Stránka 3 z 5

Napsal: stř 20.06.2012 22:29
od JaraX
koncern je sračka, a je jedno jeslti škodovka, vrzajici passat nebo audi, sračky všecko.
Pavel Franta a vysvětlí mi proč si kurva koupil diesel? co jako čekáš od hi tech 10 nebo víc let staryho dieselu?
diesel je auto pro prvního majitele, najet 150 a pak to prodat.
ačkoliv nesnáším E39 tak ti řeknu že kámošovi jsem doporučil před 3ma rokama E39 523I benzin, jezdí s tím denně, auto stalo tehdy 75 a za tu dobu najel asi 70 000km a dělal jen vodní pumpu (a zbytečně hlavu viz odtok E39, ale za to muže vyrobní vada v e39), jinak na to nechytl a jezdí denně. to že sis koupil vylitanou naftovou mrdku je jen tvoje věc. btw mam zakaznika co koupil před 2 rokama E65 v LPG za 220, najel 80 tisic na LPG, prodal jak koupil a pohoda. žadny velky prachy krom brzd a oleje do toho nedaval.
ale radši si kup audinu, povahově k těm idiotum víc pasuješ. BMW je pro vyvolene :)
deathboxi, nevím kolik jsi najel v E65, ale to auto kvalitně zas takove srač není, neplet si to s E60 a E90.

Napsal: stř 20.06.2012 23:19
od Pavel_Franta
kdo je to ten jarax ...? vim akorát že byl jedinej kterej tu brečel že snejk je pytel sraček protože mu nevrátil obarvený opěrky :D ...

co jediný si z tvého přednesu beru, je asi to že semnou máš asi nějakej problém :D a že BMW jsou jen pro vyvolené...

sry babi, asi to žeru míň než ty a až si koupim další bmw a pujde do plynu, tak ty mi ho tam montovat rozhodně nebudeš... :D

...pochopím když se nerozbrečíš na místě, stejně tak jako pochopím srdceryvnej příběh o tom že debilům jako já stejně na autech nemakáš :D

nejsem ani v šoku... i mezi teploušema se vždycky najde někdo kdo nemá pro heterosexuály pochopení a korozuje to tím že bejt teplej je jen pro vyvolené :D... tahle omezenost asi škodí ve všem co mě napadá :D

Napsal: čtv 21.06.2012 07:03
od Kane
není na čase tenthle topis o ničem uzavřít?

Napsal: čtv 21.06.2012 08:19
od hurvajs77
Pavel_Franta píše:...žádám vás tedy, nepřehlížejte že jsem si nekoupil největší vrak z e39, stejně tak jako jsem neočekávál že bude jezdit 10 let bez opravy...
A to je možná ten problém, že žádáš. Pokud by jsi poprosil, vypadalo by to možná jinak. A ještě ke všemu uvedeš, že ničíš životy kluků z 5er...
Pavel_Franta píše:za první měsíc jsem opravil za 60.000 Kč...
Holt blba koupe, budes sypat a sypat. Ale ver, že jednou to skončí a budeš jen užívat.
Pavel_Franta píše:myslím že málo kdo by tady byl mlčící hrdina, kdyby měl na fakturách půlku nových dílů a druhou půlku to nechce opravit za rok ale ted hned...
třeba já? V podstatě až na nové lampy, vše originál. Těd jsem měnil komplet plasty v interiéru. Sice to stojí někdy docela nesmylné sumy (především kůže), ale...
Pavel_Franta píše:dáváš tomu týden sodičku a ono se to normálně všechno vysralo najednou... čerpadla... kostka ABS, z motoru začal tect olej... motor nejde vytočit nad 4000 otáček...
diagnostika by Ti podle mne odhalila hodně věcí. A to že něco odejde, to se stát prostě může.


A jak jsem už psal, pro k BMW musíš mít vzat. Pokud ho nemáš, je lepší nekupovat.

Napsal: čtv 21.06.2012 08:35
od hurvajs77
Hosi uklidnete se... Neni treba si nadavat do smejdu, pytlu sracek a jinych veci.

JaraX je tu znam svym odporem k dieslu... :-). Jinak JaraX ma pravdu v tom, ze cely koncern VW je sracka, staci se podivat co delaji za auta. Lepej vsechny znacky do jednoho, pouzivaji levny shity a rikaji tomu super nadstandard vybava apod. Zkus se treba zeptat nejakeho servisaka, jak jsou skodovky delany. O vikendu jsem se Snejkem dodelaval par veci do sve E65 a valil jsem bulvy na to, jak ma BMW vse promyslene, kvalitne udelane. Proste to auto je kvalitne zpracovane, coz nejde rici o autech, ktere sjizdeji z mont. linek koncernu VW. Proc asi Superb stoji v nevyssi konfiguraci nejakych 1.5mil. Na tom v podstate zacina dobra 7er. Je to o zpacovani, o pouzitych technologiich, kvalitnich soucastkach a deailech. Ty pak delaji proste auto autem, resp. delaji BMW. Priblizovadla z VW koncernu jsou levna, ale nelze od nich take nic cekat. Treba novej radip, dyt je to hnus velebnosti a ke vsemu vlastne i seat. Kde to kua jsme? Jejich auta jsou trochu lepsi nez indicka ci cinska. Jenze jsou levna, proto se prodavaji, jelikoz dnes je cena pro drtivou vetsinu lidi rozhodujici. A uprimne jsem rad, ze jsi lidi kupuji pochcavky, fobie a jim podobne pazmrdy, co nejsou ani priblizovadla. Alespon pro nas zustanou poradna auta a ne ekologicky vyrobek s motorem 4cl...

Napsal: čtv 21.06.2012 08:55
od Pavel_Franta
...máš pravdu... bmw nad audi vyhraje... proč bych se ale nezeptal žeo :D ...

... víte že pro amatera jako jsem já, jsou tyhle debaty velice zmatečné...?

hurvajs vysvětluje v pohodě... argumenty jsou logické, přístup nezaujatý příliš...

a pak vyskočí ten co vyskakuje pořád, jarax :D (asi ho sere že všichni jezdí za snejkem a ne za nim :D ) (co jsem pochopil tak i jarax jezdí za snejkem, asi pro radu :D ), no a vysvetlí vám narozdíl od 90 procent planety, že diesel je dobrej na prvních 150.000km a pak do světa protože je vyřechtanej...

vždyť to je skandál :D ... on jako kutil TIM nebo o jakou pozici tu vlastně bojuje, by měl být aspon trochu objektivní ne...?

místo toho vidim na všech vláknech, jak si TIMMY skoro účtuje k diagnostice e39 flašku protože je bobíček nemá rád... a naftáčky taky nemá rád... mě taky nemá rád... už jen jak to píšu, tak je mi jasný že neni lehký mít snim dílnu :D

děkuji všem co přispěli do debaty, včetně timmyho, budu to brát jako že se mi představil :D

KOUPIM SI e65 745i ... KONEC....

Napsal: čtv 21.06.2012 09:06
od hurvajs77
Ale zaujaty... :D. Me pres prah nesmi nic jineho nez BMW, resp. nez 7er :D. Ale pokud nekdo chce neco jineho, nebranim mu. Chces kruhy, chces pochcavku nebo neco jineho? Kup si ji, ale nechtej to po me. To je vse. Pro mne osobne je BMW srdecni zalezitost. Prvni BMW jsem mel 2 mesice, co jsem udelal papiry (pred 17 lety), bylo to E32 735i od kamose co se stehoval do Nemec. Nejsem servisak, ale par jich znam a bohuzel na koncern VW jen nadavaji. A kdyz pak vidi svoje auto rozebrane, tak si proste spoji dost veci. Jak uz jsem psal, BMW je o detailech, ktere drtiva vetsina povazuje za zbytecnost.

Napsal: čtv 21.06.2012 09:46
od 100RM
Pavel_Franta: vysvetli mi (a asi aj ostatnym), co vlastne chces teda vediet. Pytal si sa na nase nazory, ale je videt ze si viac rozhodnuty pre Audi.

Inak tato debata nema zmysel, takze tomu dam este dnes cas a potom to zamknem.

Napsal: čtv 21.06.2012 09:52
od JaraX
jen pro info se snejkem spolupracujem, ja dělam auta na moravě a snejk v praze, někdy volam je snejkovi pro radu, někdy vola snejk mě, a musím snejka pochválit. názory má stejné jako já. snejkovi jsem sehnal 760Li, Fishmakerovi zase 745Li.
Jinak pokud tak obdivuješ Snejka, tak snejk taky nesnáší naftu, stejně jako každej kdo se v autech vyzná, a neznám člověka co přesně zná jak funguje v8 benzín na LPG a jak funguje R6 nafta, co by si pořidil naftu, většinou má naftu ten kdo to nezná a tajně věří že mu to neposere. krom těch co maj přistup k naftě zadarmo, tam je to pochopitelný.
Pavel Franta, poprosím tě abys mi stručně v pár desítkách vět vysvětlil jak funguje tvuj naftovej motor, nezapomen do funkce zahrnout předvstřiky, EGR, wastegate, 3x čerpadla co tam sou, regulací emisí,apod.
ja ti pak za odměnu popíšu jak fugnuje v8 benzín.

Ja nechapu že mi tady někdo dycky přijede se 730D a brečí mi tady, že jsem psal jak je E38 spolehliva, a mu už odešlo turbo,čerpadlo, vstřiky, a pak odešla převodovka, když se ho zeptam kdo mu to diagnostikoval při koupi tak samozřejmě nikdo. a co mam těm lidem řict? že sou idioti koupit takove auto bez diagnostiky a ještě čekat že to bude jen jezdit? vzpamatujte se, většina těchdle 530D a 730D sloužila jako služební auta, dostavali kouř, jezdilo se s něma jak prase, vystřídali x majitelů, sou stočený, navíc je to prostě hi-tech motor který svých prvních 150-200tkm šetří svému majiteli nemalé peníze.to auto se prostě zákonitě musí srát když si prošlo tímdle vším. BMW motory sou na vyšší urovni jak audi motory a ty se budou srát ještě víc, pokud si nekoupiš 1,9tdi s poctivyma 100 000km.

Napsal: čtv 21.06.2012 10:36
od Pavel_Franta
tak jo... :) popíšu... neudělal bych to, ale když si pochválil snejka že je skoro stejně dobrej jako TY! ... tak jen srab by to nezkusil :D

takže... muj naftový motor funguje takhle...

1) naleju naftu tou dírou vzadu (teče to někam do auta, asi pod zadní sedačky )

2) zaplatím na benzině a sednu si do auta.

3) strčím klíček do zapalování a otáčím doprava. (cítím nějaký polohy, takže bud je to zrezlý a nebo ty polohy mají nějaký význam. Pravidelně se mi přitom otáčení postupně zapínají kontrolky a foukaj větráky.

4) auto se zatřese a motor pokud je vše v pořádku, tak třese autem dlouhodobě stejnými vibracemi pokud nevydám plynem jiný povel.

5) pokud motor nezatřese s motorem, tak je něco špatně a okamžitě píšu na bmwklub.cz, pokud zatřese pokračuji na bod č.6

6) pozastavím se nad tím co ten zvuk v tom motoru asi tak může vydávat. Podle své debility tuším že se nafta, musí nějak dostat do válců, kde se tlakem asi samovznítí (kouzlo) a zniklým rozpínáním vypudí píst kam jen to pujde.

7) sakra... je tam vstřikovač... jak to asi může fungovat, znám cenu a člověka co mi ho vymění, ale asi tam nějak chytře dávkuje společně s vykotlakým čerpadlem, právě to palivo do válců (kouzlo)

8) no a co dál... ten píst je asi nějakou tyčkou s něčím spojenej, asi s nějakou hřídelí (pamatuju otec jak říkal klikovka) a s tou pak společnýma silama otáčí všechny písty.

9) ted jsem si vzpoměl že jsou tam nějaký ventily a nějaká vačka... vačka se otáčí a snímá ji asi mechanicky jiná tyčka (vačka má na sobě profily jakoby vajíček, někdo mi možná vyprávěl o hondě CRX, tak prý měla dvě vačky, jednu ostrou a ta neměla vajíčka, ale trojúhelníky :D), která otevírá ventil. Ten ventil předpokládám že pouští do válců vzduch a jinej ventil ho pouští ven... někde mezi tím asi hraje nějakou roli škrtící klapka

10) no a spálená nafta asi v podobě kouře (z chemie si pamatuju, že kouř vzniká jen u nedokonalého hoření), tak je někam odváděn a asi to bude přes turbo. Roztočené turbo může vytvořit tlak vzduchu, který se dá třeba vést zpátky do motoru, asi do válců tipuju. Což mi poprvé v životě vysvětluje proč turbo netáhne od začátku... protože ho tim začátkem musím nejdřív roztočit :D

tak, a ted subjektivní dojmy z mládí...(některá fakta už nejsou pravda a zbytek očekávám že mi taky vymluvíš (to že mi začínáš připadat jako hyper racionální je jiná věc. [hyper racionální = podle potřeby najít alibisticky logické věci na nepravdě, samozřejmě je to ideální v kombinaci s demagogií]

1) Nafťák na dálku žere míň :)
2) Nafťák je konstruovaný na vyšší tlak = víc vydrží celkově
3) Benzín je dražší než nafta
4) Nafťák ke své smůle má turbo a vstřiky
5) Nafták dobře táhne v nízkých otáčkách a v kopcích.

No a to je tak všechno proč mi nafťák nevadil... stejný výkon, méně spotřebovaného paliva, vyšší životnost. -jakému amaterovi to nezní logicky...?

(kdyby mi chtěl někdo vysvětlovat něco o opicích a banánech, tak doufám že to nebude jarax, kterej by měl asi hlad, kdyby nikdo už neřešil banán a tím pádem už nikdo nechtěl LPG)

Napsal: čtv 21.06.2012 10:41
od Pavel_Franta
ted jak to po sobě samolibě čtu, tak mi dochází jak velký penis mám... že tu o sobě od začátku píšu že tomu nerozumim ani za pytel čehokoliv.. nevim o tom prostě vůbec nic... a pak tu vyskočí typ a chce si poměřit péro tim, že mě nechá popsat dýzl motor a kdo to popíše líp :D

... jsem sice idiot, ale někdy mi dojde že už proti mě stáli i větší koumáci než jarax :D

Napsal: čtv 21.06.2012 10:55
od matiz
Pavel_Franta Docela se bavim, fakt ze jo. Docela to chapu ze je to dilema jestli sedmu nebo A8. A z tech odpovedi si teda moc nepobers asi -))) Snad jen to ze pokud tu bude nafta, tak to proste bude mrdka -))))

Napsal: čtv 21.06.2012 11:00
od 100RM
Pavel_Franta píše:
1) Nafťák na dálku žere míň :)
2) Nafťák je konstruovaný na vyšší tlak = víc vydrží celkově
3) Benzín je dražší než nafta
4) Nafťák ke své smůle má turbo a vstřiky
5) Nafták dobře táhne v nízkých otáčkách a v kopcích.
1) neni pravda, zere cca stejne jak V8 LPG
2) viac dielov ktore sa mozu posahat, takze neni pravda
3) zhruba stejne
4) pravda
5) pravda, ale v porovnani s V8 LPG nepravda

:-)

Napsal: čtv 21.06.2012 11:03
od ada540i
Franto, poprosím tě, zaplať si členství a běž psát do sekce pokec. Je to tam fajn, a lidi ti nebudou nadávat, že se hloupě ptáš. Navíc tady ubyde nic neříkajících a zbytečných témat a příspěvků.

Napsal: čtv 21.06.2012 11:04
od Pavel_Franta
no aspon vidíš co jsem za debila...

vypsal jsem rozdíl mezi dieselem a benzínem postavený na svých zkušenostech z favoritu...

... a já debil pane bože, jsem zapoměl na V8 s LPG... jak to že mi to nedošlo...?

Napsal: čtv 21.06.2012 11:08
od scooter_x
Původně jsem sem vůbec nechtěl nic psát, protože to je jak v tom pořekadle o hrachu a stěně, nicméně jen dvě věci :

1) Když jsem byl u Snejka se svou naftou (hi tech nafta twin-turbo 3.0sd / 35d) tak i ten mi výslovně kladl na srdce, že nafta je dobrá pro prvního majitele a/nebo do 150t km, a ať se toho pak koukam radši zbavit, jinak že budu platit čím dál víc, až budu platit úplně nejvíc... :)

2) Píšeš že, cituji "2) Nafťák je konstruovaný na vyšší tlak = víc vydrží celkově " . Sice máš pravdu asi v té první části tvrzení, že nafta je konstruovaná na větší tlaky, ale zapomněl jsi, že v ní taky jsou ty větší tlaky, kterým musí odolávat. A kterým taky pak nějaké to těsnění atd prostě časem neodolá... Čili tento bod 2 je špatně ;)

Napsal: čtv 21.06.2012 11:09
od Pavel_Franta
Franto, poprosím tě, zaplať si členství a běž psát do sekce pokec. Je to tam fajn, a lidi ti nebudou nadávat, že se hloupě ptáš. Navíc tady ubyde nic neříkajících a zbytečných témat a příspěvků.
... Požádám te, bud mi říkej Pavel a nebo pane Franto :)

za další... s rukou na srdci si přiznej, že moje topicy čteš dobrovolně,... jsou někalika stránkové a čteš je do konce... tak si bud 1) skoro stejně blbej jako já, a nebo 2) se chováš vědomě nelogicky, což je vlastně varianta číslo jedna :D

když tě téma nezajímá, nebo se nevyvíjí směrem, který tě zajímá, tak proč to čteš...? :D proto abys pak zalil topic další břečkou která není ani na tema, které tě nezajímá....? :D

EDIT: jak to že tahle debata neskončila tím že jsem napsal že BMW je lepší a že si koupím 745i ...?

Napsal: čtv 21.06.2012 11:15
od ada540i
Ty nechápeš, že tenhle topic je celý jedna velká břečka?

Napsal: čtv 21.06.2012 11:17
od hurvajs77
ada540i: :palec:

Napsal: čtv 21.06.2012 11:21
od 100RM
Pavel_Franta píše:no aspon vidíš co jsem za debila...

vypsal jsem rozdíl mezi dieselem a benzínem postavený na svých zkušenostech z favoritu...

... a já debil pane bože, jsem zapoměl na V8 s LPG... jak to že mi to nedošlo...?
jaj takze ty si porovnaval bavo s favoritom, no jakto ze mne toto nedoslo !

Pytas sa na sedmicku, tak porovnavam sedmicky, ne ?