarm deaktivovanej, což pokud se tam dostane násilím, tak předpokládám nebude.
 
no zkus si to a uvidis  

 
V tom případě je blbě zapojenej/nastavenej.
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 18.01.2009 21:55
				od landys
				Mám M100AS v E39 a naprostá spokojenost. Akorát s tím imobilizérem to byla pakárna, civka u spínačky je hodně vystrčená do prostoru, cívka musí skoro koukat z pod krytu.
Jinak na AUX1 mám nezávislé topení, na AUX2 dám možná na jaře větrání, nebo pootevření okýnek.
Má někdo nějaký lepší námět na AUX?
Koukám, že tento Magicar M100AS je právě i na Aukru za docela solidní peníz 
http://www.aukro.cz/item529637829_autoa ... 100as.html !
Už je sice pár týdnů na trhu vhodnější model 
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoala ... 70-as.html , ale stejně doporučuji 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.06.2009 15:51
				od rumlor
				Zdar nemáte tip na někoho kdo namontuje magicar v Brně? Nejde ani tak o cenu, ale spíš o kvalitu. Nerad bych s tím pak jezdil dvakrát do měsíce do servisu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.06.2009 22:09
				od Doktor1
				Koupil jsem si alarm s dalkovym startem za 1000kc tak jsem zvedav. Soucasti baleni jsou 2 DO,sirena,jednotka,kabelaz,30-40A rele 4ks vc drzaku.. jsem zvedav na dosah DO...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 04.07.2009 19:35
				od DawletE30
				taky jsem uvažoval o zabudovani dalkoveho startu ale po zkoukniti tohoto videa jsem si to rozmyslel,,, mluvi se o tom že pokud by to auto mělo dalkove startovani tak ho i nastartuje.
http://www.youtube.com/watch?v=jEd_xaE9 ... re=related
 a tady je video co se stane když se alarm zapoji neodbornym zpusobem.
http://www.youtube.com/watch?v=jaOa4ooV ... re=related 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 04.07.2009 20:28
				od landys
				Nezapomeň na obchvat imobilizéru, jak jsem psal 
Doktor1 píše:Koupil jsem si alarm s dalkovym startem za 1000kc tak jsem zvedav. Soucasti baleni jsou 2 DO,sirena,jednotka,kabelaz,30-40A rele 4ks vc drzaku.. jsem zvedav na dosah DO...
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 07.07.2009 08:21
				od Doktor1
				nemám imo 
