Stránka 3 z 4
Napsal: čtv 11.04.2013 14:16
od Filozof
Přesně jak píše jarax.
kdybys jezdil na LPG ušetříš 8-9000kč měsíčně a za 3roky ti to udělá jednu pěknou 750i za 3kila.
Ted se chováš stejně jako bys každej třetí rok koupil 750i a hodil ji ze skály.
a za další 3roky další 750ka ... není to škoda jen díky tomu že jezdíš na naftu ?
Jaraxi někdo holt rád rozhazuje prachy a nevymluvíš mu to tak to prostě je...
Já jezdil na benzín první měsíc a když jsem viděl 13 000kč v luftu hned bylo jasno ... LPG je úžasná věc a to ceny byly na 11kč za 1litr lpg a benzín za 26-28kč
Napsal: čtv 11.04.2013 18:19
od Don
vylozene k tematu

autor se na neco ptal a pro "zmenu" tu vznikl flame... sypejte si tam treba uhli nebo si vozte pod kapotou malou jadermnou elektrarnu. S LPG ma jarax samozrejme pravdu, ale autor je ten kdo se na neco ptal

Napsal: čtv 11.04.2013 19:38
od Filozof
Don má pravdu máme řešit téma a ne se tady poštuchovat.
Za mě osobně bych šel pokud by byla pěkná 750i FL protože vypadá líp jak ze předu tak ze zadu, je novější , 750i jede líp jak 745i.
Lepší zustatková hodnota a taky většinou lépe vybavené ikdyž to není pravidlo.
Jak někdo psal záleží na stavu auta a jistě bych raději připlatil za pěknej kousek z německa které jezdilo po pěkných silnicích než tady českou mnohem více opotřebovanou 7mu.
Ceny se pohybují rozdílně od 250-350tis. se dá koupit pěknej kus.
pokud se koupí po velkém servisu asi ideální koupě ale těch taky moc není.
Je krize a ceny padají dolů takže občas se objeví zajimavej kus za luxusní cenu.
Asi bych hledal klidně pul roku než bych narazil na top stav.
Napsal: čtv 11.04.2013 20:18
od Peeter
Ještě abych rozšířil téma, co říkáte na 740i FL? výkon 306k se už blíží 745i...
Ještě mě zajímá, když mám 103 litrovou plnou nádrž + plný kufr, vzadu 2 lidé, není to auto přetížené?
Jaraxi, bývají problémy s DD nebo EDC? Řešíš často problémy na těchto systémech?
Done, můžu se zeptat, co všecko u tebe znamenal vstupní servis za těch 50k?
Napsal: čtv 11.04.2013 20:34
od Don
m. olej + filtr, olej v automatu + filtr, palivovy filtr, vzduchove a kabinove filtry, baterka, oprava webasta (predchozi majitel nikdy nepouzil - netekl do nej benzin), pist zadnich dveri, nemrzka, doliti hydrokufru, zadni desky, svicky, civky membrany odvetrani a asi jsem na neco urcite zapomel
ceka me jeste sahara a rizeni. pak se dam do kosmetiky a bude paradni

nekdy se objevi v klubovkach
jinak si uvedom, ze to auto ma pres 2 tuny. 745 uz dokaze pekne zahybat. myslim, ze FL verze 750 je daleko lepsi a spolehlivejsi, ale proste take o dost drazsi.
Napsal: čtv 11.04.2013 21:42
od jimmyhendrix
Nechci jiz dale podporovat diskuzi na tema plyn, nafta a benzin jelikoz jak je videt pomerne rozumne nazory tu jiz zazneli a stejne tak i ty mene rozumne.
Jen bych napsal ohledne plynu svou zkusenost a jedine co me na plynu vadi je v zime ze zamrza reduktor respektive neni mozno zasobovat motor dostatecnym mnozstvim plynu po urcitou dobu a dale ze plyn proste smrdi a je jedno jestli je leto nebo zima akorat v zime vice.
To jsou jedine dva problemy ktere jsem za rok uzivani lpg postrehl a nutno dodat ze ani jeden nebude uplne normalni jelikoz to auto sem jiz s plynem koupil a instalaci provedli lidi kteri tomu absolutne nerozumi bohuzel jako vetsina u nas a tudiz tyto problemy pripisuji prave montazi a serizeni.
Tudiz se chystam nekam na serizeni a celkovou prohlidku ale bohuzel zatim marne hledam nekoho kdo tomu rozumi dostatecne na to abych mu to sveril.
Nicmene k tematu ikdyz se v 7er nevyznam zdaleka jako par clenu tady tak muj osobni nazor je ten ze bych kupoval vuz podle stavu a to by pro me bylo nejdulezitejsi a v pripade 7er bych se dival i na vybavu.
Jinak osobne v cem kazdy jezdi je jen jeho vec ale vzdy kdyz slysim BMW motor V6/V8 benzin tak to je neco co nafta nikdy umet nebude a to vim o cem mluvim protoze zazitky ktere sem mel s V8 4,4 mi nikdy zadna nafta nedodala ikdyz to byly rychle auta nicmene toto opet neoceni kazdy.
Napsal: pát 12.04.2013 05:31
od JaraX
jimmyhendrix
- LPG ti musi fungovat i když bude -40C, pokud je ohřatej motor a máš OK termostat tak to prostě pojede i v extremním mrazu, něco máš špatně
- LPG nesmí unikat, máme dokonce takovej "čuchač" a při revizi se auto obejde a najde i uniky plynu ktere nejsou citit, někde budeš mít volnou sponu
ovšem říkam si když máš tydle dva prusery zaraz, tak si radši rychle někam zajed. odkud jsi?
Napsal: pát 12.04.2013 05:35
od JaraX
Peeter píše:Ještě abych rozšířil téma, co říkáte na 740i FL? výkon 306k se už blíží 745i...
Ještě mě zajímá, když mám 103 litrovou plnou nádrž + plný kufr, vzadu 2 lidé, není to auto přetížené?
Jaraxi, bývají problémy s DD nebo EDC? Řešíš často problémy na těchto systémech?
Done, můžu se zeptat, co všecko u tebe znamenal vstupní servis za těch 50k?
740i je asi jedina motorizace s kterou jsem v E65 nejel, ale osobně si myslím že to bude stejně nahovno jako její předchudce 735i která je super, ale bohužel nejede vubec odspoda a musí se strašně (rozuměj do 3 tisic) točit. nejvíc je ten rozdil vidět ve městě 745i vs 735i, tam kde ma 745i 1500 otáček, má 735i tak 2300,
jinak většina těch aut ma nivelaci a je mu jedno že je přetižený, prostě si dofoukne zadní tlumiče, 103 litrů nádrž važí tuším 45kg, a 103 litrů LPG je 60kg, takže nějakych 105kg navíc, to zas není tolik,
EDC jsem řešil jednou (špatnej tlumič) da se koupit z polska
DD jsem řešil dvakrat, jednou hadice za 2ku, podruhe prasklej celej přední DD, sehnal jsem ho za 3 litry, ale majitelovi to přišlo moc, tak radši jezdil uplně bez stabilizatoru

Napsal: pát 12.04.2013 08:33
od jimmyhendrix
JaraX píše:jimmyhendrix
- LPG ti musi fungovat i když bude -40C, pokud je ohřatej motor a máš OK termostat tak to prostě pojede i v extremním mrazu, něco máš špatně
- LPG nesmí unikat, máme dokonce takovej "čuchač" a při revizi se auto obejde a najde i uniky plynu ktere nejsou citit, někde budeš mít volnou sponu
ovšem říkam si když máš tydle dva prusery zaraz, tak si radši rychle někam zajed. odkud jsi?
- Ono ano mas pravdu termostat mam v poradku ale ten problem se projevuje tak ze staci aby bylo -2 venku a nastartuju studeny auto a jedu tak proste jednotka ( Stag 300+ ) je nastavena aby prepinala na plyn pri teplote 35stupnu a tak se to prepne a pak proste auto jede na 5/4 valce proste jak kdyby nebylo schopno dodat dostatecne mnozstvi plynu takze musis vypnout motor nastartovat znovu na benzin a je po problemu jinak pak az se motor poradne prohreje na provozni teplote pak uz bez problemu nicmene jakmile je nad nulou ten problem nenastava.
- Kdyz jsem delal posledni revizi plynu tak mi to typek obesel s merakem u nadrze a v motorovym prostoru neboli okolo reduktoru a hadic a rikal ze to je cajk nicmene jak moc se mu dalo verit tezko rici. Jestli plyn unika nejsem schopen posoudit ale vim ze ten plyn byva citit a nemyslim ze by to bylo uplne normalni.
Jinak jsem z Brna
Napsal: pát 12.04.2013 09:16
od Snejk
to mas něco v prdeli to si zajed za jaraxem, aby u sekvence zamrzl reduktor to sem ještě nevidel... a to ani když se zavzdusni když není voda... to se dřív ten plyn vypne nez aby zamrznul... me omrznul naposledy podtlakac v e32 a to v mrazu pac sem na nej rovnou startoval

Napsal: čtv 09.05.2013 21:38
od Peeter
Ještě mě napadlo pár dotazů, jedná se o problémy, o kterých jsem četl u 745i:
Bývá u 750i FL taky problém jako u 745i s tou hadicí chlazení, která je někde v motoru, jak se musí tahat motor ven, popřípadě vyměnit za teleskopickou hadici?
Problém s protékáním oleje přes těsnění ventilů a tudíž nadměrné kouření? 750i vs 745i?
Napsal: pát 10.05.2013 21:26
od pankac
se zustatkovou hodnotou bych to neprehanel pokad koupis o 50t levneji 745 jak 750 tak ve finale provaris min na starsi koze ,o). Ale sam pujdu do fl... Plyn mam v soc 5er a jarax me zjebal proc otravuju na serizeni po ujeti 2000km kdyz to auto slape jako hodinky... Nic necitim (plyn) a jezdim za 1.8kc vs 3kc s benzinem, vykon z 99% stejny.. Naftu urco neber, ta patri do kamen.. Mel jsem 530d ale prechod do benzinu, nadhera, to ticho

A nebojim se ze se mi zesere turbo a spol coz jsem kazdou jizdu s ropakem napinal usi na sebemensi novy zvuk.. To me dost sralo.. enjoy it

Napsal: sob 11.05.2013 19:04
od Peeter
To Pankac: co si měl za motor v té 5er, kde jsi měl plyn?
Napsal: ned 12.05.2013 15:09
od pankac
E39 2.5i, Nez mi prepne z benzinu na plyn trva to cca 3km. Plyn jsem delal skrz jaraxe a jsem zatim spokojen. 2tkm taky neni zadny najezd abych mohl soudit dale ale zatim parada

Napsal: sob 08.06.2013 18:59
od jokano
Peeter píše:Ještě mě napadlo pár dotazů, jedná se o problémy, o kterých jsem četl u 745i:
Bývá u 750i FL taky problém jako u 745i s tou hadicí chlazení, která je někde v motoru, jak se musí tahat motor ven, popřípadě vyměnit za teleskopickou hadici?
Problém s protékáním oleje přes těsnění ventilů a tudíž nadměrné kouření? 750i vs 745i?
Ahoj, odpověď na tohle by mne taky zajímala, jelikož taky uvažuji o koupi 745i/750i. Jinak kolik stojí výměna té trubky v motoru?
Napsal: sob 08.06.2013 19:14
od Don
trubka stoji 500, ale motor musi ven a z pulky ho rozebrat. Napis nekomu kdo uz to delal treba snejk jarax apod. napise ti cenu prace a muzu ti rict, ze je moc zajimava.
Napsal: sob 08.06.2013 19:49
od jokano
Co se týká trubky, tak vím, že cena dílu je celkem zanedbatelná, ale ta práce s tím spojená je velmi drahá, jelikož musí motor ven. Dá se to dělat i v autě, ale to je možná o něco větší pakárna. Jde mi hlavně, ale o to jestli je to bolest i u 750i po fl nebo už je to u těhle motorů nějak vychytaný?
Napsal: sob 08.06.2013 19:52
od JaraX
ono to není bolest už žadnyho, myslím si že když u auta odejde těsnění pruměrně po 300tkm tak to není žádná hruza, a situace je stejna i u 750i.
Napsal: ned 09.06.2013 09:08
od Peeter
A jak je to teda s těma guferama ventilů u 745i/750i plss? Byvá problém i u FL?
Ještě jsem někde četl, že se dá místo té trubky dát nějaká teleskopická, tzn. že motor nemusí ven?
Napsal: ned 09.06.2013 09:15
od JaraX
da, ale nevydrží to tolik co origo řešení a při ceně té trubky se to moc nevyplatí.
gufera občas netěsní, ale nic vážnyho.