M3maniac píše:chlapci uvědomte si, že kompromisy musí dělat 90% lidí dnes a denně jako proč si nekoupit pětku? ano je to kompromis,proč si nekoupit S8 ,když jsem bohatej člověk a mám rád krásnej zvuk a svižnou jízdu. S8 je exkluzivita pro lidi co maji hodně peněz a neřeší náklady a výměnu brzd za téměř půl mega. Nevím jestli jsou někteří slepí, ale S8 je nádherný auto s nádherným zvukem a to ,že má své mouchy je prostě normál...tak jako téměř každé auto má jiné mouchy.Třeba RS6 ka má sice skoro 600 koní ,ale podvozek a brzdy na to né,předpoklad S8 je ,že se v ní budou jezdit dálkové štreky a byla vyvinuta pro lidi co cestují Berlín Zurich, nebo Praha Bratislava 2x týdně a proto nevadí,že ji na okresce pojede M3,to není soupeř pro S8 přesněji řečeno to není konkurent pro S8. A zopakuji všem co maji v hlavě vsugerováno jak se audi sere, já měnil za dva roky jeden napínak za 3000 kč !!! jinak jen olej,brzdy.
draku naprosto s tebou souhlasim, jen pokud je clovek fakt bohatej, tak neresi a koupi S8. Pokud ale kolega ze zacatku ma na vyber z techto ojetin, tak mozna bude (ne)myle prekvapen co servis stoji, coz by asi mela bejt pro nej priorita c.1
Jsou to hodně pěkné auta a sám jsem nad nima kdysi slintal....a S8 by u mě asi vyhrála,ten zvuk je prostě krása. Ovšem musí počítat s tím,že není etalonem v kvalitě a že když udělá pápá tak to je za 700litrů novej motor a když bude mít keramiku tak komplet nové brzdy jsou taky za cca lehce pod půl mega a spotřeba kolem 20litrů je standard. A tyto věci u mě rozhodly....
M3maniac píše:Doemi toto jsem mu napsal o dvě strany na zpět
cituji:
Jsou to hodně pěkné auta a sám jsem nad nima kdysi slintal....a S8 by u mě asi vyhrála,ten zvuk je prostě krása. Ovšem musí počítat s tím,že není etalonem v kvalitě a že když udělá pápá tak to je za 700litrů novej motor a když bude mít keramiku tak komplet nové brzdy jsou taky za cca lehce pod půl mega a spotřeba kolem 20litrů je standard. A tyto věci u mě rozhodly....