Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Oprava 750i
Re: Oprava 750i
Filozofe. Kurva jak jak jsou na tom novější typy? Kde doprdele žiješ, že nechápeš princip "vylepšení"? Se podívej jak BMW vylepšilo kdysi suprovou 3.0d.
Nebo super vylepšení antikorozni ochrany u E46 predface vs. face a dá se pokračovat. Jen ty pořád jedeš nesmyslný picoviny. Vážně už nevím, jestli ses fakt blbej, nebo troll a nebo jen naivní.
Proč už si konečně neotevres servis a nezacnes tyhle držáky opravovat? Znalosti máš. Můžeš k tomu přidat např opravy klikovek na VR6, opravy bloků na R5........a pak tu nebudeš brečet x let a konečně si tu 7 koupíš. A novou. A bude ti jezdit 900000km. Až ji teda poladis.
S tebou bych chtěl mít dvojdomek.
Sorry ostatním za OT, ale je toho už fakt moc.
Nebo super vylepšení antikorozni ochrany u E46 predface vs. face a dá se pokračovat. Jen ty pořád jedeš nesmyslný picoviny. Vážně už nevím, jestli ses fakt blbej, nebo troll a nebo jen naivní.
Proč už si konečně neotevres servis a nezacnes tyhle držáky opravovat? Znalosti máš. Můžeš k tomu přidat např opravy klikovek na VR6, opravy bloků na R5........a pak tu nebudeš brečet x let a konečně si tu 7 koupíš. A novou. A bude ti jezdit 900000km. Až ji teda poladis.
S tebou bych chtěl mít dvojdomek.
Sorry ostatním za OT, ale je toho už fakt moc.
Re: Oprava 750i
Jak jsem psal zkonzultoval bych to s firmou co tyto opravy motorů dělá co má větší smysl.
Bud bych to rozprodal na díly to auto. Nebo druhá věc a to je kvalitně to zgenerálkovat aby to jezdilo a pryč stím.
Třetí možnost jak se tady někteří rozčilují to zgenerálkovat tak, aby to auto vydrželo aspon těch 150-200tis km.
Stejně si majitel stím udělá co bude chtít a vybere si tu správnou cestu.
Zajimavé je jak v USA zkrátili interval výměny oleje na polovinu. Někde v Bimmer psali že spíše na 6-8tis km a dávat špičkovej olej co se nezapeče hned. Plus dalších xy věcí na výměnu a preventivní kontrolu.
Tady na zákazníky kašlou přesně jak popsal Gerchan. jinak by dělali svolávačku a vyměnili tomu pajšl at to dalších 50-100tis km jezdí. Jenže to by se BMW nedoplatilo.
No a co je velice zajimavé ??? Že tyto auta mají vlastně taky N63 jen TU3 a vyrabí se zrovna teď ve fabrice...takže tam museli spousty věcí změnit aby to vydrželo.
Přece by takový motor stáhli z prodeje. Co je tam vše jinak že se nebojí BMW toto vyrábět a pouštět k zákazníkům ?
N63B44T3 (N63TU3)
2018– G14/G15/G16 M850i xDrive
2019– G11/G12 750i/750Li sDrive/xDrive
2020– G30/G31 M550i xDrive
2020– G05 X5 M50i
2020– G06 X6 M50i
2020– G07 X7 M50i
Bud bych to rozprodal na díly to auto. Nebo druhá věc a to je kvalitně to zgenerálkovat aby to jezdilo a pryč stím.
Třetí možnost jak se tady někteří rozčilují to zgenerálkovat tak, aby to auto vydrželo aspon těch 150-200tis km.
Stejně si majitel stím udělá co bude chtít a vybere si tu správnou cestu.
Zajimavé je jak v USA zkrátili interval výměny oleje na polovinu. Někde v Bimmer psali že spíše na 6-8tis km a dávat špičkovej olej co se nezapeče hned. Plus dalších xy věcí na výměnu a preventivní kontrolu.
Tady na zákazníky kašlou přesně jak popsal Gerchan. jinak by dělali svolávačku a vyměnili tomu pajšl at to dalších 50-100tis km jezdí. Jenže to by se BMW nedoplatilo.
No a co je velice zajimavé ??? Že tyto auta mají vlastně taky N63 jen TU3 a vyrabí se zrovna teď ve fabrice...takže tam museli spousty věcí změnit aby to vydrželo.
Přece by takový motor stáhli z prodeje. Co je tam vše jinak že se nebojí BMW toto vyrábět a pouštět k zákazníkům ?
N63B44T3 (N63TU3)
2018– G14/G15/G16 M850i xDrive
2019– G11/G12 750i/750Li sDrive/xDrive
2020– G30/G31 M550i xDrive
2020– G05 X5 M50i
2020– G06 X6 M50i
2020– G07 X7 M50i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava 750i
To se neda, zastavte to uz nekdo.
Re: Oprava 750i
Modi, kde ste? Dpc, dokedy tu musíme trpiet tohto retarda, ktory patri do Bohnic a nie na bmwklub ?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Oprava 750i
Hele ale ten vas Rasto prece generalkoval naftu
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Oprava 750i
Co si predstavujes pod pojmem "spickovej olej"? Tak aby se pri Hot-Vee konfiguraci nepripejkal?Filozof píše:...dávat špičkovej olej co se nezapeče hned. Plus dalších xy věcí na výměnu a preventivní kontrolu...

Ano, TUx uz tam ma nejakou "tepelnou clonu" - prepazku, ale nijak extra to nepomaha. Pricemz to samozrejme neni jedinej pruser N63.Filozof píše:Plus dalších xy věcí na výměnu a preventivní kontrolu.
To je velice naivni predstava. Vyvoj motoru stoji stovky milionu EUR, takze nemuzou jen tak ze supliku vytahnout jinej motor, kdyz se jeden sere. Proste to max poladi tak, aby to prezilo zaruku (120 kkm).Filozof píše:No a co je velice zajimavé ??? Že tyto auta mají vlastně taky N63 jen TU3 a vyrabí se zrovna teď ve fabrice...takže tam museli spousty věcí změnit aby to vydrželo.
Tohle je jeste naivnejsi. Cilem jakekoli firmy neni spokojeny zakaznik, ale zisk. BMW si nemuze dovolit zahodit ten obrovskej balik prachu, co dali do vyvoje. Takze se to poladi tak, aby se to dozilo konce zaruky a pokud ne, tak ten motor vymeni. Porad je to pro ne jednodussi (rozumej levnejsi) nez vyvijet uplne novej. A proc se "nebojí BMW toto vyrábět a pouštět k zákazníkům"? Protoze zakaznik to stejne koupi a tu zaruku to snad prezije.Filozof píše:Přece by takový motor stáhli z prodeje. Co je tam vše jinak že se nebojí BMW toto vyrábět a pouštět k zákazníkům ?
Re: Oprava 750i
V USA mají záruku 320.000 km a zdarma opravují i auta po záruce...
Nás tady oškubou jako kuřata, aby měli dost peněz na to si americký businessmany hýčkat
Nás tady oškubou jako kuřata, aby měli dost peněz na to si americký businessmany hýčkat

Re: Oprava 750i
Hanz: měl jsem, ale pak jsem měl chaos v oznamování nových odpovědí, nevíš kdo komu odpovídá......... tak jsem to zase zrušil.
Re: Oprava 750i
N63 naučilo každého, že dealer, kterej do smlouvy nenapíše, že po dobu záruční opravy je náhradní auto stejné nebo vyšší třídy zdarma, nemá dostat byznys 

Re: Oprava 750i
Michal595 píše:To nebola vhodena rukavica...to bola tvoja klasicka blbost...

Jo Jaraxi kurva uz. Neni to blbost proste tak uz laskave mlc, protoze Filozof by to zkonzultoval s firmou co to repasuje ve velkym a vsechno by po "oprave dejme tomu GO motoru" dopadlo dobre a proc by Filozof nemohl mit F01 750i co najede s jednim motorem milion kilometru?Filozof píše:Neni to blbost po opravě dejme tomu GO motoru to auto opravdu vydrží.
Nevím co vše se mění ale tvrdil to i majitel co měl přes 230tis km na tom aute s tím samým motorem.
(zde si na miste filozofa okamzite vybavim Anicku Dajdou v suprstar ty vole. Seschlej porotce: "A vy si vazne myslite, ze muzete byt ceska superstar???" Anicka s vadou reci ve svetru: "Mno a pjoc ne.")
Takze drzte huby uz, vsechno jde, kdyz se chce. A co nejde o tom si jde hezky po kryplovsku zafantazirovat.
Filozof píše:Kawamane jsi mimo to jsou dva rozdilní lidé ...
Nespojuj rasťa s člověkem co si Dělal go motoru a měnil tam spousty dílů
Nebyl jsem u toho a nemohu dat ruku do ohně za to ze tomu tak je a opravdu to 200k vydrží ale auto prodával s 230 tis km na tacho s udělaným motorem. A ne Rasto to nebyl.

Pokud se nepletu tak Rasto tu svou 750i v karamelu prodal, protoze vedel, ze ho driv nebo pozdeji ceka 3. motor a na to nemel nervy. A presedl do 730d.
(Mimochodem filozofe, kontrolni otazka. Jestlipak si myslis, ze ten prechod 750i do to hroznyho dyzlu 730d prezil. Pch. PREZIL! Protoze mu to politicky myslelo a nehral si furt na nejakou pozu tvrdaka, kterymu dyzly chrochtaj!)
Re: Oprava 750i
No nikdo nepsal milion km ale tech cca 200tis km to za prvé.
Za druhé viděl jsi tu přestavbu? Neviděl takže nemáš argumenty které by Tvůj dojem doložili.
Já samozřejmě taky ne ale věřím tomu ze to možné je a třeba tu dálkovou Jízdou to daji po generálce s kvalitními díly a výměnou oleje po 10tis km a snížení teploty na 88celsia a vstriky co netecou a trubkou co těsní a řetězem co je kvalitní a vydrží atd.
Nikdo s jistotou ani jarax ani snejk to nemohu říci jelikož ten motor negeneralkovali takovým postupem .Ani se do toho nechtějí pouštět a já je chápu dělají raději e65/66 a ostatní auta a nemají čas na laborování s motorem na stole co vše stim udělat.
Takže ok můžeme se tu hádat ale nikam to nepovede.
Za druhé viděl jsi tu přestavbu? Neviděl takže nemáš argumenty které by Tvůj dojem doložili.
Já samozřejmě taky ne ale věřím tomu ze to možné je a třeba tu dálkovou Jízdou to daji po generálce s kvalitními díly a výměnou oleje po 10tis km a snížení teploty na 88celsia a vstriky co netecou a trubkou co těsní a řetězem co je kvalitní a vydrží atd.
Nikdo s jistotou ani jarax ani snejk to nemohu říci jelikož ten motor negeneralkovali takovým postupem .Ani se do toho nechtějí pouštět a já je chápu dělají raději e65/66 a ostatní auta a nemají čas na laborování s motorem na stole co vše stim udělat.
Takže ok můžeme se tu hádat ale nikam to nepovede.
Re: Oprava 750i
Filozofie koukám že už dokonce lépe víš co snejk a jarax mají na dílnách a opravují nežli oni sami. Už prosím přestaň mluvit kraviny. Soused dělal na fxx v posledním roce 1x f01 750 300kw verzi a 2x 550 300kw a jen nadával. Všechny motory ko, fyzický přístup k motoru příšerný, všechny zadřený, a upečený turba, katy v háji ... Když to poskládal tak po pár měsících se tomu rozletěly už podruhý diferáky a podle posledních informací se mu ta f01 po najetí 80tkm zase vrací s tím že padá do nouzáku. Nasranej, dávali všechno před rokem a půl nové z autorizaku....... A teď jak to reklamovat, zákazník je nasranej ...
Re: Oprava 750i
Ježíši jaká trubka zas?
Re: Oprava 750i
pGb: Ok díky za informaci. To posunuje N63 pomalu a jistě do větších sra.ek než jsme doufali.
Stále jsem možná naivní ale team motorových inženýrů by snad dokázali něco co je na nic udělat trochu lepším.
Když si pamatuji jak z bezvýchodné situaci byli ve firmě kde měli turbínu za 160mega a dali ji dokupy. Krizovej team na tom dělal měsíce a z totálního vraku co by nefungoval udělali zase strojovnu co bude fungovat min 10-20let. Prostě dokázali překopat vrak a funkční věc.
Jo stálo to dost to je pravda.
Takže možná by to šlo i zde ale za cenu obrovského usilí. Prostě řetěz který je kvalitnější jak originál i ty ostatní součástky. Přece i zapékající olej se dá řešit. Musí na to existovat řešení. Snížení teploty, případně chlazení turbín.... Případně se podívat na revizi 1 či 2 toho motoru co tam dali lepšího že to jezdí delší čas.
Jedinnou vec PGB nepochopím. Když vím že ORIGO díl je SHIT tak tam nedám originál ale hledám kvalitnejší náhradu. A to se podle mě podepsalo na tom že jsou zase zpátky na začátku. Možná se pletu a nic neexistuje jedinně zakázková výroba? Těžko říci ale pokud jsou díly co se dají na zakázku udělat lepší proč nejít touto cestou ?
Ale jak psal snejk sčím souhlasím. Když jsou celé ty auta takové kasičky nemá smysl řešit motor.
Protože ikdyby za velkou cenu udělali super motor budou se srát jiné věci jak píšeš.
A je to vlastně škoda ty auta se tu budou nabízet za cenu vraků.... počítám ceny padnou ke 100k a stejně to nebude nikdo chtít snad jen na díly ...
Jinak dodám perličku co mi nedá sakra spát. Tady ve městě je jedna 740d f01 a ta tady jezdí minimálně dobrých 7let u jednoho majitele stává před barákem a občas ji potkávám že sní jezdí.
Takže bud je to vatař a ikdyž se něco sype prostě to zaplatí za ukrutné prachy. Nebo to auto prostě funguje jako viz. M3maniac (730d) kterému auto sloužilo dlouho bez větších výdajů.
Stále jsem možná naivní ale team motorových inženýrů by snad dokázali něco co je na nic udělat trochu lepším.
Když si pamatuji jak z bezvýchodné situaci byli ve firmě kde měli turbínu za 160mega a dali ji dokupy. Krizovej team na tom dělal měsíce a z totálního vraku co by nefungoval udělali zase strojovnu co bude fungovat min 10-20let. Prostě dokázali překopat vrak a funkční věc.
Jo stálo to dost to je pravda.
Takže možná by to šlo i zde ale za cenu obrovského usilí. Prostě řetěz který je kvalitnější jak originál i ty ostatní součástky. Přece i zapékající olej se dá řešit. Musí na to existovat řešení. Snížení teploty, případně chlazení turbín.... Případně se podívat na revizi 1 či 2 toho motoru co tam dali lepšího že to jezdí delší čas.
Jedinnou vec PGB nepochopím. Když vím že ORIGO díl je SHIT tak tam nedám originál ale hledám kvalitnejší náhradu. A to se podle mě podepsalo na tom že jsou zase zpátky na začátku. Možná se pletu a nic neexistuje jedinně zakázková výroba? Těžko říci ale pokud jsou díly co se dají na zakázku udělat lepší proč nejít touto cestou ?
Ale jak psal snejk sčím souhlasím. Když jsou celé ty auta takové kasičky nemá smysl řešit motor.
Protože ikdyby za velkou cenu udělali super motor budou se srát jiné věci jak píšeš.
A je to vlastně škoda ty auta se tu budou nabízet za cenu vraků.... počítám ceny padnou ke 100k a stejně to nebude nikdo chtít snad jen na díly ...
Jinak dodám perličku co mi nedá sakra spát. Tady ve městě je jedna 740d f01 a ta tady jezdí minimálně dobrých 7let u jednoho majitele stává před barákem a občas ji potkávám že sní jezdí.
Takže bud je to vatař a ikdyž se něco sype prostě to zaplatí za ukrutné prachy. Nebo to auto prostě funguje jako viz. M3maniac (730d) kterému auto sloužilo dlouho bez větších výdajů.
Re: Oprava 750i
Dávali origo protože dle BMW jsou problematické díly prý již vyřešeny. Co ovšem vyřešeno není jsou konstrukční vlastnosti. N63 tekly vstřikovače, to údajně bylo odstraněno, kolabovalo chlazení díky konstrukci a díky tomu se zapékaly turba, vytahovaly se řetězy (nejsem si jist, ale už je více nežli 20 revizí pro N63, tak člověk čeká že to už bude ok). Některé verze měly odolnější šestikvalt. Pokud se nepletu tak verze 330kw má vylepšený chladící okruh což trochu pomohlo, nicméně konstrukce turba mezi válci zůstává .....
Edit: jezdil js pár dní s 740i f01 a jako jo, je to samozřejmě hezčí, modernější ale motor R6 vs V8 byl hodně znát a celý to auto je takový víc na pohodu. Moje krátká e65 je taková, hodně nadneseně přerostlá nafouklá motokára.
Edit: jezdil js pár dní s 740i f01 a jako jo, je to samozřejmě hezčí, modernější ale motor R6 vs V8 byl hodně znát a celý to auto je takový víc na pohodu. Moje krátká e65 je taková, hodně nadneseně přerostlá nafouklá motokára.
Re: Oprava 750i
Filozof píše:pGb: Ok díky za informaci. To posunuje N63 pomalu a jistě do větších sra.ek než jsme doufali.
Stále jsem možná naivní ale team motorových inženýrů by snad dokázali něco co je na nic udělat trochu lepším.
Když si pamatuji jak z bezvýchodné situaci byli ve firmě kde měli turbínu za 160mega a dali ji dokupy. Krizovej team na tom dělal měsíce a z totálního vraku co by nefungoval udělali zase strojovnu co bude fungovat min 10-20let. Prostě dokázali překopat vrak a funkční věc.
Jo stálo to dost to je pravda.
Takže možná by to šlo i zde ale za cenu obrovského usilí. Prostě řetěz který je kvalitnější jak originál i ty ostatní součástky. Přece i zapékající olej se dá řešit. Musí na to existovat řešení. Snížení teploty, případně chlazení turbín.... Případně se podívat na revizi 1 či 2 toho motoru co tam dali lepšího že to jezdí delší čas.
Jedinnou vec PGB nepochopím. Když vím že ORIGO díl je SHIT tak tam nedám originál ale hledám kvalitnejší náhradu. A to se podle mě podepsalo na tom že jsou zase zpátky na začátku. Možná se pletu a nic neexistuje jedinně zakázková výroba? Těžko říci ale pokud jsou díly co se dají na zakázku udělat lepší proč nejít touto cestou ?
Ale jak psal snejk sčím souhlasím. Když jsou celé ty auta takové kasičky nemá smysl řešit motor.
Protože ikdyby za velkou cenu udělali super motor budou se srát jiné věci jak píšeš.
A je to vlastně škoda ty auta se tu budou nabízet za cenu vraků.... počítám ceny padnou ke 100k a stejně to nebude nikdo chtít snad jen na díly ...
Jinak dodám perličku co mi nedá sakra spát. Tady ve městě je jedna 740d f01 a ta tady jezdí minimálně dobrých 7let u jednoho majitele stává před barákem a občas ji potkávám že sní jezdí.
Takže bud je to vatař a ikdyž se něco sype prostě to zaplatí za ukrutné prachy. Nebo to auto prostě funguje jako viz. M3maniac (730d) kterému auto sloužilo dlouho bez větších výdajů.

Re: Oprava 750i
kourk ne jen nemám rád když někdo o něčem tvrdí že to nemá řešení ...v případě N63 se nemá smysl dohadovat ... ty motory jsou fakt tragedie....ale člověk co se trápí na dílně tak aspon má o čem přemýšlet ... mrknout na N63TU3 apod a prodiskutovat co vše je třeba vyřešit aby to vydrželo podstatně déle.
Novější motory co dávají do 850ky či Géčoévé řady 7er mají taky N63TU3 ale podstatně upravené a vylepšené měli by vydržet déle.
Tady zajimavé počtení pro ty kdo se stím motorem trápí nebo ho to zajímá.
https://g30.bimmerpost.com/forums/attac ... 1548603301
Novější motory co dávají do 850ky či Géčoévé řady 7er mají taky N63TU3 ale podstatně upravené a vylepšené měli by vydržet déle.
Tady zajimavé počtení pro ty kdo se stím motorem trápí nebo ho to zajímá.
https://g30.bimmerpost.com/forums/attac ... 1548603301
Re: Oprava 750i
Potřeba je předělat celou koncepci motoru. Vylepšením původní koncepce jen oddalis smrti z80k km na 180k km. Aby to nemuseli měnit v záruce a posralo se to pak. Nvm jak jinak to chceš vysvětlit. Jsou věci , kterými má smysl se zabývat a jsou věci, kterými nemá smysl se zabývat a ztrácet zbytečně čas a peníze
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Oprava 750i
Filozofe radsi vymysli jak do toho dostat N62. Tech jsou nahradnich vsude mraky