Stránka 3 z 4

Napsal: stř 04.07.2012 15:56
od vlastnemec
No pěknou sedmu kolem roku 02 až 04 v pěkné výbavě kolem 200tis seženeš a LPG je 40tis, jsou to auta které nikdo nechce a proto jsou šíleně pod cenou.

Napsal: stř 04.07.2012 16:07
od HaryXXL
vlastnemec píše:No pěknou sedmu kolem roku 02 až 04 v pěkné výbavě kolem 200tis seženeš a LPG je 40tis, jsou to auta které nikdo nechce a proto jsou šíleně pod cenou.


Tam bych se bál hodně té elektriky, bude se to s***, zkus třeba Snejka na ty V8, chce to někoho, kdo tomu fakt rozumí, zkušenýho BMW automechanika.

Když se podělá motor 4.6is, bude to taky majlant, moc jich totiž není k sehnání.

Napsal: stř 04.07.2012 17:54
od vlastnemec
To máš úplně jedno vše to jsou pojízdné temelíny.

Napsal: stř 04.07.2012 21:47
od DDT
vlastnemec píše:No pěknou sedmu kolem roku 02 až 04 v pěkné výbavě kolem 200tis seženeš a LPG je 40tis, jsou to auta které nikdo nechce a proto jsou šíleně pod cenou.
tohle je všeobecně rozšířená fáma. Najdi pěknou a vybavenou za 200, i za 300 jich bude jen pár.

Napsal: stř 04.07.2012 23:37
od vlastnemec
Ony jsou to strach nemám jen se mrkni na net a když už se prodává půl roku tak jde cena dolů a to ne proto že to auto je v prdeli, ale proto že to nikdo nechce kvůli předsudkům, že to moc žere, moc stojí servis,... a ve finále když vytáhneš hotové peníze na stůl tak dost velkou částku sklepneš dolů.

_________________
- e53 3.0d -
- koktávka RS -

Napsal: čtv 05.07.2012 01:15
od Zugy
Ma prosim nekdo cislo aji na snejka?s jaraxem jsem uz mluvil..vzhledem ktomu..ze se lisi moc nazoru,jich potrebuju jeste vic..zacinam tu mit strach... to vypada ze budu chodit pesky radsi 8)

Napsal: čtv 05.07.2012 09:10
od vlastnemec
Ahoj tak to nemůžu sloužit, zkus mu napsat, ale JaraX číslo určitě má. Co Ti řekl, osobně by mě to taky zajímalo, jelikož kamarád mi volal jestli o tom autě něco nevím, že se mu líbí.

Napsal: čtv 05.07.2012 09:20
od Zugy
8) ze 7er ma dynamik drive a ze fordem obloukem a ze motor je prospikovany napravou a kdyz ho menis tak rozdelas cele auto.. ale ja nechci kupovat auto abych menil motor hned,tak nevim.. je velky bmw vzdelanec,ale trochu mi prijde zaujatyna ty 7my..;-) ja bych si to predstavoval jak s mou e36.. uz ma 240k km.. ja na ni najel 90k..menil jsem jen oleje a svicky..samozrejme na podvozku porad neco, ale to nejsou takove polozky... mechanika samozrejme mam dobreho;-)

Napsal: čtv 05.07.2012 09:34
od Zugy
pode jaraxe jsou naklady na x5 ohodne mensi nez na s-maxe 2008.. podle harryxxl zase naopak... me vlastne zajima ten motor...vim ze x5 jsou dobra auta.. jen resim.. jestli se ty 4.6 serou nebo ne.. alpiny byli dycky drahe :?
jenomze u koho se pak budu radit na servis motoru,kdyzby neco..kdyz tady to nikdo moc nezna.. na origo servis nemam..

Napsal: čtv 05.07.2012 10:27
od vlastnemec
NO TAK TEĎ JSEM SE BAVIL S KARÁDEM, TAK 4.6 JE VLASTNĚ PŘEDĚLANÝ MOTOR 4.4 ALPINOU, MĚL TO BÝT VRCHOL ŘADY PROTO ŠLO BMW TOUTO CESTOU, POSLÉZE 4.8IS, BOHUŽEL NEVÍ JAK, URČITĚ BUDE PŘEVRTANÝ, JELIKOŽ MÁ VĚTŠÍ OBJEM, ALE DÁL FAKT NEVÍ, CO SE TÝČE ŽE PŮJDE DO PRDELE NEMŮŽE ŘÍCT, TO MŮŽE KAŽDEJ, JESTLI JE TO R6 NEBO V8 V JAKÉMKOLIV OBJEMU. ŘEKNU TO ASI TAKHLE POKUD SE TI AUTO LÍBÍ A ZAJEĎ SEM, PROHLÍDNI SI HO, VEM SERVISÁKA AŤ SE TAKY MRKNE A HLAVNĚ DIAGNOSTIKU, POKUD BUDE TOTO VŠE OK, NEVIDÍM PROBLÉM TO KOUPIT.

JO PŘEVODOVKA JE ZF ALE 5st, POKUD JSEM TO V PŘEDCHOZÍCH PŘÍSPĚVCÍCH SKONIL, PRÝ MÁ V TÉTO KOMBINACI LEPŠÍ ODEZVU NEŽ 6st. V 4.8is.

Napsal: čtv 05.07.2012 11:12
od Zugy
Torikam taky.. ale mam bubaky v hlave..znas to :-D proto patram

Napsal: čtv 05.07.2012 11:44
od HaryXXL
Zugy píše:pode jaraxe jsou naklady na x5 ohodne mensi nez na s-maxe 2008.. podle harryxxl zase naopak... me vlastne zajima ten motor...vim ze x5 jsou dobra auta.. jen resim.. jestli se ty 4.6 serou nebo ne.. alpiny byli dycky drahe :?
jenomze u koho se pak budu radit na servis motoru,kdyzby neco..kdyz tady to nikdo moc nezna.. na origo servis nemam..


Tak tím si teda jistý nejsem. Zkusím to takhle.

a) Má Ford 20" kola? Nemá, gumy budou na BMW tudíž dražší a vzhledem k váze vozu se budou sjíždět i více než u Forda. Mrkni na internet, kolik stojí obutí na 20" kola - letní i zimní, za 18" kola je také slušný ranec.
b) Má Ford 5 litrový motor, který bude více papat? Nemá, čili spotřeba bude u BMW vyšší (naštěstí to řeší LPG).
c) Havarijní pojistka na BMW vs Ford? Tak tady nevím, to může být klidně plichta, u BMW bych si klidně připravil s velkým bonusem mezi 20 až 40 000,- Kč/rok, u nového Fordíka ta částka může být obdobná, nebo nižší.
d) Cena dílů Ford vs BMW? To vyjde cca také nastejno. Existuje druhovýroba, kde seženeš některé díly laciněji než originální atd.
e) Má Ford automatickou převodovku? Nemusí asi mít, BMW ji má v iSu vždy, takže může přijít repas, na což je dobré se připravit (v případě Forda, který ji bude mít též, tak to platí také)
f) Servis BMW vs Ford? Beru to tak, že s tím autem budeš mít něco, na co tvůj dvorní automechanik nebude moct přijít a ty to budeš muset odvézt do autorizovaného BMW servisu. Pak může být servis BMW klidně mnohem dražší než u Fordu - ale je to podle normohodin, nehledě na to, kdo umí tady v ČR servisovat motor s takovýmhle obsahem, když se nedejbože na něm něco vážného stane. Ale to už moc straším. :)

Možná bych ještě pár bodů našel, názor si musíš udělat sám, zda servisovat X5 ne Smax či Mondeo vyjde nastejno. Může a nemusí. Klidně se Ti může stát, že budeš měnit jenom olej, svíčky, destičky, kotouče, nějakou vodní pumpu a auto bude jezdit skoro bezúdržbově (to platí jak pro Forda, tak i BMW).

Jsi-li s tímhle vším smířen, není co řešit, ber diagnostiku, BMW automechanika a jeď pro ní. :)

Napsal: čtv 05.07.2012 12:02
od HaryXXL
Zugy píše:pode jaraxe jsou naklady na x5 ohodne mensi nez na s-maxe 2008.. podle harryxxl zase naopak... me vlastne zajima ten motor...vim ze x5 jsou dobra auta.. jen resim.. jestli se ty 4.6 serou nebo ne.. alpiny byli dycky drahe :?
jenomze u koho se pak budu radit na servis motoru,kdyzby neco..kdyz tady to nikdo moc nezna.. na origo servis nemam..


Co se týče motoru, tak jsem našel zajímavý dokument především o 4.8 is (ale je tam pro srovnání i 4.4i a 4.6is) v němčině v PDF formátu. Pro zajímavost se podívej, snad umíš trošku německy, popř. zkopíruj vždy část textu a dej to do translate.google.com

http://www.x5-sport.de/wp-content/uploa ... -motor.pdf

Tady je motoristický článek v němčině přímo o 4.6is:

http://www.x5-sport.de/wp-content/uploa ... 032002.pdf

nebo

http://www.x5-sport.de/wp-content/uploa ... s72002.pdf

Napsal: čtv 05.07.2012 12:20
od Zugy
Dik..to dava smysl..vim ze se muze posrat kazde auto..ale u nekterych vis co nemas kupovat protozeje tovyhlasene ze je poruchove..a nebo ze je dobre..samozrejme se ti muze posrat i to nejspolehlivejsi,ale je to mensi pravdepodobnost..a je logicke kdyz vim ze 2.0 tdi je na pi... tak se nanej ani nepojedu podivat :-) nazor na auto zhruba mam..jen nevim jestli sou ty motory drzaky a nebo je to jak m5 e39...ze do motoru sypes 100k rocne...jinak dik za pekny popis...vazim si vasich rad ;-)

Napsal: čtv 05.07.2012 12:29
od Zugy
Jeste me tak napadlo jrstli nekdo vite jak je to s lpg v zahr..? Kdyz u nas je italsky system jestli treba natankuju v nemecku kdyz maj holandsky a tak..dik

Napsal: čtv 05.07.2012 12:49
od vlastnemec
LPG je všude stejný na tankování, já mám italský s řídící jednotkou od stag300 to jsou poláci, toto je kombinace kterou vidím nejčastěji a všude bez problémů. Viděl jsem dokonce 760 e38 se dvěma řídícíma jednotkama jelikož jedna jednotka veme max. 8V. Systémy se dělí podle toho kde to vyrobí Italové a |Holanďané jsou na tom nejlépe, princip je stejný akorát cenu dělá kvalita a značka. Pak jsou vyjímky, že třeba na autě z holandska je systém na který u nás neseženeš diagnostiku, ale to jsou vyjímky.

Napsal: čtv 05.07.2012 15:07
od HaryXXL
Zugy píše:Dik..to dava smysl..vim ze se muze posrat kazde auto..ale u nekterych vis co nemas kupovat protozeje tovyhlasene ze je poruchove..a nebo ze je dobre..samozrejme se ti muze posrat i to nejspolehlivejsi,ale je to mensi pravdepodobnost..a je logicke kdyz vim ze 2.0 tdi je na pi... tak se nanej ani nepojedu podivat :-) nazor na auto zhruba mam..jen nevim jestli sou ty motory drzaky a nebo je to jak m5 e39...ze do motoru sypes 100k rocne...jinak dik za pekny popis...vazim si vasich rad ;-)


Trošku jsem o tom přemýšel. No, on v té 4.6is, resp. 4.8is právě že bude vlastně asi interiér převzatý ze staré M5. Jak jsem se dočetl, jeden z mnoha důvodů, proč vlastně později vyvinuly ještě silnější verzi než byla 4.6is, byl ten, že 4.6is moc žrala, zákazníkům se to moc nelíbilo, proto také přišel místo 5stupňového automatu 6stupňový od ZF, díky čemuž se snížila spotřeba. Přibydul nový systém X-drive, zvýšil se ještě nepatrně výkon motoru, světla ve stylu Angel Eyes atd. Facelift prostě vypadá lépe, o tom není pochyb, a nabízí zajímavá vylepšení.

Celkově vzato, je to vlastně předchůdce X5 M/X6 M. Motor byl převzat z Alpiny E39 B10 4.6, M-ko to nedostalo do názvu jen z toho důvodu, že to mělo pouze automatickou převodovku. Jinak sportovní podvozek je M-kový, volant je M-kový, plasty - exteriér vozu, jako jsou nárazníky, ty jsou také M-kové, vyráběl se pouze v několika barvách - myslím, že v bílé, černé, modré (Le Mans a ještě jedna modrá), červené Imola Red, šedé a stříbrné atd.

Když tedy k tomu budeš přistupovat jako k M5 E39, myslím, že tě nemůže nic překvapit, prostě klidně tě tam může potkat oprava za 100 000,- Kč/ročně, jak píšeš, je to taková malá kasička na peníze. Nemám zkušenost, že by se do těchto aut "sypalo" tolik peněz ročně, prostě to nevím, každopádně zeptal bych se více lidí, kteří tuto motorizaci mají (myslím starou M5 E39). Ty ti řeknou konkrétně, jak je to s výdrží toho motoru, jestli tam neodchází Valvetronic apod., protože z toho motoru se vycházelo. Zjisti tedy informace od lidí, co mají staré M5 a budeš zase o něco dál, pak dej vědět ale, co ti řekli, protože nás to bude asi také zajímat. :) Určitě je tady také fórum přímo na ty M-auta, stačí se jen podívat. Na druhou stranu, kdyby sis povídal, že tohle se může podělat a zase tohle, tak by sis dnes nemohl koupit vůbec nic, každá věc má své chyby, a pokud ti kolegové, co mají staré M5 řeknou, že se to dá utáhnout, klidně bych do toho šel, a pokud ne, musíš si vybrat stejné nebo jiné auto s jinou motorizací. :)

Napsal: čtv 05.07.2012 15:08
od HaryXXL
HaryXXL píše:
Zugy píše:Dik..to dava smysl..vim ze se muze posrat kazde auto..ale u nekterych vis co nemas kupovat protozeje tovyhlasene ze je poruchove..a nebo ze je dobre..samozrejme se ti muze posrat i to nejspolehlivejsi,ale je to mensi pravdepodobnost..a je logicke kdyz vim ze 2.0 tdi je na pi... tak se nanej ani nepojedu podivat :-) nazor na auto zhruba mam..jen nevim jestli sou ty motory drzaky a nebo je to jak m5 e39...ze do motoru sypes 100k rocne...jinak dik za pekny popis...vazim si vasich rad ;-)


Trošku jsem o tom přemýšel. No, on v té 4.6is, resp. 4.8is právě že bude vlastně asi interiér převzatý ze staré M5. Jak jsem se dočetl, jeden z mnoha důvodů, proč vlastně později vyvinuly ještě silnější verzi než byla 4.6is, byl ten, že 4.6is moc žrala, zákazníkům se to moc nelíbilo, proto také přišel místo 5stupňového automatu 6stupňový od ZF, díky čemuž se snížila spotřeba. Přibydul nový systém X-drive, zvýšil se ještě nepatrně výkon motoru, světla ve stylu Angel Eyes atd. Facelift prostě vypadá lépe, o tom není pochyb, a nabízí zajímavá vylepšení.

Celkově vzato, je to vlastně předchůdce X5 M/X6 M. Motor byl převzat z Alpiny E39 B10 4.6, M-ko to nedostalo do názvu jen z toho důvodu, že to mělo pouze automatickou převodovku. Jinak sportovní podvozek je M-kový, volant je M-kový, plasty - exteriér vozu, jako jsou nárazníky, ty jsou také M-kové, vyráběl se pouze v několika barvách - myslím, že v bílé, černé, modré (Le Mans a ještě jedna modrá), červené Imola Red, šedé a stříbrné.

Když tedy k tomu budeš přistupovat jako k M5 E39, myslím, že tě nemůže nic překvapit, prostě klidně tě tam může potkat oprava za 100 000,- Kč/ročně, jak píšeš, je to taková malá kasička na peníze. Nemám zkušenost, že by se do těchto aut "sypalo" tolik peněz ročně, prostě to nevím, každopádně zeptal bych se více lidí, kteří tuto motorizaci mají (myslím starou M5 E39). Ty ti řeknou konkrétně, jak je to s výdrží toho motoru, jestli tam neodchází Valvetronic apod., protože z toho motoru se vycházelo. Zjisti tedy informace od lidí, co mají staré M5 a budeš zase o něco dál, pak dej vědět ale, co ti řekli, protože nás to bude asi také zajímat. :) Určitě je tady také fórum přímo na ty M-auta, stačí se jen podívat. Na druhou stranu, kdyby sis povídal, že tohle se může podělat a zase tohle, tak by sis dnes nemohl koupit vůbec nic, každá věc má své chyby, a pokud ti kolegové, co mají staré M5 řeknou, že se to dá utáhnout, klidně bych do toho šel, a pokud ne, musíš si vybrat stejné nebo jiné auto s jinou motorizací. :)

Napsal: čtv 05.07.2012 16:05
od HaryXXL
Sorry za dvojnásobný příspěvek, místo upravit jsem dal citovat a je to tu dvakrát, ten druhý je ale změněný - malinko. To tady neexistuje možnost ten příspěvek vymazat samostatně, když jsem autor nebo to prostě dneska nějak nevidím :)

Napsal: čtv 05.07.2012 18:37
od Zugy
No 4.6 ma taky xdrive.. m5 vychazi z 540 4.4..a m5 forum uz sem studoval....motory sice vydrzi..ale musis donej sypat rocne kolem 100k..a takove auto teda nechcu..zvazuju jestli utahnu x5 ..a jestli je to neco jako mpower..tak to ne..tak bohaty nejsu..nekradu :-(