Stránka 3 z 4

Napsal: pát 10.06.2011 01:57
od Hyena
ThomasW201 píše:Mereni vykonu kuli vyfuku a zda auto pracuje jak ma 308 koni pred ss race, 325 koni po.

Na 90% je spatny olejovy termostat.
Koupil jsem bezdratovy teplomer a jdu zkouset dal.



Takovej rozdil 8O Co vsechno mas na vyfuku SS race?A ktery dily presne...tomu snad neverim :)

Dej pak zase vedet, co jsi zjistil tim teplomerem :wink:

Napsal: pát 10.06.2011 07:45
od Danny
cabal píše:člověče ty s tím máš ale terno
držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme


rozhodně bych tam nechal Valvoline - Castrol je jen naleštěnej předraženej PRD!!!!!

Napsal: pát 10.06.2011 08:11
od ThomasW201
Tomu vyfuku taky neverim, ale mam to ze stejne brzdy za stejnych teplot. Prvni mereni, seriove svody, stred ss jen dve trubky a serie konec. Druhe mereni, seriove svody, stred ss jen dve trubky a ss race konec. A rozdil +13,5 kw. Krivka lepsi vyhlazena, do 2 tis horsi, nad dva tis znatelnej narust. Teda znatelnej narust jenom na papire, kdyz bych ty kw v tom celym vykonu prepocital na procenta, tak to napovi, ze jsem nepoznal pocitove vubec nic. Jen kdyz prejizdim pricnej prah, dvojka a plnej, tak nez to chytne otacky se to znatelne dusi, ale to v te krivce je.

Olej valvoline je super, hlavne cena je jinde.

Az se dostanu na okruh a prehreju to, chci si tim teplomerem posvitit na olejovej chladic, bojim se ze bude studenej. Olejovej termostat se neda koupit. Spis ho zaslepit aby to poustel porad prez chladic, ale do toho asi nejdu, pak bych dlouho cekal nez se to zahreje na silnici.

Napsal: pát 10.06.2011 18:06
od blesk666
Tiez sa mi nezdal ten rozdiel s ss teraz uz je jasno- ono ten atred di tym seriovym koncom ulne zabil a ked si potom dal koniec ss uz k existujucemu ss stredu tak vtedy sa ich ucinok scital. Ak by si dal ten ss len na seriovy stred narast by tam urcite mensi. Tak ci tak suma sumarum si cca plus 5 hp proti seriovemu udaju. Ak by si sem hodil grafy mozme sa v tom viac posturat :D

Napsal: sob 11.06.2011 17:41
od Samo
K tomu narastu vykonu, na stranke Supersprintu su nejake grafy a tam je tusim narast nejake 3ps s touto kombinaciou.

Napsal: sob 11.06.2011 17:58
od ThomasW201
nemam kombinaci co je na strankach supersprintu, kdyz to napisu strucne

Napsal: sob 11.06.2011 20:30
od Samo
Hop pardon zle som to pozrel.Krutiaceho momentu tam mas kolko?

Napsal: sob 11.06.2011 21:20
od cabal
Danny píše:
cabal píše:člověče ty s tím máš ale terno
držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme


rozhodně bych tam nechal Valvoline - Castrol je jen naleštěnej předraženej PRD!!!!!


A ty tam dáváš co Danny?

Napsal: sob 11.06.2011 21:33
od cabal
Hyena píše:
ThomasW201 píše:Mereni vykonu kuli vyfuku a zda auto pracuje jak ma 308 koni pred ss race, 325 koni po.

Na 90% je spatny olejovy termostat.
Koupil jsem bezdratovy teplomer a jdu zkouset dal.



Takovej rozdil 8O Co vsechno mas na vyfuku SS race?A ktery dily presne...tomu snad neverim :)

Dej pak zase vedet, co jsi zjistil tim teplomerem :wink:


tj blbost 308->325

Napsal: sob 11.06.2011 22:21
od blesk666
Samo píše:K tomu narastu vykonu, na stranke Supersprintu su nejake grafy a tam je tusim narast nejake 3ps s touto kombinaciou.


Na stranke supersprintu su praveze pekne bludy - len s koncakom tam udavaju u 3,0l naerane az 302hp teda 16hp. Co je samozrejme somarina

Napsal: sob 11.06.2011 22:54
od ThomasW201
Kroutak mam na kolech 332,1 dle grafu. Na motoru tenhle udaj neznam. Nastesti tu neresime vykon. 5% navic mi prijde celkem real.

Napsal: ned 12.06.2011 21:31
od Danny
cabal píše:
Danny píše:
cabal píše:člověče ty s tím máš ale terno
držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme


rozhodně bych tam nechal Valvoline - Castrol je jen naleštěnej předraženej PRD!!!!!


A ty tam dáváš co Danny?


v 325ce jsem měl valvoline VR1 a v Mku mám od sponzora Castrol Edge sport, ale jak dojde tak zase VR1 :lol:

Napsal: ned 12.06.2011 22:37
od blesk666
ThomasW201 píše:Kroutak mam na kolech 332,1 dle grafu. Na motoru tenhle udaj neznam. Nastesti tu neresime vykon. 5% navic mi prijde celkem real.


to co vylieza z Brzd ako je Maha LPS3000 byva ovykle na motore nie kolach

Napsal: stř 04.04.2012 22:49
od Tom320im20
trochu oživím téma,řeším teplotu oleje na M3 3L a při normální jízdě se mi teplota drží na 1OOst, když tomu trochu naložím tak jde na 12Ost a když jsem jel po dálnici nějakou dobu 180km-h tak šla přes 13O,když jsem měl dnes telpotu 110st a šáhnul zespodu na chladič tak byl horký jen u přívodních trubek kousek dál vlažný a od poloviny ledový,tak jsem ho demontoval a zkusil propláchnout ale vypadá že je průchozí,tak jsem z toho v pasti :? myslel jsem že bude ucpaný.....že by termostat oleje?

Napsal: čtv 05.04.2012 17:24
od kosh
zy ty roky může být zanesený. Postříkej čistidlem a pak ho proplachuj vodou dokud proud nebude čistý.

Napsal: čtv 05.04.2012 17:28
od MattyX
já bych to viděl že za ty roky to bude hlavně ojetý ;) změř tlak oleje ;) ta teplota je na normalni silnici moc ... klasika jako u každe e36 , lagry v řiti :)

Napsal: čtv 05.04.2012 17:38
od ThomasW201
ja se bavim, uz je to tu zas. Dalsi s motorem na odpis.

Napsal: čtv 05.04.2012 21:50
od Tom320im20
chladič oleje i okruh chlazení je u s50 celkem zvláštní jak tak zjištuju .Takže to vypadá na termostat.
p.s. kdyby byly lágry v řiti a olej se přehříval proč je teda chladič studený?? Trochu divné ne?kdyby byl malý tlak mazání měla by svítit kontrolka ,nebo aspoň problikávat....

Napsal: pát 06.04.2012 15:47
od LiborM
Tak až se rozsvítí kontrolka,tak už bude určitě pozdě,ale většinou se S50 švihne zničeho nic a kontrolka se rozsvítí,až je ojnice na silnici. Jestli chceš mít 100% jistotu,tak sundej dolů vanu, povol ojky a zkontroluj šály.

Termostat může být taky špatný, ale raději to zkontroluj. Myslím, že to těleso,kde je termostat stojí nové asi 6500kč.

Napsal: sob 07.04.2012 16:14
od Danny
olej na silnici - to je hned :lol: