jenze ta 320 m54 neni dvou litr ale 2,2 a 320i m52 v e46 je pomalejsi nez 320d, protoze nema takovej kroutaksurfis píše:Tak 320i M54 170PS jede sakra líp, než 320d M47 150PS...cetronix píše:...a 320d jede lip nez 320i a uspora jasna...
320i: 0-100km 8,3s
320D: 0-100km 10,2s
Ve spotřebě paliva na tom bude určitě lépe nafta...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E 46 Ci
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
Tak potom porovnávej 320i M52 150PS a 320D 136PS... Porovnávej motory, podle roku výroby...Killca píše:jenze ta 320 m54 neni dvou litr ale 2,2 a 320i m52 v e46 je pomalejsi nez 320d, protoze nema takovej kroutaksurfis píše:Tak 320i M54 170PS jede sakra líp, než 320d M47 150PS...cetronix píše:...a 320d jede lip nez 320i a uspora jasna...
320i: 0-100km 8,3s
320D: 0-100km 10,2s
Ve spotřebě paliva na tom bude určitě lépe nafta...

- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
standartne se porovnava objem na objem a vykona na vykonsurfis píše:Tak potom porovnávej 320i M52 150PS a 320D 136PS... Porovnávej motory, podle roku výroby...
320i m52 150hp jede stejne jako 320d 136hp
320i m52 150hp jede pomaleji nez 320d 150hp
si myslim

kazdopadne dizlu nehodluju, radeji bych slabsiho 2litra v benalu nez dizla
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
ale tyhle dva motory se spolu nikdy nevyráběli.... pokud bych kupoval E46 new, tak radši 320i M54... mimo jiné je i úspornější.... Mám taky radši benzín... nafta do kamen...Killca píše:standartne se porovnava objem na objem a vykona na vykonsurfis píše:Tak potom porovnávej 320i M52 150PS a 320D 136PS... Porovnávej motory, podle roku výroby...
320i m52 150hp jede stejne jako 320d 136hp
320i m52 150hp jede pomaleji nez 320d 150hp
si myslim
kazdopadne dizlu nehodluju, radeji bych slabsiho 2litra v benalu nez dizla
ach jo a jsme zase tady - a benzín patří do zapalovačůsurfis píše: ale tyhle dva motory se spolu nikdy nevyráběli.... pokud bych kupoval E46 new, tak radši 320i M54... mimo jiné je i úspornější.... Mám taky radši benzín... nafta do kamen...

já tady nikoho nepřesvědčuju, aby si koupil dýzla.. jen podle mě (pro mě) nemá smysl kupovat si auto, které jede v podstatě stejně jako to, co mám (potažmo je to mrdka pomalá) a přitom žere jako protržený..
takže jedině 330i nebo má nej volba 335i - jinej benzín v trojce nemá smysl a pokud chci být šetrný tak nějakej ten dýzl (sice to hovno jede, ale zase to taky žere půl hovna

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
V klidu... Jeden rád vdolky... jinej zase holky...cetronix píše:ach jo a jsme zase tady - a benzín patří do zapalovačůsurfis píše: ale tyhle dva motory se spolu nikdy nevyráběli.... pokud bych kupoval E46 new, tak radši 320i M54... mimo jiné je i úspornější.... Mám taky radši benzín... nafta do kamen...![]()
já tady nikoho nepřesvědčuju, aby si koupil dýzla.. jen podle mě (pro mě) nemá smysl kupovat si auto, které jede v podstatě stejně jako to, co mám (potažmo je to mrdka pomalá) a přitom žere jako protržený..
takže jedině 330i nebo má nej volba 335i - jinej benzín v trojce nemá smysl a pokud chci být šetrný tak nějakej ten dýzl (sice to hovno jede, ale zase to taky žere půl hovna)

cetronix píše:mne neproskoluj ja mam 320d a otec 330d, tak to sleduju v primem prenosu - ja jsem schopen se priblizit ctyrem litrum a max prumerna je neco malo pres sest - u nej pridej vzdy dva litry. Ale to by nebyla ta nejzasadnejsi vec - kazdy dyzl zere malo, ale ja mluvim spis o celkovych provoznich nakladech. Ja dam 16" kola on jen 17", ja mam 4 vstriky, on 6, ja mam nizsi povinny i pojisteni, ja mam mensi a levnejsi turbo atd. atd. A pak uz tam neni vuci 330i takova uspora a 320d jede lip nez 320i a uspora jasna.. Takze tak
Hele za 4 litry dokazes s tim 2 litrem opravdu jet, ale na to si snad lidi nekupuji bmw



- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
hele tech 9 u 330i bude asi minimum
http://www.spritmonitor.de/en/detail/254945.html
seznam s ci
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... odel=330ci
http://www.spritmonitor.de/en/detail/254945.html
seznam s ci
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... odel=330ci
vlevo je matal
a vpravo Killca 


To je reálný. Ale párkrát projedeš po městě, dáš mu pokouřit na parkovišti a máš tam desítku jak nic. Když jezdím jen dálky tak většinou kolem 8,5l (většinou s lidma a nějakýma věcma v kufru).Kubastds píše:ja jezdim skoro denne praha - kladno....coz je nejakejch 80km+-...Ikdyz je to po dalnici 330i by me sežralo? Ikdyz je to po dalnici tak bych se mohl dostat na 8-9l při prumeru 130km/h nebo je to neralana vec?
Jak by na tom pak byla 325ci?asi stejne co?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 926
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1571
- Kontaktovat uživatele:
tywoe to jezdis tak 120 ne? ... Zrovna vcera jsem jel Praha-Krkonose a nazpatek, po dalnici 150, po okreskach svizneChaotik píše:To je reálný. Ale párkrát projedeš po městě, dáš mu pokouřit na parkovišti a máš tam desítku jak nic. Když jezdím jen dálky tak většinou kolem 8,5l (většinou s lidma a nějakýma věcma v kufru).Kubastds píše:ja jezdim skoro denne praha - kladno....coz je nejakejch 80km+-...Ikdyz je to po dalnici 330i by me sežralo? Ikdyz je to po dalnici tak bych se mohl dostat na 8-9l při prumeru 130km/h nebo je to neralana vec?
Jak by na tom pak byla 325ci?asi stejne co?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No 3,0i si neco vezme samo:) a porad tam bude rozdil oproti 2,5i imho.. Takze reci ze vsechny R6 zerou stejne jsou out.. Kamarad ma 323i a jezdi +- o 2-3 litry min (ale je fakt ze do zavodnika ma hodne daleko:))
Me bere 3,0i dlouhodobe ca 11,5 - mesto ca 13, dalky 10, jednou jsem jel za 7,2 - probral jsem se po chlastacce a musel do pisku - 60 km 90kou..
)
Ad nafta vs. benzin imho benzin rulezz tezce ve vysledku, sice bude nafta brat treba dva litry min, ale bude vyrazne nakladnejsi na servis + rozdil v cene nafta / benzin dneska uz je taky znat..
Me bere 3,0i dlouhodobe ca 11,5 - mesto ca 13, dalky 10, jednou jsem jel za 7,2 - probral jsem se po chlastacce a musel do pisku - 60 km 90kou..

Ad nafta vs. benzin imho benzin rulezz tezce ve vysledku, sice bude nafta brat treba dva litry min, ale bude vyrazne nakladnejsi na servis + rozdil v cene nafta / benzin dneska uz je taky znat..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1018
- Registrován: ned 02.12.2007 01:00
- Bydliště: Vysocina
- Klubové ID: 1770
jj a jeste hodne lehkou nohou. Spise bych real videl nekde na 10lKillca píše:hele tech 9 u 330i bude asi minimum
http://www.spritmonitor.de/en/detail/254945.html
seznam s ci
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... odel=330ci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1018
- Registrován: ned 02.12.2007 01:00
- Bydliště: Vysocina
- Klubové ID: 1770
sahni radsi tady http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Tehu píše:jj a jeste hodne lehkou nohou. Spise bych real videl nekde na 10lKillca píše:hele tech 9 u 330i bude asi minimum
http://www.spritmonitor.de/en/detail/254945.html
seznam s ci
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... odel=330ci
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
325ci na trhu moc nejsou, spis bych asi volil 323ci pokud se chces vejit do povinnyho do 2,5 protoze tech je o hodne vic a i s celkem slusnou vybavouKubastds píše:jsem rozhodlej zrejme, ze 325ci mi bude stacit. Jen sehnat poradnou vybavu....a prodat svyho peugeota. Nechcete ho nekdo:)Nemuzu se toho zbavit

vlevo je matal
a vpravo Killca 


U tech benzinu by me celkem zajimalo z 80ti na 120 ne na 4ku, ale na trojku. Posledni benzin co jsem mel byla honda a s tou sem dal 120 i na dvojku. Nevim jak toci benzinovy BMW, ale 120 na 3ku by imho nemel byt zadny problem u zadneho typu motoru a tam to ty benziny musi tomu dieslu podle me solidne nandat, i kdyz v tu chvili asi taky solidne bumbaji...P-J píše:Trochu teorie Vám tu můžu hodit, je to sice E46 Touring, ale i tak to něco řekne () - údaje pro automat:
320i 110kw:
--------------
0-100 km/h 10.2s (11.4s)
80-120 km/h na 4st. 10.1s
320i 125kW:
--------------
0-100km/h 8.5s (9.6s)
80-120 km/h na 4st. 8.2s na 5st 10.7s
320d 100kw:
---------------
0-100 km/h 10.1s
80-120 km/h na 4st. 8.9s
320d 110kw:
---------------
0-100 km/h 9.2s (9.5s)
80-120 km/h na 4st. 7.6s na 5st. 9.4s
328i:
------
0-100 km/h 7.3s (8.4s)
80-120 km/h na 4st. 7.8s
330i:
------
0-100 km/h 6.7s (7.2s)
80-120 km/h na 4st. 7.3s na 5st. 9.5s
330d 135kw před faceliftem:
---------------------------------
0-100km/h 7.9s (8.3s)
80-120 km/h na 4st. 7.2s
330d 135kw po faceliftu:
----------------------------
0-100 km/h 7.8s (7.8s)
80-120 km/h na 4st. 6.4s na 5st. 8.2s