Stránka 3 z 3
Napsal: pon 11.02.2008 23:39
od Martinéz
FilM píše:frantomas: to je tezke ... snad me zdejsi E38 fans neukamenuji

E38 byla fajn - to auto je IMHO posledni klasicke BMW, jezdil v nem James Bond atd

diesel je fajn, ale spolehlivost kulha - moc slozitej motor.
Strucne receno - E38 pro me bylo temer dokonale auto a by jsem moc spokojen - do okamziku nez jsem usednul do E65.
E65- nejdrive je to zvlastni nefunguje vlastnost vetsiny BMW - ze sednes do noveho a hned jsi jako doma. E65 je uplne jina. Neni z ni videt, proti E38 ti pripada mohutna, obrovska, tank. V interieru horsi materialy a uplne jiny pocit - ale behem chvilky tomu clovek prijde na chut - a to tak ze uz pak nechces jinak. Jednotliva mista jsou v E65 jakoby hodne oddelena. Technika - ovladani proti E38 slozitejsi - ale spis tim ze tam toho je proste vic. Idrive je super. Fantasticke jsou sedacky - v E38 jsem mel temer to nejlepsi, jen chybela masaz. V E65 mam ty nejlepsi jen bez vetrani - ale jsou nekde uplne jinde. Perfektni bocni vedeni - seriditelne. V E65 je trochu mene mista na nohy - pro ctyri dospele lidi pres 185cm je auto opravdu male - tam funguje jedine long - v tomhle byla E38 lepsi, i presto ze nemela vzadu seriditelne sedacky. Nejezdil jsem E65 v dieselu, mam 745i - takze budu srovnavat s E38 - 735i a 740i (take jsem mel) - motor je vyslechteny - kone navic jsou citit, E64 je tissi - zejmena aerodynamicky hluk - mam dvojita okna. Velky rozdil je prevodovka - rychlejsi, jemnejsi, lepsi. Rucni razeni v podstate nepouzivam. Pocity z jizdy ? - auto ma 2 tvare, normalne je to klidna limuzina, kdyz dam EDC na sport, prevodovku sport, vypnu DSC tak se auot promeni. I pres prisernou vahu jede jako po kolejich - obrovsky rozdil proti E38 dela dynamic drive - bez naklonu v zatackach proste necitis co to auto vazi.
Pak uz jen sama pozitiva a socialni jistoty

ale je to jen muj individualni nazor - tak me nebijte. Kdyz jsem tak dumal, tak asi jedine auto na svete za ktere bych ted menil je maserati quatroporte - a to jen kvuli tomu ze kdyz dojede tak voni

naridil jsem s 730d po fl asi 3000 a asi 10000 se navozil a naprosto plne souhlasim.. auto bez duse, ktery driv nebo pozdeji doslouzi stejne jako vysavac nebo LCDcko.. ale o to vic to vynahrazuje technikou, vyspelosti a pohodlim..
Napsal: úte 12.02.2008 07:05
od Fugo
Bajzik píše:Jen je zajímavý, že tu má najeto každej 200-300t.

Mějte se
Myslím že kilometrový nájezd není až takový problém, ten kdo koupil auto v bazaru v čechách musí počítat s tím že km nebudou sedět ale pravidlem to rozhodně nebude. Kupříkladu moje 7er jezdila v hotelu v Gottingenu a koupil jsem ji v německu s vyplněnou serviskou taky s km kolem 200tis. což pro mě také nebylo podstatné, důležitý je stav.
Napsal: úte 12.02.2008 11:23
od Atila
FrANTOMAS píše:Já E 38 730d, r.v. 2000
najeto mám 189, nikdy nedostala ťafku a má servisku.
Už spolu nějaký ten rok jsme a je to opravdu skvělá partnerka.
Na autě nedělám nic sám páč nemám kde a neumim to.
Za poslední rok jsem u BMW krotil dělal následující:
(jsem s nimi ostatně velice spokojen, pana Víta jsem si vyloženě oblíbil)
2006-2007
-oprava částí podvozku-kterému praha dává zabrat, 2x výměna oleje, oprava ručky, prdlej xenon, tak dostala 8000k a kráný angel eyes z BMW stylu, aretace spolujezdcových dveří, oprava klapavého pantu řidičových dveří výměna čidla snad na klikové hřídeli, mnou iniciovaná kontrola turba-které je po prohlídnutí stále jako nové, oprava alu disců, výměna jednoho vstřiku, dolití kapaliny do zavírání kufru, dál už nevim
auto mám velmi rád a sem na něj hodnej - jistou křehkost diesel vykazuje a proto řidič musí respektovat všechny věci jako dostatečné zahřátí, schlazení, výměnu oleje apod.
P.S.
jezdím hlavně město a tenhle rok najedu cca 15tisíc km, to znamená při spotřebě 10l a ceně 31,5 nafta 47250,- kč
Jeste si tam mohl dopsat castky za jednotlive opravy, aby se videlo na kolik vyjde moderni diesel.
Napsal: úte 12.02.2008 12:18
od FrANTOMAS
co se dieselu týče, tak jeden vstřik- to bylo i s prací 11 500 a kontrola a pročištení turba, které putovalo do Brna-asi 3500,- turbo jsem čistil, neboť si uvědomuju, že mi praskla hadice s přívodem vzduchu a já měl strach, aby se do turbínek nedostaly nečistoty, hadice stála snad kilo
To Film: Mám též E 38 730D,r.v. 2000. Bramboru jsem koupil starší, ale Mercedes E 320 cdi bylo nové, koupeno 2005. Merc má omnoho lepší sedačky a geniální podvozek a motor s krouťákem 500NM -jezdí jak gumový. Ale poctivost, kterou nalézám v BMW chybí.
E 38 vyloženě v centru Prahy trpí, ale ta atmosféra z ní mně osobně přijde tak dokonalá, že nejsem schopen jezdit v ničem jiném a pokud bude při smyslech, bude u mě navěky.
2,5 roku jsem jezdíval s firemní X3 3.0d, která byla z výroby nachipována (rozhodně to nebyl můj nápad) a zkoušel jsem sprint z výše zmýněnym Merc E 320 cdi. Jak myslíte, že to dopadlo...schválně
Napsal: úte 12.02.2008 19:45
od juro
jedno značne ze bmw!!!!!!!!!
Napsal: úte 12.02.2008 19:49
od dm
juro píše:jedno značne ze bmw!!!!!!!!!
sazim na medu

Napsal: úte 12.02.2008 19:50
od Martinéz
ja myslim, ze mercedes.. meli jsme 320 cdi masarku a i nalozena k prasknuti a v plny tahala jako dabel..
Napsal: úte 12.02.2008 20:15
od FrANTOMAS
Takze X3 ukázala meďourovi záda. Myslim, že je to hlavně způsobeno automatem u 320, motor sice vystřelí, ale než mila mercedes přeřadí, X3 tak nemylosrdně kope rychlosti a smaží si to jak po kolejích. Mercedes prožívá turboefekt, kdežto X3 jede táhle a vyrovnaně. Tahleta X3 byla vůbec killer, ve 3 lidech uvnitř jsem natřel na sprintu (semafory-nee letiště) novou A4 3.0 tdi. Byla to opravdu velká dráždička sebevědomí řidičů. Tenkrát u toho sprintu jsem seděl v merc já a moje příelkyně v X3. Myslim že pohled pro okolí to byl náramný.
Vraťte nám toto téma k k sedmičkám, máme tam tichou domácnost...

Napsal: úte 12.02.2008 21:37
od gogoho
Presně , tak patří to do Sedmiček:)

Napsal: úte 12.02.2008 22:06
od Koby
Bajzik: není duvod nevěřit nájezdum od 200-300 tisíc, samozřejmě budou auta, která budou mít 700tkm, ale to budou ty vyjímky... uvědom si, že s timahle autama se jezdí hodne, když jsou nový, tak do 3 let stáří. To najezdí dejme tomu 200 tkm za ty 2-3 roky.pak to koupí normální majitel a dalších třeba 5 let u e38 to jezdí kolem klasických 20tkm ročně, tzn. že tech 300tkm je napsroto reálnejch... samozřejmě že to tak nekusí vždy být...
Jinak bývalý šéf má Audi A8 4.0tdi 4. rokem a má tam najeto asi 45tkm

Takže myslím, že tak třetina sedmiček bude tenhle případ, třetina enormná nájezd v prvních 3 letech a poslední nejakej nadrpuemrnej nájezd kolem 40-50 tkm ročně prvích třeba 5 let...
osobně neznám člověka, co by jezdil víc jak 70tkm ročně s autem starším 3 let

Napsal: ned 03.01.2016 14:08
od JaraX
tak letos s 745Li od unora kdy jsem si ji koupil k narozkam najeto 40tkm, zatím bez jediné závady, akorat zatím pořád nemám čas si udělat gufera s ventideklama a termostat
