Stránka 3 z 26
Napsal: úte 16.11.2004 13:27
od Radek
JFK píše:darmon píše:JFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu

to my nemusíš vysvětlovat

Ale mluvím o tom, co jsem slyšel

jo ty si slysel a ja to i videl a zazil

presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe

Kazdy svyho stesti strujcem......
Napsal: úte 16.11.2004 15:54
od RuDoSh
Radek píše:JFK píše:darmon píše:[quote="JFK"]tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu

to my nemusíš vysvětlovat

Ale mluvím o tom, co jsem slyšel

jo ty si slysel a ja to i videl a zazil

presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe

Kazdy svyho stesti strujcem......[/quote]
me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuze
Napsal: úte 16.11.2004 20:06
od abdul
RuDoSh píše:Radek píše:JFK píše:[quote="darmon"][quote="JFK"]tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu

to my nemusíš vysvětlovat

Ale mluvím o tom, co jsem slyšel

jo ty si slysel a ja to i videl a zazil

presne jak si psal s tim semaforem, prijizdeli sme k semaforu, dal tam N, padla zelena a asi v 30km rychlosti sup tam zpatky D. Kdyz sem se ho ptal proc to, tak prej kvuli spotrebe

Kazdy svyho stesti strujcem......[/quote]
me treba spotreba a automat moc dohromady nejde, navic to vyrazovani ke krizovatce stejne prd pomuze[/quote]
nechapu jak timhle postupem chce usetrit na spotrebe, navic ve 30km/h mu tam zase cvaknout kvalt, no nevim nevim... beru kdyz vyradi se "zamerem" ze ma akorat takovou rychlost, ze tam na ten neutral dojede presne na konec kolony nebo na caru ke krizovatce...
Napsal: úte 14.12.2004 23:37
od TOMMANO_V12
darmon píše:uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
Cus Darmone, kdy uz to das na forum?? Ja jen ze asi za par dni uz me to konecne bude jezdit, tak si to nechcu zkurwit znovu....

Napsal: úte 14.12.2004 23:40
od TOMMANO_V12
jo a mimochodem co je teda lepsi? Na krizovatce stat na brzde pri Dcku, bo vyradit? Ja sem na ni vetsinou stal...

Napsal: úte 14.12.2004 23:57
od skautik
TOMMANO_V12 píše:jo a mimochodem co je teda lepsi? Na krizovatce stat na brzde pri Dcku, bo vyradit? Ja sem na ni vetsinou stal...

podle me vyradit, zbytecne se tlakuje olej ale hovno tomu rozumim

Napsal: stř 15.12.2004 02:23
od RedBaron
skautik píše:podle me vyradit, zbytecne se tlakuje olej ale hovno tomu rozumim

Tak do toho proboha nemel, když už to o sobě víš
Samozřejmě, že nechat D a s ničím nekvedlat, od toho je ta převodovka automatická.
Napsal: stř 15.12.2004 09:47
od skautik
tak pardon
jak jsem slysle tak prodavam

krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
to mi teda vysvetli

Napsal: stř 15.12.2004 09:56
od RuDoSh
skautik píše:jak jsem slysle tak prodavam

krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitel

) delal repas...
Napsal: stř 15.12.2004 11:31
od JFK
Nechápu proč se o tom tady debatí na čtyřech stránkách když se potom zjistí, že Skautík stejně neumí číst

Je to tady napsaný asi 20x: nevyřazovat a nejhorší je to za jízdy!
Napsal: stř 15.12.2004 12:23
od darmon
skautik píše:tak pardon
jak jsem slysle tak prodavam

krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
to mi teda vysvetli

ano, normalne se bude michat kapalina v menici a ten se bude trosku hrat, kdezto na P resp N, to nebude tolik tlakovat a a akorat se bude ta prevodovka kurvit. Hazet tam N, nebo P ma smysl tak od minuty a dyl stani, aby se zbytecne nenamahaly brzdy a lamely a hral menic atd.
Tak jo, ja to teda dopisu
Napsal: stř 15.12.2004 12:59
od skautik
takze jsem mel tak trochu pravdu, pokud vidim ze budu stat delsi dobu, prdnu tam N nebo P
lamky

Napsal: stř 15.12.2004 13:24
od darmon
nemel protoze dotaz byl na stani na krizovatce
takze jsi stale

Napsal: stř 15.12.2004 13:53
od skautik
ale jsem docela fesak

Napsal: stř 15.12.2004 14:03
od Dande
skautik píše:ale jsem docela fesak

A jakej fešák

Napsal: stř 15.12.2004 14:34
od darmon
skautik píše:ale jsem docela fesak

tobe bych ze stary znamosti hnusnou lamu nevybral

Napsal: pon 20.12.2004 09:16
od johny121
RuDoSh píše:skautik píše:jak jsem slysle tak prodavam

krome toho na D to ma snad neustaly zaber ikdyz minimalni, pokud zabzdis kola, tak se to snad porad bude snazit prekonat nejaky odpor, ne?
prave ze ne... uz ti psali ze se to jmenuje automaticka, tzn. ze to dela sama, takze zastavis, stojis na brzde a automaticky to prestane tahnout, pustis brzdu a pomalu se to rozjede.... sice nevim nic o principu, ale neco jsem s tim najezdil, a taky kvuli tomu vyrazovani (predchozi majitel

) delal repas...
Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.
Napsal: pon 20.12.2004 10:32
od RuDoSh
johny121 píše: Tak jestli mas automat, zkus zastavit a dat N nebo P, pak slapni na brzdu a zarad D. Co se stane? Lehce ti poklesne zadek auta, protoze jde do tahu. Takze tam zaber je. Automat podle mne nema vazbu na brzdy.
jo, neni to uplne presne, ale nekurvi se tim jako kdybys stal v kopci bez brzdy a drzela by te na miste jen prevodovka
Napsal: sob 25.12.2004 11:35
od Kubajs
myslim,že je jedno jestli tě brzdí kopec nebo brzdy

Napsal: ned 26.12.2004 20:25
od darmon
Kubajs píše:myslim,že je jedno jestli tě brzdí kopec nebo brzdy

tak si to mysli a rovnou zacni setrit na repas
