Stránka 3 z 3
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 10:49
				od pepino5xx
				Škoda, první auto mít BM. První auto většinou neskončí moc dobře, škoda baworáku.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 18:27
				od Lukes
				pepino5xx píše:Škoda, první auto mít BM. První auto většinou neskončí moc dobře, škoda baworáku.
Si myslím že když se jezdí hlavou tak ne. já svoje 1 nezozbil 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 18:36
				od pepino5xx
				Tak né že se hned rozbije, ale takový ty ťukance na parkovišti, nějaké to zkoušení driftů apod..
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 18:48
				od pazda
				pepino5xx píše:Tak né že se hned rozbije, ale takový ty ťukance na parkovišti, nějaké to zkoušení driftů apod..
kazdej neni jako ty 

 ja zadny svy auto nikde neotukal 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 18:53
				od Leveler
				Je to o tom co má dotyčnej lojza pod kšiltofkou.Když to bude mrcasník tak naboří i SMARTA.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 22:54
				od berkelay
				asi tak, nezáleží jestli má tvé první auto 60, 90, 190 nebo 250 koní, záleží na tom, jak dobře dokážeš krotit své živočišné pudy a jestli víš, kolik si můžeš dovolit a nechtít hned vše najednou ale na auto si postupně zvykat. Moje první auto hned po autoškole, kde jsem jezdil s Fordem fiestou, mělo 136 koní na předních kolech, měl jsem ho rok, nezabil jsem se, nenaboural, auto ani neškrábnul. Mé druhé auto je, jak asi už všichni ví  

 535i, v létě ho budu mít rok, zimu jsem přežil bez nehody. V podstatě nikdy, kromě autoškoly jsem neřídil auto, které by mělo pod 100koní, neprošel jsem zaškolením na 120tkách, favoritech apod. A možná je to dobře, zvykl jsem si na výkon auta a až dosáhnu konečné mety M5, tak to bude jen dobře  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 23:00
				od berkelay
				jo a jak tady už bylo psáno, mám dojem, že nejhorší je právě to, začít třeba s 316 a pak si říct, jo už jsem si zvykl na zadní náhon, umím to, tak šup do 325 nebo 328. Ono to je pak ale hodně velký rozdíl být zvyklý na podřazení v zatáčce v 316ce (ještě nejlépe se salámama na zadních kolech) na 5tis ot. a v 325ce... Zrovna včera mi kamarád povídal, jak ho přesně tahle změna pěkně vyškolila  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 23:59
				od 316M1
				Ahoj já jsem si koupil svoje první BMW (Blacka). Ještě do nedávna jsem jezdil ve Fordu Focus 1,8 TDDI, ale přesedlal jsem na 316 1,9 M1 což je nepopsatelný zážitek z požitku jízdy a z rodílu komfortu atd. Prostě Black vyhrál na plný čáře a je to můj miláček.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.04.2008 13:08
				od pohy
				Leveler píše:Je to o tom co má dotyčnej lojza pod kšiltofkou.Když to bude mrcasník tak naboří i SMARTA.
když to bude mrcasník tak zboří i rduhé či třetí auto  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.04.2008 18:09
				od Sigboy
				Ja uz mam odjeta 4 auta. Moje prvni auto bylo gsi 150 koni a taky jsem se nezabil, mel sem ho hned po autoskole a prakticky na zimu. Nakonec jsem ho sice znicil, ale to se nekdy stava. Ted hodlam taky presedlat na bmw a to nejlepe 330d, nebo 330i, mam strach ze zadokolky, ale to se zvladne. Jen si nejsem jisty s tou motorizaci, nemate nekdo zkusenosti s 325i, nebo 330i e46 v metskem provozu? Chtel bych jezdit kolem 10, udavanych 13,6 mi prijde strasne moc. To uz by bylo lepsi koupit ten diesel.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.04.2008 18:18
				od pohy
				Sigboy píše:Ja uz mam odjeta 4 auta. Moje prvni auto bylo gsi 150 koni a taky jsem se nezabil, mel sem ho hned po autoskole a prakticky na zimu. Nakonec jsem ho sice znicil, ale to se nekdy stava. Ted hodlam taky presedlat na bmw a to nejlepe 330d, nebo 330i, mam strach ze zadokolky, ale to se zvladne. Jen si nejsem jisty s tou motorizaci, nemate nekdo zkusenosti s 325i, nebo 330i e46 v metskem provozu? Chtel bych jezdit kolem 10, udavanych 13,6 mi prijde strasne moc. To uz by bylo lepsi koupit ten diesel.
tak si kup ISo 

 to je taky drak