Napsal: pát 19.12.2003 01:51
Tempomat je dle mne hloupost alespon u nas - parkrat jse ho vyzkousel a nic no...Mozna na NSR dalnici kterou jsem do Francie absolvoval v golfu bez tempomatu a kotnik mel jakesi bolesti...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
dyt sem ti vcera rikal ze si vobycejnej buzerantRuDoSh píše:.....proste jsi nenarazil na spravneho gaye
Ale, Darmone, co se tyka KONSTANTNI (v mem minulem prispevku oznacene jako USTALENE) rychlosti, tak tady nejsme ve sporu. Tempomat jede levneji, protoze jeho "kontrolni mechanismy" jsou jaksi presnejsi nez noha na plynu a voko na tachaci. Jen tvrdim, ze bez nej se da jet jeste levneji, ale jezdit bych tak nechtel. Taky tvrdim, ze dosahujete nizsi spotreby diky tomu, ze mate zapnuty tempomat, "ctete si noviny" a nemate potrebu honit se za nekym, kdo vas nahodou predjel, protoze je vam to ukradeny. Coz v pripade ze slapu na plyn a kvrdlam klackem nevydrzim a vyrazim za nim, ze. Zvlast kdyz je to, jak se zde mnozi vyjadruji a dokonce si to opravdu mysli, podauto.darmon píše:to se do tebe klidne pustim, jednak auto vi na jakej kvalt ma do kopce jet, druhak vyrazovani z kopce spotrebu zvysi. Ale kdyz budes chtit jet konstantni rychlosti tak s tempomatem budes mit vzdycky mensi spotrebu nez bez. Proto kdyz jedu do brna tak si nacvakam 120 a dloubu se v nose a zajedu to s mensi spotrebou nez kdybych se votravoval s nakym plynem a ve finale bych chtel jet tech 120.
Abdule, nevim cim jezdis, netvrdim ze to neni mozne. Cim jezdi Lukke, je tu znamo. Kolik ma Vmax?abdul píše:kdyz sem jezdil z Prahy do Ostravy v noci, tak tech 240 na tempomat uplne volne starousi....Turbo píše:A 240 na tempomat? To bych chtel videt.
To je jasnyTurbo píše: Jen tvrdim, ze bez nej se da jet jeste levneji, ale jezdit bych tak nechtel.
No jeste jsi nam nerek cim jezdis ty a jestli ten tempomat vubec mas, ja mam karu s tempomatem skoro dva roky a netroufnu jsi rict ze bych dokazal jet usporneji nez snim... Jinak Abdul i Lukke maji oba Vmax pres 240...Turbo píše:Abdule, nevim cim jezdis, netvrdim ze to neni mozne. Cim jezdi Lukke, je tu znamo. Kolik ma Vmax?abdul píše:kdyz sem jezdil z Prahy do Ostravy v noci, tak tech 240 na tempomat uplne volne starousi....Turbo píše:A 240 na tempomat? To bych chtel videt.
To je ironie?LOPOLO píše:To je jasnyTurbo píše: Jen tvrdim, ze bez nej se da jet jeste levneji, ale jezdit bych tak nechtel.
neni .. to myslim naprosto vazne. Ale tentokrat se odmitam hadat a pouze to tvrdimLukas H. píše:To je ironie?LOPOLO píše:To je jasnyTurbo píše: Jen tvrdim, ze bez nej se da jet jeste levneji, ale jezdit bych tak nechtel.
2 OtazkyLOPOLO píše:neni .. to myslim naprosto vazne. Ale tentokrat se odmitam hadat a pouze to tvrdimLukas H. píše:To je ironie?LOPOLO píše: To je jasny
S dieslem taky nemam zkusenost a presto vim ze nikdy nepojede tak jak benzinLukas H. píše: 2 Otazky: Mas stim zkusenost? Nebo je to teorie?
Diky za odpoved, takze teorie...LOPOLO píše:S dieslem taky nemam zkusenost a presto vim ze nikdy nepojede tak jak benzinLukas H. píše: 2 Otazky: Mas stim zkusenost? Nebo je to teorie?
Tohle je uplne stejny ale neznamena to, ze je tempomat spatna vec.
Lukke ma Vmax 242? No to je na tempomat 240 s prstem v nose.Lukas H. píše:No jeste jsi nam nerek cim jezdis ty a jestli ten tempomat vubec mas, ja mam karu s tempomatem skoro dva roky a netroufnu jsi rict ze bych dokazal jet usporneji nez snim... Jinak Abdul i Lukke maji oba Vmax pres 240...Turbo píše:Abdule, nevim cim jezdis, netvrdim ze to neni mozne. Cim jezdi Lukke, je tu znamo. Kolik ma Vmax?abdul píše: kdyz sem jezdil z Prahy do Ostravy v noci, tak tech 240 na tempomat uplne volne starousi....
LOL .. ale spotreba bude super ... nebo ze by to nesouviselo?Turbo píše: Lukke ma Vmax 242? No to je na tempomat 240 s prstem v nose.
Od kdy maji kary Vmax podle TP, krom omezovace? Myslim ze Lukke po rovine 250 pohoda a z mirneho kopce rikal pres 270... Takze 240 s prstem v nose...Turbo píše:Lukke ma Vmax 242? No to je na tempomat 240 s prstem v nose.Lukas H. píše:No jeste jsi nam nerek cim jezdis ty a jestli ten tempomat vubec mas, ja mam karu s tempomatem skoro dva roky a netroufnu jsi rict ze bych dokazal jet usporneji nez snim... Jinak Abdul i Lukke maji oba Vmax pres 240...Turbo píše: Abdule, nevim cim jezdis, netvrdim ze to neni mozne. Cim jezdi Lukke, je tu znamo. Kolik ma Vmax?
Ach jo .. ze by se ze me staval konfrontacni typ? Lukasi, ty fakt veris tomu ze 330d jede prez 270?Lukas H. píše: Od kdy maji kary Vmax podle TP, krom omezovace? Myslim ze Lukke po rovine 250 pohoda a z mirneho kopce rikal pres 270... Takze 240 s prstem v nose...
No spis nemam duvod Lukkemu neverit, ale myslim ze on je jeden z tech, kteri to radi predvedou...LOPOLO píše:Ach jo .. ze by se ze me staval konfrontacni typ? Lukasi, ty fakt veris tomu ze 330d jede prez 270?Lukas H. píše: Od kdy maji kary Vmax podle TP, krom omezovace? Myslim ze Lukke po rovine 250 pohoda a z mirneho kopce rikal pres 270... Takze 240 s prstem v nose...![]()
![]()
Jakou jinou zkusenost nez jizdu s tempomatem a bez nej by sis tak predstavoval? Jako laboratorni test? Dosel by si k zaveru, ze pri ustalene rychlosti a ustalenem odporu je spotreba stejna(nedochazi ke ztratam vlivem necitlive manipulace plyn. pedalem).Turbo píše:Diky za odpoved, takze teorie...Chtelo by to, aby sem k tomu psali lidi kteri s tim maji nejakou zkusenost....