Stránka 3 z 4
Napsal: pon 12.11.2007 12:37
od airbone
Interval vynulujes jednoducho, ale zalezi aky mas rok/mesiac vyroby. U novsich sa to robi cez budiky stlacanim tlacitok na nulovanie km a check control a u starsich co maju steker u motora sa to robi tam.... Tam staci vykratovat nejake dva piny medzi sebou a hotovo... Inac mne menili nedavno olej (priamo u bmw) a davali tam 5W-30...
A dobre vediet ze sa vozis v 530d, vsak je to o triedu lepsie vozenie ako v passate???

Napsal: pon 12.11.2007 12:45
od Atila
airbone píše:A dobre vediet ze sa vozis v 530d, vsak je to o triedu lepsie vozenie ako v passate???

Uz ho ani nebude chtit vratit.

Napsal: pon 12.11.2007 13:17
od airbone
Atila píše:airbone píše:A dobre vediet ze sa vozis v 530d, vsak je to o triedu lepsie vozenie ako v passate???

Uz ho ani nebude chtit vratit.


Svata pravda.... Ani ja by som uz nemenil, jedine za E39 530i ..... Zerie sice o dost viac, ale nemas problemy s turbom, vstrekmi apd apd.... Tak sa ti to aj vrati.... Ale aj s 530d som nadmieru spokojny.
Cyp The Trestacz:
Napis aky mas presne mesiac/rok vyroby kvoli tomu nulovaniu servisneho intervalu...
Napsal: pon 12.11.2007 17:28
od Atila
Na obranu Passatu je ovsem treba rici, ze jako novy stal polovicku toho co petkovy bawor, takze to neni uplne stejna liga, mozna ani stejny sport.

Napsal: úte 13.11.2007 13:00
od bmw530d
mám 530D rv. 2000 a zkušenosti? KATASTROFÁLNÍ

. Co jsem auto koupil tak jenom spravuju, ale myslím, že to je prostě o tom na jaký kus narazíš. Kdybych kupoval tohle auto znovu tak si sebou určitě vezmu někoho kdo tomu skutečně HODNĚ rozumí aby poradil. Jinak hodně štěstí při výběru

Napsal: úte 13.11.2007 13:20
od Aktel
bmw530d píše:mám 530D rv. 2000 a zkušenosti? KATASTROFÁLNÍ

. Co jsem auto koupil tak jenom spravuju, ale myslím, že to je prostě o tom na jaký kus narazíš. Kdybych kupoval tohle auto znovu tak si sebou určitě vezmu někoho kdo tomu skutečně HODNĚ rozumí aby poradil. Jinak hodně štěstí při výběru

Jen menší dotaz, co na tom pořád spravuješ ????
Dík za info
Napsal: úte 13.11.2007 13:23
od airbone
bmw530d píše:mám 530D rv. 2000 a zkušenosti? KATASTROFÁLNÍ

. Co jsem auto koupil tak jenom spravuju, ale myslím, že to je prostě o tom na jaký kus narazíš. Kdybych kupoval tohle auto znovu tak si sebou určitě vezmu někoho kdo tomu skutečně HODNĚ rozumí aby poradil. Jinak hodně štěstí při výběru

Mohol by si pre nas, majitelov 530d, rozpisat tvoje skusenosti aj podrobnejsie. A napisa aj kolko mas km, v akom stave si to kupil apd..
Napsal: úte 13.11.2007 13:45
od porsacek
bmw530d píše:mám 530D rv. 2000 a zkušenosti? KATASTROFÁLNÍ

. Co jsem auto koupil tak jenom spravuju, ale myslím, že to je prostě o tom na jaký kus narazíš. Kdybych kupoval tohle auto znovu tak si sebou určitě vezmu někoho kdo tomu skutečně HODNĚ rozumí aby poradil. Jinak hodně štěstí při výběru

A to je ono ja jsem radeji odevzdal 2000,- za komplet otestování vozu a hlavne me informoval o vecech ktere budou potreba udelat a po 6000tis najeto jsem komplet v pohode a to jsem auto hledal cca 3mesice .
Jo mam kamarada co se na to vysral a sel si pro prasata 1.9 96kw a uz je vnem za 50 tis turbo ramena a ceka ho setrvak .HLAVNE ZE PRI NAKUOU USETRIL 2000,-
Napsal: úte 13.11.2007 13:58
od airbone
porsacek píše:bmw530d píše:mám 530D rv. 2000 a zkušenosti? KATASTROFÁLNÍ

. Co jsem auto koupil tak jenom spravuju, ale myslím, že to je prostě o tom na jaký kus narazíš. Kdybych kupoval tohle auto znovu tak si sebou určitě vezmu někoho kdo tomu skutečně HODNĚ rozumí aby poradil. Jinak hodně štěstí při výběru

A to je ono ja jsem radeji odevzdal 2000,- za komplet otestování vozu a hlavne me informoval o vecech ktere budou potreba udelat a po 6000tis najeto jsem komplet v pohode a to jsem auto hledal cca 3mesice .
Jo mam kamarada co se na to vysral a sel si pro prasata 1.9 96kw a uz je vnem za 50 tis turbo ramena a ceka ho setrvak .HLAVNE ZE PRI NAKUOU USETRIL 2000,-
no, ja ked som kupoval karu, mala 127.000km a tiez bola tip-top. No a vidis, pri 139.000km mi dalo turob zbohom, a to naraz. (par km predtym mu nebolo nic). TO je vsetko aj od toho, aky chytis kus, a aj to, ake mas stastie.
Napsal: úte 13.11.2007 14:50
od bmw530d
no začalo to tím, že se auto asi po týdnu od koupě zastavilo a teplé nechtělo nastartovat - snímač vačky. Potom jsem jezdil asi 2 týdny a v palivové soustavě se objevil vzduch a zase to nejelo - vysokotlaká pumpa pod řidičem. Asi necelý měsíc auto zas jezdilo a jak mi palivoměr klesl na 15l tak se opět zastavilo - čerpadlo v nádrži. Zase měsíc jsem jezdil jak pán a potom mi začal motor cukat - vadný vstřik - repasi jsem nechal udělat u všech šesti přímo v BOSH. Od té doby oplynul asi měsíc a v poho. Před dvěma týdny to začalo zase cukat a začala téct jedna z trysek. TAk jsem to včera odvezl zas do Boshe (doufám, že to bude na reklamaci) a teď netrpělivě čekám co mi zavolají. Když už mám teď prázdnou garáž tak si tam můžu aspoň uklidit.
Ale jak jsem řekl je to asi kus od kusu, protože znám lidi co mají 3.Od (ale 142kw, já mám 135) a ti na to ani nešáhli.

Napsal: úte 13.11.2007 14:52
od bmw530d
jo a mám najeto 187tis. km i podle klíče (zjištěno v bmw)
Napsal: úte 13.11.2007 18:37
od airbone
No, je to tak.... niekto ma proste smolu, iny sa vozi donekonecne a bohvie preco je to tak. S tym klucom mas pravdu, aspon vies, ze mas realne km. Na tychto 530kach je dost velky problem ich stocit. Km sa ukladaju v budikoch (zmena u urcitych verzii nemozna, u ostatnych lahko rozpoznatelna - t.j. budiky same rozoznaju ze su stocene a signalizuju to), dalej u jednotky ABS, u RJ motora, v kluci a este na jendom mne neznamom mieste..... Kluc staci u BMW hodit cez skener a zobrazi to realne km.... Pochybujem, aby sa dali len tak lahko zmenit... aj ked tie kurvy co stacaju vozy su schopni spravit vsetko....
Napsal: úte 13.11.2007 19:00
od gogoho
Vůbec bych se 530d nebál..Je to hodně dobrý..Párkrát jsem v tom jezdil a je to úžasný ..Ohromnej kroťák a jezdit se s tim dá za 7 litrů... Pokud to předtebou měl nějakej kokot co tomu dával, tak asi nějaká oprava bude...Je to fakt kus od kusu...Vzít sebou někoho hlavně s diagnostikou.... Vůle v podvozku a sjetý brzdy poznáš sám.....

Napsal: úte 13.11.2007 19:51
od Atila
bmw530d píše:jo a mám najeto 187tis. km i podle klíče (zjištěno v bmw)
To vcelku odpovida. Prvni mrtvy vstrik kolem 187 tisic neni nic neobvykleho. Vetsinou sice vydrzi vice, ale neni to neobvykla hodnota na tyto problemy.
Napsal: úte 13.11.2007 19:55
od Atila
gogoho píše:Vůbec bych se 530d nebál..Je to hodně dobrý..Párkrát jsem v tom jezdil a je to úžasný ..Ohromnej kroťák a jezdit se s tim dá za 7 litrů... Pokud to předtebou měl nějakej kokot co tomu dával, tak asi nějaká oprava bude...Je to fakt kus od kusu...Vzít sebou někoho hlavně s diagnostikou.... Vůle v podvozku a sjetý brzdy poznáš sám.....

Neni to kus od kusu. Pokud si clovek koupi 530d s beznym najezdem, tj. spise pres dveste nez pod ne, tak ho proste dost nakladne opravy behem nasledujicich rekneme ctyriceti tisic neminou v naproste vetsine pripadu. Cimz nerikam, ze je to nesmyslna investice, pokud si clovek chce to auto nechat na delsi dobu treba dalsich stopadesat tisic, tak se ta investice rozlozi v kilometrech a vysledna ekonomie provozu je s ohledem na kvalitu jezdeni a spotrebu docela rozumna. Jen zpocatku je to holt velka darda, kdyz clovek zaplati pohodove ekonomickemu jezdeni tomu, kdo ho mel predtim, ale ten zase koupil funglovku za dve mega, takze je to spravedlive.
Na druhou stranu pokud chce nekdo mit E39 na par let a naject treba jenom do padesati tisic, tak je urcite lepsi volba 530i, protoze ty opravy na usetrenych penezich za palivo proste zpet nedostane.
Napsal: stř 14.11.2007 00:42
od Cyp_the_Trestacz
Airbone: Mam 10/2000 takže facelift... Říkáš teda podržet Check a nulování KM a je to, jo? Jinak mám najeto 230tkm, takže se můžu těšit na vstřiky, co? Turbo mam nový, brzdy taky. Jediný, co mě sere, je rozsypanej diplay na rádiu i v budíkách, prasklý naklapěče xenonů, nefční roletka a vadnej senzor parkování.Pak prosezená sedačka řidiče až na topný tělesa, takže i propálená od vyhřívání. Nevíte jak se dá zjistit, kterej senzor je vadnej?
Jinak pro srovnání s Passatem je to prostě jiný.. Tenhle podvozek žehlí nerovnosti a hluk v autě je naprosto geniální, ale ta prodleva, než to zabere by tam bejt nemusela. Naproti tomu má Passat hezčí budíky i sedačky (sedačky prostě v BMW neuměj - ten hnusnej střih se dvěma švama, jednim příčným a druhým podélným.. Bleee).. Passata sem měl sníženýho a na 18" kolech. BMW má jenom kola 18" a musím říct, že BMW je těžkopádný a neohrabaný proti Passatu. Prostě zatáčky Pašík uměl líp i s tou primitivní zadní nápravou.
Napsal: stř 14.11.2007 10:34
od d.aemon
Cyp_the_Trestacz píše:...musím říct, že BMW je těžkopádný a neohrabaný proti Passatu. Prostě zatáčky Pašík uměl líp i s tou primitivní zadní nápravou.

To je snad prdel, ne??? Máš v pořádku nápravu/tlumiče/gumy?
Napsal: stř 14.11.2007 11:41
od porsacek
Cyp_the_Trestacz píše:Jinak pro srovnání s Passatem je to prostě jiný.. Tenhle podvozek žehlí nerovnosti a hluk v autě je naprosto geniální, ale ta prodleva, než to zabere by tam bejt nemusela. Naproti tomu má Passat hezčí budíky i sedačky (sedačky prostě v BMW neuměj - ten hnusnej střih se dvěma švama, jednim příčným a druhým podélným.. Bleee).. Passata sem měl sníženýho a na 18" kolech. BMW má jenom kola 18" a musím říct, že BMW je těžkopádný a neohrabaný proti Passatu. Prostě zatáčky Pašík uměl líp i s tou primitivní zadní nápravou.
Ja mam sedacky naprosto v pohode nikde me nic netlaci (bejvalej majitel vazy asi ti co ja 75kg ) a podle toho jak si je popsal tak se jedna o kuzi to ze se ti na nich spatne sedi je dano tim ze jsou po SMRTI jinac k rizeni to ze ti auto prijde tezkopadne je dano rizenim ktere ma jinou tuhost nez preposilovana rizeni v koncernu vw. Je jen otazkou par mesicu nez si to naucis a hlavne rizeni v BMW ti da z5etnou vazbu co delaji oprední kola a kam az muzes zajit jak na suchym asfaltu tak na mokru i na snehu .
Napsal: stř 14.11.2007 16:58
od Cyp_the_Trestacz
d.aemon píše:Cyp_the_Trestacz píše:...musím říct, že BMW je těžkopádný a neohrabaný proti Passatu. Prostě zatáčky Pašík uměl líp i s tou primitivní zadní nápravou.

To je snad prdel, ne??? Máš v pořádku nápravu/tlumiče/gumy?
Nedělám si prdel,ale bavíme se tu o Passatu s libovým podvozkem a 18" kolama.. Kdyby bylo BMW snížený a mělo 20", tak to snese srovnání.. Ale náklony v zatáčkách a těžiště vysoko udělá hodně svoje..
Napsal: stř 14.11.2007 17:02
od Cyp_the_Trestacz
porsacek píše:Cyp_the_Trestacz píše:Jinak pro srovnání s Passatem je to prostě jiný.. Tenhle podvozek žehlí nerovnosti a hluk v autě je naprosto geniální, ale ta prodleva, než to zabere by tam bejt nemusela. Naproti tomu má Passat hezčí budíky i sedačky (sedačky prostě v BMW neuměj - ten hnusnej střih se dvěma švama, jednim příčným a druhým podélným.. Bleee).. Passata sem měl sníženýho a na 18" kolech. BMW má jenom kola 18" a musím říct, že BMW je těžkopádný a neohrabaný proti Passatu. Prostě zatáčky Pašík uměl líp i s tou primitivní zadní nápravou.
Ja mam sedacky naprosto v pohode nikde me nic netlaci (bejvalej majitel vazy asi ti co ja 75kg ) a podle toho jak si je popsal tak se jedna o kuzi to ze se ti na nich spatne sedi je dano tim ze jsou po SMRTI jinac k rizeni to ze ti auto prijde tezkopadne je dano rizenim ktere ma jinou tuhost nez preposilovana rizeni v koncernu vw. Je jen otazkou par mesicu nez si to naucis a hlavne rizeni v BMW ti da z5etnou vazbu co delaji oprední kola a kam az muzes zajit jak na suchym asfaltu tak na mokru i na snehu .
O zpětný vazbě se nebavim... Nepsal sem, že VW má lepší.. To ani omylem. Co se týče sedačky, tak i kdyby byly obě pro srovnání nový, tak když už pominu design a materiál, kterej je mi rozhodně bližší u VW, tak stejně chybí jedna zásadní věc - tzn.: Bederní stavitelná výstelka...
Pošlu Vám fotku Sedačky Passata a BMW a posoudíte vzhled.. Ale jak tak koukám, tak to stejně nikdo neuzná..