Stránka 3 z 5

Napsal: úte 02.10.2007 14:53
od RuDoSh
Maikl píše:když už se tu píše i o tom uhýbání, tak se mi teď dost často stavá že mi, předemnou jedoucí vozidla, uhýbaj. Jezdim normálně, tak do kila, na nikoho neblikám, nelepim se nikomu na prdel..
tak teď nevím jestli je to dobře nebo špatně.. :roll: :D


kamos ma 206tku 1,1 a jezdi vsem na narazniku a mysli si, ze se na nikoho nelepi.... bud nemate prostorove videni, nebo je to nejaky komplex maleho obsahu motoru :lol: ;-)

Napsal: úte 02.10.2007 15:01
od Mutt
psena píše:
Mutt píše:neni to dlouho co jsem jel po D1 běžnou dálniční cestovní rychlostí (cca 170-180) a za mnou jela nová O2, musim říct mu to zřejmě jelo v podstatě stejně jako mě - když jsem byl občas nucen zpomalit třeba na 120 a pak na pětku zase zrychlovat na těch 180, tak se mě normálně pořád držel, by mě celkem zajimalo co v tom měl za motor, resp. vubec jestli to byl benzin nebo nafta
no celkem jsem čuměl, až si řikam jestli mi to nejede nějak malo (328i) :)
jinak ty nový passaty jedou pěkně, šéf má diesel 2,0, cca 200 koníků, šestikvalt a jede to pěkně, na dálnici mi ujíždí... člověk aby se už bál i posranýho dvoulitra ;-))

Pokud jsi nepodradil aspon na 4ku tak je jasny ze diesel ma vetsi tah a na pruznost ti da na frak.
Jinak co to ma sef za Passata?Nejsilnejsi ma 125KW a 0-100 za 8,6...to ti prece s 328 nemuze delat problemy.Ale je jasny, ze bez toceni do cervenyho uz to nepujde :D


jak jsem psal, novyho pasata, diesel 2,0 turbo, ma to cca 147 kW/200 koni, 125 kw rozhodně nejsilnější verze neni ;-) jak by to dopadlo na sprintu nevim, netušim za kolik to dělá 0-100, ale na dálnici mi ujíždí, i když zase jsem to bral na pětku, na čtyřku už by to mozna nebylo tak znatelny

Napsal: úte 02.10.2007 15:56
od Anton
Mutt píše:
psena píše:
Mutt píše:neni to dlouho co jsem jel po D1 běžnou dálniční cestovní rychlostí (cca 170-180) a za mnou jela nová O2, musim říct mu to zřejmě jelo v podstatě stejně jako mě - když jsem byl občas nucen zpomalit třeba na 120 a pak na pětku zase zrychlovat na těch 180, tak se mě normálně pořád držel, by mě celkem zajimalo co v tom měl za motor, resp. vubec jestli to byl benzin nebo nafta
no celkem jsem čuměl, až si řikam jestli mi to nejede nějak malo (328i) :)
jinak ty nový passaty jedou pěkně, šéf má diesel 2,0, cca 200 koníků, šestikvalt a jede to pěkně, na dálnici mi ujíždí... člověk aby se už bál i posranýho dvoulitra ;-))

Pokud jsi nepodradil aspon na 4ku tak je jasny ze diesel ma vetsi tah a na pruznost ti da na frak.
Jinak co to ma sef za Passata?Nejsilnejsi ma 125KW a 0-100 za 8,6...to ti prece s 328 nemuze delat problemy.Ale je jasny, ze bez toceni do cervenyho uz to nepujde :D


jak jsem psal, novyho pasata, diesel 2,0 turbo, ma to cca 147 kW/200 koni, 125 kw rozhodně nejsilnější verze neni ;-) jak by to dopadlo na sprintu nevim, netušim za kolik to dělá 0-100, ale na dálnici mi ujíždí, i když zase jsem to bral na pětku, na čtyřku už by to mozna nebylo tak znatelny


Ze 120ti bych tam, eště kopnul za 3. :D

Napsal: úte 02.10.2007 16:25
od Mutt
Anton píše:
Ze 120ti bych tam, eště kopnul za 3. :D


tak kdybych vyloženě závodil tak jo :) ale tohle byla běžná jízda po dálnici, s tim že mi trochu nemile překvapilo že se mi za prdelí může vozit kdejaka nova ochcavka a nedela ji problem držet se mnou krok...
ale zas když ja podřadim na 3 tak to ta ochcavka muze podřadit taky žejo :wink: no doufam že na trojku už bych mu v pohodě ujel pač jestli ne tak začnu šetřit na M3 :D :wink:

Napsal: úte 02.10.2007 18:44
od Michelin
TDi syndrom je jasny, to zname vsichni, mozna to bude tim ze sou to povetsinou sluzebaky, ale ja kdyz jedu cestovni rychlost 160 tak jedu za 12l/100 kdezto v TDi mu to ukaze pak prumer nejakych 6,5l/100 a to je pak jina, ted sem o vikendu absolovoval 2x D11 tam a zpet a "silu" TDi octavie sem citil na kazdem kroku, tak sem je vetsinou pekne pustil a pak se za nima rozjel a nakonec stejne uhybali oni, vylozene me pojel akorat Cayenne Turbo - tam sem se nechytal vubec a ani sem to nezkousel. . . a jeste nakonec davejte na tech silnicich bacha, ja jenom dekuju ze mam novy brzdy... protoze kamionaci a kloboucnici nikdy nespi :wink:

Napsal: úte 02.10.2007 19:02
od bmwfil
protoze kamionaci a kloboucnici nikdy nespi Wink

Právě že ti jsou v limbu skoro pořád... :roll:

Napsal: úte 02.10.2007 19:30
od Michelin
bmwfil píše:
protoze kamionaci a kloboucnici nikdy nespi Wink

Právě že ti jsou v limbu skoro pořád... :roll:


nebo tak :roll:

Napsal: úte 02.10.2007 20:23
od Martinéz
Abych navazal na prapuvodni otazku, funkcni TDso v 5er by na dalnici melo stacit asi tak na skromny pojeti Passata TDi 130k.. aspon ja mam takovou zkusenost, ale je fakt, ze jsem se svym nachiplym TD pojel zatim vsechny TDs krom LukasHovyho..

V mestskym provozu musi clovek kurva vykroutit dvojec a slapnout na to co nejdriv aby na ne mel narok..

Napsal: stř 03.10.2007 09:38
od RuDoSh
Mutt píše:ale zas když ja podřadim na 3 tak to ta ochcavka muze podřadit taky žejo :wink:


a jak vis, ze nepodradil?

Napsal: stř 03.10.2007 10:43
od Anton
RuDoSh píše:
Mutt píše:ale zas když ja podřadim na 3 tak to ta ochcavka muze podřadit taky žejo :wink:


a jak vis, ze nepodradil?


páč kdyby podřadil, tak by to byl takovej čoud, že by neviděl na cestu :D

Napsal: stř 03.10.2007 11:02
od Mutt
RuDoSh píše:
Mutt píše:ale zas když ja podřadim na 3 tak to ta ochcavka muze podřadit taky žejo :wink:


a jak vis, ze nepodradil?


no mas pravdu, nevim :) ale jel za mnou celkem dlouho x kilometru, to nebylo jedenkrat, proste jsme si jeli tech svych 180 a obcas zpomalili a pak zrychlovali kdyz tam nekdo vjel, myslim ze zas tak velkej zavodnik to nebyl aby furt kvedlal klackem :)

Napsal: stř 03.10.2007 11:22
od psena
Mutt píše:
psena píše:
Mutt píše:neni to dlouho co jsem jel po D1 běžnou dálniční cestovní rychlostí (cca 170-180) a za mnou jela nová O2, musim říct mu to zřejmě jelo v podstatě stejně jako mě - když jsem byl občas nucen zpomalit třeba na 120 a pak na pětku zase zrychlovat na těch 180, tak se mě normálně pořád držel, by mě celkem zajimalo co v tom měl za motor, resp. vubec jestli to byl benzin nebo nafta
no celkem jsem čuměl, až si řikam jestli mi to nejede nějak malo (328i) :)
jinak ty nový passaty jedou pěkně, šéf má diesel 2,0, cca 200 koníků, šestikvalt a jede to pěkně, na dálnici mi ujíždí... člověk aby se už bál i posranýho dvoulitra ;-))

Pokud jsi nepodradil aspon na 4ku tak je jasny ze diesel ma vetsi tah a na pruznost ti da na frak.
Jinak co to ma sef za Passata?Nejsilnejsi ma 125KW a 0-100 za 8,6...to ti prece s 328 nemuze delat problemy.Ale je jasny, ze bez toceni do cervenyho uz to nepujde :D


jak jsem psal, novyho pasata, diesel 2,0 turbo, ma to cca 147 kW/200 koni, 125 kw rozhodně nejsilnější verze neni ;-) jak by to dopadlo na sprintu nevim, netušim za kolik to dělá 0-100, ale na dálnici mi ujíždí, i když zase jsem to bral na pětku, na čtyřku už by to mozna nebylo tak znatelny

Prosimte ujasni si motorove verze VW a nepis tu nesmysly.147KW ma 2.0 turbo benzin, diesel nejsilnejsi ma 125KW :wink:
Jinak kdyz chces na dalnici souperit s dieselama, tak zakonite podradit musis, protoze v pruznosti jsou uplne nekde jinde...kdyz oni maji 2-3tis otacek, tak ty musis mit alespon 4-5 tis. A potom teprv porovnavej motory.

Napsal: stř 03.10.2007 15:10
od Mutt
psena píše:Prosimte ujasni si motorove verze VW a nepis tu nesmysly.147KW ma 2.0 turbo benzin, diesel nejsilnejsi ma 125KW :wink:
Jinak kdyz chces na dalnici souperit s dieselama, tak zakonite podradit musis, protoze v pruznosti jsou uplne nekde jinde...kdyz oni maji 2-3tis otacek, tak ty musis mit alespon 4-5 tis. A potom teprv porovnavej motory.


nojo člověče maš recht :D
tak to bude ten benzin...
to je krásné jak se tu člověk poučí :wink:

Napsal: stř 03.10.2007 16:35
od Maikl
RuDoSh píše:
Maikl píše:když už se tu píše i o tom uhýbání, tak se mi teď dost často stavá že mi, předemnou jedoucí vozidla, uhýbaj. Jezdim normálně, tak do kila, na nikoho neblikám, nelepim se nikomu na prdel..
tak teď nevím jestli je to dobře nebo špatně.. :roll: :D


kamos ma 206tku 1,1 a jezdi vsem na narazniku a mysli si, ze se na nikoho nelepi.... bud nemate prostorove videni, nebo je to nejaky komplex maleho obsahu motoru :lol: ;-)

vole psal sem ze se na nikoho nelepim, proste jedu o neco rychlejc nez treba ten co se oběví předemnou a uhne.. :D

Napsal: pát 05.10.2007 20:36
od gogoho
To mě když se někdo začne lepit někdo na nárazník, tak ho nejdřív pěkně vybrzdim a pak ujedu.........Na mě se nedoporučuju lepit :lol: mám hodně dobrý brzdy........ A jejaký TDI nebo nějaký podbný sračky ad to Má klidně 200 ne 250 koní nemaji........... prostě každýmu ujedu...pokud to neni porche nebo Ferari..........Dal jsem i blbce v 745D kterej na mě blikal.




prostě V12 nesnášim blbce co se lepěji..........ale naopak rychlejc jedoucí řidiče normálně slušně pustim, nejsem žádnej provokatér........Ale kdo se lepí tak toho vyškolim...........

BMW 750 V12

Napsal: úte 23.10.2007 00:33
od michel83
fotobobo píše:Jel jsem dneska s E34 TDS a lepil jsem se na nejakou A4 2.0TDi...
Za chvili mi ten clovek uhnul a predjel jsem ho.
Zajimalo by me, jestli se normalne chytnu na vsechny Oktavie a Passaty
v TDi.

Respektive by me zajimalo na koho si muzu dovolit, a na koho ne...

Diky za rady :)

PS. Jo a to me jeste cestou zpatky ztavila "Cervena Oktavka"
Policie, udajne za rychlou jizdu, bez predni SPZ a nemel
jsem taky udajne homologaci na folie na zadnich oknech.
Pokuta 200,-kc byl hodny :) Tak ze bacha na cervenou
oktavku na D1 a jizni spojce Praha...


Mel sis to rozdat s tou cervenou oktavkou :lol:

Napsal: úte 23.10.2007 08:44
od castro
me se stalo nedavno, jedu si v klídku mestem, blikne zelena, tak si vytocim 1čku do 2.000ot, řadim dva a najednou vidim jak se vedle mě řítí octavia I. a chce mě zavřít před zúžením, tak si řikám, tak to teda ne chlapečku, vytočil jsem si tu 2jku do konce a zařadil se... Jak jsem to nečekal tak jsem ho malem nedal ale docela jsem mu ujel, on pak dělal jakoby nic, myslim že tam měl 1.8T.

a to jsem si říkal že už sundám ten nápis 320i a dám tam konečně pravdivých 328i protože stejně k žádným měřením výkonů nedochází ( jezdím fakt na klid a užívám si sílu v nízkých otáčkách), ale asi ne :D kdo se trochu vyzná pak musí čumět, tak to ještě chvíli nechám :D

Napsal: pát 02.11.2007 09:01
od tomascz2
nejsilnější 2.0TDI má 125kW z 0-100 za 8,6 max rychlost 225km/h ve skříni šest kvaltů a možná chip - vysral bych se huntovat motor a něco si dokazoval prostě je rychlejší

Napsal: pát 02.11.2007 11:16
od Diablo330Ci
Včera jsem před Štechovicema závodil s Volvo S60 R 300PS AWD.Vyjeli jsme z vesnice a narval jsem vsechny kvalty az do cervenyho.Drzel se ale na Ty dlouhy rovince uz me nepredjel.Koukal jsem a ma 0-100 za 5,7sec tak nevim co delal ze me nepredjel...Myslim ale ze prichazi cas koupit M5 E39 a kdyz to pujde vrazit motor do 330Ci...Dalsi nebezpeci jsou Ty Hot hatche :mad:

Napsal: pát 02.11.2007 13:54
od MrScully
Mno, ja jsem zvedav, kdy se konecne dostanu na dalnici, abych 330i poradne projel... a doufam, ze mi moc aut ujizdet nebude, i kdyz to asi bude znamenat obcas pekne tocit az k omezovaci :-)