Stránka 3 z 5

Napsal: stř 29.09.2004 16:24
od Zave
Darmon: Ja s tim nic nemam spolecnyho... Ja se to dovedel az nejakou tu dobu po zniceni, tak mi tu nenadavej do mlhoFkaru ze sem se zucastnil liQidace prevodovky... :wink: A navic mlhoFkar nejsem... :wink: :) Nechci se tu s nekym hadat a byt v rozporu!!! :wink:

Napsal: stř 29.09.2004 17:08
od darmon
Zave_M50 píše:Darmon: Ja s tim nic nemam spolecnyho... Ja se to dovedel az nejakou tu dobu po zniceni, tak mi tu nenadavej do mlhoFkaru ze sem se zucastnil liQidace prevodovky... :wink: A navic mlhoFkar nejsem... :wink: :) Nechci se tu s nekym hadat a byt v rozporu!!! :wink:
no tak sorry, mlhovkari :D

Napsal: stř 29.09.2004 21:53
od Zave
darmon píše:
Zave_M50 píše:Darmon: Ja s tim nic nemam spolecnyho... Ja se to dovedel az nejakou tu dobu po zniceni, tak mi tu nenadavej do mlhoFkaru ze sem se zucastnil liQidace prevodovky... :wink: A navic mlhoFkar nejsem... :wink: :) Nechci se tu s nekym hadat a byt v rozporu!!! :wink:
no tak sorry, mlhovkari :D


Fpohode... Nejsem mlhovkar.... :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv 30.09.2004 10:46
od RuDoSh
Zave_M50 píše:
darmon píše:
Zave_M50 píše:Darmon: Ja s tim nic nemam spolecnyho... Ja se to dovedel az nejakou tu dobu po zniceni, tak mi tu nenadavej do mlhoFkaru ze sem se zucastnil liQidace prevodovky... :wink: A navic mlhoFkar nejsem... :wink: :) Nechci se tu s nekym hadat a byt v rozporu!!! :wink:
no tak sorry, mlhovkari :D


Fpohode... Nejsem mlhovkar.... :lol: :lol: :lol:


jsi mi rikal, ze s mlhovkama jezdis po meste, aby jsi vubec neco videl :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv 30.09.2004 16:30
od Ivo
Hoši nechápu proč se k sobě takhle chováte já jsem si párkrát zkusil s mojí 750il hrabat a prostě tam dáš M (manuál) a jedničku a vypneš ASC a vše je v pohodě jelikož při samotném hrabání je u toho 12ti válce 3500otáček takže jediný co ničíš sou gumy :D :D :D no tak co stačí takhle ale znám to jen s 5.0 V12

Napsal: čtv 30.09.2004 16:56
od psena
Ja to porad nechapu, automaty neznam, kluci udelali spatne to ze vytocili motor a praskli tam D, to je znacka pro normalni provoz myslim.
A pokud se to vytoci a da se tam M tak je to v poradku???

Napsal: čtv 30.09.2004 17:15
od darmon
zadny M tam neni, a je spatne tam ve vytoceni narvat jakejkoliv kvalt, ostatne je spatne to i dlouhodobe vytacet na neutral.

Napsal: čtv 30.09.2004 18:59
od psena
Ivo píše:Hoši nechápu proč se k sobě takhle chováte já jsem si párkrát zkusil s mojí 750il hrabat a prostě tam dáš M (manuál) a jedničku a vypneš ASC a vše je v pohodě jelikož při samotném hrabání je u toho 12ti válce 3500otáček takže jediný co ničíš sou gumy :D :D :D no tak co stačí takhle ale znám to jen s 5.0 V12



Aha, takze tohle je 750i v manualu?

Napsal: čtv 30.09.2004 21:59
od Zave
RuDoSh píše:
Zave_M50 píše:
darmon píše:[quote="Zave_M50"]Darmon: Ja s tim nic nemam spolecnyho... Ja se to dovedel az nejakou tu dobu po zniceni, tak mi tu nenadavej do mlhoFkaru ze sem se zucastnil liQidace prevodovky... :wink: A navic mlhoFkar nejsem... :wink: :) Nechci se tu s nekym hadat a byt v rozporu!!! :wink:
no tak sorry, mlhovkari :D


Fpohode... Nejsem mlhovkar.... :lol: :lol: :lol:


jsi mi rikal, ze s mlhovkama jezdis po meste, aby jsi vubec neco videl :lol: :lol: :lol:[/quote]

Nee... S cirou optikou to sviti lip... :lol: Ale asi o 0,1%... :lol: Ale ve meste to je fpoho, ale kdyz se vyjede ven za brno na nejakou tu vokresku... Tak to je hukot... :roll: :D

Napsal: čtv 30.09.2004 22:04
od Fugo
hele u auta s man. převodovkou taky nevytočíš motor na 5 tis a nenarveš tam kvalt přes zuby. Takže u aut. musiš ve volnoběhu dát kvalt a potom teprv přidávat plyn, to M nebo E nebo S jsou jen volby pro režim jak ta převodovka má řadit M- manuální dáváš tam kvalty Ty, S sport vytáčí to kam až to jde a pak řadí další kvalt, E econom.

Napsal: čtv 30.09.2004 22:06
od Fugo
Kdybys chtěl převodovku tak dnes jsem si přivezl z Německa jednu ze 750
najeto 170 000 km a je to samozřejmě 4HP24 tak kdyby byl zájem je za 15tis kč.

Napsal: čtv 30.09.2004 22:08
od RedBaron
Pšeňa: Když jsme jeli spolu, tak jsem měl [S][3], tedy sport režim, kterej točí až 6400 před přeřazením a režim, ve kterým to zařadí maximálně trojku. Když se jede ostřeji, vždycky je tam potom připravenej vhodnej kvalt a když ne, tak kickdown trvá do půl vteřinky. Když jsme potom sjížděli z Hosína přes Borek do ČB, tak jsem potom odřadil na [E][D], aby to řadilo i 4. a 5. stupeň, prostě normální projíždění tam, kde nemá cenu blbnout. Do vytočenýho neutrálu jsem nikdy neřadil.

Manuál byl jen na starším čtyřkvaltu, tady jsou jen volby [S][E][*], tedy sport, ekonomic (běžná jízda) a zimní režim, kdy to zcela vynechává první rychlost a rozjíždí se to na to, co je zařazeno v kulise. Vypadá to složitě, ale je to fakt jednoduchý jak facka.

---

Tommano&spol.: S automatem se dá klidně i blbnout, jenom je největší píčovina to vytočit a mrsknout tam kvalt, jde do hajzlu obložení, a to je naprosto stejný případ jako u spojky v manuálu, schválně zkus kolikrát běžná spojka po sobě vydrží přenést moment přes gumy 235 nebo 255 když dáš plnej a pustíš ji.

Když je tam kvalt, tak to ani na suchým asfaltu nezahrabe ani bez ASC. Stejně tak moje 540iA a stejně tak 750iA mýho mechanika, natož 735iA mýho táty. Jasně, jde tomu pomoct nakopnutím brzdou, čímž se odlehčí zadek a prokluz umožní nebo prostě zatočit předek a utrhne se to taky, když je na to místo nebo trocha písečku pod kolem taky udělá své.

Přiznám se, že jsem žádný kolečka se svým autem nedělal a asi ani dělat nebudu, je to volovina. U 635CSi když jsem potřeboval odněkud rychle vypadnout opačným směrem, tak jsem dal plnej, pustil spojku, otočila se na pětníku a zmizela do opačnýho směru, jenže dělal jsem to jen když to mělo smysl a byl manuál a samosvor, což je na tyhle věci trochu líp konstruovaný.

Abys měl představu, kolik to bude stát, tak když jsme kupovali kompletní sadu na ZF4HP22 v 735iA, tzn. lamely, o-kroužky, ložiska, repase měniče a práce, stálo to 32 tisíc Kč.

Jenom bych někde nerad poslouchal, že automat se pořád sere, jak to někteří rádi prohlašují, protože s touhle převodovkou můj mechanik najezdil 2x200 tisíc kilometrů s károu a dalším autem na ní ze Švajcu, a to je na ní sakra jiná zátěž než si jen tak jezdit. Jenom se musí vědět, jak ji používat a čeho se vyvarovat.

Mrzí mě, že ti to tak dopadlo, ale aspoň bude zkušenost do budoucna. Takže přeju hodně štěstí, málo utracených peněz a brzo si zase hovět v kůži za volantem. :?

Napsal: čtv 30.09.2004 22:30
od psena
Jo jasne, vim ze jsi do otacek neradil...
takze pokud tam mas 3 tak tam muzes dat za jizdy D a stejne tak muzes dat 3 kdyz pred tim jedes na D?
No asi ano, uz to zacinam chapat, to vis zajima me to, tva kara me porad nedava spat.... :D

Napsal: čtv 30.09.2004 22:38
od Zave
psena píše:Jo jasne, vim ze jsi do otacek neradil...
takze pokud tam mas 3 tak tam muzes dat za jizdy D a stejne tak muzes dat 3 kdyz pred tim jedes na D?
No asi ano, uz to zacinam chapat, to vis zajima me to, tva kara me porad nedava spat.... :D


Jojo... To je strojovna... :lol: Uz se tesim, az me sveze MAd-Max... :wink: Sem na to moooc zvedavej, protoze jak me v tom sveze, tak uz nebudu chtit nic jinyho... :wink: Se znam... :lol:

Napsal: čtv 30.09.2004 22:38
od RedBaron
psena píše:Jo jasne, vim ze jsi do otacek neradil...
takze pokud tam mas 3 tak tam muzes dat za jizdy D a stejne tak muzes dat 3 kdyz pred tim jedes na D?
No asi ano, uz to zacinam chapat, to vis zajima me to, tva kara me porad nedava spat.... :D


psena: Přesně tak, za jízdy můžeš dávat cokoli mezi kvalty. Dokonce když ve 160ti dáš dvojku, tak ti do nedovolí dokud otáčky neslezou pod těch 6400 kvůli přetočení. Vyřazení na neutrál prý podle bývalého majitele nevadí a stejně tak by už měla být ohlídaná zpátečka a parkovačka při jízdě vpřed, to každopádně nevím, protože ani jedno jsem mimo stání zařadit nezkoušel a ani nebudu, vždycky jenom mezi kvalty.

V sobotu odjíždím na Costa Bravu a zatím nechávám vyměnit olej a filtr v automatu u Bychla ve Vestci, doživotní náplni nevěřím ani za mák a převodovka při přeřazení na čtyřku malinko cukne, takže uvidíme, jestli jí to pomůže. Když jsem o tom cuknutí říkal mechanikovi, tak se mi tlemil, co hledám u jedenáctiletýho auta za vychytávky, že to skoro necejtil :)

Napsal: pát 01.10.2004 10:55
od darmon
dozivotni rovna se 80-160tisic dle vyrobce almary :)
mimochodem P za jizdy jsem zkusil, ty zamky jsou osetreny na to.

Napsal: sob 02.10.2004 16:39
od TOMMANO_V12
RedBaron píše:Pšeňa: Když jsme jeli spolu, tak jsem měl [S][3], tedy sport režim, kterej točí až 6400 před přeřazením a režim, ve kterým to zařadí maximálně trojku. Když se jede ostřeji, vždycky je tam potom připravenej vhodnej kvalt a když ne, tak kickdown trvá do půl vteřinky. Když jsme potom sjížděli z Hosína přes Borek do ČB, tak jsem potom odřadil na [E][D], aby to řadilo i 4. a 5. stupeň, prostě normální projíždění tam, kde nemá cenu blbnout. Do vytočenýho neutrálu jsem nikdy neřadil.

Manuál byl jen na starším čtyřkvaltu, tady jsou jen volby [S][E][*], tedy sport, ekonomic (běžná jízda) a zimní režim, kdy to zcela vynechává první rychlost a rozjíždí se to na to, co je zařazeno v kulise. Vypadá to složitě, ale je to fakt jednoduchý jak facka.

---

Tommano&spol.: S automatem se dá klidně i blbnout, jenom je největší píčovina to vytočit a mrsknout tam kvalt, jde do hajzlu obložení, a to je naprosto stejný případ jako u spojky v manuálu, schválně zkus kolikrát běžná spojka po sobě vydrží přenést moment přes gumy 235 nebo 255 když dáš plnej a pustíš ji.

Když je tam kvalt, tak to ani na suchým asfaltu nezahrabe ani bez ASC. Stejně tak moje 540iA a stejně tak 750iA mýho mechanika, natož 735iA mýho táty. Jasně, jde tomu pomoct nakopnutím brzdou, čímž se odlehčí zadek a prokluz umožní nebo prostě zatočit předek a utrhne se to taky, když je na to místo nebo trocha písečku pod kolem taky udělá své.

Přiznám se, že jsem žádný kolečka se svým autem nedělal a asi ani dělat nebudu, je to volovina. U 635CSi když jsem potřeboval odněkud rychle vypadnout opačným směrem, tak jsem dal plnej, pustil spojku, otočila se na pětníku a zmizela do opačnýho směru, jenže dělal jsem to jen když to mělo smysl a byl manuál a samosvor, což je na tyhle věci trochu líp konstruovaný.

Abys měl představu, kolik to bude stát, tak když jsme kupovali kompletní sadu na ZF4HP22 v 735iA, tzn. lamely, o-kroužky, ložiska, repase měniče a práce, stálo to 32 tisíc Kč.

Jenom bych někde nerad poslouchal, že automat se pořád sere, jak to někteří rádi prohlašují, protože s touhle převodovkou můj mechanik najezdil 2x200 tisíc kilometrů s károu a dalším autem na ní ze Švajcu, a to je na ní sakra jiná zátěž než si jen tak jezdit. Jenom se musí vědět, jak ji používat a čeho se vyvarovat.

Mrzí mě, že ti to tak dopadlo, ale aspoň bude zkušenost do budoucna. Takže přeju hodně štěstí, málo utracených peněz a brzo si zase hovět v kůži za volantem. :?

JJJ... Diky za rady a info o automatu, doufam, ze jiz brzy budu jezdit.... :wink:

Napsal: sob 02.10.2004 20:37
od Anonymous
Fandím ti at už brzo vyjedeš :wink: ale rád bych viděl foto a asi nebudu sám .Dík at už to tady je :wink: :wink: :wink:

Napsal: sob 02.10.2004 20:38
od Zave
jedno v male podobe ma u nicku... Ale chtelo by to velkou foto... :wink:

Napsal: ned 10.10.2004 16:00
od TOMMANO_V12
Nevite nekdo nahodou co se mohlo v te prevodovce posrat, tim nasim zachazenim??? Neni to nahodou jen menic, ta babovka se zlutejma lopatkama na obrazku - tam by meli byt ty lamely co se pravdepodobne spalily ne?? Bo je neco i v samotne almare..