Napsal: ned 18.01.2004 22:52
mam jen ISDN, tak udelej 0-240, at to muzu lepe postahovat 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Hele a co jako ze je vychozi vykon je mensi? Mozna na motoru ale urcite ne na kolech...Martinéz píše:Ja bych rekl, ze TDsko dostane i po chipu. Je tezsi, vychozi vykon je o 7 ps mensi, urcite bude mit o dost mensi kroutak a taky si nejsem jist, jestli nahodou nema ta A4 6ti kvalt. Jediny pro je, ze je to zadohrab.
Rad bych byl optimista, ale rekl bych, ze souboj A4 2,5TDi VS. 325 TDS dopadne vzdy ve stejnym stupni uprav o malinko lip pro Audi.
btw..0-100 kmh za 8 se mi zda nak az moc dobry na tvyho mazla LukasHi, ale nejel sem, nemohu soudit...
Ja se klidne vsadim ze to ma Lukas urcite prez 8.Martinéz píše: btw..0-100 kmh za 8 se mi zda nak az moc dobry na tvyho mazla LukasHi, ale nejel sem, nemohu soudit...
Jo je to docela mozny, ja jsem to nijak presne nemeril, ale pres 8,5 to nebude urcite... Ale to jsou teoreticky keci vo nicem...LOPOLO píše:Ja se klidne vsadim ze to ma Lukas urcite prez 8.Martinéz píše: btw..0-100 kmh za 8 se mi zda nak az moc dobry na tvyho mazla LukasHi, ale nejel sem, nemohu soudit...
Problém je, že bpytlik není schopnej zajet ani na to pivo, notabene, když mu René nabízí, že ho vezme, aby nepřišel na buben za tu projetou naftu.Filozof napsal:
Kydy si povídej v hospodě u piva a zde řeš věci co tě zajímaj.
Nebo taky klasickou 180 PS konfekci..., na 194 PS by totiž 2.5 TDI první generace lítaly z vejfuku saze jak starý Karose před smrtí.Filozof napsal:
Mám takovej pocit, že nemá jen čip ale i změněný tlak turba a cosi ještě.
Tak nemysli, ale přemýšlej. K tomu konstatování tě vede nějaká konkrétní znalost toho, co za turbo má *25tds a Audi A* 2.5 TDi?Tomy napsal:
Myslim ze Bavorsky TD/TDSa maj hooodne velky rezervy na turbickach , stalo by za to se u toho trosku pozastavit a potom bude BMW audince delat PÁ PÁ.
cece, to uz je skoro vykon obycejne 3.0dShrek - 200 koní by uměli snad jen u alpiny - dvě menší VTG turba, co kontinuálně tlačej od 1000 a stíhaj až do 5000, nižší komprese... a samozřejmě hodně nafty a vymakanej komp, aby to všechno řídil.