Stránka 3 z 3
Napsal: pon 01.03.2004 22:41
od uncompromised
Jawak píše:uncompromised píše:Shrek píše:[quote="Lukáš"]ber v potaz že to auto je v prodeji od roku 91. a v ty dobe se na to jeste relativne kaslalo. a vysledek modelu 97 s dvouma hvezdickama neni zas tak strasny na staři vozu......
Vždy? sakra povídám, že je to stará konstrukce, ne? Ad "není zas tak strašný" - no to je relativní pojem. Na papíře to tak strašný na ty léta není. V reálu už je to horší...
Hm, tak se prece jen podivam po nejake Koktavce. Holt, bezpecnost je bezpecnost

Já už jsem viděl tolik mrtvých v Koktávkách, je to smutný, ale nedávno v Brně se naháněl borec v Koktávce s Corollou do kopce jak se jede do Krpole a napálil to do pilíře mostu, na místě exnul.
Potom mi jeden člen klubu, nebudu ho jmenovat, vysvětloval, proč se jeho mladá bojí rychlé jízdy, její brácha zařval taky v Koktávce.
Je toho ještě víc, ale o tom tady nebudu psát.
Jen nechápu, proč tolik lidí zahynulo v dejmetomu "bezpečném moderním vozidle"?[/quote]
Neco takoveho jsem chtel slyset, ze ty testy az tak moc neznamenaji (OCT vs. E36 - 4:1,5) Kdyz jezdis jako prase, tak se da zarvat treba v Hummeru(zadny vetsi osobak me nenapadl). Ale zase, kdyz to do tebe napali nejaky idiot...

Napsal: pon 01.03.2004 23:19
od raff
bpytlik píše:Sem videl ten kia velkoprostorovy shit, dostalo to snad jednu hvezdicku jenom....
Ale stejne sou vsecky takove testy na picu, staci kdyz bude naraz pod jinym uhlem a treba v o 2km/h vetsi rychlosti a polovina aut se treba uplne rozsype. Vsak oni vyrobci auta obcas predelavaji tak, aby v tom testu dostaly super hodnoceni (viz treba laguna). Ale nerikam ze jakous takous vypovidajici hodnotu ty testy nemaji, moc bych na ne nesazel...
Borci švédský má u Götteborgu zařízení, kde ty bouráky (samozřejmě volva/saaby) posílaj do sebe v různejch úhlech a rychlostech, natáčej to na mega kamer, no a výsledkem jsou ty jejich tanky.
Jeden borec si minulej tejden udělal crashtest s Volvem 740 sám, ve 130 do škarpy a pak saltíčko na levej bok. Pomlácenej, ale zdráv, auto odjelo
po vlastní ose, jen s ním měli na vrakáči problém ho zmačkat

Napsal: úte 02.03.2004 12:10
od Turbo
Jawak píše:Jen nechápu, proč tolik lidí zahynulo v dejmetomu "bezpečném moderním vozidle"?
To je jednoduchy. Oktavek je tu vic, nez ostatnich aut stejny/podobny tridy. Pokud by si porovnal pocty mrtvych vztazenych na pocet automobilu(jeste lepe na pocet km ujetych v danem automobilu), tak by ti to divny nepripadalo. Ale tahle cisla asi nikdo nezna.
uncompromised píše:Neco takoveho jsem chtel slyset, ze ty testy az tak moc neznamenaji (OCT vs. E36 - 4:1,5).
Ty testy znamenaji velmi mnoho. Poznas to az se s tou Ochcavkou potkas v nejakem porovnatelnem smeru. Trefit cumakem nekoho na bok neni relevantni srovnani. Proste E36 bylo relativne bezpecny auto v dobe vzniku. Dnes to uz neplati. Samozrejme pokud potkas v E36 nekoho v petihvezdickovym pidiaute, tak nema sanci. Lepsi byt v 4* Peugeotu 607 nez v 5* Renaultu Clio.
Napsal: úte 02.03.2004 21:22
od uncompromised
Turbo píše:Ty testy znamenaji velmi mnoho. Poznas to az se s tou Ochcavkou potkas v nejakem porovnatelnem smeru. Trefit cumakem nekoho na bok neni relevantni srovnani. Proste E36 bylo relativne bezpecny auto v dobe vzniku. Dnes to uz neplati. Samozrejme pokud potkas v E36 nekoho v petihvezdickovym pidiaute, tak nema sanci. Lepsi byt v 4* Peugeotu 607 nez v 5* Renaultu Clio.
No jo, to je jasny, ale co je lepsi, trefit do neceho (nebo nekdo do tebe) kdyz sedis v E36 nebo Koktavce???
Napsal: stř 03.03.2004 17:16
od Turbo
uncompromised píše:Turbo píše:Ty testy znamenaji velmi mnoho. Poznas to az se s tou Ochcavkou potkas v nejakem porovnatelnem smeru. Trefit cumakem nekoho na bok neni relevantni srovnani. Proste E36 bylo relativne bezpecny auto v dobe vzniku. Dnes to uz neplati. Samozrejme pokud potkas v E36 nekoho v petihvezdickovym pidiaute, tak nema sanci. Lepsi byt v 4* Peugeotu 607 nez v 5* Renaultu Clio.
No jo, to je jasny, ale co je lepsi, trefit do neceho (nebo nekdo do tebe) kdyz sedis v E36 nebo Koktavce???
Nechci te zklamat, ale ja bych si vybral Koktavku i kdyz bude trochu lehci a tim padem zranitelnejsi. Jak psal Shrek, ma bocni vyztuhy, v testu EuroNCAP se ji nezlomi A sloupky a nevleze predni kolo podbehem dovnitr.
Napsal: stř 03.03.2004 17:19
od LOPOLO
Vo cem se tu bavite .. vy nevite ze boura jen blb?

Napsal: stř 03.03.2004 17:27
od Turbo
Ja uz se nekolikrat, bohuzel i vlastni vinou

, blbem stal. Mozna jsem jim doposud(tady bych neprosil zadne rozvijejici komentare

) a proto hledim i na tyhle parametry. Ale kdyz ses pripoutanej a mas trochu stetsti, tak je to OK.
Napsal: stř 03.03.2004 21:00
od uncompromised
LOPOLO píše:Vo cem se tu bavite .. vy nevite ze boura jen blb?

No prave, jak se rika: nejhorsi je srazka s blbcem. A ze jich u nas je

Napsal: čtv 04.03.2004 01:57
od MK
Turbo píše:Shrek píše:Ale k tomu "Holt není to BMW" (hold si vzdávej někomu jinýmu

), mno, nemyslím, že E36 by byl zrovna etalon bezpečnosti. Čelní náraz a: motor se zasune pod podlahu, áčkový sloupky se zlomí, kabina nevydrží a ta bytelná palubka ti rozmlátí kolena. Jo u úplně super uchycený pedály a nevyztužená podlaha před nimi ti poláme kotníky. Boční náraz je taky fajn, dveře bez výztuh.
Jen doplňující starší historka s E30 (tehdy ve velmi dobrém stavu): nezabrzděné auto mi ujelo 7 metrů, pod úhlem cca 15-20 stupňů z kopce a zastavilo se o zeď. Vzorový čelní náraz, nevím, co to mohlo být za rychlost, ale podle mě max. 10-15 km/h. Výsledek: náraz šel přes nárazník až do hrany kapoty (!), nalomená palubka, vyražená 1 cm k řidiči, pár dílů v motoru se napasovalo do sebe, dveře u řidiče šly zavřít jen s velkou silou.
Napsal: čtv 04.03.2004 13:15
od Turbo
uncompromised píše:LOPOLO píše:Vo cem se tu bavite .. vy nevite ze boura jen blb?

No prave, jak se rika: nejhorsi je srazka s blbcem. A ze jich u nas je

Na kazdyho jednou dojde a hod kamenem, kdo si bez viny.
