Stránka 3 z 4
Napsal: stř 10.12.2003 00:17
od Martinéz
me pripada koupit fungl audi a hned do nej bastlit turbo jako nelidskost. nezapomen, ze za cenu 1.6 s upravou muzes mit klidne 1.8. bejt tebou sem radsi trpelivej, s tou starou a4 se urcite jeste chvili jezdit da, ne?:)
Napsal: stř 10.12.2003 01:13
od M3maniac
Každopádně jestli si koupíš udýchanou a4 1,6 za 600k nebo snad i víc tak si blázen.... za 600k máš nádhernou 530d r.v.2000 koupena v čr.... téměř 200koní za 8l nafty třeba ,ale je 1000 jiných možností lepších než nová a4 za takový balík...myslím že ta A4ka bude stát víc než 600k né?
Napsal: stř 10.12.2003 01:29
od Martinéz
v dnesni dobe sou k mani za 600k bomby, to je fakt.
Napsal: stř 10.12.2003 10:44
od darmon
za sest kil ti prodam RAcko, a budes mit nejrychlejsi auto v tomhle homodejskym klubu

nebo pritlac jeste 300 a budes mit jeste neco rychlejsiho

Napsal: stř 10.12.2003 10:49
od RuDoSh
RAcko je nejake EVO od rally artu? Nebo co to je zac? (vykon, zrychleni atd.)

Napsal: stř 10.12.2003 11:01
od darmon
Subaru Impreza STI type RA mod C, druhy nejrychlejsi auto na svete

, teda ted uz asi treti, kdyz je evo osm

v zakladu 280 kobyl, 0-100 za 5.3, ale tohle v zakladu neni, a z hlavy nevim co tam je za pocitac a jiny veci.
Napsal: stř 10.12.2003 11:10
od Hanz
Originál zaslal DarmoMluvitToBmwFan
Subaru Impreza STI type RA mod C, druhy nejrychlejsi auto na svete , teda ted uz asi treti, kdyz je evo osm
svitis si v noci svetlama nebo ocima?
)) Mel jsem preplnovanej 2litr, docela to jelo... chvilku jsem si hral s XJR, taky to jelo... nechali me ridit Imprezu kolem mesta s plynem na podlaze, jelo to hezky
a Evem 7 jsem jel jako spolujezdec, priznavam, byl jsem z toho vyplaclej
... nicmene- kdyz to srovnam s e46 M3 a roztacenim motoru prakticky z volnobehu do omezovace na 4ku, musim se smat... Vsechny vyse zmineny potrebujou cas k cemukoliv a radit musis porad /krom toho XJR/... jo a ta Impreza /serie, r.v.00/ bylo fakt zklamani, i moje Lancie byla zabavnejsi na rizeni 
Napsal: stř 10.12.2003 11:27
od darmon
vono taky co je seriovy auto

subaru sype tolik modelu a vsechno to je "serie" protoze proste muzes jit do kramu, polozit tam na stul penize a odjet s tim, otazka je je jestli odjedes s 230ti konovym GT nebo s 280ti konovym prodrivem.
Napsal: stř 10.12.2003 11:36
od RuDoSh
sem vidl na mobile.de tak pet kusu co melo 330 koni.....i to bylo nejak jinak oznacene snad neco 351 bo tak podobne

Napsal: stř 10.12.2003 11:47
od darmon
hele v zakladu nebude mit zadny japonsky auto vic nez 280koni, pac tak hovori jejich zakon, takze i lexus 430 ma 280 koni. To nic nemeni na tom ze i prodrive ti da proste jinej pocitac, ale v japonsku ti ho proste nenamontujou. Ted se to v poslednich letech uz hejbe nekam jinam ze exportni auta to snad uz mit muzou, zas tak detailne se o to nezajimam.
Napsal: stř 10.12.2003 12:16
od Stan
Jenže já to beru na firmu a musím jít do novýho kvůli zárukám ( i když riziko je u 2-3 roky starejch aut malý - ale je!)
Napsal: stř 10.12.2003 12:41
od RuDoSh
tak si kup tu 1,6 a smir se s tim ze to lip nepojede
lepsi nez znicit motor ne?

Napsal: stř 10.12.2003 12:42
od Hanz
to je argument jak remen, fakt

Zn- koupil jsem si s+acku, ale bylo to na firmu, takze jsem na tom vlastne vydelal a vubec nejsem na+ranej pokazdy, kdyz do ni sednu

Mi pripomina logiku nekterych lidi, co argumentujou tim, ze si to odectou z dani /jenom je malej detail, ze na ty dane nekde musi nejdriv vydelat/.. ale to je kazdeho vec
Napsal: ned 14.12.2003 22:34
od Stan
Už je to v pohůdce, náhoda rozhodla za mě, stejně si měsíc za volant nesednu, tak mě to ani nemrzí...

Napsal: ned 14.12.2003 23:01
od LOPOLO
Hanz píše:to je argument jak remen, fakt

Zn- koupil jsem si s+acku, ale bylo to na firmu, takze jsem na tom vlastne vydelal a vubec nejsem na+ranej pokazdy, kdyz do ni sednu

Mi pripomina logiku nekterych lidi, co argumentujou tim, ze si to odectou z dani /jenom je malej detail, ze na ty dane nekde musi nejdriv vydelat/.. ale to je kazdeho vec
To je demagogie ( logiku to ma i kdyz ji mozna nerozumis ).. vydelat totiz musis tak jako tak ( pokud chces auto ) a je jen otazka, jestli si nechat zisk zdanit a za nizkej zbytek porizovat lacinejsi(horsi) auto nebo to vrazit do auta (napr. leasingu) rovnou, preplatit ale mit v pohode cashflow a bezbolestne to mesic po mesici rozpoustet.
Napsal: ned 14.12.2003 23:30
od M3maniac
darmon píše:Subaru Impreza STI type RA mod C, druhy nejrychlejsi auto na svete

, teda ted uz asi treti, kdyz je evo osm

v zakladu 280 kobyl, 0-100 za 5.3, ale tohle v zakladu neni, a z hlavy nevim co tam je za pocitac a jiny veci.
si trochu ulít né???
Napsal: pon 15.12.2003 14:40
od darmon
neco se ti na tom nezda ?
Napsal: úte 16.12.2003 00:06
od M3maniac
darmon píše:neco se ti na tom nezda ?
Impreza druhý nejrychlejší auto na světě..... no nevím,nevím...
Napsal: úte 16.12.2003 11:42
od darmon
vysledky skupiny N to mnoho let rikaj.
Napsal: úte 16.12.2003 11:48
od Hanz
Lopolo: To je demagogie ( logiku to ma i kdyz ji mozna nerozumis ).. vydelat totiz musis tak jako tak ( pokud chces auto ) a je jen otazka, jestli si nechat zisk zdanit a za nizkej zbytek porizovat lacinejsi(horsi) auto nebo to vrazit do auta (napr. leasingu) rovnou, preplatit ale mit v pohode cashflow a bezbolestne to mesic po mesici rozpoustet
mno, pokud jako vrchol ojebani statu vydis mesicni nakladovku porizenim nove kary-jebky na leasing, tak to potom demagogie je, co jsem napsal
