Stránka 3 z 4

Napsal: úte 08.03.2011 09:41
od pavouk007
Díky za pomoc.
Asi jsem "jouda", ale jel jsem to znova projet a slečna v bazaru mi řekla, že jí mechanik upozornil na "rachtání" rezervy, která není u X5 napevno přidělaná. Tak jsem jí vyndal a je to ok.
Manželce jsem to večer přednesl jako překvápko a narazil jsem.
Prý to moc dráždí lidi. Chápu, ale je to o půlku levnější než jetá Oktávka.
Teď má Scenica, auto super, ale pes se nevejde do kufru a ten interiér je hrozně poznamenaný. Jezdí se psem do lesů atd.
Co je lepší než BMW X5. Ach jo. Ta česká povaha (myslím okolí).

Napsal: úte 08.03.2011 22:17
od IvetaX5
Já měl teda rezervu přidělanou ( než jsem tam dal nádrž na LPG). Měl jsem takovej šroub z krytu kompresoru od niva.

Na ty lidi si zvykne :-)
OT:Posledně jsem kupoval baterku do auta, chlápek mi vychvaloval jednu, že je dobrá, do té doby než jsem řek, že je to do X5. Rázem otočil a snažil se mi nacpat to nejdražší na krámu. Prostě lidi nechápou, že jsi za to auto položil stejně jako za nějakou tuctovou octavii.

Napsal: stř 09.03.2011 09:51
od pavouk007
To je přesný.
Trochu povolila a jdem se na něj kouknout spolu. Má už jenom technické otázky a jednu zásadní. Asi se nám nevejde se zklopeným zadkem na zahradu a přitom mít zavřenou branku. Taky tvrdí, že bude mít problém lovit v zadní části kufru tašky. Měří 165cm a má asi pravdu. No uvidíme.
Otevřu ještě jedno téma, ale když už si píšeme, tak se zeptám na rádio. Je to verze bez navigace a panel od rádia má nečitelný displej. Je to stejná vada u všech co jsem viděl a mají to Range Rovery, kde je úplně stejný panel. Netušíš co s tím?

Napsal: stř 09.03.2011 11:30
od ajfel
ma pravdu,do kufru dozadu nedosahne, aniz by se neoprela o sklopene viko ... (moje zena meri zhruba stejne) ...

nicmene - auto neni dlouhe a je kratsi nez vetsina kombiku/sedanu. takze argument s delkou podle me neni spravny ...

a kufr v x5 neni nijak zvlast velky .. :)

petr

Napsal: stř 09.03.2011 13:12
od pavouk007
Díik. Snad to projde.

Napsal: stř 09.03.2011 23:38
od pavouk007
Tak vše ok.
Manželka svolila, teď už jen dodělat park pilota. Na zahradě to bude těsný.
Díky všem za rady s podvozkem. Jdu kouknout zda někdo řeší to rádio.

Napsal: stř 16.03.2011 15:45
od vlastnemec
Ahoj všichni, tak jsme si s manželkou udělali radost a pořídili si X5 2004 3.0d, akorát teď nevím jestli z toho nebudeme nešťastní.

Nejspíš se vtom někdo hrabal a nebo servis dělal nějaký vůl. Zzačal svítit selfleve..., nejdou parkovací senzory, a teď to vyhodilo že nejde xDrive ABS,... . Auto je nakloněný na pravou stranu, je to Sportpacket takže měchy i v předu.

Je možný že podvozek byl dofouknut přez diagnostiku a když jsem šel po pojistkách kvůli rádiu tak se to zesralo.

Prosím má někdo nějakou zkušenost, nebo kolik si mám asi přibližně připravit peněz na servis a hlavně kde, jsme ze Severní moravy a teď není moc peněz, všechno spolikala koupě auta.

Díky moc za rady Vlastik

Napsal: stř 16.03.2011 21:37
od pran22
jo bmw servis neni sranda sam vim mam x5 a docela to papa penize na servisu za rok sem doni nacpal uz 100 tacu ale co zas je to svezeni co ja vim tak u mechu se vždy mnení oba bud předek a nebo zadek najednou

Napsal: pát 18.03.2011 19:31
od IvetaX5
Začni diagnostikou a uvidíš, odhad ceny není asi možný, může to být nějáká kravina za pár korun nebo vysypeš pár desítek tisíc. Sázel bych na nějaké potíže na kabelech. Na mém autě všechny takovéhle potíže pramenily z uhnilejch drátů nebo zofidovanejch svorkovnic. Dle mého názoru všechno může souviset s tím podvozkem ( teda kromně parkovacích senzorů). Po chybě auto vyhodnotí špatně nějaké senzory a odpojí další věci, které nějakým způsobem používají data ze senzoru, nebo protože to může ovlivnit jízdní vlastnosti. U parkovacích senzorů je nejspíš přerušenej drát nebo vadný čidlo. Aktivuj parkovací senzory a poslouchej kterej "netiká" nebo tiká slabě.

Napsal: pát 18.03.2011 20:14
od Full5er
Sorry za OT: Stejně je to nahovno, že takhle relativně "nový" auto, ještě jak se říká "luxusní", je v servisu častěji než daleko starší káry. A hlavně za obrovský rance peněz :roll:
100t ročně za servis x5? 8O
? Majitelé : Kolik dělají průměrné;nutné;roční náklady na m3 (e36-e46), popř. m5 ?

Napsal: sob 19.03.2011 00:21
od pran22
hodina prace v inveltu je 2200 kč na bmw x5 a ver že oni nikam nespechaji a jsou to klasicky vyměnaři mení a ono to neco je z toho co měnily a pak ty plat jako vuz krasny a super jen ty naklady na servis mě niči

Napsal: pon 21.03.2011 11:36
od ajfel
Full5er píše:Sorry za OT: Stejně je to nahovno, že takhle relativně "nový" auto, ještě jak se říká "luxusní", je v servisu častěji než daleko starší káry. A hlavně za obrovský rance peněz :roll:
100t ročně za servis x5? 8O
? Majitelé : Kolik dělají průměrné;nutné;roční náklady na m3 (e36-e46), popř. m5 ?


ono je rozdil - udrzovat auto nejak v provozu nebo se o nej fakt starat .. :)
a ver tomu, ze M5 bys doma urcite mit nechtel :)
a X5 je taky hodne luxusni vozitko ... a servis neco stoji ..
co chces u auta s porizovackou par milionu? proste dily nejsou zadarmo ...

Napsal: pát 25.03.2011 14:13
od farel
Nemáš tu X5 náhodou černou?V úterý jsem u známýho v servisu v BR. řešil přesně to samý,na diagnostice jsem všechny závady vymazal,ale je tam mechanická závada na P.P. měchu,takže ta diag.chyba je tam zase.
Ps.Jestli chceš napiš SZ

Napsal: čtv 28.07.2011 23:24
od Kadlik
vlastnemec píše:Nejspíš se vtom někdo hrabal a nebo servis dělal nějaký vůl. Zzačal svítit selfleve..., nejdou parkovací senzory, a teď to vyhodilo že nejde xDrive ABS,... . Auto je nakloněný na pravou stranu, je to Sportpacket takže měchy i v předu.


Sportpaket přeci neznamená, že nivo je i vpředu?! Nebo snad ano?

Mám 2003, Sportpaket a vpředu měchy nejsou - nemám tam u volantu nastavení světlé výšky!

Jak je to?

Podařilo se Vám nakonec zjistit čím to bylo ta chyba? Dneska se mi poprvé rozsvítila ta selflevel chyba, po vypnutí a nastartování to zmizelo a od té doby se neobjevilo. Tak budu doufat...

Napsal: stř 03.08.2011 03:35
od JackWhite
vlastnemec-opravdu nejlepší řešení dát všechny prachy za auto a pak nemít na servis :roll: A ještě se ptát kam to dát spravit,co třeba do BMW?řekl bych,že je to logický a připrav si minimálně padesát

Napsal: stř 03.08.2011 08:37
od Kadlik
Zapomeň na BMW servis... To je jako bych si já s přítelkyní otevřel servis a začal tam i pracovat! Z mojí zkušenosti umí jen měnit věci za nové a to ještě ty špatné a ty ti navíc naúčtují... Považuju to za drzost největšího kalibru!

Do BMW servisu pojedu jedině pokud budu vědět čím to je a řeknu jim že vymění jen to a pokud něco jiného, tak že to nedostanou proplaceno. A to že do toho servisu pojedu, bude jen kvůli servisní historii auta vzhledem k dalšímu prodeji, jinak bych tam ani nepáchl.

Na E46 nezjistili proč špatně spaluje, na E53 nezjistili co tam mlátí při rozjezdu a na E92 nezjistili proč cuká v nízkých otáčkách.

Bavím se o pražských autorizovaných servisech a i ACR auto v ČB.

Pokud někdo máte dobrou zkušenost, tak jste narazili náhodou na dobrého mechanika/diagnostika, který už si mezitím otevřel vlastní servis někde za rohem...

Napsal: stř 03.08.2011 21:44
od IvetaX5
sportpaket nemá s měchama vepředu nic společného. Pokud jsou měchy i vepředu tak si někdo připlatil celej vzduchovej podvozek.
Měchy jenom vzadu slouží pouze k vyrovnání světlé výšky vozu, tzn. pokud auto naložíš až po střechu tak výška podvozku zůstane stejná.

zatím jsem nivo nevyřešil, ale už jsem blízko :-) podařilo se mi dostat řídící jednotku zpod nádrže na LPG, teď se ještě vrhnout na proměření kabelů, pokud budou OK tak je v kaši řídící jednotka. tu jsem viděl na ebay v přepočtu za cca 1200Kč 8)

Napsal: ned 07.08.2011 20:50
od vlastnemec
Ahoj, tak pěkně popořádku:

Pro JackWhite: Nevím jak jsi ty kupuješ auta, ale je vždy celkem velkej výdaj, prachy na opravu jsou, ale u tohohle jsem neměl představu jestli 10tis nebo 100tis to už by byl celkem průser. A když jsem utoho tak v BMW by to stálo těch necelejch 100 takhle komplet necelých 40tis. Tak je asi někde chyba když ti různý bmw prodávaj díly za různý ceny.

Pro Kadlik: Omlouvám se moje chyba sportpakket nemá s nivem nic společného, špatně jsem to pochopil a poslal dál.

Co se týče problému je vyřešen ato zapomocí tady Farela s diagnostikou, Wincent dodal díly se slevou místo obvyklé ceny 18.100,- za jeden měch s tlumičem 15tis. a dobrého servisáka, který je líp vybaven jak BMW, které má origo diagnostiku.

Problém byl že ucházel jeden měch když se vyměnil praskul druhý, ale nakonec jsme přišli že asi prvotní příčina hlášky self level byla špatné čidla které posílala špatné hodnoty. Tedy celkem dva tlumiče s měchem po 15tis plus dvě čidla po 1.400,-a práce necelých 40tis kamarád se ptal v BMW kam jezdí a bylo mu řečeno ať si připraví minymálně 80tis když to budou jen měchy.

Auto jezdí perfektně teď jsme dojeli s Itálie a požitek s jízdy se nedá popsat.

Pro Ivetax5: všechny ty čidla jsou v pohodě u měto diagnostika neukázala je dávali špatný hodnoty až je vyhodili a proměřili zjistili že jsou kaput zkus ještě tohle.

Napsal: úte 09.08.2011 18:49
od IvetaX5
Mě diagnostika to špatné čidlo hlásí a po výměně za nové to nepomohlo :-(. Nejspíš to bude tou řídící jednotkou.

Napsal: ned 13.05.2012 16:43
od Renda1966
Flex píše:
Killca píše:odpojit baterku, pripadne jeste v kufru pod kobercem je jednotka radia atd, tak zkusit odpojit, pripadne vyndat u nej pojistky a zjistit, zda neni nejaka rupla

kdyz nic, tak je to treba jen v tlacitku ovladani radia, jemne ho zkus pritlacit do radia (ale ne mackat) a pak tocit, obcas je uz v pikacu, tak to jinak nejde


Prošel sem pojistky jako prvni nejrychlejsi vec , zadna praskla ale po vyndani a zandani , radio a palubka opet funguji ale vratila se blikajici chyba neaktivni podvozek :DDD


Které pojistky se týkají podvozku. Dnes se mi také objevila chyba Selflevel... Než pojedu někam na diago, nepomohla by odpojit na chvíli baterka? Prý se to předchozímu majiteli občas objevovalo od nového auto a zase to zhaslo. A kam zajet kolem Prahy10 na diago? (rychle, levně, dobře :-)))