Stránka 3 z 3

Napsal: pát 10.01.2014 12:28
od Filozof
Dvori: Fakt borec. Ocenuji lidi co si dokáží poradit, místo aby dali auto do servisu kde si vemou 30-50tisic a origo se ani nechci vsázet kolik, tak si poradí sám a jde do toho.

Nejdražší si myslím je asi ta práce, pokud by to dělal někdo jinej, nebo co vše obnáší rozdělat takto motor a kolik času jste nad tím cca strávili ?

Díky za skvělej popis opravy. :)

Kdyby tady byla sekce opravy aut a řešení problémů u BMW takto pěkně popsaná ještě s fotkama, tak si všichni navzájem usnadníme práci a ušetříme spousty peněz ...

Jiné auto kluby to mají zavedené ale tady to chybí.

Napsal: pát 10.01.2014 12:41
od dvori
díky, zahřeje to u srdce, abych nezpychnul :D

hele rozebíral jsem V8 poprvé, samoosobě to není složité, ale aby jsi tam měl přístup, tak to práci dá, ještě když to děláš poprvé... rozdělávali jsme to asi 5-6 hodin, skládali pak 3-4, protože už víš, co kam patří, tak to šlo lépe...

Jak jsem psal, jednání některých mě trošku mrzí, protože ne každej chce opravovat vše, když je problém jen jeden a co si budeme povídat, všechno je dneska o penězích a můžeš jezdit třeba ve Ferrari a sedět na kohoutku s ropou, ale furt se budeš snažit vyřešit kteroukoliv opravu co nejkvalitněji za co nejméně peněz...

Napsal: pát 10.01.2014 13:33
od Filozof
Líbí se mi tvuj přístup Dvori: Tak at ti V8 slouží je to jistě parádní svezení. :twisted:

Já zatím zustal u R6 protože mi to prostě peněženka neumožnuje a pro mě pár tisíc navíc měsíčně je lepší vrazit do servisování auta a spokojím (musím) se s 200konma ale jednou chci i já V8 a přeskočím tu magickou hranici 300koní a pak budu rád, za jakékoliv videa a články oprav těchto aut.
A bojím se těch hodin čtení a hledání postupů oprav. Tady by to mohlo bejt vše v jednom odkazu.

At nám ty auta dělají hlavně radost.
Máš pravdu stím, že každej hledá zpusob jak řešit opravy a vše za rozumnou cenu, tedy hlavně ti co poctivě makají na každou korunu. :)

PS: myslím si že jsi to vyřešil líp než je origo řešení které je drahé a ještě zmršené, když se po nějakém čase zase vyse.e...

Napsal: pon 20.01.2014 14:47
od m4x
palec hore!
presne toto som riesil akurat aj ja, ale zakupil som z ameriky tu teleskopicku trubku s maticami spolu s tesnenim na sanie a tym deklikom s novym tesnenim, ktory treba zhodit, aby sme sa dostali k origo trubke a vyrezali ju von (http://www.ebay.com/itm/BMW-V8-Coolant- ... 5af726dd69)
keby som bol vedel ako ma vyzerat ta trubka a kde zozeniem samostatne ten o ring tak si to tiez spravim za par supiek u sustruznika :)
kazdopadne mozno by nebolo na skodu ich vyrobit zopar a posunut niekomu dalej ;)
mna ta oprava vysla podstatne viac, najma, z dovodu, ze som si to dal prerabat uz teraz v neatorizovanom bmw servise tempus + menil som aj vodnu pumpu a termostat (sam som na to nemal odvahu a ani priestor)
s cenou prace sa nebudem radsej ani chvalit, cakal som menej, ale to je ina kapitola..
no najvacsia smola bola pre mna, ze mne ten o ring prdol par dni po kupe, velmi diskutabilne ci to uz bolo chytene alebo nie (motor bol suchy)

Napsal: pon 20.01.2014 21:34
od Vesa88
Tak jsem to tu cele procetl a teda klobouk dolu :) Pekne provedena prace :) Ma tenhle problem jen N62 nebo me to same jednou bude cekat na M62B44TU? :)

Napsal: ned 30.11.2014 23:22
od sametak
dvori-díky moc za užitečné informace,oprava dle tvého typu proběhla hladce a levně.Díky!

Napsal: ned 04.01.2015 19:28
od jozin7
Taky me ceka oprava te trubky.Ze to umi Snejk,jsem cetl uz a nekolik dalsich.Volil bych asi cestu kompletniho pretesneni motoru,pri jednom bordelu jak uz to je venku.Nekdo ze severni moravy,kdo to zvladne stejne kvalitne,nedela to hlavne poprve,je na svou praci hrdy posleze a nestoji to kilo?

Napsal: ned 04.01.2015 20:40
od MildaX5
Určitě JaraX. :) :wink:

Napsal: pon 05.01.2015 17:46
od jozin7
Ok,pokud to uz delal a bude mit cas nekdy.U Snejka jsem slysel stoji auta tydny,nevim zda to je pravda.

Napsal: úte 06.01.2015 15:50
od kurevtor
wow, dost čumim, že někdo tohle zvládne. Dvori, skvělá práce a skvělá inspirace pro ostatní :palec: Už jsem se tě tu chtěl začít zastávat (protože mám stejný názor ohledně té analýzy daného problému a pak výběru jeho řešení), ale pak jsem kouknul na další stránku tohoto topicu a vidím, že jsi tady lidem celkem vytřel zrak.

Druhý palec nahoru dostáváš za placení lidem pytlema granulí pro králíky :-D to mě celkem pobavilo :-D

Napsal: sob 19.09.2015 12:44
od maxmin
Asi mě to taky čeká, začala mi utíkat chladící kapalina, nevím přesně kudy, ale určitě je to někde v blízkosti vodní pumpy. Co si myslíte o řešení bimmerfix?
https://www.youtube.com/watch?v=UABuZYvI3SM

Připadá mi to jako nejjednodušší řešení a dle slov bimmerfixu by to mělo být spolehlivější než výměna za teleskopickou trubku a.t.d.
A nebo případně máte doporučení na někoho z moravskoslezského kraje, případně Polska kdo by to udělal komplet vše vč. přetěsnění a.t.d. ať mám klid?

Napsal: sob 19.09.2015 12:54
od JaraX
pěkná předražená blbost, nevím proč to neudělat origo řešením když je motor za 3 hodiny ven z auta (E65, ne E60), Snejk ted někomu dělal teleskopickou trubku, pěkně u toho nadáváal a ještě to vyšlo dráž než kdyby dělal origo metodu.
teleskopická trubka připadně tadle věc je řešení pro neschopny mechaniky.
stejně za chvilku začne chtát těsnění pod altíkem, pak zase ventildekle, pak budou špatny gufera a motor ven nejjednodušší řešení

Napsal: sob 19.09.2015 13:11
od maxmin
No je to sice předražená blbost, ale na druhou stranu je to nejlevnější možná oprava. Nejedná se o teleskopickou trubku, ale malinkou trubku která se vlepí dovnitř té origo trubky.
Z USA bych to neobjednával, nechat udělat stejnou trubku by bylo otázkou pár stovek... a tu sračku na zalepení netěsností bych tam určitě nelil.
Každopádně kdyby cca do 100km od Ostravy byl někdo kdo tyhle motory zná a udělá to komplet celé, byl bych spíše pro origo opravu. Nechci to dávat k někomu kdo by to dělal poprvé. Jo a mám e61.. takže ta demontáž motoru bude asi trochu složitější než u e65, když tam není žádné místo, ale snad to nebude tak tragické... Tebe se už ani neptám Jaraxi když vím že pětky neděláš .. :-( Neznáš alespoň někoho kdo to spolehlivě udělá i na pětce?

Napsal: sob 19.09.2015 19:15
od Blackie
Můžu se zeptat? Trápí to i motory M60 B40 v E34? :oops:

Napsal: sob 19.09.2015 19:32
od JaraX
trápí, ale tam je to oprava na 5min, protože ten kroužek je vlastně mimo motor :)

Napsal: ned 20.09.2015 10:26
od Blackie
Tak to je fajn vědět :wink: