Stránka 3 z 4

Napsal: pon 15.09.2003 11:49
od Pitr
:offtopic: malinko to nesouvisi

To Darmon: NEjako ti prave nefachaji stranky Nezobrazi se leva lista a odkazi jsou hluche :o((

Napsal: pon 15.09.2003 12:12
od darmon
to je docela odvazny tvrzeni na to ze obsah celyho webu je pouze prazdny adresar www :) :D

Napsal: pon 15.09.2003 12:20
od Pitr
:ucta: Omlouvam se ale fakt to je divotvornýýý A co tvuj mail. Ten je tam taky takový hluchý jinak tvym strankam:ucta:

Napsal: pon 15.09.2003 12:30
od darmon
mail je naprosto v poradku, mailovej server bezi, maily chodi, ani se mu nic nestalo. Na jaky stranky se to kurva divas ?

Napsal: pon 15.09.2003 12:37
od Pitr
Na tutok http://www.bmw-e32.net/czmain.htm dival jsem se na to v Patek a fachaloto.... A mailarna to sami mailto:?subject=&body= proste se to vraci...

Napsal: pon 15.09.2003 12:58
od darmon
tak na tyto nic neni, jen jeden prazdny adresar, takze jestli vidis naky veci tak bys mel prestat pit :)

Napsal: pon 15.09.2003 13:12
od Pitr
Toto tam je... A kdyz nefakci tak mi prosim dej nyní platný odkaz pjosim pjosim...




Vítejte na stránkách o BMW řady 7, model E32

Tyto stránky budou postupně obsahovat vše možné o BMW E32 jako třeba:

Technické specifikace
Tipy a triky
Fotogalerii
Návody a rady, když to půjde i s fotodokumentací


DISCLAIMER aneb hezky česky DEMENTI

Všechny informace a postupy na tomto serveru se vztahují pouze k BMW E32 a k žádnému jinému modelu.

Vzhledem k podobnosti mezi modely je ovšem pravděpodobné, že mnoho postupů a informací je použitelných i v jiných modelových řadách. To je ovšem pouze na Vaše vlastní riziko. Postupy zde uvedené, jsou reálné postupy, vyzkoušené mnou, či spoluautory serveru. Odkazy na cizí postupy taktéž. Jestliže si něco zničíte na jiné modelové řadě, je to čistě Váš problém a neotravujte nás s tím. ( ostatně proč ještě nemáte BMW řady 7 ? ) Postupy na E32 jsou díky velké členské základně odzkoušeny více lidma. V případě, kdy tomu tak není, je o této skutečnosti předem informováno. Jestliže se na něco necítíte, jsem schopen to po dohodě udělat pro Vás. Víc vám pomoct nemůžu.





Stranky jsou a budou graficky velmi jednoduché, jednak to je IMHO přehlednější a pak nejsem v tom

vůbec, ale vůbec dobrej :)



Dan



!!!! ICQ !!!! Chcete-li mi něco, nebo se na něco zeptat, nebo mi prostě jen vynadat, můžete přes ICQ. Můj kontakt je 56055325




--------------------------------------------------------------------------------



NOVINKY







21.7.2003 - Ventily seřízeny, více tipy a triky. Bishop nalit v motoru, benzínu a převodovce. Najeto zatím jen cca 180km, což je brzo na to aby se něco dělo, nicméně mám pocit, že almara řadí víc hladce, zvláš? za studena a volnoběh je podstatně lepší (ale to můžou mít na svědomí i ty ventily)



18.7.2003 - Narozeninové vydání - dnes mám narozeniny. Přidal jsem disclaimer, povídaní o aditivech do oleje a benzínu. Mám konečně zadní tlumiče + uložení (díky Jakube :). Almara je nová/repasovaná, po patáliích s těsněním taky OK. Dneska ráno jsem si konečně vyzvedl těsnění pod víko ventilů a o víkendu je konečně seřídím, jestli to ještě půjde hihni hihni, protože jsem na to ještě nešáhl :-) . Btw. nezapomeňte dotáhnout uchycení olejový sprchy, když se v tom taky budete rejpat. Nafotím a zpracuju.



6.5.2003 - Dobrý den, kozy ven. Co nového, oddělal jsem převodovku, řadila jako víno do poslední chvíle, po průjezdu dírou na konci R7 směr Slaný vylítly kvalty a chovala se jako kdyby byla pořád na neutrál, po prvotním ohlodání málo tlaku. Takže mám novou almaru a je to fajn. Poznatek - to co jsem si myslel, že je rachot ložiska na kardanu, ačkoli se mi to zdálo nějak moc zepředu spíš bylo z tý starý almary. Co se vevnitř stalo je věc neznámá. Dál, EML světlo mně začlo harašit, tak jsem se na to vrhnul, udělal, funguje, a návod s fotkama na obvyklém místě + povídání co to EML je a jak to funguje.



18.04.2003 - Opět zpět :) Situace se ustálila, takže se budeme setkávát častěji. Konečně jsem se opět od loňského léta zas usadil a mám trochu času. Co je novýho ? vošukali holýho :) to hlavní vidíte, vzhledem k tomu jak se to za rok vyvinulo se tomuhle projektu chci věnovat trošku víc. Takže co tu máme, vlastní doménu, další nový a lepší diskuzní fórum, k dispozici pro Vás poddomény a emaily a vůbec. Konečně jsem taky namnožil CD o který jste mně žádali, tak si řekněte znovu. Mám nový telefon 606 680 161.

Co nového na stránkách: fórum, do fotek jsem přidal tu mojí jak jsem tu svini rozdráždil na 235km/h a k povídání o oil service jsem přidal jen takový kecy jak vlastně ty diody fungujou, co ovlivňuje to ubejvání.

A na konec přijde japonec. S autem novýho celkem nic. Nechal sem si vyměnit těsnění pod hlavou. Nakonec jsem to strčil do servisu. Jednak jsem měl podezdření na prasklou palici (nebyla) druhak to bylo mezi svátkama (to nevim jak bych efektivně řešil vaření) a do třetice byla zkurvená zima a nemám garáž. V neposlední řadě jsem tam stejně musel. Ono se to má takhle, den před cestou do servisu sem si řek, že tam dám nové svíčky, aby mi v servisu neřekli, že to jede napiču kvůli svíčkam stoletým (Má pravdu, má pravdu, předsedo, na svíčkách dal já 40tkm a ten předemnou nevimkolik) a nemusel bych platit za výměnu a hlavně bych tam měl ty co chci já a ne ty co má servis. No tak sem se do toho pustil a zjistil, že kabely tam mam nahovno a na nic, hrozný sráče. Při sundavání kabelu na pátym válci (u M30 nejhůř dostupnej, vadí tam trubky od klimy, mi na svíčce zůstala ta guma z kabelu, po půl hodině, odřených rukách a míře nasranosti jsem usoudil, že to těch 90kiláků vykoná na pět válců (jede to na ně perfektně) a že až budou mít hlavu dole tak jim to půjde líp. Takže teď to mám v cajku, jo servisovaný to bylo u Böhma, nemám jediný slovo výtky na práci a cenu (těsnění pod palicí, 10hodin práce, nemrzka, kabely (použité) to celé kolem osmi táců.





Archiv úvodníků - listopad 2002


Archiv úvodníků - říjen 2002



Archiv úvodníků - červen 2002



Archiv úvodníků - květen 2002



Archiv úvodníků - duben 2002

Napsal: pon 15.09.2003 13:26
od darmon
to mas nekde ty v pocitaci, na tech strankach opravdu fyzicky TED nic neni :)

Napsal: pon 15.09.2003 13:37
od Pitr
Aha :o((( jasny mi to necvaklo A bude to tam zasejc??? Nebo to hodis nekde jinde. Bych se poterboval mrknout.

Jo a takova blbina. Vcera jsem rozhodil ten panel od klimy s tema kolcama. Zarovicka je tam kaput... Ale nesviti mi leva rada tri tlacitek pro vobu kam to ma fucet. diody jako podsvetleni. ty signalizace sepnuti sviti. Jednu diodu jsem zkusil premostit ale nic. Ony jsou ty mrchy v serii zapojene. Jenze nevim kudyma do nich jde stava tak nevim kde hledat problem. bOhuzel jsem nemel poruce merak tak to bylo dost na ho...

A to same vyhrivani zadniho skla. Signalizace a pojistky vsechno OK. Jen to svina netopi :o((( Vrhnu se na to zase s merakem ale nevim ci neco vysnupam. :o((

Napsal: pon 15.09.2003 13:45
od darmon
podsvetleny to je zarovkama, jsou tam tri.

Napsal: pon 15.09.2003 14:01
od Pitr
Ano jsou tam tri zarovky.. Vlevo v pravo a ta amatersky napiplana oranzova... Ty me neserou vymenim a hotove... Ale ty spinace jsou vsechny na diodách. Podsvetleni a signalizace. Me nesviti ta leva strana - moje - řidičova.. Rozebral jsem spinače a čučely na me dvě řady diod. ty oranžový a zelene - signalizační a ty oranžové svině nesvití... Jako by vyhořelo něco co je krmi no... Proběhnu to měřákem a uvidím....

Napsal: pon 15.09.2003 14:19
od darmon
jo ja to zmatlal, zarovky podsvetlujou volice teploty a popelnik

Napsal: pon 15.09.2003 21:33
od Fugo
jo mě tam taky nesvítila jedna z těch 3 diod a protože se mě nechtělo rozebírat ten přepínač tak jsem ji přiletoval ze zadu tištáku a jen to jedno tlačítko svítí méně.

Napsal: úte 16.09.2003 07:55
od Pitr
JAk ze zadu to jsi do tistaku provrtal diru aby svetlo slo skrz tistak ke tlacitku??? Jinak je to tak trochu na hovno... Sviti to akorat do krytu??

Napsal: úte 16.09.2003 22:05
od Fugo
je to klasickej tiš?ák, součástka na straně jedné a na straně druhé přiletovaný nožičky, to znamená že jsem tu diodu přiletoval na ty nožičky, dioda tedy svítí na druhou stranu než má, dal jsem jí tam jen z důvodu aby alespoň svítily ty ostatní dvě. Jo je to na hovno ale tenkrát se mě to nechtělo rozebírat, snad někdy.

Napsal: stř 17.09.2003 07:12
od Pitr
No jasne chapu... A musi tam byt ta dioda? Nestaci to jenom premostit dratkem? Ptam se proto jestli tak pujde zjistit ktera z tech potvor je hin. Ony ty moje potvory vypadaji vsechny ze jsou v pohode. A vubec placam hovadiny. Musim si konecne pujcit merak a projit to vsechno vcetne vyhrivani skel..

Napsal: stř 17.09.2003 10:15
od Pivson
Když jsme u těch světel, včera jsem videl v nemecku ciry přední na E36 od inpro za 299,- EUR a meli i zadni E36 styl M3 za 149,- EUR

Napsal: stř 17.09.2003 10:59
od Lukas H.
Originál zaslal Pivson
[B]Když jsme u těch světel, včera jsem videl v nemecku ciry přední na E36 od inpro za 299,- EUR a meli i zadni E36 styl M3 za 149,- EUR


To je dost... V Luckau meli za tuhle cenu ciry od Helly...

Napsal: stř 17.09.2003 21:46
od Fugo
ta dioda tam být nemusí ale místo ní tam musiš dát odpor na kterém bude stajný úbytek napětí jako na tý LED diodě, když to přemostíš tak je s největší pravděpodobností odpálíš.

Napsal: pon 22.09.2003 07:19
od Pitr
To se dalo cekat ze bych je sejmul vsechny. :o))) Sem si to tak trochu mylsel. Ale nechtel jsem se vzdat jednoducheho reseni :o)