Stránka 3 z 4
Napsal: pát 08.08.2008 02:27
od normann
parsifal píše:jo... je to ten auťák z sauto; - mně se ta cena zdála taky dobrá,
prostě mi jde obecně o to, jestli se nemusím bát vyjet s takovým autem třeba na stovky kilometrů aniž bych si psal čísla všech odtahovejch služeb a každý ráno se modlil, aby mi šla třeba na automatu zpátečka...
... protože pokud by ty obavy byly docela reálný, asi by fakt byla lepší fabka htp:))))
Parifal:Pokud tě to ještě bude zajímat: Trochu jsem si prohlídl ten inzerát, co na něj odkazuješ, přečetl tvé poznatky o tom autě, jako rozbitá vrtule od kočky apod. a náramně, až skoro podezřele se to vše podobá autu a i jeho příběhu, se kterým jsem se setkal vloni, touhle dobou, kdy jsem se poohlížel po nějaké E38. Mezi jinými mě zaujala téměř identická E38, jako je tahle, stejný rok výroby, stejně najeto, taky v Praze, taky z vlády, stejná barva auta zvenku,stejná kola, stejný interiér,taky 740iLA, akorát mně říkal bazarník, že se v tom vozil tehdejší premiér Zeman. Byla tam na tom ještě nějaká středočeská značka, plno fotek k tomu, vevnitř boží interiér, supr výbava, krom TV a navi, tehdá cena 160 tis. Auto prý naprosto OK.Až na: Od bazarníka jsem slyšel historku, že jeho mechanik zapomněl snad klíč někde na motoru u vrtule, která po nastartování zasekla klíč zespod do kapoty a při tom rozštípala saharu na chladiči, že to samozřejmě nechá opravit na náklady toho šikuly mechanika a tak dál. Dnes jsem u toho na aukro viděl cenu 100 000,- Takže se možná jedná o to samé auto.

Napsal: pát 08.08.2008 09:39
od Snejk
ja to auto taky viděl. docela dodnes lituji že jsem to nevzal

byl jsem se na něj podivat v Libni v bazaru a ta sama historka.. ale s tim rozdilem že prej nějaký zakazník protočil motor a to samé. rozbita vrtule poškozena kapota, sahara v pytli... mělo to skončit v servisu na kladně a že se mi ozve. už se neozval. no ale i tak by to nemuselo být špatné auto pokud je tam opravené co je, jako prasklá vrtule at už z jakehokoli duvodu neni duvod řikat o tom že je to špatně. rozhodně si myslím že ale podvůdek je v tom že současný majitel tvrdí, že klimatizace nefunguje protožte neni naplněná. ja bych to tipoval že pořád nefunguje ta sahara... ale to při ceně toho auta už je malý detail sehnat nějakou z vraku.... a pokud je to podvozkově motorově a převodovkově ok... tak se nějaké menší investice do toho rozhodně vyplati. přeci jen ta vybava se jen tak nevidí.
zaráží mě že teda po tom roce se stav interieru toho auta změnil natolik že to vypada že s tim jezdilo pěkne prase. minuly rok to byla luxusni voňavka jako krava

Napsal: pát 08.08.2008 09:42
od Snejk
normann píše:Snejk píše:nemam rad auto ktere se neda rozebrat

no hele otazka k motoru. nema to EML, jak tam funguje ASC? všiml sem si motorku bovdenu a lanka... jedno na hlavni škrtici klapku , to je tempomat, to je jasný. je tam ještě jedno. s malou klappkou hned za váhou, to je na co? to je na to ASC? to je teda stejně kyberstroj ten motor. jako víc tupou věc sem neviděl. e38 a ma to ještě motorky a tahátka no to je moc

čekal sem že EML bude zaklad. asi chyba, ale ono je to dobre, aspon se to nemuže podělat cele najednou.
Nevím, EML jsem měl v Ex E32, tady v tom co mám teď je Digitale Diesel Motor Elektronik - elektronicky řízené vstřikování, prý je to mnohem složitější, než DME (benzín. verze). ASC ABS a tempomat jsou svedený do nějaký řídící jednotky a když nejde např. ABS, nejde mi ani ASC, ani tempomat. Jsou to prostě tři moduly, tři okruhy na sobě závislé. Aspoň teda u mého auta.
abs a asc bylo odjakživa v jedne jednotce, jen tempomat měl extra nebo byl zakomponovaný v jednotce EML. nj ten diesel bude trochu jinači tak to mi moc neporadíš. ale pojistku jsem našel:) sonnenrolo číslo 16 -10A vepředu

Napsal: pát 08.08.2008 13:29
od normann
no tak vidíš, ty to máš pod číslem 16 a já pod č.48

interiér tý černý E38 jsem v současnosti neviděl, takže nevím, jak vypadá dnes,ale zaráží mně, že se auto vloni nabízelo za 160K a letos za 100K, něco tam čuju, nějakou čertovinu. Už loni se mi na tý historce v Libni něco na tom nezdálo,když jsem to auto měl ve svým hledáčku proto jsem se ani neobtěžoval na to kouknout.Fakt je, že ale tenhle exemplář by mohl mít slušný základ, pokud to jezdilo nějaký rok u vlády. Jen jestli v tom poslední majitel nevozil brambory a kozenky na zadní lavici.

Napsal: pát 08.08.2008 16:19
od Snejk
no prave. ja si myslim že jako zaklad slušny. že za tu cenu se moc nekouka jestli tomu mlati tlumič nebo nejde klima. že to se necha pokažde za rozumnou cenu opravit a i kdyby ses dostal na těch 160.. tak za 160 mit e38 v high line... neni co řešit. krasna 740iL jinak
Napsal: pát 08.08.2008 16:21
od Snejk
ja si ale radši zvolil tu co mam ted, ta neni z venku nic moc. hlavně že ma tv,navi, vybavu a bežovou kuži. na zbytelk to nejezdi. a mam špatne zkušenosti s leštenym bawem před panelákem . takže už nikdy víc. ta vladni by u mě před barakem vydržela možná tejden:)
Napsal: pát 08.08.2008 20:47
od normann
no high line až zas tolik ne. Nemá to navi+tv,já jsem si na ten bordmonitor už tak zvykl, že bych neměnil.
Napsal: pát 08.08.2008 20:50
od normann
parzeval: pochlub se! Jax dopadl?koupil/nekoupil?

Napsal: sob 09.08.2008 15:47
od Michelin
O kterym aute se bavite? .)
Napsal: sob 09.08.2008 23:09
od parsifal
ahoj! ano, koupil. V pondělí to mám doufejme doma:) - až to dám do pucu, pokusím se o thread!
Napsal: ned 10.08.2008 00:26
od normann
Michelin píše:O kterym aute se bavite? .)
o cerny E38 po Zemanovi.
Napsal: ned 10.08.2008 00:33
od normann
parsifal píše:ahoj! ano, koupil. V pondělí to mám doufejme doma:) - až to dám do pucu, pokusím se o thread!
tak gratuluju,s pranim co nejmin starosti a co nejvic radosti a hodne stesti s tem pertinaxom!

Napsal: ned 28.09.2008 15:12
od butthead740
co mam posledni zkusenost s koupi E38 taxi rovnou priprav takovych 40tisic na brzke opravy, ale pak bude chvili klid a muzes jen jezdit tankovat a menit olej..
Napsal: stř 01.10.2008 14:23
od pepus
butthead740 píše:co mam posledni zkusenost s koupi E38 taxi rovnou priprav takovych 40tisic na brzke opravy, ale pak bude chvili klid a muzes jen jezdit tankovat a menit olej..
ty ses asi jasnovidec... presne tak sem prave dopadl. Volal mi Pavel ze servisu, ze bude stat ten snek co naviji zadni okna 2x7000, to mi docela vyrazilo dech

Zlaty TDSo teda

Napsal: stř 01.10.2008 18:05
od butthead740
Napsal: stř 01.10.2008 20:52
od luk999
Zdravím všechny,
nemyslíte, že v dnešní době je lepší pokoukat se u našich západních sousedů po nějaké té E38. Co jsem tak viděl u aut dovezených z Německa tak nikdy žádná prasečina a máte jistotu že německé TUV není tak benevolentní jako naše STK. A při troše štěstí je auto stále servisováno v autorizáku a má servisku a nesmotávaný kilometry pač tam to nikdo neřeší, že auťák má 400 tis.,když má servis tak je vše OK. Když tak koukám v jakém stavu jsou E38 u nás tak mě přechází chuť. Taky o ní vážně přemýšlím, takže už jsem jich pár viděl a mám jasno, hledám v Německu.
Napsal: stř 01.10.2008 21:05
od pepus
proto sem si taky auto z nemecka dovezl... se serviskou a 190 000km, stari 9 let. ale za tu dobu je stejne na kazdem aute par much a veci jako podvozek/gumy je proste spotrebak co se vymenit musi.
Napsal: úte 07.09.2010 21:43
od Raisidlo77
Ambasádní vůz a 300tis km ? Jak že to má být starý ? Nechci bejt rejpal, dělám do motorek tak vím jak to chodí tam..
... ale asi jsem tady neříkal o E32 po Havlovi s více jak 1,7mil. km v inzerci se 280tis km ?

..
Napsal: stř 08.09.2010 11:24
od normann
ty myslíš tu červenou E32jku s tlustýma sklama, co se prodávala asi za jeden míč?
Napsal: stř 08.09.2010 22:09
od Raisidlo77
E32ka červená, ale byla hodně levně a neměla tlustý skla.. po hradu to měla ochranka (nebo sletka, ted nevím) a jezdil s ní pak i otec v praci (dálnice)... ta si zažila.