Stránka 3 z 3
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 20.04.2021 20:44
od stellaM3
Aha takže těsnění uvnitř tý pumpy jak psal Snejk?
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 20.04.2021 20:54
od cheater
-
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 20.04.2021 20:57
od horan
A určitě ti to neteče přes čidlo tlaku oleje? Teda jestli už to tu někdo nepsal.
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 20.04.2021 21:12
od stellaM3
musím se pořádně podívat ale určitě si objednám nějaký ty těsnění a přetěsním to.
Jako není to velkej únik vůbec, jen je trochu mastná hadice co vede přímo pod to vakuovkou ale když je to tak dobře přístupný tak se na to podívám sám.
To těsnění pod domkem alternátoru bude asi horší jak psal Snejk na to už si netroufnu.
čidlo tlaku oleje je někde u tý vakuovky?
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: stř 21.04.2021 06:54
od cheater
-
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: stř 21.04.2021 12:48
od stellaM3
cheater píše:Hned pod ní.
Diky
V8 ještě tak neznám

Re: Přetěsnění 545i
Napsal: ned 30.05.2021 11:15
od mobilman
Zdravím: To těsnění pod domkem alternátoru bude nejspíš peklo - sám (opravdu jen já) jsem ho na E60/545i měnil a byla to celá sobota a jak psal Snejk já přizvedl motor abych se dostal na ten držák motoru a domek altíku. no fakt opruz několik kloubových golovek a různých nádstavců dodřené ruce a nadávky nespočítaně - těsnění jsem koupil hned dvě ale už to snad nebudu měnit.
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 01.06.2021 13:39
od Filozof
Máte na to návod přesně ? Krok za krokem při přetěsnování N62 ?
Známej bude dělat u 545i tak by mě zajímal ten správnej postup aby se to nedělalo dvakrát.
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 01.06.2021 18:37
od horan
Známej si tě poslal pro radu? No ty vole.

Nebo ještě neví, že mu budeš radit a chceš ho překvapit? Bude šťastnej.
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 01.06.2021 19:12
od martin440
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 01.06.2021 21:45
od cheater
-
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: úte 01.06.2021 22:48
od martin440
tak já myslel, že to tam třeba bude vidět ..... pokud jen přetěsňuješ , nehrabeš se do kliky ani do hlav....rozděláš dekly , vyměníš nějakej ten simering , těsnění a je .... motor jako mechanika se nerozebírá , aspoň myslím ...není pro to důvod

ale většinou , když to někdo chce mít top, tak dělá vše okolo , když už to má venku kuchlý .... rozvody- hydra- ventily a pod....ale pak je to o jinech penězích ....mě osobně, když sem viděl prvně ty řetízky na rozvody , tak jsem to nějak jako mechanik nemohl pobrat ...jak na dětskou tříkolku , připadá mi to hrozně tenoučký....
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: stř 02.06.2021 12:50
od cheater
-
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: stř 02.06.2021 13:18
od Filozof
díky super videa z GO motoru N62
Myslím si že to bude potřeba některé kroky tam jsou duležité dodržet a stačí drobnost a je to zásadní, musí se u toho vše 3x kontrolovat.
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: stř 02.06.2021 18:13
od inspi1981
Ty to zkontroluj 5x
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: stř 02.06.2021 20:58
od Filozof
INSPI : Tak pokud to někdo dělá po prvé či po druhé v životě je to něco jiné než u toho kdo ty motory měl stokrát rozdělané že ???
Re: Přetěsnění 545i
Napsal: pát 04.06.2021 04:28
od James745
Ty videa jsou super... podle nich jsem si dělal motor na E66 a nový majitel si jen šušňá
Koupil jsem allroada a6 jdu měnit rozvody

... zlatá E66... na tu audi vše stojí bambilion.. no jo opička a banánky..ještě že ty banánky jsou

Re: Přetěsnění 545i
Napsal: pát 04.06.2021 04:38
od James745
Jinak já měl tu V8 rozdělanou poprvé, ale vše je jednou poprvé... ale něco to stojí.. komplet těsnění, přebroušení hlav, vodítka ventilů, sedla ventilů, gufera, rozvody a 1000 dalších věcí.. mat mě tuším vyšel na cca 30tis... hlavy byli tuším za 6tis.. ale je pěkná hodinářská práce.. to nejlepší je stějně nakonec, když se stiskne tlačítko START.. mě to běželo na 7 válců, ale to jsem špatně docvakl zapalovací cívku

.. nicméně sedma jela líp než před tím a jezdí pořád skvěle.