Stránka 3 z 8
Napsal: ned 10.10.2010 12:45
od Spooner
Deathbox píše:Spooner píše:Deathbox píše:[quote="JaraX"]mě říkal borec co má sierru 2.0 že mu to žere 11, tak mě musí prej 4.0i žrát 22 ::D
to je jasné, to má přeci logiku

Takže moje 750tka žere 29,7? Zajímavé. Aspoň vím, na čem jsem

Nene, ty přeci musíš jezdit za 27.5l, 760 jezdí za rovných 33l

[/quote]
29,7 protože mám obsah 5,4 a né 5,0

Napsal: ned 10.10.2010 16:19
od JanHavlicek
Ty vole Snejku, ty mě s těma hláškama rozsekáš

:D
Jinak nedávno jsem četl v Týdnu článek o značkách výrobků a nákladech na výrobu - popisovali tam, jak je na výrobu levnější elektrický stahování oken než klasická klička...
tak kde to doprdele jsme? Jakej podělanej příplatek? Tak to tam dám automaticky ne? Kokotský výrobci
Napsal: pon 11.10.2010 15:54
od veselyt
Tyjo tak bacha na mě jo!!! žádný urážení octávek! jsem majitel octavie z roku 99 f TédéÍčku a drasticky načipovaný!!!! a jede to fakt pekelně!!! a je to ten úplně nejvíc stroj!!! ale pro jistotu mám doma raději E65 45i;-) A jako pozor jo! bawec mi jezdí do 11l... ale ten pekelnej stroj z mladý boleslavi jezdí za 4!!! Škoda forever!!! jinak teda vážně: spousta lidí mi říkalo ty blbče proč si chceš koupit "starej křáp" za tři kila když si mužeš za stejnou cenu koupit dvojkovou octávku fungl novou... nebo v "pěkný výbavě" rok jetou... ale v tý oktávce z roku 99 která v tý době měla naprosto PRŮMĚRNOU výbavu mám elektrický zrcátka s výhřevem, abs, šíbr, a hlavně všechny okna v el. když si půjdu koupit rok starou octávku za 350 tak dostanu přední okýnka v el + zrcátka, manuál klimu, kolikrát i díru v tunelu místo rádia a plastovej volant řadičku a jako vrchol moderny oproti minulému tisíciletí dostanu stejně nelakovaný spodní části nárazníků.
Napsal: pon 11.10.2010 21:33
od JaraX
protože doba výbavy u těchdle aut skončila, ted už se to snaží cely zjednodušit, těch pár prvků výbavy co se stalo za posledních 10let škodovky samozřejmostí to je nic, mě fascinuje že u dvojkovyho superba se i v té nejvyšší vybavě PRIPLACI za zadní odpalovače pásů
Napsal: stř 13.10.2010 12:15
od tomascz2
docela nechápu že vás tak hrozně sere nějaká ŠKODA, která není konkurencí bmw. Bmw nikdy nebude nejprodávanější auto v ČR, podle mě o to ani neusiluje je zaměřené na jiné zákazníky než Škoda. To že je Škodovka nej v ČR je uplně normální je to domácí značka i když vlastněná koncernem - ve většině civilizovaných zemí je uplně normální že lidi upřednostnují domácí značku francouzi mají Peugeoty, Ital jezdí většinou Fiatem............ atd - jsou proto dementi?
Nebylo by na škodu si uvědomit, pokud by aspon 20% nynějších majitelů ŠKODA došlo ke stejnému názoru jako "někteří" tak ty THANGU budeš jezdit PEUGEOTEM a o 38 si budeš nechávat zdát.
A mimochodem můj otec má FABII, moje sestra FABII combi, švagr A6 combi, druhej švagr OCTAVIA II TDI, tchám FABII, manželka SHARAN TDI - nemám pocit že kdokoliv z nich by byl nějak mentálně postižený!!
No a moje maličkost jezdi v E65 žere mi to 12,5 a do motoru naleju při každé výměně 8L 0w-30, 1nová guma 4-tis and up super se s ní jezdí ale že bych se dohadoval o tom že mám menší provozní náklady tak to bych byl teda dement
Napsal: stř 13.10.2010 15:00
od jarda
Nemluvíme o škodě jako konkurenci bmw, mluvíme o (skoro) nových škodovkách jako konkurenci ke starším a levnějším bmw.
Napsal: čtv 14.10.2010 08:33
od JaraX
já klidně řeknu že lidi co jezdí ve VW nejsou při smyslech, za tu cenu i v novotě koupí auto který je někde jinde a nesere se, např suzuki.
Napsal: čtv 14.10.2010 08:42
od JaraX
tomascz2 píše:docela nechápu že vás tak hrozně sere nějaká ŠKODA, která není konkurencí bmw. Bmw nikdy nebude nejprodávanější auto v ČR, podle mě o to ani neusiluje je zaměřené na jiné zákazníky než Škoda. To že je Škodovka nej v ČR je uplně normální je to domácí značka i když vlastněná koncernem - ve většině civilizovaných zemí je uplně normální že lidi upřednostnují domácí značku francouzi mají Peugeoty, Ital jezdí většinou Fiatem............ atd - jsou proto dementi?
Nebylo by na škodu si uvědomit, pokud by aspon 20% nynějších majitelů ŠKODA došlo ke stejnému názoru jako "někteří" tak ty THANGU budeš jezdit PEUGEOTEM a o 38 si budeš nechávat zdát.
A mimochodem můj otec má FABII, moje sestra FABII combi, švagr A6 combi, druhej švagr OCTAVIA II TDI, tchám FABII, manželka SHARAN TDI - nemám pocit že kdokoliv z nich by byl nějak mentálně postižený!!
No a moje maličkost jezdi v E65 žere mi to 12,5 a do motoru naleju při každé výměně 8L 0w-30, 1nová guma 4-tis and up super se s ní jezdí ale že bych se dohadoval o tom že mám menší provozní náklady tak to bych byl teda dement
Pokud vím tak manželčin Sharan zbožnuje servis, dělal se tam motor apod,
fabia od novoty najela 50tkm a dělala se hlava apod, takže bych to tady radši moc neobhajoval, podle mě je to spíš omyl koupit tydle auta,
samozřejmě že sedma má jiny naklady než fábie, sedma je sice spolehlivější, ale zase sou dražší právě gumy apod,
pokud bych chtěl fungl novy auto a neřešil a šel do Swifta, SX4 nebo Vitary, auta za cenu škodovek ovšem s vyšší vybavou a lepší kvalita a spolehlivost uplně jinde.
ale trojky sou opravdu nákladově někde jinde než oktávky, známá má 320d E46, kupovala to s 50ti tisicama, ted to ma 160 a od doby do toho nešla ani korunu, ani nějaky dementní rozvody a nic takovy, když vidím kamošovu oktávku kterou koupil za 150 se 100tiscama, najel 30 a už do toho dal do oprav víc jak já do 730D za 110 000tkm
Napsal: čtv 14.10.2010 16:39
od Srandik32
Omlouvám se za trochu OT,ale nedalo mi to

Já mám problém Škoda vs. BMW vyřešen viz obr.A teď ať mi někdo řekne že v roce 2052 bude moje e65 vypadat jako ta Oktávka

Dávám to sem jen pro odlehčení,nehledejte v tom žádný emoce.

Napsal: čtv 14.10.2010 19:38
od Snejk
v roce 2052 bude moje e38 vypadat jako ta oktavka... akorat ji budu mit nacerno v podzemi, nebude do ni co natankovat a syn Bursika mi ji bude chtit zabavit

Napsal: čtv 14.10.2010 22:54
od JanHavlicek
Díváš se moc na Demolition mana

Napsal: pát 15.10.2010 12:54
od JaraX
krásně jde vidět z lonských vysledků hosporadaření škodovky a BMW, lonský zisk BMW byl 289mil eur při obratu 51 miliard eur, u škodovky 640 milionu eur při obratu 8,4 miliard eur.
Z toho plyne že BMW z každé miliardy eur získá 5,6 milionu eur,
škodovka z každé miliardy eur získá 76 milionů eur, to je celkem krutý, lidi se neuvědomují jak je škodovka ojebává, když vyděláš na jednom autě 13x víc než BMW, je to hlavně tím že škodovka nic nedává do vývoje, všechny prachy jdou do kapes investorů, když si někdo koupí za milion kč škodovku, automobilka na něm vydělá 76 000Kč, u BMW pak na jednom autě automobilka vydělá 5 600 Kč, zbytek penez jde do vývoje nových systémů, rozvoje automobilky apod, nikoliv do kapes majitelů automobilky.
Napsal: pát 15.10.2010 13:18
od tomascz2
JaraX píše:tomascz2 píše:
Pokud vím tak manželčin Sharan zbožnuje servis, dělal se tam motor apod,
fabia od novoty najela 50tkm a dělala se hlava apod, takže bych to tady radši moc neobhajoval, podle mě je to spíš omyl koupit tydle auta,
samozřejmě že sedma má jiny naklady než fábie, sedma je sice spolehlivější, ale zase sou dražší právě gumy apod,
pokud bych chtěl fungl novy auto a neřešil a šel do Swifta, SX4 nebo Vitary, auta za cenu škodovek ovšem s vyšší vybavou a lepší kvalita a spolehlivost uplně jinde.
ale trojky sou opravdu nákladově někde jinde než oktávky, známá má 320d E46, kupovala to s 50ti tisicama, ted to ma 160 a od doby do toho nešla ani korunu, ani nějaky dementní rozvody a nic takovy, když vidím kamošovu oktávku kterou koupil za 150 se 100tiscama, najel 30 a už do toho dal do oprav víc jak já do 730D za 110 000tkm
tak když už jsi u toho SHARANA ty "omyle" mužeš mi říct který jiný auto má stejnou popř vyšší užitnou hodnotu u BMW ani SUZUKI jsem nic takovýho nenašel (jo a nezapomeň na výbavu protože ta je u tohoto konkrétního auta ma urovni tvojí 730D) - to za 1.
za 2.servis mimo to ža se dělala hlava (v 320000) uplně běžný jako u všech jiných aut. No zatím jsem nikomu nevolal at to přijede nastartovat-to dělají lidi kteří si myslí že jejich auto nemá rádo servis a vlastně ho vůbec nepotřebuje - chudák kdo si takovou leštěnku koupí
A za 3. ta věta na kterou reaguješ - byla o něčm jiným, o servisech tam nebylo ani slovo - pokus se nad tí zamyslet
Napsal: pát 15.10.2010 13:38
od tomascz2
SUZUKI má určitě neco do sebe za volantem si určitě budeš pripadat jako "...........celebrita v cenově dostupném voze............." jenom pozor na HAMMERHEAD apod
Napsal: pát 15.10.2010 13:49
od JaraX
tomascz2 píše:SUZUKI má určitě neco do sebe za volantem si určitě budeš pripadat jako "...........celebrita v cenově dostupném voze............." jenom pozor na HAMMERHEAD apod
sice nechapu proč si ma suzuki dát pozor na hammerhead ale dobře

Napsal: pát 15.10.2010 13:50
od caknakis

Suzuki už nejezdí, teď mají Kia CEEaposrofD
Napsal: pát 15.10.2010 13:51
od JaraX
caknakis píše::D Suzuki už nejezdí, teď mají Kia CEEaposrofD
tomascz se na to dívá na coolu
Napsal: pát 15.10.2010 14:09
od tomascz2
suzuki sx4
max 2.0D 99kW max rychlost 180
max zrychlení 11,2
zadní náprava - vlečená ramena se skrutnou tyčí - to je fkt novinka
objem zavazadlového prostoru 270L
cena 499 000
octavia 1,6 77kW
max rychlost 191
max zrychlení 11,5
zadní náprava více prvková
objem zavazadlového prostoru 585L
cena stejně vybaveného 470000
BMW 120d
základní cena 776 000
BMW 320d
základní cena 911 000
Napsal: pát 15.10.2010 17:08
od DDT
JaraX píše:krásně jde vidět z lonských vysledků hosporadaření škodovky a BMW, lonský zisk BMW byl 289mil eur při obratu 51 miliard eur, u škodovky 640 milionu eur při obratu 8,4 miliard eur.
Z toho plyne že BMW z každé miliardy eur získá 5,6 milionu eur,
škodovka z každé miliardy eur získá 76 milionů eur, to je celkem krutý, lidi se neuvědomují jak je škodovka ojebává, když vyděláš na jednom autě 13x víc než BMW, je to hlavně tím že škodovka nic nedává do vývoje, všechny prachy jdou do kapes investorů, když si někdo koupí za milion kč škodovku, automobilka na něm vydělá 76 000Kč, u BMW pak na jednom autě automobilka vydělá 5 600 Kč, zbytek penez jde do vývoje nových systémů, rozvoje automobilky apod, nikoliv do kapes majitelů automobilky.
ale no tak, já škodovku rád nemám, na druhou stranu tohle není pravda. obrat a zisk nelze takto interpretovat. Nezobrazuje to spousty ukazatelů, hlavně investice do vývoje, budov, charita, akvizice atp. Tak jak to prezentuješ to prostě říkat nejde. Auž vůbec ne tvrdit že automobilka má čistý zisk 5600kč na voze za milion. To je zkrátka nesmysl, to by nepokrylo žádné náklady, a že náklady v německu budou jinde než v čr že?!
Napsal: pát 15.10.2010 17:18
od Snejk
tak on myslí čistej zisk jako to co zustane "do kapsy" majitelum po zaplaceni vseho ostatniho vc charit vyvoju uklizecek i reklam...
to tomascz... nechces tu nahodou tvrdit ze sharan ma vybavu a uroven 730D ze ne?:)
a navic.. ty ceny co jsi tam napsal jsou naprosto zcestný
jo a suzukiho se nezastavam o tom nic nevim ani me ty auta nestoji se na ne vubec jen okem podivat...
