Stránka 3 z 3
Napsal: ned 05.02.2012 22:02
od JaraX
až u nás bude euro 5 do měst, tak ta E65 už jezdit nebude. navíc samozřejme i LPG se dá udělat euro 5 jednoduchou přestavbou. nevím jedinej důvod jít do CNG pokud to není firemní auto který jezdí denně ze stejnyho mista 150km a zase se tam večer zaparkuje a natankuje.
Napsal: ned 05.02.2012 23:19
od bmw_pepa
Tak co se týče tankováním tak míst je už spousta a hlavně na cng jezdí líp než na lpg, u cng neni pokles výkonu jako u lpg, pak je delší životnost nádrží a je bezpečnější než lpg.
Napsal: pon 06.02.2012 06:27
od JaraX
výkon auta na LPG je při správném seřízení prakticky stejný, nedávno mi někdo dokonce posílal graf dobře seřízené E39 540i na LPG i na benzín a křivky výkonu a kroutáku byli stejny, možná pokles 2 ps nahoře.
proč by mělo byt CNG bezpečnější?
CNG je v evropě docela nedostupný, v čr je těch benzínek taky docela málo, většinou musí člověk sjet někam na okresku. Takže takova dovolena v řecku bude pro tebe cesta na benzín. Jedinou výhodou je rakousko, kde je víc CNG benzínek jak LPG
pokud si do E65 dáš CNG, přijdeš o celej kufr nebo budeš mít šmešnej dojezd, narozdil od LPG kde se ti misto rezervy vleze nádrž 103 litrů a dojezd kolem 800km s 745i.
Napsal: pon 06.02.2012 20:39
od Moribundus
Napsal: pon 06.02.2012 21:06
od Snejk
zhaveni uz od dob e38 atd probiha rychle... u e65 cca 5sec a u e38 asi 10.. a u e65 se nazhavi uz v okamziku kdy centralem odemknes... takze nemas vubec sanci neco spozorovat.. proste to neres.. ta vec zhavi sama jak je potreba a dela to tak rychle ze stihne i pri startu plne nazhavit...
Napsal: pon 06.02.2012 21:22
od Moribundus
Já to neřeším, jenom jsem se zeptal. Tak sorry no..