Napsal: pon 18.10.2004 20:15
co to kostuje? 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Nevím, někdo tady psal že za synchron 1500,- + práce. Ale fakt netuším a ani jsem to nezjiš?oval..Zave_M50 píše:co to kostuje?
Pisu si 5x synchron plus prace a nova spojka a novy gufero a,a, a, a..... atd...Speedy píše:Nevím, někdo tady psal že za synchron 1500,- + práce. Ale fakt netuším a ani jsem to nezjiš?oval..Zave_M50 píše:co to kostuje?
K tvému bodu 6. :Větší bordel dělá při jízdě když máš rozpadlej setrvák, při malých otáčkách auto musíš víc vytáčet aby to jelo. Kamarád ho měl vysypanej, v něm rozmlácený pružiny a taky ho měnil. Novej za 18litrů.doxa píše:Vcera mi kamos vymenil spojku, mel jsem uplne rozpadlej pritlacak, to jest, ten talir co pritlacuje lamelu k setrvaku, byl utrzenej od toho zbytku, tak jsem se chtel jen podelit o zkusenosti co takova mrcha muze vsechno zpusobit
1. kdyz sem slapnul na spojku tak to rachtalo, puvodne jsem si myslel, ze je to jen lozisko
2. nekdy sly blbe radit kvalty, jindy blbe vyrazovat
3. pri startovani to trochu mlatilo, jak kdyby neco v motoru
4. na volnobeh mel motor zvuk, jak kdyby tam klepal ventil, trosku to znelo jako diesel
5. pri asi 1000ot. mel nevyrovnanej chod, rikal kamos, ze to vypadalo, jak kdyby nebyla vyvazena klikovka, nebo kdyby vynechaval valec (smozrejme jen trochu jinak bych to resil davno)
6. myslim, si ze to i zpusobovalo vibrace pri jizde, jeste jsem to nepruboval
Tohle vsechno muze udelat zkurvena spojka, jeste, ze to mam uz vyreseny