Stránka 3 z 5

Napsal: sob 05.02.2011 20:09
od JaraX
vyhřívaný sklo pod stěračama má každá E32, E38, je to super, nepřimrznou stěrače. to samy sou přitalky stěraču podle rychlosti jizdy.

Napsal: ned 06.02.2011 10:46
od WilD
Akorát to, že dvojtý skla nenamrzaj není pravda...jako jo, zevnitř se ti nezamlží a nemá tam pak proč zamrznout zamlžení i zevnitř, když je fakt fest kosa, ale zvenku zamrzaj úplně normálně, zas takovej zázrak to není.
Stěrače mi letos nepřimrzly, to je fakt, tam dole je tuším jedna nebo dvě žíly, jak jsou klasicky v zadním okně, že...?

Napsal: ned 06.02.2011 10:50
od JaraX
WilD píše:Akorát to, že dvojtý skla nenamrzaj není pravda...jako jo, zevnitř se ti nezamlží a nemá tam pak proč zamrznout zamlžení i zevnitř, když je fakt fest kosa, ale zvenku zamrzaj úplně normálně, zas takovej zázrak to není.
Stěrače mi letos nepřimrzly, to je fakt, tam dole je tuším jedna nebo dvě žíly, jak jsou klasicky v zadním okně, že...?


je jich tam cca 5 no, né jedna nebo dvě, celkem jsem nadaval že nema sedma vyhřivany celo sklo jak fordi, ale pak jsem to pochopil když jsem jel sharanem s vyhřivanym sklem, ta mřízka co tam je jde celkem pěkně vidět a furt mě to sralo.
s těma sklama jsem myslel že se nemlží no a namraj taky, ale min díky izolaci, prostě to tomu dýl trvá

Napsal: ned 06.02.2011 13:23
od Player1
Jardo, vysvětli mi, k čemu jsou dobrý ty ,,přítlaky" stěračů? Nevím proč, ale nikdy jsem si nevšiml, že by mi při rychlosti přes 200 nějak špatně fungovaly stěrače. Všiml jsem si spíš, že v té rychlosti už ani nejsou potřeba, když z toho skla všechna voda hned mizí.

S tím sklem to je fakt, ale u mě to řeším garáží.

Napsal: ned 06.02.2011 14:06
od jozin7
200km h? Neni to moc?

Napsal: ned 06.02.2011 14:16
od M3maniac
jozin7 píše:200km h? Neni to moc?


není, v dešti a na českých tankodromech ideální kombinace ve dvou kilech :D jinak e39ka určitě není špatný auto jen jarda je na ně vysazenej :D e38 je sexy ,ale e39 je taky dobrý auto byť jiné třídy. I e39 se dá naložit docela pěkně a v m-paketu je to kráska :wink:

Napsal: ned 06.02.2011 14:37
od JaraX
Player1 píše:Jardo, vysvětli mi, k čemu jsou dobrý ty ,,přítlaky" stěračů? Nevím proč, ale nikdy jsem si nevšiml, že by mi při rychlosti přes 200 nějak špatně fungovaly stěrače. Všiml jsem si spíš, že v té rychlosti už ani nejsou potřeba, když z toho skla všechna voda hned mizí.

S tím sklem to je fakt, ale u mě to řeším garáží.


no bohužel sedma tím jak je odporna a škareda a nemá tak dobře vyřešenou aerodynamiku jak E39 tak ji museli udělat přitlaky stěračů, je tam takova tyčinka pod kterou je šnek, ten se otáčí podle rychlosti, tlačí na tyčinku a ta na matku co je v ramínku a tím ho přitláčí ke sklu.

Napsal: ned 06.02.2011 14:42
od Player1
To jsem chtěl slyšet :lol:

O tom je celá sedma, takových věcí tam bude asi víc...nejsou potřeba, ale aby bylo vidět, že se nešetřilo, tak tam jsou.

Napsal: ned 06.02.2011 14:46
od JaraX
Windscreen wiper pressure control (ADV) for E38 series
Windscreen wiper pressure control is only installed E38 series vehicles

The contact pressure of the windscreen wiper on the driver's side is set in five stages depending on the vehicle speed and the set wiper function. The following settings apply:

Road speed
Wiper switched off
Wiper switched on

180 km/h
Stage 3
Stage 4


The contact pressure is increased by one stage at a time when "wash" is activated.

The adjustment unit for windscreen wiper pressure control is positioned by means of a cam switch in the drive. This switch switches ground to the general module when a position (= stage) is reached.

To prevent blocking, the ADV motor is protected by the general module by means of a time-dependent cut-out facility. If the signal from the cam switch is not received due to a fault, the ADV motor is switched off after a certain time.

This cut-out function is cancelled by switching off terminal R.

Napsal: ned 06.02.2011 14:47
od JaraX
Player1 píše:To jsem chtěl slyšet :lol:

O tom je celá sedma, takových věcí tam bude asi víc...nejsou potřeba, ale aby bylo vidět, že se nešetřilo, tak tam jsou.


stejně jako schovavací stěrače u E65, soft close apod

Napsal: ned 06.02.2011 15:02
od jozin7
e65 ma shovavaci sterace?soft close je zbytecnost,to jefakt,deti stim mlati stejne ja u zigula.

Napsal: ned 06.02.2011 15:11
od Full5er
Player1 píše:O tom je celá sedma, takových věcí tam bude asi víc...nejsou potřeba, ale aby bylo vidět, že se nešetřilo, tak tam jsou.


:palec: :potlesk:

Napsal: ned 06.02.2011 15:43
od JaraX
jozin7 píše:e65 ma shovavaci sterace?soft close je zbytecnost,to jefakt,deti stim mlati stejne ja u zigula.


no co ja bych za soft close dal, to samy logic 7 a lednička v loketce, to sou 3 duvody kvuli kterym mi stojí jit do E66,
jinak E65 když se nějakou chvilku nepoužijou stěrače tak zajedou pod kapotu aby nedělali hluk.

Napsal: ned 06.02.2011 16:12
od caknakis
jozin7 píše:e65 ma shovavaci sterace?soft close je zbytecnost,to jefakt,deti stim mlati stejne ja u zigula.


Soft close je nejlepší věc.... moc bych ji chtěl na E38, ale zřejmě je to nereálné

Napsal: ned 06.02.2011 18:35
od jozin7
Nevim no.softclose bych opravdu ozelil.Pro ligic hraje pekne,to je pravda,lednicku nevim,ten skisack vyuziju casteji,ovsem e66 o tom zadna,long je lepsi.to je jasne.Mam 2 m temer ale ze by za mnou byl prebytek mista v normalni e65,to urcite ne.Ja bych nasetrila selrovnou do 760,kdyz uz takuz.Pojistka je stejna stejne a porizovaci cena take temer,co jsem dnes koukal namobile .de.Za 20 000e mas sedmu opravdu ve full,individual ktomu.

Napsal: ned 03.04.2011 19:52
od xaler
[quote="Snejk"]728,730,735 jsou skoro zbytecny motorizace... zerou vsechny lautr stejne jen hur jedou... a jestli si 740i veme o litr vic a je to jizdou nekde jinde... neni o cem... jezdil sem se vsema a oproti e32 750 sou stejne zdechly vsechny :)

Znamená to že jede E38 750 hůř než E32 750?

Napsal: ned 03.04.2011 19:58
od JaraX
neznamená, to taky nikde nepsal, M73 je uplně někde jinde než M70, hlavně díky ventilové technice

Napsal: ned 03.04.2011 20:49
od xaler
Je to hned na první stránce toho vlákna, Jestli ještě mohu dotaz. Je E32 750i ještě po těch letech schopná normálního provozu aby to nebyla hodina na silnici a hodina servisu? Díky, měl jsem jí a chtěl bych zavzpomínat na dobrý časy.

Napsal: ned 03.04.2011 20:51
od JaraX
jasně, ale chce to najít dobrý kousek

Napsal: ned 03.04.2011 20:59
od xaler
Takže vlastně ani ne :D protože by byla dražší než následník. Teď je hezká na bazoš.na lpg