Stránka 3 z 3

Napsal: pát 09.11.2012 23:51
od matiz
Neprotirecim si. Nevim co myslis kvalitni digital. Jestli tim myslis digitalni koncovy zesilovac, tak v zadnem pripade. Jinak jsem velkym priznivcem digitalu. Ale je treba si priznat ze ne vsude se analogu vyrovna. Typickym spickovym predstavitelem je nyni treba TAS5508. Kdyz se podivas blize na parametry, nejsou nijak oslnive. Ale uznavam ze do auta je to asi opravdu dostacujici. Co je na tom nejzajimavejsi je cena vs vykon. 8x100W za cenu soucastek okolo 50 babek :D Kolik ze ten prehistoricky logic stal ? :oops: :oops: :oops: A o tom to je. Na druhou stranu kdybych si mel do sveho auta vybrat mezi 20W na kanal z posahaneho integrace nebo 100W PWM, nemam absolutne co resit a beru PWM. Ovsem tech 100W z PWM bude hooodne hnusnejsich nez 100W klasickeho analogoveho koncoveho stupne. Ale zase na druhou stranu, do auta asi fakt skoda.

Jarax: Ale slo, nejdriv DSPcko ktere ti udela vsechny kouzla a za nim DA prevodniky a analogove koncove stupne. Bylo by to velke, topilo by to jako krava, zralo by to hodne energie...

Napsal: sob 10.11.2012 12:22
od PetoK
Nechcem tu riesit digital vs analog, kazdy system ma svoje vyhody a nevyhody, len maly detail, v Logic7 E65 amp je komplet spracovanie v DSP, za tym su prislusne D/A prevodniky a koncaky su 100% analogove, hybridne, v kazdom je 2x mostik a zaliate do epoxidu ako napr v BM54. Dokonca nie je tam ziadny DC/DC menic a su napajane priamo z 12V, resp. 14.4V, takze vykon cca 16-20W sinus. V novsich autach F01, atd. je Logic7 uz rieseny inak, je tam uz aj DC/DC menic a digitalne konce a tym padom ovela vecsi vykon.

Napsal: sob 10.11.2012 14:56
od Vlasta
Ono je to asi jedno. Nejslabším článkem řetězce jsou stejně měniče - reproduktory