Stránka 3 z 3

Napsal: pon 13.07.2009 12:39
od Birkoff
@Safracz: Těch prvních x metrů se studeným motorem je normální. Z důvodů zahřátí a já nevím čeho všeho ještě je řazení vyšších stupňů opožděné. Proto nechce řadit 2a3. Po prohřátí by to mělo být OK.

Napsal: pon 13.07.2009 12:58
od 100RM
Btw, v TISke je zoznam approved olejov do automatu. Je tam asi 40 druhov, medzi nimi aj obycajny Dexron III a podobne ...

Napsal: čtv 03.09.2009 12:22
od ELESO
Nevím nevím ale není nad praxi. Taky jsem to tu s váma všema řešil,každý mě poslal do někam at se do toho nevrtám a nebo dával svoje rady. Mám steptronic. Neposlechl jsem a dopadl jsem tvrdě.Vypustil jsem z toho hodně hustý olej,tmavě červený až hnědý ale nebyl cítit spáleninou. Koupil jsem nový, castrol(na doporučení zdejších servisáků). A nový filtr,vymenil,dolil to samý co chybělo plus nějáký ztráty při výměně filtru. A ejhle, převodovka začala zlobit, při řazení syčela jak stará hydraulika na bagru, hrůza to poslouchat. Asi málo oleje, ten jsem dolil,že už to odtékalo kontrolním šroubem(při běžícím motoru) Ale převodovka stále syčela. Dal jsem opět víc oleje ale žádná změna. Inu,olej jsem vylil,starý nechal projít přes několik filtrů, vrátil zpět a mám klid!!!Ted se raději objednám u BMW a nechám vyměnit(někde jsem tu četl že to je okolo 4000,-)Raději to udělám takhle protože když jim to bude syčet je to na jejich bedrech to odstranit.

Napsal: čtv 03.09.2009 17:55
od E65DRIVER
JJ převodovka je svina... v BMW to určitě zvládnou., ano výměna je někde kolem 4-5t. Potom nech vymazat adaptabilní chyby převodovky..... pak to lépe řadí

Napsal: pát 04.09.2009 07:31
od Birkoff
V "manuálu" jsem četl, že adaptabilní hodnoty se mají mazat jen pokud se "rýpeš" v převodovce.

Napsal: pát 04.09.2009 11:15
od mufin
ELESO píše:Nevím nevím ale není nad praxi. Taky jsem to tu s váma všema řešil,každý mě poslal do někam at se do toho nevrtám a nebo dával svoje rady. Mám steptronic. Neposlechl jsem a dopadl jsem tvrdě.Vypustil jsem z toho hodně hustý olej,tmavě červený až hnědý ale nebyl cítit spáleninou. Koupil jsem nový, castrol(na doporučení zdejších servisáků). A nový filtr,vymenil,dolil to samý co chybělo plus nějáký ztráty při výměně filtru. A ejhle, převodovka začala zlobit, při řazení syčela jak stará hydraulika na bagru, hrůza to poslouchat. Asi málo oleje, ten jsem dolil,že už to odtékalo kontrolním šroubem(při běžícím motoru) Ale převodovka stále syčela. Dal jsem opět víc oleje ale žádná změna. Inu,olej jsem vylil,starý nechal projít přes několik filtrů, vrátil zpět a mám klid!!!Ted se raději objednám u BMW a nechám vyměnit(někde jsem tu četl že to je okolo 4000,-)Raději to udělám takhle protože když jim to bude syčet je to na jejich bedrech to odstranit.


no a v ty prevodovce byla originalni napln ? nebo uz do ni nekdo nalil tan dextron od castrol pred tebou ?

E65DRIVER píše:JJ převodovka je svina... v BMW to určitě zvládnou., ano výměna je někde kolem 4-5t. Potom nech vymazat adaptabilní chyby převodovky..... pak to lépe řadí


daji se mazat traba v tom carsoftu , nebo je na to treba neco sofistikovanejsiho ?
dik

Napsal: pát 04.09.2009 12:05
od E65DRIVER
Carsoft je uplně nanic.... chce to GT... to ale jen tak někdo nemá...nejlepší je za pár stovek to nechat udělat v BMW..

Napsal: sob 05.09.2009 10:01
od Snejk
nemusi na to byt gt kuli resetu adaptace, to ti udělam taky, sice ne carsoftem ale gt1 na to nepotřebuju :)

Napsal: ned 06.09.2009 13:16
od ELESO
mufin píše:
ELESO píše:Nevím nevím ale není nad praxi. Taky jsem to tu s váma všema řešil,každý mě poslal do někam at se do toho nevrtám a nebo dával svoje rady. Mám steptronic. Neposlechl jsem a dopadl jsem tvrdě.Vypustil jsem z toho hodně hustý olej,tmavě červený až hnědý ale nebyl cítit spáleninou. Koupil jsem nový, castrol(na doporučení zdejších servisáků). A nový filtr,vymenil,dolil to samý co chybělo plus nějáký ztráty při výměně filtru. A ejhle, převodovka začala zlobit, při řazení syčela jak stará hydraulika na bagru, hrůza to poslouchat. Asi málo oleje, ten jsem dolil,že už to odtékalo kontrolním šroubem(při běžícím motoru) Ale převodovka stále syčela. Dal jsem opět víc oleje ale žádná změna. Inu,olej jsem vylil,starý nechal projít přes několik filtrů, vrátil zpět a mám klid!!!Ted se raději objednám u BMW a nechám vyměnit(někde jsem tu četl že to je okolo 4000,-)Raději to udělám takhle protože když jim to bude syčet je to na jejich bedrech to odstranit.


no a v ty prevodovce byla originalni napln ? nebo uz do ni nekdo nalil tan dextron od castrol pred tebou ?

E65DRIVER píše:JJ převodovka je svina... v BMW to určitě zvládnou., ano výměna je někde kolem 4-5t. Potom nech vymazat adaptabilní chyby převodovky..... pak to lépe řadí


daji se mazat traba v tom carsoftu , nebo je na to treba neco sofistikovanejsiho ?
dik


To nezjistím jestli to byla originální náplň,žádný doklady o servisu jsem nedostal a ani nevím jestli se do toho někdo během tech 250000km vrtal,fakt těžko říct. Navíc auto je koupeno v čechách a známe český lidi,šetří se kde se dá:-)Jinak carsoft umí všechno. Četl jsem tu někde že umí i upravovat funkce alarmu, blokaci tv a podobný tak aby neuměl číst a mazat chyby převodovky.

Napsal: ned 06.09.2009 15:13
od Vlasta
Carsoft odblok TV neumí. Aspoň teda ne ta čína, co se tady prodává. Reset chyb almary umí, ale reset adaptačních hodnot je něco jinýho.

Napsal: sob 30.01.2010 15:54
od Peto_185
poradite mi prosim niekto uz som z toho hladania zufaly... poterabujem vediet aky olej ide do automatickej prevodovky mojho bmw E38 725tds rok vyroby 1998.. mam na nej zeleny stitok a oznacenie 5hp18..za vsetky odpovede dakujem

Napsal: sob 30.01.2010 16:55
od 100RM
Peto_185 píše:poradite mi prosim niekto uz som z toho hladania zufaly... poterabujem vediet aky olej ide do automatickej prevodovky mojho bmw E38 725tds rok vyroby 1998.. mam na nej zeleny stitok a oznacenie 5hp18..za vsetky odpovede dakujem


Tak este aj tu ? Ved na SK klube to mas napisane v druhom prispevku, staci sa len lepsie pozret.

Napsal: sob 30.01.2010 17:04
od Peto_185
hh jaj ved uz viem..prenasledujes ma ? :D uz viem ze tam mam dat esso alebo tu nahradu od valvolinu

Napsal: ned 31.01.2010 22:27
od bas2
Nahrada za ten Esso je i nejaky synteticky Mobil ATF...musel by som pohladat presne ktory typ, ale asi vela ich nebude, malo by to byt napisane i na obale ze je to nahrada za ten esso......

Napsal: pon 01.02.2010 08:58
od Birkoff
Zadej do vyhledávače TE-ML 11.pdf. Je to dokument přímo od ZF i se schválenými oleji.