Stránka 3 z 4
Napsal: sob 02.10.2010 07:45
od Paavo
to MattyX: "ze skály" tak to mi ho vyndej........
Napsal: sob 02.10.2010 16:45
od Matthes
Radší performance kat jeden mám jestli by měl někdo zájem...
jinak splňuje to emisní normy je to plnohodnotná náhrada za obyč kat akorát s mnohem lepší průchodností

Napsal: pon 27.12.2010 23:17
od Paavo
tak na M50B25 to vykuchnuti katu skutecne funguje, soused je vyrval i se stredovejma tlumicema,dal misto toho trubky a jede to dle jeho slov daleko lip.Auto je tissi na spodku a ve votackach ma typickej rezavej zvuk.Je pres auta a performance docela blazen, kterej jezdil zavody,snad i nakou amaterskou rallye ci co a fakt pozna,kdyby to nejelo.Tohle jde lepe za plynem,ma hezci zvuk.........tak jen na oziveni tematu
Napsal: pát 07.01.2011 23:00
od Paavo
dneska vyhozeny katy i se strednima tlumicema a vse nahrazeny rourou.Zvuk je za pritomnosti replik SS svodu a koncaku od Eisenmanna famozni......hutnej,vostrej,rezavej,proste z nej mam husi kuzi.Co se tyce vykonu,pokud je to studeny, tak ma motor na spodku horsi tah co dokroutaku.Jinac, pokud se to dostatecne prohreje tj tak 20km svizne,tak to jede jako krava a rekl bych ze od spodu ohodne lepe nez serie.Treba na jednicku do mirneho kopecka to zahrabalo na mokru bez spojky, jen na plnej kneedl.Jak rikam, vykon ten je relativni ,ale zvuk je daleko lepsi, navykovej

.Za me jedine doporuceni pro ty, kteri stale laboruji
Napsal: sob 08.01.2011 00:29
od BudVlad
Delší dobu mám připravenou nerezovou rouru. Můžeš někoho doporučit?
Napsal: stř 08.06.2011 21:26
od serpis
Jak to ted bude u Diesela, 2.5L, když se vejfuk vykuchá?
BTW: neví někdo, kde vypočítat ten optimální průměr výfukového potrubí? Na našem 535, jsme od svodu dali rouru až dozadu, Lišáci lítaj řádně ale nevíme, jestli to ubralo výkon nebo ne...

Napsal: ned 12.06.2011 22:09
od shade741
Přečetl jsem toho tunu o vykuchání katu na dieselu a vlastně jsem se nic nedozvěděl. Jeden říká to a druhej zase ono, jak to teda vlastně je? vlastní někdo graf z brzdy s katem a nasledne po vykuchání? Jediný co sem ze vseho poskládal je toto- starej zamarasenej kat je horší než vykuchanej kat, nicméně průchodnej kat je lepší než vykuchanej

je to tak? případně jak zjistit, že kat je zasranej natolik, že je lepší ho kuchnout?
Napsal: pon 13.06.2011 08:17
od Mirda328
ucopanej kat je jednoduchy poznat, auto se vetsinou dusi spatne jde do otacek, pokud je to diesel s turbem ny vykon a prubeh aje lepsi kat ven , vsehno co stoji turbu v ceste je prekazkou pokud bys to upravoval , druha vec ze ti to bude vice hulit a pokud nechas vse serie a jen chces vyndat katy tak to nedelej, spis to jen profoukni kopresorem opane zezadu a vrat to zpet...........
Napsal: pon 13.06.2011 10:37
od Kiran
Napsal: pon 13.06.2011 10:53
od Mirda328
sorry ale to je jasny, beru to obrazne kazdy tomu rika kat
Napsal: pon 13.06.2011 12:00
od shade741
Hm pokud jsem si vědom tak katalyzátor u diesela je takzvaný Oxidační katalyzátor a může být doplněn filtrem pevných částic

takže hovořit o tom, že v dieselu vlastně kat není je hloupost

Napsal: pon 13.06.2011 14:50
od Mirda328
tak predevsim jde o typ automobilu a stari , jak sel vyvoj sracek do vyfuku pribyvalo, takze kazde auto to nebude mit stejne.....lidi nectete proboha kraviny, kazda brzda je prekazkou a brzdi odvod spalin pokud nejde o vylozene urceny tlumic....
logicky ten motor stim katem pocita, v tovarne to taky vymysleli - hluk vykon, kroutak ,spotreba...... tim ze katik vyndas si nepomuzes , kup si vetsi motor
kdyz mas turbo je lepsi udelat celej vyfuk jinej , kdyz nemas kasli na to, nebo zase cely vyfuk,ale je to nakladny sranda
Napsal: stř 15.06.2011 08:56
od Paavo
nevim, jakej je problem s tim vyseknout katy.Pokud si to vemu, co treba dela SS, tak ten normal ma racingovej stred jen s trubkama.........A proc budu davat x tisic za 2 roury od SS, kdyz si to na koleni zavarim take.Jako svody pouziju repliky SS, ktere se na eBay vali tuna a dozadu dam nakej ladacek ......... treba Bastuck nekde kolem 15 000.A to kdyz srovnam s tim, co nabizi SS,tak to je nebe a dudy.
jen dily SS (svody,stred,koncak) vyjdou na 45000 bez dopravy
v replice das za svody 4500, za vyriznuti katu dejme tomu litr, za koncak 15000, katy prodas za 4000 a jsi na 17 000......za 1/3 ceny mas stejnej vysledek......sorrac za drobet OT
modifikace pro M50B25
Napsal: stř 15.06.2011 22:39
od blesk666
Pavo: moc nesuhlasim hlavne s tou kopiou zvodov - podobne neni to iste. Za daleko rozumnejsie riesenie ako kopiu SS povazujem origo M3 zvody
Napsal: čtv 16.06.2011 07:02
od Paavo
tak ja garatuju, ze tohle co mam, jsou kopie SS..........nemam s tim sebemensi problem.Auto jede lip, ma lepsi zvuk a lip vypada po otevreni kapoty.Jak rikam, ja opravdu koupil repliky SS.Nebo myslis, ze ti "tchajwanci" to orvou jen na design a neni to funkcni?Tak blby nejsou, kdyz uz to musej naohybat a zavarit tak to udelaj dle radiusu origo svodu.Vis, s tema Emkama jsem prave vedl diskusi s typkem, ktery si je na auto dal a jak rikal, nic mu to nedalo.......tak jsem volil tohle za polovicni cenu.
Napsal: čtv 16.06.2011 07:30
od MattyX
blesk666 píše:Pavo: moc nesuhlasim hlavne s tou kopiou zvodov - podobne neni to iste. Za daleko rozumnejsie riesenie ako kopiu SS povazujem origo M3 zvody
když se na ty emkový svody podíváš tak moc štastně je vymyšlený nemají , konkrétně ten 6tej valec ten maji namotanej šíleně , taková alpina , to je jiná

Napsal: sob 18.06.2011 21:42
od zverbo
E36 Coupe 325i 141kw
PipeRezonatory miesto katalizatora a stredoveho tlmica + vlnovce.
Napsal: sob 18.06.2011 21:43
od MattyX
proc ten vlnovec ?
Napsal: sob 18.06.2011 22:23
od zverbo
ani nevim, aby nic nerezonovalo.
Napsal: sob 18.06.2011 22:28
od radokrno