Napsal: úte 24.02.2004 16:21
Me zase dostal udaj ze 325TDS M51 motor je o 4kg lehci nez 325i M50... 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
to ale asi chyba není, už jsem to slyšel několikrát, že M5 motor je lehkej, není ze slitiny jako u E36:)Francis píše:Udaje sbiram kde se da, takze nekde muze byt i chybkaJFK píše:to je parada:)
nejvic me dostal udaj, ze M5 E39 motor V8 5.0L je pouze o 6 kg tezsi nez M3 E36 3.0 a 3.2:)![]()
Mirne bych to poopravil: blok M60/S62 je ze slitin hliniku a ne z litiny jako M50/S50JFK píše:to ale asi chyba není, už jsem to slyšel několikrát, že M5 motor je lehkej, není ze slitiny jako u E36:)
A ke vsemu jeste bloky motoru M52, M60, M70, S62, ... proste bloky ze slitin hliniku nemaji vkladanou litinovou vlozku valce jako napr. Skoda ale povrch valce upraveny metodou Nikasil primo v hlinikovem bloku. M70 V12 uz v roce 1987, kdy se toto seriove pouzivalo leda tak u motocyklovych motoru.JFK píše:to ale asi chyba není, už jsem to slyšel několikrát, že M5 motor je lehkej, není ze slitiny jako u E36:)
Diky, opraveno.Shrek píše:Uprav si tam označení M51 motoru:
M51D25T - td
M51D25S - tds
jasne ze ne ze slitiny ale z litiny:)Francis píše:Mirne bych to poopravil: blok M60/S62 je ze slitin hliniku a ne z litiny jako M50/S50JFK píše:to ale asi chyba není, už jsem to slyšel několikrát, že M5 motor je lehkej, není ze slitiny jako u E36:)
A proč, dy? to vypadá pěkně a ani to není moc přeplácané.Lukas H. píše:
No nevim, me se to teda vubec nelibi... Oplastovavat limuzinu mi prijde docela zverstvo...
znamy ma MLko a na horach uz nejednou tahal X5tku...Georgis píše:Asi bych šel do něčeho takového.
Dovedu si ji představit na brutálních kolech a na lyžovačce v horách by se mi asi už Octavkáři 4x4 nesmáli.
Blbost. MLka jsou strašný sračky.RuDoSh píše:znamy ma MLko a na horach uz nejednou tahal X5tku...Georgis píše:Asi bych šel do něčeho takového.
Dovedu si ji představit na brutálních kolech a na lyžovačce v horách by se mi asi už Octavkáři 4x4 nesmáli.