Stránka 3 z 4

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pát 27.09.2019 10:03
od -miki-
To si neměl fotit ty orezlé kotouče :D Díky za fota, líbí se mi moc. ;)

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pát 27.09.2019 11:58
od cheater
-

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pát 27.09.2019 12:33
od JaraX
prostě ta Alpina dělá takový civilní verze těch aut, Mko je prostě brutalita, závodní stroj pomalu,
alpina je na pul cesty mezi 550i a M5

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pát 27.09.2019 18:40
od cheater
-

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pát 27.09.2019 18:48
od Pajk85
No tak to jsi vedle. Brabus je víc jak AMG.

M5 vs Alpina B5
https://www.auto.cz/srovnavaci-test-alp ... -amg-10283

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: ned 29.09.2019 02:27
od Totic
Alpina bych řekl, že se profiluje spíš exkluzivitou a komfortem s výkonem, než závodními geny. Většinou má (přípravu na) plnou výbavu, bez omezovače, největší kola, ale podvozek není tak tuhý sportovní a dál oproti ///M nemá LSD samosvor, carbon atd. Víc asi těžila v dobách N/A motorů, kdy nabízela přeplňovanou výkonnější techniku. Divím se, že ji všeobecnej nástup turbomotorů vlastně nepohřbil a to je dobře.

Ten test má zajímavý hodnoty. Akorát nechápu míry E60 kastlí Alpina vs. M5 :
-Vnější rozměry 4840 x 1850 x 1460 mm vs. 4855 x 1845 x 1470 mm
-MB ručí 30let na prorezavění, to jako fakt ?

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: ned 29.09.2019 19:40
od cheater
-

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: ned 29.09.2019 21:15
od JaraX
tak M5 jsem mikimu předal, i jsem ho svezl jak se v Mku sluší a patří

https://www.youtube.com/watch?v=6Dunhkx ... e=youtu.be

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: ned 29.09.2019 22:47
od Pajk85
No jo, olympijský kruhy. :D zvuk je super. Ale! :arrow:
Spíš se rozepište, co to stojí tak nějak servisovat. Průměrně za rok. Co stojí plus mínus jakej úkon.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 30.09.2019 07:02
od JaraX
je to podle toho jakej koupíš kus, pěknej kus nic nechce, ale takových je málo, dělám Mka s malým nájezdem do 100tkm a nejezdí se s tím okruhy apod, tam pak prostě děláme jen olej a brzdy, čidlo tlaku oleje a věčně bláznivou E60 elektriku, kde prsotě čas od času odejde nějaká jednotka.
ale jinak když koupíš vyjetý kus, tak 200 tisíc nejsou žádné peníze.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 30.09.2019 12:33
od Pajk85
No i přes to, že bych tím najel 10t km za rok (přemýšlel jsem nad Tvým názorem), tak překvápko v podobě 200tKč se mi řešit nechce. :D Radši setrvám, tohle by mělo být pro obyčejný smrtelníky víkendový auto a to mám zase představu jinou, to bych chtěl kupé.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 30.09.2019 23:17
od Totic
Asi to nejdražší a bohužel nejčastější u E60 M5 co čtu může přijít je spodek motoru (šálky V10), převodovka SMG 7kvalt, LSD difec s elektronikou a EDC tlumiče. Drahej servis umocňují ceny originálních dílů, tady ani nechceš jít cestou dnes čímdálvíc pochybnýho aftermarketu.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 01.10.2019 07:55
od MattyX
200tis servis v dnešní době není problém utopit v jakékoliv M3/M5 :D

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 01.10.2019 08:30
od Pajk85
Tak to je jasný. Ale aby to nebylo 2x, 3x do roka. O to tu jde. :D
Jinak vzpomněl jsem si na video z Top Gearu, tam jel Clarkson s E60 M5 na okruh, pokazilo se, nechal to opravit, zpátky na okruh, jedno kolečko a zase disco na budících. :D

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 12.10.2020 08:30
od JaraX
neví někdo co tak moc ovlivnuje rychlostní stabilitu M5 proti normální E60?
lepší aerodynamika? EDC tlumiče? nastavení geometrie? řízení?
byl jsem až udiven, obrovsky překvapeni.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: pon 12.10.2020 22:44
od MattyX
Ono to budou střípky všeho ... zakrytování podvozku, redukce vztlaku na zadní nápravě difuzorem, výztuhy na podvozku, jiné silentbloky nápravnice (ty dělají moc :) ) jiná charakteristika tlumičů - případně SW edc, tužší pružiny, servotronic...

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 13.10.2020 05:46
od JaraX
přijde mi že M3 E92 zdaleka taková není, ale dlouho jsem s ní nejel, musím ji někdy srovnat.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 13.10.2020 12:44
od Spejbl
Myslím, že tam k tomu i dost hraje roli geometrie.
Nevím jak u E60, ale třeba u E34 M5, byla možnost nastavování geometrie na zadní nápravě, což normální E34 neměly.
A i nastavovací hodnoty geometrie jsou jiné Mpower vs neMpower.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 13.10.2020 13:49
od Totic
Snad na přední, ne? Co vím ///Mka mají navíc odklony. Geo se vzadu šteluje snad u všech zadokolek.

Jinak E60 má příkladnou vysokou torzní tuhost kastle. Spolu s EDC, geo a samosvorem má M5 podle mě největší vliv na jízdu a pocitovou stabilitu.

Re: BMW s85 M5,M6 srovnání s 545i,550i zajímavosti

Napsal: úte 13.10.2020 13:51
od JaraX
ale E60 zrovna moc rychlostně stabilní není, navíc torzní tuhost nebude mít při jízdě rovně velký vliv.