Stránka 3 z 4
Napsal: úte 01.07.2003 18:46
od JFK
Originál zaslal Baxon
A to hov*no znamená, jenom to, že měl líp připravenou káru.
Kdyby byly v pr............... Ale tohle neni minardi a neřek bych že BMW na druhým místě s malou strátou, která se může otočit během jednoho závodu je zrovna úplně v hajzlu.
Z ničeho komplex nemám, to maj ty co fandí červený karkulce, která se hrabe v písku a mává rukama kluci, kluci pojďte si taky hrát. Nebo vlastně, dneska mi to nějak nejede Bawa se kolem mě proháněj jak zběsilí. Honem, honem tlačit a? nejsem poslední
.
Hlavne klidek a nezmatkuj. Cikan Montoya mel zase kliku. A tvrdit o BMW ze je lepsi nez Rudosi je odvaha. V zavodech, kde jde pri takhle malych rozdilech mezi stajema a pri tak stupidnich pravidlech, jake v soucasnosti jsou (zmenit pravidla, aby nejlepsi porad nevyhraval:fuckoff: )???
PS: reklama by mela byt to, co by te melo srat... Nevim jak by lidi reagovali u TV pri fotbale, kdyz by ve 23. minute pustili reklamu.
Napsal: úte 01.07.2003 18:55
od JFK
Originál zaslal Petr
Do Ferrariho padaly prachy proudem 20 let a nic. Ani si neusrali, až teraz.
No konecne smec:bigok: :bigok: 
A tady je priklad toho, ze kdyz jsou prachy neznamena to hned same prvenstvi... To tam muzou posadit cvicenou opici a neutracet za honorare... Takze Ferrari vyhrava, protoze ma penize a chuda nevim odkud firma BMW ma dneska nejlepsi jezdce...
Hmmm, dobryyy
:bigok:
Napsal: úte 01.07.2003 19:14
od JFK
Je davno dokazany, ze nejlepsi ridici jsou v Rally. Probehla i kampan mezi temito podnikama (F1 versus WRC), kde se dokazovalo, jak kdo na tom je v jakem aute. Michael versus Colin.
Colin po nekolikahodinovem testovani nemel problemy udrzet monopost na okruhu a zajel nekolikrat schodny cas na kolo jako prumerny jezdci F1. Pretizeni zvladl v pohode.
Michael mel problem vubec dojet a fyzicky na tom byl hur nez pri zavodech F1. Je to nekolikanasobne vic stresujici a dochazi tam k tezkym otresum a vybracim na cele telo.
To same jeste absolvoval Valentino Rosi a v monopostu mel podobny vysledek jako Colin. A ve WRC mel ty same problemy jako Michael.
WRC: narocnejsi na fyzicku, nebezpecnejsi a vice adrenalinova zalezitost.
F1: narocnejsi na techniku jizdy, dulezita strategie teamu.
Napsal: úte 01.07.2003 22:21
od Ocasek
dobre JFK: protoze je rally vice stresujici nez F1 tak je logicky ze pilot rallye by mel zvladnout F1 (v tomto ohledu) ale pilot F1 (kterej neni zvyklej na jakesi otresy a vybrace) to zvladnout nemusi... tak jak mi vyvratis tenhle argument ?
napr pilot F/A 18 hornet by (asi) klidne zvladl pretizeni F1 ale pilot F1 by nezvladl pretizeni v hornetu protoze na to neni zvyklej. to mas to same, neda se to srovnat, maximalne ze by si ty jezdci na 10 let vymenili povolani :fuckoff:

Napsal: úte 01.07.2003 22:24
od Ocasek
WRC narocnejsi na fyzicku ? vem si ze tam na ne nepusobi takove pretizeni (a zase o nem ze..) a nejezdej zatacky v 200+km/h (nebo uz jo?:))
nebezpecnejsi? hm jak vcem, myslim ze v tomhle pripade budou mit argumenty stejnou vahu..
vice adrenalinu? no nevim, pilotovi F1 po dobu zavodu neklesa tepova frekvence pod 190 tepu za minutu co sem cetl.. ale nevim jak je to v rallye, to se priznam. rikam to proto ze bych to chtel vedet

Napsal: stř 02.07.2003 00:14
od LOPOLO
ja si to tak jak Robert nemyslim ... kazdy ma svy. Myslim ze kterejkoli pilot F1 by byl minimalne stejne prumernym jezdcem rallye jako rallyovej specialista v F1 ... ale to je debata vo hovne typu, .. nanda to boxer judistovy?

Napsal: stř 02.07.2003 00:54
od Ocasek
jo kurva LOPOLO takove prirovnani sem hledal !

Napsal: stř 02.07.2003 10:38
od LOPOLO
Napsal: stř 02.07.2003 13:52
od JFK
Nevim kde berete to, ze to je muj nazor. Tyto clanky vychazeli loni v casopisech Rally a F1. Takze jsem tlumocil jenom to, co jsem cetl a jsou to vysledky porovnavacich testu, ne muj nazor.
Tepova frekvence je u kazdeho jina. Michael je pri zavode tak "vystresnutej" a tak "pretizenej", ze si obcas nechaval posilat na displej vysledky fotbalu. To je proflaknuta vec. Jeho nic moc nerozhodi.
Naproti tomu Yong (nebo jak se ten blbec jmenoval) byl tak totalne v prd.., ze nevnimal instrukce ve sluchatkach a obcas zapomel dotankovat benal.
Ten test nebyl o tom jak kdo zvladne jake pretizeni, ale jak kdo "umi" ridit. A pri narocnosti trati a zatizeni ve vozech rally neni prdel zdravej dojet slusnej cas. Naproti tomu rovny asfalt u F1 necini takove problemy vetsine rally jezdcum. A pri zavodech F1 se vam nepostesti vyjet z trate a potkat strom nebo dav fanousku...
:bigok:
Napsal: stř 02.07.2003 14:55
od Ocasek
rovne trati... no vis kdyz najedou na ten jakysi obrubnik (nevim jak tomu mam rikat) v 150+ tak to musi byt taky dobry BUM.. jinak spis souhlasim s lopem... ale asi vim treba hovno no.....
Napsal: stř 02.07.2003 17:26
od LOPOLO
JFK: mno vyznelo to jako svuj nazor a to ze je to z nejakyho casopisu nic moc neznamena .. sam mas jeden a kdyz se rozhodnes votisknout kydy, tak tam budou

Napsal: stř 02.07.2003 18:27
od bpytlik
Rally auta maji aspon nejake tlumice, ve formuli to je na prudko a prujezd pres obrubnik bude pekny maras.....nechtel bych videt jak se citil coulthard, kdyz skakal po to pisku bokem

Napsal: stř 02.07.2003 18:37
od Ocasek
jojo a taky se nenarazi v 220 do zdi ze jo, jako nekteri experti z F1

Napsal: čtv 03.07.2003 10:39
od d.aemon
To ne, ale zase se můžeš proletět do hluboké propasti nebo přerazit strom

:fuckoff:
Napsal: čtv 03.07.2003 11:20
od Ocasek
muzu? fakt muzu? tak dik tati du na to

Napsal: čtv 03.07.2003 11:49
od d.aemon
...už aby to bylo... :fuckoff:
Napsal: čtv 03.07.2003 23:18
od patras
to JFK: naprosto souhlas, fakt dobrý názory, žádný kecy. GOOD
Napsal: pát 04.07.2003 00:38
od Ocasek
ale prdy vole, loopolo rzuluje... JFK urcite nema pravdu............................................ teda aspon ja s tim nesouhlasim......................................... haha

:fuckoff:
Napsal: pát 04.07.2003 15:54
od vally
Já teda jsem nikdy neřídil ani F1 ani wrc, ale myslim, že rally je těžší. F1 jezdí pořád dokolečka okruh, kterej už znaji nazpamě? a až na Yonga je nemůže celkem nic překvapit. Ale jezdec rally nikdy neví, jak to vypadá za zatáčkou a musí věřit spolujezdci. A i když některý RZ jezdí víckrát, stejně nikdy neví, jak to tam zrovna vypadá ( ostatní tam můžou vyházet bláto, atd. ) Jeden kámoš má vzdálenýho příbuznýho a ten se jmenuje Uhel. Pro nezasvěcené jde o člena posádky Pech - Uhel a jezdí s Focusem WRC. A říkal, že ho na jednom tréninku Pech kousek svezl a když prý ve 160 odbočil na zablácenou polňačku, tak se málem pos....
Napsal: pát 04.07.2003 16:25
od JFK
Originál zaslal vally
Já teda jsem nikdy neřídil ani F1 ani wrc, ale myslim, že rally je těžší. F1 jezdí pořád dokolečka okruh, kterej už znaji nazpamě? a až na Yonga je nemůže celkem nic překvapit. Ale jezdec rally nikdy neví, jak to vypadá za zatáčkou a musí věřit spolujezdci. A i když některý RZ jezdí víckrát, stejně nikdy neví, jak to tam zrovna vypadá ( ostatní tam můžou vyházet bláto, atd. ) Jeden kámoš má vzdálenýho příbuznýho a ten se jmenuje Uhel. Pro nezasvěcené jde o člena posádky Pech - Uhel a jezdí s Focusem WRC. A říkal, že ho na jednom tréninku Pech kousek svezl a když prý ve 160 odbočil na zablácenou polňačku, tak se málem pos....
Jo, asi tak bych to videl taky:D
Po asfaltu na okruhu muze jezdit kazdej blbec, ale vvtahnete karu na sotolinu mezi stromy.:bigok: