Stránka 3 z 4

Napsal: úte 20.11.2007 21:38
od dali_b
Ještě by bylo dobrý mu napsat, co stojí opravy M3 motoru, když něco kiksne.

Jak je to dlouho co se tady předělávala M3 na 328i, kvůli tomu, že majitel neměl žetony na GO motoru? :cry:

Tohle je věc, která mě odrazuje od M3. Mohl bych jí koupit a při těch cenách, který i tady na fóru jsou by to nebyl problém. Ale je třeba k tomu říct, že provozní náklady jsou vysoký a když někdo koupí M3 s 200k km tak se může stát, že vysolí kilo v okamžiku, kdy mu motor podá ruku.

Napsal: úte 20.11.2007 22:05
od Klakson
koukám všechno plky :lol: až na speedyho ti nikdo neporadil, co změnu obsahu motoru, návod je sice v němčině, ale když si to přeložíš tak si můžeš postavit něco jako motor od Alpiny, najeď na link


http://www.e30.de/

potom v levo nahoře klikni na "325i 24v" a pak klikni na "Hubraumerweiterung (Theorie)" máš tam návod, na vše můžeš použít origo BMW díly, hodně zdaru :wink: :lol:

Napsal: úte 20.11.2007 22:17
od Rendis
já tam budu dávat vačky z US M3 a tvrdší pružiny. Tak dám potom vědět.

Napsal: stř 21.11.2007 12:33
od AlesShi
a samotny M3ky motory se daj rozumne sehnat?

rozumne jako do par mesicu a ne za raketu

Napsal: stř 21.11.2007 12:39
od Klakson
AlesShi píše:a samotny M3ky motory se daj rozumne sehnat?

rozumne jako do par mesicu a ne za raketu


jo , tak jednou za rok a cena kolem 100000 +-30000 za typ a za stav :wink:

Napsal: stř 21.11.2007 12:54
od Rendis
a jen motor Ti nestačí.

Napsal: stř 21.11.2007 13:50
od AlesShi
Klakson píše:
AlesShi píše:a samotny M3ky motory se daj rozumne sehnat?

rozumne jako do par mesicu a ne za raketu


jo , tak jednou za rok a cena kolem 100000 +-30000 za typ a za stav :wink:


no tak to neni zas tak strasny
to by mohl byt pripadny upgrade do 325ky :)

jen je pekne nemci hazejte na boudu :lol:

nejdriv by se udelal motor, podvozek a brzdy pozdejc

Napsal: stř 21.11.2007 13:54
od CZAirwolf
AlesShi píše: no tak to neni zas tak strasny
to by mohl byt pripadny upgrade do 325ky :)

jen je pekne nemci hazejte na boudu :lol:

nejdriv by se udelal motor, podvozek a brzdy pozdejc


:roll: :roll: :roll: ty jsi v blázinci ? :roll: :roll: :roll:

Mimochodem, bez povolené přestavby to bude neofiko auto, každá havárka půjde na triko tobě v takovém případě.

Napsal: stř 21.11.2007 14:11
od AlesShi
CZAirwolf píše:
:roll: :roll: :roll: ty jsi v blázinci ? :roll: :roll: :roll:

Mimochodem, bez povolené přestavby to bude neofiko auto, každá havárka půjde na triko tobě v takovém případě.


to v pojistovne nikdo neresi :roll:
mam to overeny

ted taky jezdim s jinym motorem

Napsal: stř 21.11.2007 14:38
od Spajky
sry,ale typickej přiklad tuzera,mám fáčko,dám tam mega turbo special silnej motor z VR6tky a na brzdy se vyseru,to je fakt mimo hele.... :roll:

Napsal: stř 21.11.2007 14:41
od castro
Spajky píše:sry,ale typickej přiklad tuzera,mám fáčko,dám tam mega turbo special silnej motor z VR6tky a na brzdy se vyseru,to je fakt mimo hele.... :roll:


LOPOLO měl kdysi na tohle věcnou poznámku, je rozdíl mezi 200km/h by 325i a 200km/h by M3 :?:

pokud to bude bezmozek co má pasata a chce hned sekat patky s výkonem na zadku, tak to rozstřelí tak jako tak. Člověk musí vědět co ještě stačí a co je příliš... pokud chce na každý rovince vytahovat auto na 2kila :roll: mno radši nic...

Napsal: stř 21.11.2007 15:43
od Speedy
Jediny brzdy, který jsou aspon trochu schopny e36 nekolikrat za sebou spolehlive zastavit jsou z M3. Seriovy brzdy na e36 jsou na vykon pres 150koni poddimenzovany.

Osobne, kdybyhc tunil 325, tak prvni, co zacnu resit jsou brzdy a tlumice. Pak bych se teprve pustil do motoru a vyfuku.

Drzim se dvou pravidel - co neubrzdis, neukecas. Druhy je taky jasny: Radsi 1.v pekle, než 2.v nebi :-)

Napsal: stř 21.11.2007 15:48
od Speedy
AlesShi píše:
CZAirwolf píše:
:roll: :roll: :roll: ty jsi v blázinci ? :roll: :roll: :roll:

Mimochodem, bez povolené přestavby to bude neofiko auto, každá havárka půjde na triko tobě v takovém případě.


to v pojistovne nikdo neresi :roll:
mam to overeny

ted taky jezdim s jinym motorem


Dokud jde jen o tukance, ked je vinik jasnej a nejde o zivot, tak to se moc neresi, to mas pravdu, ale kdyz nekoho zranis takovym autem, tak hleda pojistovna vse mozny, aby nemuseli platit. A ver, ze jsou to kurvy.

Napsal: stř 21.11.2007 15:50
od AlesShi
Spajky píše:sry,ale typickej přiklad tuzera,mám fáčko,dám tam mega turbo special silnej motor z VR6tky a na brzdy se vyseru,to je fakt mimo hele.... :roll:


vis jak to je krasny, mit to v ruce, na jerabu a davat neco silnejsiho, doporucuju zkusit :)

mj. predpokladam ze v 325 brzdy spatny nebudou
je to ta normalni jezdeni, ne na okruh nebo vrazdu

Napsal: stř 21.11.2007 16:01
od radekc
AlesShi píše:ok, tak se budu schanet po 328

Speedy, rozepis se :)


Doufám, že 328i nekoupíš, takovýho auta je škoda v rukách tun(z)era :?

Napsal: stř 21.11.2007 16:04
od AlesShi
radekc píše:
AlesShi píše:ok, tak se budu schanet po 328

Speedy, rozepis se :)


Doufám, že 328i nekoupíš, takovýho auta je škoda v rukách tun(z)era :?


ty se ale vyznas

:driver:

Napsal: stř 21.11.2007 16:22
od radekc
Kup si 325TDs a načipuj si jí třeba na 400 koní :wink:

Napsal: stř 21.11.2007 22:06
od Pit
Kup 328 a dej tam kurvahusty kridlo a hlavne to poradne vocipuj voe. :roll:

Napsal: čtv 22.11.2007 00:54
od AlesShi
co si myslite o cipu?

provadi se? ma to smysl, zlepsi to krivku?

Napsal: čtv 22.11.2007 10:20
od Akym
chlapi toho borca nema cenu komentovat at mu napisete co chcete futt by neco ladil proste cistokrevnej tuzingar hmm takovi zeru.na bmw tuning nepatri a kdyz tak vse origi scgnitzer nebo m paket!!!!!!!!!!!!!